0
powrót
 

diskuze k tématu: Saab 9-3 - čerstvá láska

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní
GSX1100G
ilość wystąpień120
data registracji02.12.2014
Wtorek 06.12.2016 08:06, Není na hodnocení trochu brzo ?
Není na hodnocení trochu brzo ? Nechci SAABa rozhodně shazovat, ale po měsíci jej hodnotit je trochu dost brzo. Napište recenzi po najetí dalších 50.000km, nebo 5 letech. Možná už ten SID displej bude jen noční můra - nebo naopak...
reagować
Milouš1
ilość wystąpień16
data registracji10.07.2013
Wtorek 06.12.2016 11:36, SAAB
No ale pán již píše, že hromadu kilometrů najeto má... tak proč by měl ješět něco psát po dalších 50t.km..? To auto své kvality ukázalo nyní s tímto nájezdem... měl jsem taky kdysi VW Passata a po 8t.km jsem musel měnit všechny ložiska v kolech... hučely.. SAAB je dobrá volba!!!
reagować
auticky
ilość wystąpień14
data registracji15.09.2011
Środa 07.12.2016 10:56, Saab 9-3 Cabrio mám už pár let...
Já tohle auto mám, už několik let, na letní ježdění pro zábavu. S motorem 2,0i 96 kw bez turba, chtěl jsem to tak, mít co nejméně starostí s motorem. Motor drží, spotřeba oleje nulová, převodovka také, spojka výměna nebyl problém. Bohužel ale dál to tak jednoduché to není. U všech začnou dříve či později prolínat hydraulické válce mechanismu střechy (jsou čtyři velké a jedna menší pístnice).

Nejdou snadno opravit (válce jsou nerozebiratelné), takže je to komplikace. To je asi největší průšvih, co se s tímhle autem děje. Karoserie se hodně kroutí, mě trochu pomohla výměna pružin, repase předních ramen, drobné kmitání se hodně snížilo. Ještě by to chtělo nové tlumiče (Billstein jedině), ale jsou drahé -)) Chronický problém je ruční brzda, úplně všem odchází pixely SID - displej, ale je to jen spoj, lze to opravit snadno (výměna spojovací folie příp. znovu přitlačení té staré). Opravdu to nejde udržovat bez někoho kdo se v Saabech vyzná, má původní diagnostiku (ani radio nelze přendat bez odhlášení a přihlášení v diagnostice, totéž D.O + alarm, klíče). Takže... držím palce -)).
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień535
data registracji16.11.2012
Środa 07.12.2016 14:39, RE: Saab 9-3 Cabrio mám už pár let...
auticky napisał:
Já tohle auto mám, už několik let, na letní ježdění pro zábavu. S motorem 2,0i 96 kw bez turba, chtěl jsem to tak, mít co nejméně starostí s motorem. Motor drží, spotřeba oleje nulová, převodovka také, spojka výměna nebyl problém. Bohužel ale dál to tak jednoduché to není. U všech začnou dříve či později prolínat hydraulické válce mechanismu střechy (jsou čtyři velké a jedna menší pístnice). Nejdou snadno opravit (válce jsou nerozebiratelné), takže je to komplikace. To je asi největší průšvih, co se s tímhle autem děje. Karoserie se hodně kroutí, mě trochu pomohla výměna pružin, repase předních ramen, drobné kmitání se hodně snížilo. Ještě by to chtělo nové tlumiče (Billstein jedině), ale jsou drahé -)) Chronický problém je ruční brzda, úplně všem odchází pixely SID - displej, ale je to jen spoj, lze to opravit snadno (výměna spojovací folie příp. znovu přitlačení té staré). Opravdu to nejde udržovat bez někoho kdo se v Saabech vyzná, má původní diagnostiku (ani radio nelze přendat bez odhlášení a přihlášení v diagnostice, totéž D.O + alarm, klíče). Takže... držím palce -)).



Dobrý den, budeme rádi, když o svém Saabu napíšete recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.