0
powrót
 

diskuze k tématu: Sedan/cupe/kombi do 200.000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
Gallen
ilość wystąpień3
data registracji10.12.2020
Cztwartek 10.12.2020 18:46, Sedan/cupe/kombi do 200.000
Dobrý den, potřeboval bych poradit s výběrem auta.
Moje představa je kvalitní auto, co se mnou zestárne, bude na něj spoleh a když se nebude zanedbávat údržba, tak se mi nerozpadne pod zadkem.
Nemusí být pár let staré, klidně starší, ale poctivá výroba. Radši bych v lepší výbavě kůže, kvalitní interiér, ale vzhledem k požadavkům nemusí mit supermoderní elektronické systémy jako jsou parkovací asistenti atd..
Mezi další požadavky patří rozumná spotřeba.
Najezdím kolem 10000-20000 ročně, po městě i na delší výlety.
Vlastně ani na tom sedanu/... netrvám, ale chtěl bych aby auto reprezentovalo i za pár let až z něj bude younghtimer.
Cenu si představuji kolem 200.000 + něco na prvotní náklady po koupi.
Za jakýkoliv nápad děkuji!
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Piątek 11.12.2020 14:17, RE: Sedan/cupe/kombi do 200.000
cytat:
reakce na: Gallen, 10.12.2020 18:46 (Dobrý den, potřeboval bych por ...)

Ahoj, jsou to skoro protichůdně požadavky. Většina youngtimerů dá finančně zabrat i movitějším pánům, natož nám (s)prostému lidu
Příkladem budiž krásné BMW řady 3 v benzínu. Prostě levné není nic a může se kazit zrovna tak jako Tavrie z Ukrajiny, včetně koroze.
Za mě bych se nedíval po značce, ale zajímavých modelech, kde ale odhad, co bude "cool" yountimer neví nikdo, jinak by byl miliardář
Například za mě:
1. Honda Civic Type R - zkusit najít něco bez tunningu. Jinak velmi spolehlivý vůz a nerezne už konečně

2. Alfa Romeo 159 - koupil bych poslední rok výroby z Německa s plným servisem v benzínu 1.8i(nezničitelný) nebo 1.8 TBi(nejsou stížnosti, ale podrobně bych to nastudoval) - a hlavně bez úprav, držet se originálu, prostě Alfa purista. Pak to může být zajímavý youngtimer

3. BMW řady 1 s nějakým základním ben. motorem a bez tuningu(prostě musí to být čístá výbava BMW) Ten purismus právě drží pak cenu vozu.
4. Opel Astra OPC, GTC - opět bez tuningu
5. Mě osobně připadá zajímavé i Volvo C30 v benzínu nebo Alfa Gullieta 1.4 Turbo
... ale je to čistě můj subjetivní pohled na věc holt

Jinak ty kožené sedačky jsou často finanční past. Až na některé drahé Mercedesy, po 200tis.km všechny spíše odradí, než přitáhnou pozornost .. a renovace není levná.
reagować
nahlásit
Gallen
ilość wystąpień3
data registracji10.12.2020
Piątek 11.12.2020 17:00, Odpověď
Díky moc za odpověď, ten youngtimer nebrat úplně doslova, spíš z pohledu "domácího mazlíčka", než investiční věci.
reagować
nahlásit
KoobaS
ilość wystąpień1067
data registracji23.04.2014
Poniedziałek 14.12.2020 09:26, RE: RE: Sedan/cupe/kombi do 200.000
cytat:
reakce na: BobanHTP, 11.12.2020 14:17 (Ahoj, jsou to skoro protichůdn ...)


Já trochu doplním Bobanovu odpověď.
TypeR není špatná volba z pohledu padání ceny, ale na normální ježdění to moc není. Když se budeme bavit o 7-8 generaci, tak je to odlečené puristické auto se skvělým točivým dvoulitrem.
Alfa 159/Brera - Pokud má to auto mít hodnotu do budoucnosti, tak jedině s GM šestiválcem 3,2. Pozor, už to není legendární Busso. GM šestiválec není tak spolehlivý, je užraný, vzhledem k vysoké váze auta uděluje průměrnou dynamiku a je problém sehnat některé servisní věci - např. rozvody. 1,8TBi je uživatelsky a servisně příjemnější, ale při šizeném servisu odchází turba - u alfy platí, že je potřeba, aby se o ni staral servisák, který ty auta zná. 1,8MPi od Oplu je sice nejspolehlivejší, ale taky líná, nudná, nezáživná a do budoucna totálně nezajímavá. Z hlediska hodnoty vozu do budoucna je lepší se podívat po GT 3,2 busso. To už dosahuje cenového dna a celkem slušně se dá použít na denní dojíždění. Je potřeba dát pozor na korozi, která hlodá zevnitř a není vidět. Giulietta by mohla mít v budoucnu hodnotu jedině s 1,8TBi.
Mě z toho zadání vychází celkem dobře Laguna III coupé. Motorizace se nabízí 2 - 2,0 turbo původem od renaultu a 3,5 V6 původem od Nissanu. Pokud se nepletu, tak Renaultí motor je spolehlivější, šestiválec je zase kultivovanější a téměř vždy se pojí s automatem.
Jako levnější varianta může fungovat Peugeot 406 Coupé se šestiválcem.
U youngtimerů a potenciálních youngtimerů vždy platí, že nejlépe si budou držet cenu nějaké speciální edice, pak tovární ostré edice (TypeR, RS, M, AMG, apod), nejvyšší výbavy s nejvýkonějšími motory. Prostě auta, kterých se vyrobilo nejméně.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.