0
powrót
 

diskuze k tématu: Honda Accord 2.0 - Toyota avensis 1,8 - škoda octavia II 1,4

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Pavel x
ilość wystąpień2
data registracji07.04.2016
Cztwartek 07.04.2016 18:43, Honda Accord 2.0 - Toyota avensis 1,8 - škoda octavia II 1,4
Zdravím,

zvažuji koupi nějakého většího benzínového auta a chtěl bych s ním najet tak alespon ještě 100-200 tis. km.
Rozpočet cca 110-120 tis. Kč na auto.
Auto bude používáno především na cesty po městě a na chalupu(vzdálenost cca 100km).
Dostal jsem tyto nabídky:
-Honda Accord 2.0 i 114 kw, rv. 2004, 215 000 km.
-Toyota Avensis 1.8VVTi 95 kw rv. 2005, 220 000 km.
-Škoda Octavia II /Lpg 1,4 59 kw, rv. 2012, 360 000km.

Výkon až tak neřeším, takže by mě nevadilo ani těch 59 kw.

Co byste mi z tohoto doporučili? Popřípadě jakou alternativu byste volili?

Předem děkuji za všechny odpovědi.

Pavel
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 07.04.2016 21:38, Honda
Já bych šel do Hondy (obecně srdcovka). Ale Toyota taky nebude špatný kup, měla by levnější povinné a asi i provozní náklady. Octavie bych se bál, protože i když by nevadila naprosto šílená dynamika (umocněná LPG), tak s takovým nájezdem na LPG už motor rozhodně nemusí být v nejlepší kondici, navíc když je jasné, že musel jezdit po dálnicích (což LPG obecně škodí, bez přívstřiku benzínu se přehřívají sedla ventilů), protože jinak za 4 roky asi nájezd 360000 km neuděláte. Do Octavie snad jedině, kdyby to bylo od známého nebo s novým motorem.
reagować
mikhail
ilość wystąpień2
data registracji13.04.2016
Środa 13.04.2016 01:37, avensis
Mám Avensis, reálná spotřeba po městě je tak 9 litrů a to se musím snažit, jinak klidně 10 a víc. Mimo město tak kolem 7 při klidné jízdě. Problém je na dálnici, pokud člověk chce jet víc než 120 nemá to šestku tudíž to při tachometrových 140 točí nějakých skoro 4000 otáček, což se opět projevuje ve spotřebě. Jinak si není nač stěžovat.. Udržba veškerá žádná, koupeno při 160k, najeto momentálně 210k. Při 205tkm prasklá poloosa, což je docela slušná pálka a údajně na to celkem trpí. Taktéž každých 80-120tkm potřeba vyměnit spojku.
Ještě bych dodal že nevím v podobné kategorii o prostornějším autě, vleze se tam všechno a všichni. Hlavně co se místa vzadu týče. Všechny ty moderní limuzíny se musí stydět.
Celkově panuje víceméně spokojenost, ale sporťák to rozhodně není :)
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Środa 13.04.2016 09:33, 360000 km je moc i na koncernovou 1.4 :-)
Ahoj, z tvého seznamu za mě jednoznačně Japonce, jedno jakého. Ta Oct má najeto strašně moc a na benzínovou 1.4 už je to těsně před koncem životností motoru... Naopak zejména Accord dá klidně půl milionu km ...
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Środa 13.04.2016 10:20, životnost
Boban: To by mě zajímalo na základě čeho soudíš jakou má motor životnost. Spousta importovaných aut má stejný nebo větší nájezd a majitel s tachometrem nastaveným na 180xxx je spokojený jak to hezky jede.

Takže naopak, pokud octavia je vizuálně v dobrém stavu a měla poctivý servis, na jízdu po městě (i na chalupu) 1.4 v pohodě stačí a bude jezdit za poloviční náklady. Nech změřit tlaky motoru a pokud budou v pořádku, není o čem přemýšlet. Je výrazně mladší a v budoucnu se snáze prodá, kupovat za tyhle peníze dvanáct let staré dvoulitry na jízdu po městě je blbost.
reagować
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Cztwartek 14.04.2016 12:26, Výkon
Zkuste se s tou Oktávkou svézt - sice píšete, že výkon neřešíte - ale zrovna přesně s tímto motorem v LPG jsem "měl tu čest" se projet a bylo to asi nejpomalejší auto, co jsem kdy řídil... S tím nepředjedete ani traktor po rovince, do kopce bych s tím pro jistotu nejezdil vůbec a vybíral si jen trasy co vedou z kopce. Škoda Favorit je proti tomu žihadlo.

Za mě jednoznačně Honda, máme v rodině 2 (tatova manželka a bratranec) a je to perfektní auto! Velmi spolehlivé a je fakt radost ho řídit. Tata ho má už asi 6 let na LPG a nebyl s tím jediný problém.
reagować
capslock
ilość wystąpień354
data registracji28.07.2007
Cztwartek 14.04.2016 16:21, výkon
PavelKeprt napisał:
.. S tím nepředjedete ani traktor po rovince, do kopce bych s tím pro jistotu nejezdil vůbec a vybíral si jen trasy co vedou z kopce.


hospodský slinty
reagować
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Cztwartek 14.04.2016 18:15, 1,4
Já bych se té oktávky vážně bál. Nikdy nevíte, co tam bude. Zvláště, jestli to naběhalo 360000 km na lpg po dálnici. Tlaky válců by byly minimum, co bych při případné koupi požadoval prověřit. Kdyby tam nebylo LPG, nebylo by co řešit a doporučil bych ji.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień538
data registracji16.11.2012
Piątek 15.04.2016 08:49, RE: avensis
mikhail napisał:
Mám Avensis, reálná spotřeba po městě je tak 9 litrů a to se musím snažit, jinak klidně 10 a víc. Mimo město tak kolem 7 při klidné jízdě. Problém je na dálnici, pokud člověk chce jet víc než 120 nemá to šestku tudíž to při tachometrových 140 točí nějakých skoro 4000 otáček, což se opět projevuje ve spotřebě. Jinak si není nač stěžovat.. Udržba veškerá žádná, koupeno při 160k, najeto momentálně 210k. Při 205tkm prasklá poloosa, což je docela slušná pálka a údajně na to celkem trpí. Taktéž každých 80-120tkm potřeba vyměnit spojku. Ještě bych dodal že nevím v podobné kategorii o prostornějším autě, vleze se tam všechno a všichni. Hlavně co se místa vzadu týče. Všechny ty moderní limuzíny se musí stydět. Celkově panuje víceméně spokojenost, ale sporťák to rozhodně není :)


Dobrý den, napište prosím o svém Avensisu recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Budeme potěšeni.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.