0
powrót
 

diskuze k tématu: Nafta do 180 000 Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Wtorek 31.01.2017 14:48, Nafta do 180 000 Kč
Ahoj, sháním auto do 180 000 Kč, pracovní dny jezdím cca 100 km. Raději bych kombika, nevím zda za pár let třeba nepřijde potomek. Hodně lidí mi doporučovalo Octavii 1.9 TDI, a že se vyplatí více 'jedničková'. Já jsem uvažoval spíše nad dvojkovou případně jsem našel i dovezeného rapida 1.6 TDI (120 tisíc km) za podobnou cenu. Můžete mi prosím poradit, zda jít opravdu do té octavie?

Viděl jsem i VW Passat 2.0TDI, r.v. 05/2007 (270 tisíc km) za 99 tisíc korun, ale to už je asi na odpis že?

Na fóru se hodně mluví i o Monedeu, ale tomu jsem nějak nepřišel vzhledově na chuť.

Můžete prosím poradit co by jste volili vy?

reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 31.01.2017 15:43, diesel
koncernový diesel jedničková octavia

nejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)
téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALH

dvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor


2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPF

doporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
reagować
nahlásit
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Wtorek 31.01.2017 16:44, RE: diesel
Humusus napisał:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují


Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?

reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 31.01.2017 16:47, RE: diesel
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý... a ještě lépe pokud víte, že se olej měnil po 15 tis. km a ne v long life intervalech po 30 tis., ale to bychom u ojetiny chtěli asi moc pokud to není od kamaráda

hlavně nechte hned po koupi udělat rozvody, na řeči že byly dělány bych se nespoléhal, předejdete větším škodám
reagować
nahlásit
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Wtorek 31.01.2017 17:02, RE: diesel
Dobře děkuji. Díval jsem se, že se dají sehnat za 150 tisíc, takže aspoň něco málo můžu ušetřit.


reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Wtorek 31.01.2017 17:42, RE: diesel
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kč

hezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové
reagować
nahlásit
sheogorath
ilość wystąpień527
data registracji27.05.2016
Wtorek 31.01.2017 18:28, RE: diesel
Humusus napisał:
určitě, pokud je těch 200 tis. zaručených, tak je ten motor teprve zajetý...


to opravdu?

reagować
nahlásit
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Wtorek 31.01.2017 18:38, RE: diesel
Humusus napisał:
známý teď zrovna kupoval hezkou octavii II - 1.9tdi-pd, doložená historie, najeto asi 260tis. za 130tis. kčhezké jedničkové jsou již dražší než dvojkové


Já se koukal na ročník 2011 a najeto kolem 200. Nepsal jsem tu nejlevnější cenu co jsem našel, ale průměr toho na co jsem se díval.

Jinak to co popisuješ, tak jsem nic podobného nenašel, takže měl známý asi štěstí.
reagować
nahlásit
PatM
ilość wystąpień199
data registracji07.08.2016
Wtorek 31.01.2017 20:57, RE: diesel
Petr P napisał:
Humusus napisał:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?


Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej
Díval bych se po něčem co není místní modla...
reagować
nahlásit
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Środa 01.02.2017 13:00, RE: diesel
PatM napisał:
Petr P napisał:
Humusus napisał:
koncernový diesel jedničková octavianejspolehlivější 1.9 tdi 66 kw kod motoru AGR (ale výroba jen do 1999)téměř stejně spolehlivý 1.9 tdi 66kw, 81 kw kod motoru ALHdvojková octavia pak jedině s 1.9 tdi-pd 74 kw - poslední spolehlivý motor2.0 tdi - pd nebrat, obzvláště ne s DPFdoporučuji si objednat svět motorů - ojetiny, všechny motory podrobně popisují
Mockrát děkuji, měl bych ještě dotaz k tomu, zda se vyplatí kupovat i zmíněnou 1.9 TDI s tachometrem nad 200 000 km?
Pokud ještě existuje O1, která má najeto méně jak 200 000 tak určitě není na prodej Díval bych se po něčem co není místní modla...


A to například? Hádám že již několikrát zmíněné Monedeo

reagować
nahlásit
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Środa 01.02.2017 13:40, RE: diesel
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
reagować
nahlásit
Pepe
ilość wystąpień1143
data registracji09.05.2007
Środa 01.02.2017 14:14, RE: diesel
Petr P napisał:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.


Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
reagować
nahlásit
Petr P
ilość wystąpień10
data registracji31.01.2017
Środa 01.02.2017 14:23, RE: diesel
Pepe napisał:
Petr P napisał:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.


Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.
reagować
nahlásit
Pepe
ilość wystąpień1143
data registracji09.05.2007
Środa 01.02.2017 21:33, RE: diesel
Petr P napisał:
Pepe napisał:
Petr P napisał:
Díval jsem se i na Toyota Avensis a citroen c5, ale nevím jak jsou na tom ty jejich naftové motory.
Avensisu v naftě bych se vyhnul (možná z neznalosti), naopak 2,0 HDi v C5 (ideálně 120kW) lze jen doporučit.
Díky za tip! Dá se uvažovat i nad ročníky 2011 s tachometrem na 180 tisíc km? Aby to chvíli vydrželo a mohlo najet dalších 100 tisíc.


Motor, pokud bude v pořádku už při koupi, nebude mu chybět olej, voda + pravidelný (15-20 tkm) servis, bude to poslední, co odejde. Na starém 2,2 HDi mám najeto skoro 400 tkm, kupoval jsem ho při 140.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.