0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - co s kouřivostí motoru?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Piątek 29.03.2019 17:11, ttttt
kolik to má najeto?vstřiky turbo zanešený filtr DPF vše má souvislost
reagować
nahlásit
peters.cz
ilość wystąpień8
data registracji26.10.2011
Sobota 30.03.2019 08:06, Vysoká kouřivost u dieselu s filtrem?
To je hodně divný, protože i kdyby motor sám o sobě z důvodu nějaké závady (vstřiky, EGR...) nadměrně kouřil, DPF to bude zachytávat, dokud se nezaplní, případně nezničí. Takže buď problém s motorem, nebo filtrem, případně obojím. To je samozřejmě jako rada k ničemu, jen taková úvaha.
reagować
nahlásit
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Sobota 30.03.2019 08:28, to je zase dotaz
do šrotu.
reagować
nahlásit
mj11
ilość wystąpień1
data registracji25.04.2019
Cztwartek 25.04.2019 09:18, Turbo
Turbo papá olej
reagować
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.