0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 2.0 TDI - co s kouřivostí motoru?

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
kristian2
ilość wystąpień273
data registracji31.03.2015
Piątek 29.03.2019 17:11, ttttt
kolik to má najeto?vstřiky turbo zanešený filtr DPF vše má souvislost
reagować
peters.cz
ilość wystąpień8
data registracji26.10.2011
Sobota 30.03.2019 08:06, Vysoká kouřivost u dieselu s filtrem?
To je hodně divný, protože i kdyby motor sám o sobě z důvodu nějaké závady (vstřiky, EGR...) nadměrně kouřil, DPF to bude zachytávat, dokud se nezaplní, případně nezničí. Takže buď problém s motorem, nebo filtrem, případně obojím. To je samozřejmě jako rada k ničemu, jen taková úvaha.
reagować
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Sobota 30.03.2019 08:28, to je zase dotaz
do šrotu.
reagować
mj11
ilość wystąpień1
data registracji25.04.2019
Cztwartek 25.04.2019 09:18, Turbo
Turbo papá olej
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.