0
powrót
 

diskuze k tématu: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, japonská vozidla, typ vozidla, osobní
Gawein
ilość wystąpień2
data registracji29.08.2013
Cztwartek 29.08.2013 11:42, Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 29.08.2013 14:24, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Gawein napisał:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?


Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Cztwartek 29.08.2013 16:16, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
tomaskrtek napisał:
Gawein napisał:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.


ano, jedině a zcela. Měl jsem možnost s ní 14dní jezdit, starší typ,paráda, naprosto dostačující pro potřeby rodiny, přepravy věcí, spotřeby atd
reagować
dhs1
ilość wystąpień3
data registracji29.12.2009
Cztwartek 29.08.2013 17:34, verso
Jednoznačně Toyota Verso, spolehlivá atmosferická 1.8 je ideální motor do tohoto vozu. A myslím si že toyota v dané cenové relaci bude daleko lépe vybavena, než Octavia.
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Cztwartek 29.08.2013 22:14, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
tomaskrtek napisał:
Gawein napisał:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?
Toyotu, jednoznačně. Minimální zájem zlodějů, zůstatková cena +- stejná, servisní náklady budou u Toyoty nižší.


Bez debat. Prodejnost ojetiny bude po x letech u Toyoty asi taky lepší. Starý atmosférický motor nebude záludný z hlediska budoucích nákladů.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 30.08.2013 15:08, RE: Toyota Verso 1,8 vs Octavia 3 1,4TSI
Gawein napisał:
Zdravím, jsem před rozhodnutím, jaké auto koupit. Přemýšlím o O3 v benzinu nebo Toyote Verso, taktéž v benzínu. O3 výbava Ambition plus, Verso Active + super packet. Ceny jsou +- stejné, jen Toyota je úplně někde jinde s výbavou. Najezdím poměrně málo do 10tis ročně. Cesty v podstatě jen o víkendu na chatu a výlety. Co byste volili?


Pokud by jsem si mohl dovolit utratit za auto přibližně ty samé peníze co Vy,tak bych si koupil sedmičkového Golfa s novým 1.4 TSI 103 kw.Dle zatím dostupných testů má ten motor zajímavé parametry a je s ním velmi dobré svezení.Navíc sedmičkový Golf je celkově hodně povedené auto.
reagować
dhs1
ilość wystąpień3
data registracji29.12.2009
Piątek 30.08.2013 17:29, 1.4tsi
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
reagować
Gawein
ilość wystąpień2
data registracji29.08.2013
Piątek 30.08.2013 18:46, RE: 1.4tsi
dhs1 napisał:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.


Dnes koupeno... Mazda 6 2013 2l benzín... :)
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 30.08.2013 19:03, RE: 1.4tsi
dhs1 napisał:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.


Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.
reagować
mykovec
ilość wystąpień33
data registracji13.12.2008
Piątek 30.08.2013 21:58, RE: 1.4tsi
Fanda napisał:
dhs1 napisał:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.

V America právě emise řeší, a proto tam třeba moc osobních aut s naftovým motorem nekoupíte. To jenom fašisti v evropské komisi si myslí, že boj proti oxidu uhličitému je pupek světa
reagować
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Piątek 30.08.2013 22:39, RE: 1.4tsi
Fanda napisał:
dhs1 napisał:
Je sice pěkné, že 1.4Tsi má 103kw,ale položme si otázku jak bude motor vypadat po nájezdu 100 000km. Nízký objem - přeplňování - výkon vyhnaný otáčkami - velké rozdíly spotřeby při různém stylu jízdy atd. Já se držím hesla objem ničím nenahradíš. Pročpak se např. v Americe prodávájí vozy střední třídy, kde základní motory jsou min. 2.0 2.5 3.5L atmosféry. Protože ty automobily bezproblému najedou 500tis. a s motory nejsou problémy. Buďmě rádi, že ještě japonci vyrábějí atm. motory a je z čeho vybírat. Já sám bych měl dnes problém vybral automobil evropské produkce s kloudným motorem.
Výkon motoru 1.4 Tsi rozhodně není vyhnán otáčkami,kolik vydrží,to nevím.Ale to samé se před lety tvrdilo 1.8 T 110 kw a nakonec se ten motor projevil,jako nejlepší benzín pro O 1.A v Americe to vždy bylo trochu jinak.Nikdy se tam moc nekoukalo na cenu benzínu a také se tam tak zdaleka neřeší emise ,jako v EU.


1.8L a 110 kW není až takový extrém. To by mohl mít i bez turba, viz dnešní atmo benzíny 1,6 s 97 kW. V obou případech cca 61 kW na 1L objemu.

Zatím mají TSi motory spíš problémy. Dobrovolně bych si ho nekoupil. Natož pak třeba v 5 roku starém autě.
reagować
Rover623
ilość wystąpień96
data registracji14.04.2009
Sobota 31.08.2013 21:01, Toyota
Jednoznačně Toyota, to auto totiž lze opravovat (i když není potřeba to dělat příliš často). O3 a podobná auta (třeba zrovna ten Golf poslední a předposlední generace) jsou auta z nového konceptu VW, auto se neopravuje, ale rovnou se mění celé části. Spousta majitelů Golfa a vlastně i jiných modelů z koncernu VW byla velice nemile překvapena, že to co na straších modelech šlo vyměnit samostatně, to se nyní musí měnit jako celek protože to nejde rozebrat. Ale abych jen nehaněl VW, automobilky jako Hyundai nebo Kia (což je vlastně totéž, mají stejného vlastníka) vám auto plné podobných "pastí" prodají také.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.