0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybíráme benzínový motor pro Škodu Octavia III

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
mp-77@email.cz
ilość wystąpień36
data registracji05.10.2016
Środa 31.10.2018 09:23, 1.4 TSI OK
Také doporučuji (novější) 1.4 TSi

Užívám hov OIII jako služební a proti motoru nelze mít křivého slova. Bohužel trpí špatnou pověstí předchozích verzí se stejným označením které měli technické problémy (zejména s rozvody) a ani spotřeba nebyla buhvíjaká . Zdá se, že nyní je již vyladěný

Mám srovnání s přechozími několika verzemi silnějších TDI. TSI je tichý (do 50-60 km/h o něm téměř nevíte), díky váze je v zatáčkách obratnější a dlouhodobá průměrná spotřeba (krátké jízdy, většina po Praze, stylem "služební auto"), je 7 ltr max. Okresky stylem na pohodu je při troše snahy za 5,5, do 6 bezpečně.. Kdo potřebuje diesel ? Pouze na dálnici při velmi rychlé, ale stále plynulé jízdě (160+) jde spotřeba nad 8 ltr.


Vyhnul bych se spojení s DSG.
reagować
petrk
ilość wystąpień66
data registracji21.04.2018
Środa 31.10.2018 21:54, RE: 1.4 TSI OK
Jak to v případě 1,4 TSI vypadá s trakcí na kluzkém povrchu? OIII má tuším celohliníkový motor 1,4 TSI, takže to v zimě na sněhu musí být zajímavé ...
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Środa 31.10.2018 22:16, RE: RE: 1.4 TSI OK
Jako že těch cca 80kg rozdíl oproti TDi hraje zásadní roli? Mě by tohle vůbec nenapadlo...stěžejní je vždycky řidič a to, jaké má obutí, rozhodně ne pár kilo u auta, které váží tak jako tak hodně přes tunu.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Cztwartek 01.11.2018 14:01, RE: RE: RE: 1.4 TSI OK
cytat:
reakce na: vavrisimo, 31.10.2018 22:16 (Jako že těch cca 80kg rozdíl o ...)


To je hodně odvážné tvrzení. Těch "pár" kilo je dost poznat na ovladatelnosti a nevěřím tomu, že se stejnou měrou neprojeví i na trakčních schopnostech auta. Na druhou stranu je to asi jedno, všechna auta mají povinně TCS....
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Cztwartek 01.11.2018 14:40, RE: RE: RE: RE: 1.4 TSI OK
Já pocházím z Jeseníků, s TDi a TSi jezdím hodně služebně i soukromě a fakt by mě (mimo jiné i kvůli té náloži asistentů co teď v autech jsou) nenapadlo tvrdit, že to hraje nějakou podstatnou roli. Nikdy jsem neměl v zimě problém, když už, tak se mi diesel hrne dřív ze zatáčky po tečně ven, než zasáhne ESP. Pokud někdo vjede do kopců na sjetých Vranících, tak to podle mě hraje xkrát větší roli. Beru to u CNG TSi Octávky, se kterou sem tam jedu a která si, vzhledem k tomu kolik má naloženo vzadu, při prudším rozjezdu na vlhku hrábne.
reagować
mp-77@email.cz
ilość wystąpień36
data registracji05.10.2016
Piątek 02.11.2018 17:48, RE: RE: 1.4 TSI OK
cytat:
reakce na: petrk, 31.10.2018 21:54 (Jak to v případě 1,4 TSI vypad ...)


Mám srovnání OII 2.0 TDI a OIII 1.4 TSi (nemusí být tudíž přesné).... a asi ano, když se nad tím zamyslím ... u toho benzínu je o něco horší trakce, částečně to bude váhou, částečně tím, že ten TSi motor je svým charakterem "divočejší". Na druhu stranu je auto s lehčím motorem výrazně obratnější, v serii zatáček není takové to těžkopádnější převalování. Výhoda těžšího dieselu je asi hlavně v jízdě v přímce, je takový stabilnější, výhoda na dálnici - ale tím to za mě hasne.

Být horal, nevím co bych vybral - více zatížený předek bude mít při hrabání do kopců lepší trakci, na druhou stranu snáze v první zatáčce půjde po předku ven
reagować
opet5
ilość wystąpień2
data registracji07.11.2018
Środa 07.11.2018 16:06, RE: 1.4 TSI OK
Mám porovnání O II 1,4 TSI a OIII 1,8 TSI. Pro běžnou jízdu za velmi výbornou spotřebou je 1,4 ( u O III má vyšší výkon ) solidní volbou. Najeto ní jsem měl 150.00 pak šla zpátky do operáku. Rodinné jízdy k italskému moři za 5,9 ltr. Dodtal jsem novou 1,8 TSi. Najel s ní zase 150.000km. Motor pohodový, ale stejně je potřeba při předjíždění náklaďáku ze Svitav na Hradec, podřadit na 3, aby mělo odpich. Jízdy 400km po dálnici s tempomatem na 137 byla vždy 6,3. Ziní startování, hluk auta, vůně z výfuku..přednosti oproti dieselům. Rozdíl v ceně paliva - někdy žádný, jindy max. korunu, je ve výpočtu jasnou variantou vzít si benzín. notabene pouze pro domácí použití.
Doporučuji se nebát sáhnout po 1,8. Spotřeba není vysoká, uvezete v pohodě všechno.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 13.11.2018 09:33, Stačí dokonce 1.2 TSI, ale musí to být 81kw
Ahoj, měl jsem teď náhradní vozidlo Oct III 1.2 TSI 81kw 6kvalt a pro pohodového řidiče naprosto dostačující motorizace. Na šestku motor vyjdede na dálnici většinu kopců, v nejhorším se zařadí pětka, ale motor je docela tichoučký, takže to nevadí.
V Oct jsem měl zaplou klimu vezl celou rodinu, rozhodně to není nouzovka motor a spotřeba na okreskách je nižší než u robustnějšího 1.4 TSI.
Na smíšené ježdění bych doporučil s klidným svědomím 1.2 TSI 81kw, ale pokud je člověk dálniční letec, bral bych 1.4 TSI, ale ještě raději diesel
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.