0
powrót
 

diskuze k tématu: Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, česká vozidla, německá vozidla
jonhy.m
ilość wystąpień5
data registracji13.08.2015
Środa 26.08.2015 08:28, Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech
Je nějaký rozdíl (vyvažovací hřídele atd..) mezi motory 2.0 TDI CR 125kW CFGB u Superbu II a u Passatu B7? Dočetl jsem se, že tento motor trápí u Passatu po 200 000 km padající ventily a jelikož se rozhoduji nad koupí jednoho z těchto modelů, tak chci vědět jestli to samé může potkat i motor v Superbu.
reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 26.08.2015 14:37, re:
Dobrý den. Mezi motory u Škody Superb a VW Passat není rozdíl. Passat dostal v roce 2013 jeho posílenou 130 kW verzi CFGC.
reagować
nahlásit
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Cztwartek 27.08.2015 12:55, RE: Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech
jonhy.m napisał:
Je nějaký rozdíl (vyvažovací hřídele atd..) mezi motory 2.0 TDI CR 125kW CFGB u Superbu II a u Passatu B7? Dočetl jsem se, že tento motor trápí u Passatu po 200 000 km padající ventily a jelikož se rozhoduji nad koupí jednoho z těchto modelů, tak chci vědět jestli to samé může potkat i motor v Superbu.


Motory by měly být stejné. Problémy s ventily se skutečně objevují, možná i dřív než po 200tis, uklepou se dříky ventilů a pak může ventil spadnou do válce, ale tak daleko to většinou nedopadne, jelikož spolu s ventily bývají opotřebené vačky do kulata a hydroštěly taktéž. Auto prostě jede dost špatně na to, aby to "normální" řidič nechal opravit dřív než se uklepe dřík ventilu.
reagować
nahlásit
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Cztwartek 27.08.2015 17:04, RE: Superb II vs Passat B7 - rozdíly v motorech
ctverak napisał:
jonhy.m napisał:
Je nějaký rozdíl (vyvažovací hřídele atd..) mezi motory 2.0 TDI CR 125kW CFGB u Superbu II a u Passatu B7? Dočetl jsem se, že tento motor trápí u Passatu po 200 000 km padající ventily a jelikož se rozhoduji nad koupí jednoho z těchto modelů, tak chci vědět jestli to samé může potkat i motor v Superbu.
Motory by měly být stejné. Problémy s ventily se skutečně objevují, možná i dřív než po 200tis, uklepou se dříky ventilů a pak může ventil spadnou do válce, ale tak daleko to většinou nedopadne, jelikož spolu s ventily bývají opotřebené vačky do kulata a hydroštěly taktéž. Auto prostě jede dost špatně na to, aby to "normální" řidič nechal opravit dřív než se uklepe dřík ventilu.


Mám ten motor v multivanu, tedy aspon skoro stejný. Ano, něco podobného mi bylo řečeno neofiko v servisu VW a dokonce s tím že převládá názor že je to záměrné... řízená životnost. Jinak ten motor totiž nemá žádný problém. Dá se to prý výrazně eliminovat častějším olejem, což dělám u dodávek. U multáku je mi to jedno.

reagować
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.