
, ale na lyžování, jízdu ve sněhu apod...vždy stačil a nikdy se nestalo, že bychom na cestách někde zapadli nebo nevyjeli (vše v rámci běžného provozu, žádný extrém).
2. pohon 4x4 je v této generaci CRV řekněme nedokonalý
, ale na lyžování, jízdu ve sněhu apod...vždy stačil a nikdy se nestalo, že bychom na cestách někde zapadli nebo nevyjeli (vše v rámci běžného provozu, žádný extrém). auto je tiché, topí po pár metrech i v zimě, prostorné a spolehlivé...za mě nechat CRV a max předělat na plyn.
2. pohon 4x4 je v této generaci CRV řekněme nedokonalý
, ale na lyžování, jízdu ve sněhu apod...vždy stačil a nikdy se nestalo, že bychom na cestách někde zapadli nebo nevyjeli (vše v rámci běžného provozu, žádný extrém). auto je tiché, topí po pár metrech i v zimě, prostorné a spolehlivé...za mě nechat CRV a max předělat na plyn.
2. pohon 4x4 je v této generaci CRV řekněme nedokonalý
, ale na lyžování, jízdu ve sněhu apod...vždy stačil a nikdy se nestalo, že bychom na cestách někde zapadli nebo nevyjeli (vše v rámci běžného provozu, žádný extrém). auto je tiché, topí po pár metrech i v zimě, prostorné a spolehlivé...za mě nechat CRV a max předělat na plyn.
2. pohon 4x4 je v této generaci CRV řekněme nedokonalý
, ale na lyžování, jízdu ve sněhu apod...vždy stačil a nikdy se nestalo, že bychom na cestách někde zapadli nebo nevyjeli (vše v rámci běžného provozu, žádný extrém). auto je tiché, topí po pár metrech i v zimě, prostorné a spolehlivé...za mě nechat CRV a max předělat na plyn.