0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Yeti 1,2 motor

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, česká vozidla, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 26.03.2013 19:52, Škoda Yeti 1,2 motor
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?
reagować
nahlásit
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Środa 27.03.2013 08:38, RE: Škoda Yeti 1,2
nepřihlášený uživatel napisał:
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?


Pokud jde o model 77Kw s šestikvaltem (manual) pak to auto na běžné ježdění s obsazeností 2 lidmi stačí. Ale je fakt, že i přes přidané turbo, je znát, že auto je na tak malý moturek těžké a velké. S timhle motorem se to auto degraduje na nákupní tašku a nelze od něj čekat nic víc, jediný co je stále plus je to , že se do něj slušně nastupuje (nemusí si člověk do auta lehat) Při běžné jízdě s manuálem kolega jezdí za 7,3 bohužel další s automatem 7st. se nedostane pod 9. Tam je ta kombinace jasně špatně..
reagować
nahlásit
ditmen1
ilość wystąpień9
data registracji28.05.2012
Cztwartek 28.03.2013 21:41, RE: Škoda Yeti 1,2
Kojot027 napisał:
nepřihlášený uživatel napisał:
Opravdu motor 1,2 stačí na dvoukolku Yeti? Najedu do 15 000 km, dřív jsem jezdil s auty od 90 HP výše, dnes jako důchodce už jsem slevil. Motor 1,2 sice 90 HP převyšuje, ale nejsou ti koníci o poznání menší?
Pokud jde o model 77Kw s šestikvaltem (manual) pak to auto na běžné ježdění s obsazeností 2 lidmi stačí. Ale je fakt, že i přes přidané turbo, je znát, že auto je na tak malý moturek těžké a velké. S timhle motorem se to auto degraduje na nákupní tašku a nelze od něj čekat nic víc, jediný co je stále plus je to , že se do něj slušně nastupuje (nemusí si člověk do auta lehat) Při běžné jízdě s manuálem kolega jezdí za 7,3 bohužel další s automatem 7st. se nedostane pod 9. Tam je ta kombinace jasně špatně..


proboha yeti ne z toho si všude dělají srandu,to je parodie na auto!!!! Jako každé koncernové auto!!!
reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Środa 01.05.2013 23:59, Re:
Dobrý den. Troufám si tvrdit, že pokud od tohoto motoru neočekáváte sportovní jízdu, pro provoz na silnicích by měl být dostatečný. K tomu, aby předváděl to nejlepší, potřebuje ty správné provozní otáčky. Výrobce sice tvrdí, že tento turbomotor táhne již těsně nad volnoběhem, skutečnost je ale taková, že se výrazněji začíná projevovat až od 2 tis. otáček. Při klidné jízdě dokáže jezdit poměrně, pokud jej ale budete vytáčet, počítejte se spotřebou okolo 10 litrů na 100 km.
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.