Paul napisał:
Nedávno jsem četl vyjádření nějakého šéfíka ze Škody, že obecně do Oktávek 1,4 TSI se kvůli pozdějšímu náběhu tohoto motoru do výroby dostalo už modifikované provedení rozvodů a ještě to pak nějak vylepšovali. A že prý s tím nejsou problémy. Co je na tom pravdy ví asi nejlépe mechanici autorizovaných servisů. Ale je fakt, že jsem nic špatného ve spojení TSI a Okta neslyšel. Taky je to dáno tím, že te známých kdo má Oktu v benzínu, tak ještě starou 1,6, 1,8 TSI, nebo RS. Mimochodem, ta 1,8 je z benzínů stejně nejvhodnější. Spotřeba v reálu stejná jako u 1,4, ale dynamikou je v jiné lize. Navíc, co vím, má zatím čistý štít.
Asi tě zklamu, ale 1,8 TSI rozhodně "čistý štít" nemá. Má také problematické rozvody, které navíc nedávají žádné varování. U Superbu ve firmě se měnil potkaný motor na záruku (celý) v cca 60 tisících km. Naštěstí je to jediný 1,8 TSI který ve firmě máme a je dokoupená prodloužená záruka.