0
powrót
 

diskuze k tématu: SsangYong Musso 2.9 D - jak slouží po 317 tis. km?

kategorie zaszeregowania tematu: korejská vozidla
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Środa 11.03.2015 07:37, krása
Tohle Vám závidím. Láká mě koupit si přesně takovou plečku a jezdit s ní pro práci i pro legraci. Sám toužím po terranu první generace, ale nikdy jsme k tomu nenašel odvahu a čas
Přeju ať vám to jezdí a díky za hezký ráno
H.
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Środa 11.03.2015 13:31, RE: krása
HoNZA napisał:
Tohle Vám závidím. Láká mě koupit si přesně takovou plečku a jezdit s ní pro práci i pro legraci. Sám toužím po terranu první generace, ale nikdy jsme k tomu nenašel odvahu a čas Přeju ať vám to jezdí a díky za hezký ráno H.


Já tu odvahu našel nějaké peníze navíc to stojí, ale zase si neničím svoje civilní auto. S Mussem je sranda udělá hromadu práce a nepřidělává starosti. na Terrano bych se vyprdnul, chtěl jsem ho taky, ale je shnilé a drahé. doporučuju se svézt mussem.
Jinak aktuálně má asi o 1000km víc a pořád žije, dokocence sem s ním o víkendu trhal stromy, nechtělo se mi shánět traktor. :D
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Środa 11.03.2015 16:49, Musso
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let
reagować
salix
ilość wystąpień35
data registracji17.02.2009
Środa 11.03.2015 19:36, RE: Musso
Paul napisał:
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let

Tipuji, že 15 let budeme na ty pařezy potřebovat především povolení od místního úřadu schválené okresním úřadem a potvrzené krajským úřadem životního prostředí a příslušným oddělením "Trhání pařezů".To celé zastřešené speciálním dohledem republikového Superturboúředníka proškoleného směrnicí EU o trhání pařezů. Dále pak speciální předschválený "Trhací plán" a sterilní trhací náčiní.Při jakémkoliv opominutí výše zmíňeného hrozí propadnutí veškerého majetku a zastřelení před zraky rodiny.


reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Cztwartek 12.03.2015 03:48, RE: Musso
salix napisał:
Paul napisał:
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let
Tipuji, že 15 let budeme na ty pařezy potřebovat především povolení od místního úřadu schválené okresním úřadem a potvrzené krajským úřadem životního prostředí a příslušným oddělením "Trhání pařezů".To celé zastřešené speciálním dohledem republikového Superturboúředníka proškoleného směrnicí EU o trhání pařezů. Dále pak speciální předschválený "Trhací plán" a sterilní trhací náčiní.Při jakémkoliv opominutí výše zmíňeného hrozí propadnutí veškerého majetku a zastřelení před zraky rodiny.


Tak teď jsi to zabil!! Ale máš naprostou pravdu!! (y) Jinak naprosto chápu majitele a po přečtení tohoto příspěvku opravdu přemýšlím, že to taky koupím na práci! Osvědčený a nesmrtelný motor(technika MB) v NO NAME značce, které nikdo nevěří Přeju Vám aby Musso jezdilo ještě hoooooodně dlouho :--)
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Cztwartek 12.03.2015 09:47, RE: Musso
salix napisał:
Paul napisał:
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let
Tipuji, že 15 let budeme na ty pařezy potřebovat především povolení od místního úřadu schválené okresním úřadem a potvrzené krajským úřadem životního prostředí a příslušným oddělením "Trhání pařezů".To celé zastřešené speciálním dohledem republikového Superturboúředníka proškoleného směrnicí EU o trhání pařezů. Dále pak speciální předschválený "Trhací plán" a sterilní trhací náčiní.Při jakémkoliv opominutí výše zmíňeného hrozí propadnutí veškerého majetku a zastřelení před zraky rodiny.


AMEN
reagować
BMW528i
ilość wystąpień372
data registracji07.01.2013
Piątek 13.03.2015 10:57, RE:
No s tím povolením to bude za chvíli pravda, a musso určitě nebude vyhovovat protože nemá na každý válec jedno turbo. No Dacia má ted offroad Duster, tak třeba to budeme za 15 let trhat tím :D
Kdo uvažuje o něčem nezničitelným na práci a pro zábavu, tak vřele doporučuju. Je to opravdový nezmar a za pár korun.
reagować
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 13.03.2015 11:20, RE: Musso
salix napisał:
Paul napisał:
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let
Tipuji, že 15 let budeme na ty pařezy potřebovat především povolení od místního úřadu schválené okresním úřadem a potvrzené krajským úřadem životního prostředí a příslušným oddělením "Trhání pařezů".To celé zastřešené speciálním dohledem republikového Superturboúředníka proškoleného směrnicí EU o trhání pařezů. Dále pak speciální předschválený "Trhací plán" a sterilní trhací náčiní.Při jakémkoliv opominutí výše zmíňeného hrozí propadnutí veškerého majetku a zastřelení před zraky rodiny.


to mě nenapadlo. Jen bych dodal, že zastřelení bude probíhat pouze bezolovnatým ekologickým střelivem, kdyby došlo k průstřelu a střela dopadla někam do přírody a na hlavni pušky bude namontován filtr pevných částic My se tu smějeme, ale abychom pak nebyli překvapeni, jak jsme tenkrát v dřevních dobách byli blízko pravdě...
reagować
David V
ilość wystąpień2054
data registracji16.05.2007
Piątek 13.03.2015 12:45, RE: Musso
Paul napisał:
salix napisał:
Paul napisał:
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let
Tipuji, že 15 let budeme na ty pařezy potřebovat především povolení od místního úřadu schválené okresním úřadem a potvrzené krajským úřadem životního prostředí a příslušným oddělením "Trhání pařezů".To celé zastřešené speciálním dohledem republikového Superturboúředníka proškoleného směrnicí EU o trhání pařezů. Dále pak speciální předschválený "Trhací plán" a sterilní trhací náčiní.Při jakémkoliv opominutí výše zmíňeného hrozí propadnutí veškerého majetku a zastřelení před zraky rodiny.
to mě nenapadlo. Jen bych dodal, že zastřelení bude probíhat pouze bezolovnatým ekologickým střelivem, kdyby došlo k průstřelu a střela dopadla někam do přírody a na hlavni pušky bude namontován filtr pevných částic My se tu smějeme, ale abychom pak nebyli překvapeni, jak jsme tenkrát v dřevních dobách byli blízko pravdě...


Není lepší vzít takovou tu řeznickou "pušku", kde vyletí tyčka a zase se vrátí zpátky?
reagować
tomaskrtek
ilość wystąpień982
data registracji18.03.2008
Piątek 13.03.2015 13:41, RE: Musso
David V napisał:
Paul napisał:
salix napisał:
Paul napisał:
nejdřív jsem si říkal proč někdo píše recenzi po pár tisících km a už chápu Zajímavé postřehy a myslím, že na ten účel je to ideál. Pokud má na to člověk čas a schopnosti, tak maximálně riskuje že ztratí 20 000 za koupi, ale při stavbě se to může i hodně vyplatit. Já používám jako dělníka starou oktávku a je neuvěřitelné kolik už toho převezla (plně narvaná po střechu + vozík) a pak ji stačí jen vysát, i tlumiče drží. Prostě auto co si na sebe vydělá a ještě ušetří peníze za různé dopravce, o ušetřeném času a nervech ani nemluvě. Jen ty pařezy bych si netroufl trhat, to nechám na offroady s rámem No nevím co na podobné účely budeme používat třeba za 15 let
Tipuji, že 15 let budeme na ty pařezy potřebovat především povolení od místního úřadu schválené okresním úřadem a potvrzené krajským úřadem životního prostředí a příslušným oddělením "Trhání pařezů".To celé zastřešené speciálním dohledem republikového Superturboúředníka proškoleného směrnicí EU o trhání pařezů. Dále pak speciální předschválený "Trhací plán" a sterilní trhací náčiní.Při jakémkoliv opominutí výše zmíňeného hrozí propadnutí veškerého majetku a zastřelení před zraky rodiny.
to mě nenapadlo. Jen bych dodal, že zastřelení bude probíhat pouze bezolovnatým ekologickým střelivem, kdyby došlo k průstřelu a střela dopadla někam do přírody a na hlavni pušky bude namontován filtr pevných částic My se tu smějeme, ale abychom pak nebyli překvapeni, jak jsme tenkrát v dřevních dobách byli blízko pravdě...
Není lepší vzít takovou tu řeznickou "pušku", kde vyletí tyčka a zase se vrátí zpátky?

myslíš ´´žihadlo´´?
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.