0
powrót
 

diskuze k tématu: Subaru Impreza 1.6 - dobrá volba?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.02.2009 00:10, Jedině a JEDNOZNAČNĚ ...
... dvoulitr (a lepší). Benzínový, nebo teď nově naftový, ale 1.6 věru MÁLO pro imprezu je (už jsem říkala JEDNOZNAČNĚ!)?
To bylo opravdu HODNĚ jednoduché ...
PS: Nic NEvymýšlet a 2.0 brát ... a pak jen "užívat" si to
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.02.2009 09:03, RE: Jedině a JEDNOZNAČNĚ ...
Kylie napisał:
... dvoulitr (a lepší). Benzínový, nebo teď nově naftový, ale 1.6 věru MÁLO pro imprezu je (už jsem říkala JEDNOZNAČNĚ!)?
To bylo opravdu HODNĚ jednoduché ...
PS: Nic NEvymýšlet a 2.0 brát ... a pak jen "užívat" si to
Pěkný den
Vzhledem k částce určené na nákup vozu ten nový diesel je mimo úvahu. Na druhou stranu za 160k se z roku 99 najde krásná Impreza i v 2,0. Pokud má tazatel vybraný konrétní kus (zřejmě ne, protože píše r.v. "kolem") s 1,6, tak bych ho za každou cenu od 1,6 neodrazoval.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.02.2009 09:22, impreza 1,6
mám 1,6 r.v. 1995 a je to moje 3tí subaru, vždy jako druhé auto v rodině, hlavně na zimu a zapadlý zimní český venkov.Zde je má zkušennost.
1,6 je motorizace zcela postačuje v případě, že jezdíte sám nebo max s jedním spolujezdcem a nemáte závodní ambice.V případě opaku je lepší sáhnout po motorizaci 2,0.Zatížení vozu je opravdu u této motorizace to nejdůležitější.Nikdy jsem neměl problém ani při jízdě hlubokým sněhem do kopce nebo při tažení 600kg přívěsu.Redukční převodovka je v tomto případě úžasná věc.Co se týče rychlosti a závodění, tak to s touto motorizací opravdu nelze, na to je 1,6 příliš slabá.160-170 (německá dálnice) to samozřejmně jede ale nesmí přijít
táhlý kopec.pak je nedostatek výkonu znát.Na české silnice a české rychlostní limity je 1,6 v pohodě.Moje dlouhodobá spotřeba u této permanentní čtyřkolky.zima 8-8,5 l/100km
l´to 7,6-8,2 l/100km
při jednorázových delších cestách lze jezdit okolo 7 l/100km
Poruchy/servis: u mého 14ti letého auta mimo běžné úudržby "odešlo"
pouze 1 čidlo v motoru jinak nic.
Co se týče servisu, tak to je katastrofa.Oficiální subaru servis a díly jsou drahé, obyčejní automechanici stímto typem motoru (boxer) moc neumějí.
Zbývají neoficiální subaru servisy a těch je jen pár.
S autem mám najeto 169 000 km a spokojennost.
Přeji hodně štěstí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.02.2009 17:29, Subaru Fan Club
Zdravim,
podle vlastni zkusenosti je i dle meho nazoru motorizace 1,6 relativne slaba, pripada mi, ze motor se s vozem skoro az trapil.. Kazdopadne je to vse o stylu jizdy a narokum kazdeho ridice. Pokud jde o spotrebu pohonnych hmot, je v podstate totozna s 2,0
Doporucim Vam prohlednout www.subaruclub.cz, kde najdete spoustu informaci, ktere by Vam mohly usnadnit premysleni o koupi vozu.

At mate stastnou ruku a pamatujte na jedno, pri koupi vozu se pokuste jezdit dokola, nejjednudussi moznost, jak odhalit, ze je pohon 4x4 v poradku. Pokud bude auto skubat, cukat, dusit se, nekde bude chyba!!

Fajn den,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 17.02.2009 21:16, RE: Jedině a JEDNOZNAČNĚ ...
Muroň napisał:
Vzhledem k částce určené na nákup vozu ten nový diesel je mimo úvahu. Na druhou stranu za 160k se z roku 99 najde krásná Impreza i v 2,0. Pokud má tazatel vybraný konrétní kus (zřejmě ne, protože píše r.v. "kolem") s 1,6, tak bych ho za každou cenu od 1,6 neodrazoval.
Pěkný den "Rudlíku", já "vím" že naftový boxer je zatím "mimo" (proto jsem benzín dvoulitr doporučila), ale já ho za VELMi povedený považuji.
PS: A 1.6ka spíše NEstačí, to bych NEdoporučovala (leda tak na (velmi)klidné ježdění - prostě ne Ne NE).
Jak se daří tvému "rotačnímu čerpadlu"? Já "přiznat" musím, že tuhle mi Brumla na displeji že něco s OLEJem se mu NElíbí napsal a v servisu mi museli VENTiL (skrz/okolo kterého olej "prosakoval") vyměnit - v záruce samozřejmě - a asi to ani nějak DRAHÁ součástka nebyla/není, ale STALO se!
Pěkný den (a imprezu 2.0 a "později" 2.0D - já doporučuji)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 09:52, Subaru
jako predokolka, to jsem se skoro lek, kdyz jsem cetl, netusic, ze to japoncici vubec vyrabeli ... to uz proste neni Subaru :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 10:37, RE: Subaru
isis2000 napisał:
jako predokolka, to jsem se skoro lek, kdyz jsem cetl, netusic, ze to japoncici vubec vyrabeli ... to uz proste neni Subaru :)
dokonce produkovali i Legacy MY 99-03 jako predokolky.. Pouzivala je např. italská policie, světle modré barvy.. Dokonce byly obcas k videni i v inzeratech v CR
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 11:34, RE: Jedině a JEDNOZNAČNĚ ...
Kylie napisał:
Pěkný den "Rudlíku", já "vím" že naftový boxer je zatím "mimo" (proto jsem benzín dvoulitr doporučila), ale já ho za VELMi povedený považuji.
PS: A 1.6ka spíše NEstačí, to bych NEdoporučovala (leda tak na (velmi)klidné ježdění - prostě ne Ne NE).
Jak se daří tvému "rotačnímu čerpadlu"? Já "přiznat" musím, že tuhle mi Brumla na displeji že něco s OLEJem se mu NElíbí napsal a v servisu mi museli VENTiL (skrz/okolo kterého olej "prosakoval") vyměnit - v záruce samozřejmě - a asi to ani nějak DRAH...
Kylie, to není dobrá vizitka motoru, že netěsní okolo ventilu! Kolik je km záruka? Aspoň, že se na to vztahuje. Rotační čerpadlo čerpá bez problémů, vše funguje jak má, jen jsem v lednu píchnul - takový obrovský tesařský hřeb jsem někde nabral. Zalepili mi to jakoby v záruce (teda ne v záruce na gumy, ale kuci si za to nic nevzali).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 12:03, 1.6 se u nás neprodávala
Není pravdou, že by se u nás 1.6 neprodávala. V dávných dobách (1995) pořizoval můj tehdejší zaměstnavatel novou flotilu manažerských aut. Oktávka tenkrát začínala a TDI chtěli majlant, tak se pořídily Imprezy, na které dal Frey jistě zajímavou množstevní slevu. Většina z aut byly klasické červené sedany ve dvoulitru, kdo nechtěl, mohl nafasovat i kombíka v 1.6 v takové zajímavé světle zelené barvě. Kámoška ho měla, nestěžovala si (akorát se nepochlubila, že má jenom předokolku, nevěřím, že by na to nepřišla, v autech se celkem vyznala). Já jsem tedy jezdil většinu s dvoulitrem, kromě otřesných plastů uvnitř si nemůžu na nic stěžovat, jízdní vlastnosti fantazie, akorát to trošku víc žralo (kolem 10 l).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.02.2009 13:19, RE: Jedině a JEDNOZNAČNĚ ...
Muroň napisał:
Kylie, to není dobrá vizitka motoru, že netěsní okolo ventilu! Kolik je km záruka? Aspoň, že se na to vztahuje. Rotační čerpadlo čerpá bez problémů, vše funguje jak má, jen jsem v lednu píchnul - takový obrovský tesařský hřeb jsem někde nabral. Zalepili mi to jakoby v záruce (teda ne v záruce na gumy, ale kuci si za to nic nevzali).
Milý Rudlíku! TAKÉ mne to NEpotěšilo, je to 2há "vážnější" závada (byť "lehce" odstranitelná - pak mi ukázali i toho "škůdce" - prostě prostě ventil - nedá se ani nijak rozebrat - takže ani nevěděli PROČ se mu přestalo chtíl "na100%" pracovat - ono ne "okolí" ventilu, on VENTIL prostě "ukončil/omezil" činnost). Zatímco ta zlobící cívka (jednoho - "krajního" - co si pamatuji, válce) prý celkem "normáln/typickáí" závada je (byla, už se tam prý dávají nějaké "modifikované"), t ak tohle v seznamu "běžných" závad NEní - to prý JEN já (tolik "štěstí") - prostě "vadná" součástka, co to po 100.000 km "vzdala"
Se zárukou "no problem", t a je na 5 let/150.000 km - a popravdě tohle by asi ani nebylo nějak zvlášť drahé ..
Já tedy "píchla" v životě 2x (a doufám že to "poprvé a naposled" bylo), naštěstí obé se stalo v nízké (takové "pomalé" městské) rychlosti, ale NEbylo to pěkné, neb v tom druhém případě mi "ostrá" hrana obrubníku (už jí z toho nájezdu odstranili) v jednom nejmenovaném obchodním centru, kde i ty to znáš (a Maserati MC12 tam já kdysi potkala), ROZŘÍZLA pneu z boku, takže to vteřinu/dvě bylo docela DOST NEpříjemné ...
Technik od "pomoc" co jsem si zavola mi řekl, že tenhle týden jen on je tam ze stejného důvodu potřetí ... Na ředitelství se "přiznali" a maličko hlavu si popelem posypali a ten ostrý - středový kus odstranit nechali (dole v garážích, když přijíždíš ... vjezdem/sjezdem vedle McDonald) to BEZ legrace (trochu) moje práce je .. ,-)
Což mi připomnělo, že mi dokonce toho zavolaného mechanika proplatit slíbili, ale já zrovna do zahraničí odjšížděla a pak jsem se k tomu nějak NEdostala ... prostě "u rybiček" mi cca "tisícovku" dluží .-)
Pěkný den (a ať už NEpíchnem!)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.12.2011 03:51, AmaSnSRlKcf
Geez, that's unlbeieavble. Kudos and such.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.12.2011 09:38, HwaqRyzpWuQ
There are no words to dsericbe how bodacious this is.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 10.12.2011 12:59, CJKqztngtYTb
You cduoln't pay me to ignore these posts!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.12.2011 01:21, NAJwpoaId
Begun, the great internet edcutaion has.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 12.12.2011 01:39, vzMbJteLCL
Many many quailty points there.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.