0
powrót
 

diskuze k tématu: S jakým motorem koupit starší benzínové Subaru Outback do 400 tis. Kč?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Środa 11.09.2019 18:27, Motorizace Outback
Jak psánov článku, jsouu zde 3 benzínmové jednotky: H4 123, H4 127 a H6 191kW. Volit lze 6°MT, nebo 5°HDM (pro 191kW) nebo CVT pro obě varianty 2,5i. Mohu dát pár postřehů k modelu Outback MY2011, 2,5i 123kW a 6°MT, jež vlastním asi 4 roky a mám najteo cca 100.000km. Na tento model jsem přešel z Legacy 2,0R 121kW přes SpecB se 180kW MY2007. Nutnododat, že tento model Outbacka je zcela odlišný od předchozí řady Legacy/Outback. Rozdíl jemzejména ve velikosti auta. Je obrovské ves rovnání s Legacy 2,0R). Uvnitř je místa na rozdávání. O tom, že Subaru s tímtmo modelem opustilo něktšeré tradice (bezrámová okna, hliníková haubna, hliníková 5. vrata) asi ví každý, kdo se u Subaru zajímá. Já mám model v absolutní nejvyšší výbavě pro tento model tj, kůže, šíbř, bi-xenony, navi, kamera, park. asistent a paměti, vyhřívané čelní sklo, navíc jsme pořídil opti-paket Subaru (Prahy, spodky dveří, lemy). nemám jen denní svícení. Komfort tedy víc než slušný a pro mě vysoce překračující mé požadavky. Já mám na auto jiné požadavky, než je vodotrysk, fontána, zracadlení telefonu a dálkový přesno obrazu z koupelyn, když s emanželak sprchuje. Vyžaduji spolehlivý motor - májm. Úspirný motor - taky mám - průměrná spotřeba je pod 7,5l/100 bednzínu N95 v kombinaci, ale spíše převážně příměstské jízdy v podhorské a hornaté krajině. Na dlouhou trať lze spotřeu staličit zcela v klidu pod 7/100, aniž bych se výrazně loudal. Z dob, kdy jsem lámal rychlostní rekordy, jsem už dávno vyrostl a od doby, co si platím benzín sám, jedzí,m předvídavě a úsporně s rychlostí 90/120kmh. zde také tedy pohoda. Prsotor - mám - vůz odstěhoval kompelt dědictví po otci, včetně rozložených skříní a postelí. Jídza v terénu - bez problému. Sníh do 30cm absolutně bez potíží, nesmí se uváznout na bíšku. Jinak řetězy sice vozím, ale do 30-40cm je nepotřebuji. Mám však 7mm vzorek na zimních gumách Michelin. Co chybí, je reducke. Ta skončila u předchozí generace za to dávám palec dolů. Redukce byla prostě supr - v terénu, ve sněhu, s vozíkem. Co je problém: spojka. Zde je 2hm setrvačník ma po 100.000km odchází do věčných lovišť. Na 123kW lzea však namontovat 1 hmotu z Forestera a touto spojkou/setrvačníkem mám najeto už asi 6tkm bez absolutního problému). ďržba: vyžaduje nějakou tu chvilku, ale vyplatí se. Rozvody dle předpisu je lépe dělat včetně vodní pumpy. Ta nestojí svět a když je vše odstrojené, je to otázkou chviličky. Olej po 15tkm Sunoco 5w30, nebo Millers, případně stejně kvalitní jiné značky. pokud není člověk závodník a jeho motor se trvale neocitá mezi 5-6t rpm, není třeba jiné specifikace, než 5w30. 5W60 je nevyužitý přepych, ale i tací jsou. Jinal servis dělám dle předpisu u "svého" mechanika. Do zančkového servsiu zásadn nejezdím, protože A) vyhozené prachy, B) mizerná práce. U svého mechanika při opravě jsem, je mi vše vysvětleno a navrženy alternativy. Pozornost vyžaduje přední náprava. vůle a pod. se projeví ztrátou přesnoti a čitelnosti podovzku, který, ač auto je obrovské a servo elektrické přeposilované, patří stále k tradici Subaru. Agilita auta, kterou tento model nabízí, je příkladná a při vší úctě k jiným značkám, má jen málo konkurentů v rodinných vozech. Jelikož motor 123kW je jednovčak, lze jej úspěšně konvertoval na LPG, protože servis ventilů (je nutný) není tak obtížný, jako při 2xDOHC. Motor nemusí z auta ven a to je sakra výhoda. Vzadu jsou samonivelační tlumiče, takže zátěž LPG snese dobře, ale po letech je třeba počítat s poklesem zadní partie vozu (7-10 let). S autem jsem absolutně spoj´kojen, přesto bych mu pár věcí vytknul či udělal jinak. Ale jako celek slouží příkladně a spolehlivě. je jich málo a cenu si (zejména s MT) drží. Můj bude k prodeji příští rok, cena bude někde kolem 360.000kč a nájezd asi 110.000km. Mám totiž 3 auta a Outback převážně stojí v garáži, či jezdí za slunného počasi se vyvenčit je nehavarovaný a vešekrý možný i nemožný servis proveden.
reagować
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień535
data registracji16.11.2012
Cztwartek 12.09.2019 08:55, RE: Motorizace Outback
cytat:
reakce na: Zdeny60, 11.09.2019 18:27 (Jak psánov článku, jsouu zde 3 ...)


Dobrý den, pokud chcete, napište o svém Outbacku recenzi: https://www.tipcars.com/magazin/napsat-recenzi-na-muj-vuz/ Hezký den.
reagować
Svoby01
ilość wystąpień2
data registracji26.03.2020
Cztwartek 26.03.2020 20:10, RE: Motorizace Outback
Zdravíčko, značnou náhodou jsem narazil na článek, chci se zeptat jestli jste už Oubacka pustil do světa a nebo je aktuální info, že půjde teď někdy do světa. Vzhledem k tomu že jsem si poslal Forestra na totálku koukám po něčem, co by mi zvedlo náladu
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Piątek 27.03.2020 07:50, RE: RE: Motorizace Outback
cytat:
reakce na: Svoby01, 26.03.2020 20:10 (Zdravíčko, značnou náhodou jse ...)


Zatím je doma a v současné situaci prodej ani neřeším, nechci se s nikým cizím kontaktovat. Až vše skončí, bude opět k prodeji.
reagować
Svoby01
ilość wystąpień2
data registracji26.03.2020
Piątek 27.03.2020 08:30, RE: RE: RE: Motorizace Outback
cytat:
reakce na: Zdeny60, 27.03.2020 07:50 (Zatím je doma a v současné sit ...)


Je jasné, že v současné situaci je prodej nereálný, bylo to myšleno spíše do budoucna až se vše zklidní a jestli je vůbec ještě k mání, využívám většího množství volného času k sondování a hledání nového auta.
Nicméně o auto bych měl po zklidnění situace zájem, bude možné se nějak kontaktovat?
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Piątek 27.03.2020 10:02, RE: RE: RE: RE: Motorizace Outback
cytat:
reakce na: Svoby01, 27.03.2020 08:30 (Je jasné, že v současné situac ...)


určitě, jak to bude aktuální, dejte sem zprávu a já se ozvu. Já na prodej vůbec nespěchám, ba dva zájemce jsem odmítnul, protože skutečně te´d to řešit nebudu, až bude po karanténách a pod....
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.