0
powrót
 

diskuze k tématu: RECENZE OJETIN: Toyota Avensis třetí generace

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
Citroenak
ilość wystąpień724
data registracji13.04.2012
Cztwartek 19.10.2017 22:32, Naftove motory toyota
Nechcem nejako kopat do toyoty, ale ste si isty tym, co tu pisete? Ja mam informacie napr. o praskajucich hlavach atd. Nemal som naftovu toyotu, ale vsade sa da docitat, ze tie motory nie su dobre. Ako potvrdenie by mohlo posluzit aj to, ze toyota, pokial ma pamat neklame, uplne prestala tieto naftaky vyrabat a v novych autach pouziva motory od bmw.
reagować
Corlis
ilość wystąpień135
data registracji14.03.2007
Niedziela 22.10.2017 06:27, re:
přidávám se ke kolegovi, já než jsem vybral zafiru, jsem prošel snad uplně vše a nesmírně jsem chtěl toyotu...už z toho důvodu, že corolla sloužila v rodině od roku 98 bez zásadních závad. A chtěl jsem verso se 130kw. Dočetl jsem se přímo tragické recenze, zamačkaných těsněních, výměn polomotorů za ukrutné peníze atd. Tak kde je pravda?
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień2
data registracji27.04.2015
Poniedziałek 13.11.2017 15:15, Toyota - naftové motory
Není to tak hrozné, jak píšete. Motor 2,2 měl problém s tvrdším těsněním pod hlavou, které se u malého procenta motorů muselo měnit, ale většina toyot měla motor 2,0 a ten byl bezproblémový. Sám jsem s ním najezdil ve VERSU 150 000 km bez jakékoli závady. Byl to můj nejlepší diesel jak z hlediska nákladů, tak co se týkalo hlučnosti, nebo výborného zátahu. Předtím jsem měl SANTA FE motor 2,2 a TRAJET motor 2,0 s nájezdy 130 až 150 000 km, takže mohu srovnávat. Jen jsem u VERSA měnil olej každých 15 000 km a ne 30 000 jak bylo v manuálu.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 13.11.2017 16:58, RE: re:
Corlis napisał:
přidávám se ke kolegovi, já než jsem vybral zafiru, jsem prošel snad uplně vše a nesmírně jsem chtěl toyotu...už z toho důvodu, že corolla sloužila v rodině od roku 98 bez zásadních závad. A chtěl jsem verso se 130kw. Dočetl jsem se přímo tragické recenze, zamačkaných těsněních, výměn polomotorů za ukrutné peníze atd. Tak kde je pravda?


A velice velké chuti motoru nechat se zanášet karbonem Totéž platí i u Lexusu IS220. Stejné motory.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.