0
powrót
 

diskuze k tématu: UAZ 3151 Hunter: Věrný soudruh

kategorie zaszeregowania tematu:
roth21cz
ilość wystąpień12
data registracji06.02.2010
Poniedziałek 21.12.2015 22:15, zadní dveře
Na vojně to to bylo vždycky dobrý auto , jediný co mi vadilo bylo lezení na zadní sedadla. Sedadla jako takový prostorný a vcelku dobrý, ale blbě posazený dveře, kterýma se člověk musel protáhnout dovnitř mě sejřili, zvlášť s celou výstrojí - a předpokládám, že kastli soudruzi asi neměnili
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 22.12.2015 18:48, UAZ 469
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Wtorek 22.12.2015 19:43, RE: UAZ 469
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.


Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 22.12.2015 19:59, xxxx xxxx xxxxx
Nejak si nedovedu predstavt duvod nakupu tohohle auta. Mozna krom ceny, ale i to je relativni.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Wtorek 22.12.2015 20:55, RE: xxxx xxxx xxxxx
PetrT napisał:
Nejak si nedovedu predstavt duvod nakupu tohohle auta. Mozna krom ceny, ale i to je relativni.


Já ano, pokud potřebuji auto opravdu do těžkého terénu (a ne jen na horší polní cestu), tak moc jiných voleb není a lepších už vůbec ne. Ani ikonický LR Defender se na tohoto ruského veterána v terénu absolutně nechytá (přesto, že má uzávěrky).
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 22.12.2015 21:31, xxxx xxxx xxxxx
Neverim ze je Defender horsi. Je drazsi to jo.
Navic po zkusenostech s ruskou technikou primo v Rusku bych se i pres tu jednoduchost bal spolehlivosti.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 23.12.2015 09:41, RE: UAZ 469
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.


Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Środa 23.12.2015 10:20, RE: UAZ 469
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.


Motor je stejný, ale je jinak a jinde umístěný, převodovka s rozvodovkou je také jiná. Podvozek koncepčně vychází ze 469, ale změn je tolik, že skoro žádné díly vzájemně nepasují .
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 23.12.2015 12:59, RE: UAZ 469
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.
Motor je stejný, ale je jinak a jinde umístěný, převodovka s rozvodovkou je také jiná. Podvozek koncepčně vychází ze 469, ale změn je tolik, že skoro žádné díly vzájemně nepasují .


Je to již více než 25 let,lecos jsem za tu dobu zapomněl proto se nechám rád poučit.Opravdu by mě zajímalo,co je na podvozku a hlavně převodovce s rozvodovkou jiné?Mě osobně přišly i rychlosti stejně poskládané,žádný rozdíl ve zpřevodování jsem nepocítil,stejný způsob řazení předního náhonu i redukce i rozvodovky,alespoň na pohled dočista stejné,opravdu by mě ty rozdíly zajímaly?
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Środa 23.12.2015 13:07, RE: UAZ 469
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Pavlik napisał:
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
Nástavbu sanitky jsi na UAZu 469 mít nemohl - "sanitka" je samostatný model UAZ 452.
Ano má to jiné označení,ale podvozek,motor je naprosto stejný.
Motor je stejný, ale je jinak a jinde umístěný, převodovka s rozvodovkou je také jiná. Podvozek koncepčně vychází ze 469, ale změn je tolik, že skoro žádné díly vzájemně nepasují .
Je to již více než 25 let,lecos jsem za tu dobu zapomněl proto se nechám rád poučit.Opravdu by mě zajímalo,co je na podvozku a hlavně převodovce s rozvodovkou jiné?Mě osobně přišly i rychlosti stejně poskládané,žádný rozdíl ve zpřevodování jsem nepocítil,stejný způsob řazení předního náhonu i redukce i rozvodovky,alespoň na pohled dočista stejné,opravdu by mě ty rozdíly zajímaly?


Jo a ještě by mě zajímalo,jak je to s tím umístěním motoru.Mě připadalo,že je stejně akorát ,že řidič se spolujezdcem seděli po stranách mírně nad motorem.Když jsem auta myl na rampě,tak ze spoda vypadala dočista stejně.
reagować
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Cztwartek 24.12.2015 10:51, RE: UAZ 469
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.


dalo se stím jezdit za 13litrů.předepsaná spotřeba byla 18,5.najel sem sním 40t.za téměř 2 roky po chebských pohraničních rotách.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 24.12.2015 11:49, RE: UAZ 469
JARDA3 napisał:
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
dalo se stím jezdit za 13litrů.předepsaná spotřeba byla 18,5.najel sem sním 40t.za téměř 2 roky po chebských pohraničních rotách.


Tak k téhle spotřebě jsem se nikdy nepřiblížil,možná někde ustálenou rychlostí.Já jsem jezdil nejčastěji po Českých Budějovicích a přilehlém okolí.Někdy jsem najezdil za den i 100 km prakticky jen po městě a to prostě nešlo pod 20 l/100 km.Ale i mimo město,když se na to šlapalo,tak to bylo k 20 litrům.A když jsem pozěji jezdil se sanitkou zabezpečovat střelby do Boletic a naložili mi tam bedničky s náboji a k tomu třeba šest pasažérů,tak byla spotřeba hodně přes 20.l
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 24.12.2015 11:57, RE: UAZ 469
Fanda napisał:
JARDA3 napisał:
Fanda napisał:
Rád na něj vzpomínám,první rok vojny jsem jezdil s klasickým pláťákem,druhý jsem na tom měl nástavbu sanitky.Motor to mělo Volha o obsahu 2 400 a jezdil jsem s tím okolo 20l/100 km a i tak byl občas opušťák za dobrou spotřebu,když mi tam kamarád trochu ulil ze Zila.Na silnici to nebylo nic moc,nechalo se to rozjet na tachometrových 110,ale na Šumavě v prostoru Boletice to dokázalo neskutečné věci.
dalo se stím jezdit za 13litrů.předepsaná spotřeba byla 18,5.najel sem sním 40t.za téměř 2 roky po chebských pohraničních rotách.
Tak k téhle spotřebě jsem se nikdy nepřiblížil,možná někde ustálenou rychlostí.Já jsem jezdil nejčastěji po Českých Budějovicích a přilehlém okolí.Někdy jsem najezdil za den i 100 km prakticky jen po městě a to prostě nešlo pod 20 l/100 km.Ale i mimo město,když se na to šlapalo,tak to bylo k 20 litrům.A když jsem pozěji jezdil se sanitkou zabezpečovat střelby do Boletic a naložili mi tam bedničky s náboji a k tomu třeba šest pasažérů,tak byla spotřeba hodně přes 20.l


Jinak 40 000 km ,tak to je na vojenské poměry v té době hodně velký nájezd,sám jsem měl druhý největší nájezd u útvaru a když jsem odcházel do civilu,tak jsem měl v papírech napsáno 14 000 km.
reagować
JARDA3
ilość wystąpień89
data registracji15.01.2010
Piątek 25.12.2015 11:09, od rána do večera
max rychlost 70 když se spěchalo tak 80.ženijní náčelník se bál .ježdění každý den, 2xtýdně do varů za kočkou, pravidelný srazy ženijních náčelníků,chlastačky,denodení inspekce pohraničních rot a kilometry skákaly
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.