0
powrót
 

diskuze k tématu: Volba pojišťovny

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, ostatní, automobilky
subarák
ilość wystąpień108
data registracji22.03.2010
Środa 23.11.2016 12:18, Volba pojišťovny
Byl jsem nucen z důvodů havarie koupit narychlo nové auto, teď řeším pojištení, zajímaly by mě vaše zkušenosti s pojišťovnami. Jedna věc je cena, druhá férové a rychlé jednání. Nemůžu se ptát kterou doporučíte, protože by to bylo vnímáno jako reklama, tak alespoň které se raději vyhnout. Mám dobrou nabídku od ČPP, ale recenze na jejich jednání jsou otřesný. Díky.
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Środa 23.11.2016 12:58, to by mě taky zajímalo
za mě ze zkušenosti volit pojišťovnu kde máš známého který v případě potřeby poradí a pomůže. V dnešní době hledají všechny pojišťovny jakoukoliv blbůstku aby nemuseli plnit když už se nedej bože něco stane
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Cztwartek 24.11.2016 14:53, RE: Volba pojišťovny
subarák napisał:
Byl jsem nucen z důvodů havarie koupit narychlo nové auto, teď řeším pojištení, zajímaly by mě vaše zkušenosti s pojišťovnami. Jedna věc je cena, druhá férové a rychlé jednání. Nemůžu se ptát kterou doporučíte, protože by to bylo vnímáno jako reklama, tak alespoň které se raději vyhnout. Mám dobrou nabídku od ČPP, ale recenze na jejich jednání jsou otřesný. Díky.


Moje osobní zkušenost je taková: Kooperatiova - tragedie na entou. Po 5 měsců trvajících tahanicích o proplacení škody po DN, kterou jsem nezavnil na což byl papír od policajtů a po dovolávání se po všech možnách pobočkách, až po centrálu a vedení Kooperativy, jsem od nich odšel a šel k ČP, kde mám pojištěnou domácnost a dům. Od té doyba bsolutní cajk, škody púroplacená téměř ohned a bez tahanic. Výhoud je také to, že ob tři domy bydlí pojišťovák, který mi pojistil dům a domácnost a vžd mi perfektně poradil. Nedám na ČP dopustit.
reagować
nahlásit
subarák
ilość wystąpień108
data registracji22.03.2010
Cztwartek 24.11.2016 15:44, Čerstvá zkušenost
manželku přesně před 14ti dny trefila ženská, která v 10 dopoledne asi usnula, vjela do protisměru, manželka se ji snažila vyhnout, výsledek celý levý bok auta v háji, utržené lz kolo, boční airb. venku. Bylo to Subaru Forester 2,0 activ, první překvapení druhý den to hned přijel likvidátor prohlédnout, odhadl škodu na 270 tis - totální havarie (r.v. 2008), vrak na aukci, po 13 dnech (včera) se ozvali, vrak vydražen za 112tis., hodnota auta odhadnuta před havárií 285tis, do 5ti dnů prý zaplatí. Pokud to dopadne, za necelé tři týdny bude hotovo, což na české poměry jde. Platila Generali z pov. ruční viníka. Jestli jsme měli jen štěstí nevím, pokud čtu recenze na pojišťovny, pak bych si asi nevybral.
Známost s pojišťovákem ti pomůže při uzavření smlouvy, při likvidaci havárie ti to pojišťovák nepostrčí. Co mě dostalo, při pátrání po uzavření smlouvy na nové auto, připojištění skel s limitem 30tis u Kooperativy příplatek 4500kč, zákonné pojištění s limitem 70/70mil 3600kč. To mi přijde jako žert.
reagować
nahlásit
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Cztwartek 24.11.2016 19:36, RE: Čerstvá zkušenost
subarák napisał:
Co mě dostalo, při pátrání po uzavření smlouvy na nové auto, připojištění skel s limitem 30tis u Kooperativy příplatek 4500kč, zákonné pojištění s limitem 70/70mil 3600kč. To mi přijde jako žert.


Co na tom vidíš za žert (z pohledu pojišťovny)? Pravděpodobnost výměny předního skla se pohybuje okolo 25% (statistický poměr je výměna 1x za 4 roky). Jaká je statistická pravděpodobnost že způsobíš nehodu se škodou 70/70 mil?
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Cztwartek 24.11.2016 20:03, Nnnnnnn hhhhhh mmmmm
Kdyz mas toho znamyho tak kolikrat i pomuze a zalezi na tom jak skodu nahlasit. To se tyce pojistek obecne. Ne jen u aut. Poslední zkusenost mesic zpatky skoda na nemovitosti padlym stromem od souseda. Hlasilo se to z moji a nasledne souseda pojistky. Ani z jedne pojistovna neplnila. Pak to nahlasil pojistovak ze sve pojistky ze me jako klienta uvedl v omyl ze na toto jsem pojisten a do par dnu byly penize na ucte....
reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Piątek 25.11.2016 00:30, Připojištění čelního skla
No já mám připojistku čelního skla u axy. A i když stojí 3500,- s limitem 50 tisíc a vztahuje se na všechna skla na autě (včetně panoramy), tak tak už se zaplatila přibližně na šest let dopředu. Na s-maxu mám vyhřívané čelní sklo se všemi senzory, co tam jdou. Originál ve Fordu dělá nějakých 36000 Kč, neoriginál i s prací v servise pojišťovny vyšel na 21500 Kč. Tož dobrý. Já si nestěžuju. A to prosím bez spoluúčasti. Plnili naprosto bez problémů.
reagować
nahlásit
Ondra007
ilość wystąpień13
data registracji22.09.2016
Piątek 25.11.2016 01:35, Jedině Česká pojišťovna
Č.P.P. nebrat!!! Nikdy! .. Letos mi ohodnotili auto jako totálku - spíš absolutně podhodnotili..i příšerně arogantní chování .. v jejich smluvním servisu si nebylo ani kam odskočit-přítelkyni poslali, ať jde vykonat potřebu dozadu k plotu, že oni tam chodí také .. !!! ... špatné zkušenosti mám i s Axou .. prošel jsem se svými auty za patnáct let téměř všechny pojišťovací ústavy a musím říct, že jak jsem se zpočátku vyhýbal České pojišťovně ( prostě jsem jí nemusel kvůli jejím vyšším cenám a dřívějšímu monopolu ), tak jí mohu vřele doporučit .. 2x mě nabourali její klienti a vždy bez problému, spokojenost s vyplacenými částkami atd. .. teď mají i férové ceny. Využil jsem i jejich kvalitní a rychlou asistenční službu .. takže za mě už jenom Č. Poj. ( přesvědčili mě svými skutky, a ne jen slovy - reklamou ve stylu Č.P.P. .. ) .. Prostě dobrou pojišťovnu pozná člověk až v nouzi .. Snad tedy pomohu k dobrému výběru :)
reagować
nahlásit
Milouš1
ilość wystąpień16
data registracji10.07.2013
Piątek 25.11.2016 03:56, pojištovna
Prosím Vás jen ČPP ne!!! Soudil jsem se s něma 11 let s vím co jsou zač.... ani nechtějte znát podrbnosti o jejich jednání... ale dobrou zkušenost mám s ČP... jedná rychle a ferově.
reagować
nahlásit
Petr79
ilość wystąpień15
data registracji13.04.2016
Piątek 25.11.2016 08:35, Výběr pojišťovny...
Zdravím všechny,

vzhledem k tomu, že jsem zaměstnancem jedné z výše jmenovaných pojišťoven, pokusím se fundovaně poradit a malinko zhodnotit příspěvky předešlé...Pokud jde o výběr pojišťovny, je vždy důležité si pořádně přečíst pojistné podmínky a vyptat se, na co se pojistka vztahuje. Pokud si nejste jistí,existují infolinky, kde vám poradí...a pak samozřejmě obchodní zástupci...tam je vždycky problém, že jsou to jenom lidi, takže jejich kvalitu můžete ovlivnit je z části a záleží vždy na konkrétním člověku...pokud jde o cenu, záleží také na tom, co cena zahrnuje (např. jaké asistenční služby apod.) ...a to, že někdo napsal recenzi o tom, jak jako "nebohý poškozený" přišel do pojišťovny a oni ho vyhodili s almužnou, tak toto je vždy subjektivní, protože každý má představu o tom, jak mu bude proplaceno kde co a je velmi překvapen, když pojišťovna například nechce uznat výměnu motoru, ačkoliv klient jasně řekl, že po odření zadního nárazníku na parkovišti se přes ránu do výfuku poškodil motor a je na výměnu...takže dejte na svou vlastní hlavu a doporučuji osobní zkušenost...a pokud máte možnost, doporučuji pobočky v budovách sídel pojišťoven, bývají tam většinou nejzkušenější přepážkový pracovníci...pokud jde o příspěvky, samozřejmě nelze vyloučit osobní selhání, nicméně každá likvidace prochází několika násobnou kontrolou, takže pokud někdo nedostane něco proplaceno, tak nárok nebyl buď prokázaný, nebyl oprávněný nebo prostě někdo chtěl zaplatit něco, co už nemělo takovou cenu...ruku na srdce, kdyby vy jste měli někomu uhradit ze svého škodu na starém autě, asi by jste mu nedali tolik peněz, co auto stálo před deseti lety..vždy je tam nějaká amortizace za roky, ujeté kilometry atd....
reagować
nahlásit
Pepe
ilość wystąpień1143
data registracji09.05.2007
Piątek 25.11.2016 10:14, RE: Výběr pojišťovny...
Petr79 napisał:
Zdravím všechny,vzhledem k tomu, že jsem zaměstnancem jedné z výše jmenovaných pojišťoven, pokusím se fundovaně poradit a malinko zhodnotit příspěvky předešlé...Pokud jde o výběr pojišťovny, je vždy důležité si pořádně přečíst pojistné podmínky a vyptat se, na co se pojistka vztahuje. Pokud si nejste jistí,existují infolinky, kde vám poradí...a pak samozřejmě obchodní zástupci...tam je vždycky problém, že jsou to jenom lidi, takže jejich kvalitu můžete ovlivnit je z části a záleží vždy na konkrétním člověku...pokud jde o cenu, záleží také na tom, co cena zahrnuje (např. jaké asistenční služby apod.) ...a to, že někdo napsal recenzi o tom, jak jako "nebohý poškozený" přišel do pojišťovny a oni ho vyhodili s almužnou, tak toto je vždy subjektivní, protože každý má představu o tom, jak mu bude proplaceno kde co a je velmi překvapen, když pojišťovna například nechce uznat výměnu motoru, ačkoliv klient jasně řekl, že po odření zadního nárazníku na parkovišti se přes ránu do výfuku poškodil motor a je na výměnu...takže dejte na svou vlastní hlavu a doporučuji osobní zkušenost...a pokud máte možnost, doporučuji pobočky v budovách sídel pojišťoven, bývají tam většinou nejzkušenější přepážkový pracovníci...pokud jde o příspěvky, samozřejmě nelze vyloučit osobní selhání, nicméně každá likvidace prochází několika násobnou kontrolou, takže pokud někdo nedostane něco proplaceno, tak nárok nebyl buď prokázaný, nebyl oprávněný nebo prostě někdo chtěl zaplatit něco, co už nemělo takovou cenu...ruku na srdce, kdyby vy jste měli někomu uhradit ze svého škodu na starém autě, asi by jste mu nedali tolik peněz, co auto stálo před deseti lety..vždy je tam nějaká amortizace za roky, ujeté kilometry atd....


S tou amortizací bych byl hóóóódně opatrný.
Díly nepodléhající běžnému opotřebení nájezdem, ale pouze stárnutí bez ohledu na nájezd odmítám "amortizovat". Ty díly tam prostě buďto jsou, nebo nejsou (skla, světla, nárazníky a pod.). A už vidím, jak mi pojišťovna proplácí účet z vrakoviště .
Takže prrr. To mi vždycky naběhne žíla, když to někdo jen slovně zkusí, a ještě má tu drzost to zdůvodňovat "amortizací". U HAV je od toho spoluúčast, u POV ať si to pojišťovna vyřídí s viníkem. Zavedl bych procentuální spoluúčast i u POV, to by na nehodovost mělo větší vliv, než nějaká osvěta od BESIPu.
reagować
nahlásit
Citroenak
ilość wystąpień728
data registracji13.04.2012
Piątek 25.11.2016 15:49, Poistovne
Poistovne su jeden z mala dovodov, pre ktory sa tesim na autonomne riadenie. Ziadne havarie=> ziadne havarijne poistovne. Ja viem, asi som staromodny, ale reci typu "predstavte si, ze musite niekomu vyplatit havariu z vlastneho" (narazam na komentar vyssie), ale to predsa nie su peniaze poistovne. Su to peniaze ludi, co ich tam dali. Defacto si bud predplacam nehodu, alebo niekomu tu nehodu zaplatim. A je mi az zle, ked vidim, ako sa napr. u nas idu teraz dvihat vsetky poistky, lebo demokracia, a kazdych 10 minut vidim v telke 3 reklamy na poistovne, vsade su bilboardy, letaky atd, ktore urcite neboli zadarmo. Ale obavam sa, ze ked padne havarijne poistenie, vznikne nejaky novy, prelomovy produkt poistovni, ktory to dostatocne vykryje.
reagować
nahlásit
Libo007
ilość wystąpień6
data registracji18.12.2015
Cztwartek 26.01.2017 22:58, Vždycky je to jen o lidech a recenze dávají stejně jen ti nasr**ní
Jak tady někdo píše, známost člověka z pojišťovny Vám při likvidaci opravdu nepomůže, pokud nemáte štěstí a neznáte někoho opravdu důležitého buď přímo z likvidace nebo z top managementu...

jinak vždycky jde o to, říct si co od toho pojištění čekáte a jaké podmínky ta pojišťovna na tu danou konkrétní věc má. Pokud chci co nejmenší spoluúčast na skla, protože nové stojí 3000 a spoluúčast mě vyjde na litr, pak je to k ničemu. Pokud stojí 30.000,- tak litr klidně oželím, apod...

Když se mrknete na takové stručné porovnání, tak Vám napoví asi nejvíc. A recenze dnes už nejsou moc k čemu, z každé pojišťovny narazíte na spokojeného i nespokojeného... www.pojisteni-prehledne.cz/porovnani-povinneho-ruceni.html
reagować
nahlásit


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.