0
powrót
 

diskuze k tématu: VW New Beetle - koupit ojetinu pro manželku?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 20.11.2015 19:22, A který Brouk?
Z dotazu nevyplývá o kterou generaci Beetlu se jedná, jestli tu z přelomu tisíciletí na podvozku Golfu 4 nebo současnou. Taky kolik je na to peněz a jak staré by to mělo být. Kdyby šlo o nového, šel bych klidně do základního modelu 1,2 TSI Basic. Motor je víc než dostačující a výbava taky. Pokud jde o starého Brouka, tak bych vybíral podle celkového stavu. Prakticky v něm nebyl špatný motor, ať už staré 1,9 TDI nebo 2,0 8V (ty jsou nejčastější). Jen je třeba nezapomenou na rozvody poháněné řemenem!
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 20.11.2015 20:45, dfg dfg dfg
manželka měla americkou verzi s dvoulitrovým benzínem a automatem, kupodivu se na něm nic nesralo a spolehlivě sloužil. jestliže se mluví o faceliftu, tazatel míní nejspíše první generaci. Btw. ten současný produkt už se jmenuje jenom Beetle.
reagować
Citroenak
ilość wystąpień724
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 23.11.2015 12:37, RE: A který Brouk?
Paul napisał:
Z dotazu nevyplývá o kterou generaci Beetlu se jedná, jestli tu z přelomu tisíciletí na podvozku Golfu 4 nebo současnou. Taky kolik je na to peněz a jak staré by to mělo být. Kdyby šlo o nového, šel bych klidně do základního modelu 1,2 TSI Basic. Motor je víc než dostačující a výbava taky. Pokud jde o starého Brouka, tak bych vybíral podle celkového stavu. Prakticky v něm nebyl špatný motor, ať už staré 1,9 TDI nebo 2,0 8V (ty jsou nejčastější). Jen je třeba nezapomenou na rozvody poháněné řemenem!


Prepac, nedalo mi: U novsieho chrobaka 1.2TSI je tiez potrebne nezabudnut na rozvody, su pohanane VW retazom.

reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Poniedziałek 23.11.2015 22:57, RE: A který Brouk?
Citroenak napisał:
Paul napisał:
Z dotazu nevyplývá o kterou generaci Beetlu se jedná, jestli tu z přelomu tisíciletí na podvozku Golfu 4 nebo současnou. Taky kolik je na to peněz a jak staré by to mělo být. Kdyby šlo o nového, šel bych klidně do základního modelu 1,2 TSI Basic. Motor je víc než dostačující a výbava taky. Pokud jde o starého Brouka, tak bych vybíral podle celkového stavu. Prakticky v něm nebyl špatný motor, ať už staré 1,9 TDI nebo 2,0 8V (ty jsou nejčastější). Jen je třeba nezapomenou na rozvody poháněné řemenem!
Prepac, nedalo mi: U novsieho chrobaka 1.2TSI je tiez potrebne nezabudnut na rozvody, su pohanane VW retazom.


Současný Beatle s TSI nikdy řetěz neměl, stará generace zase neměla TSI.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 24.11.2015 08:59, brouk
já nevím kolik zkušeností má Reno, ale moje přítelka má brouka, rok tuším 2002 . Najeto asi 130 tisíc, 8 ventilový dvoulitr. Kolem servisu se na autě nešetřilo.Už má vyměněnou i jednotku motoru, motor se pořád sere, podvozek je hodně podprůměrnej, motor sice trochu táhne, ale vůbec nejede a žere, kvalty nesmyslně krátký. Nejhorší je však interiér. Rozpadají se všechna tlačítka, ovládání oken na řidičově straně dokonce vypadává ze dveří. Auto koupila jako jedno nebo dvouletý, takže stáčený atd neni a celou dobu bylo garážovaný. Jinak pro holku mi přijdou nesmyslně těžký dveře. Musim zmínit i světla, v noci je to jak jet s lucernou, a to jsem do toho koupil Osram NB.
Mám na tyhle koncernový (VW) klumpy alergii. Ale jí se prostě líbí..
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 24.11.2015 10:06, dfg dfg dfg
Už je dost dlouho z baráku, ale ona s ním hrkala hlavně po městě, a asi toho nenajezdila víc než 1500 km za měsíc...
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 24.11.2015 10:50, RE: brouk
Zvirak napisał:
já nevím kolik zkušeností má Reno, ale moje přítelka má brouka, rok tuším 2002 . Najeto asi 130 tisíc, 8 ventilový dvoulitr. Kolem servisu se na autě nešetřilo.Už má vyměněnou i jednotku motoru, motor se pořád sere, podvozek je hodně podprůměrnej, motor sice trochu táhne, ale vůbec nejede a žere, kvalty nesmyslně krátký. Nejhorší je však interiér. Rozpadají se všechna tlačítka, ovládání oken na řidičově straně dokonce vypadává ze dveří. Auto koupila jako jedno nebo dvouletý, takže stáčený atd neni a celou dobu bylo garážovaný. Jinak pro holku mi přijdou nesmyslně těžký dveře. Musim zmínit i světla, v noci je to jak jet s lucernou, a to jsem do toho koupil Osram NB.Mám na tyhle koncernový (VW) klumpy alergii. Ale jí se prostě líbí..


Máš vlastně pravdu, podvozek je dost hrůza, interier pro Ameriku taky, dveře velký, místa málo... auto jako celek nic moc. Ty hrozný světla z New Baetle používal i Morgan za několikanásobně vyšší cenu, tam už to muselo dost vadit.
Ale že by se někomu podobná kombinace třeba v téměř identickém Golfu IV sypala je spíš vyjímka.
Současný Beatle má podvozek z Golfa VII a jezdí opravdu výborně. Navíc už opravdu vypadá jako malé Porsche
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 24.11.2015 20:42, RE: brouk
PetrT napisał:
Zvirak napisał:
já nevím kolik zkušeností má Reno, ale moje přítelka má brouka, rok tuším 2002 . Najeto asi 130 tisíc, 8 ventilový dvoulitr. Kolem servisu se na autě nešetřilo.Už má vyměněnou i jednotku motoru, motor se pořád sere, podvozek je hodně podprůměrnej, motor sice trochu táhne, ale vůbec nejede a žere, kvalty nesmyslně krátký. Nejhorší je však interiér. Rozpadají se všechna tlačítka, ovládání oken na řidičově straně dokonce vypadává ze dveří. Auto koupila jako jedno nebo dvouletý, takže stáčený atd neni a celou dobu bylo garážovaný. Jinak pro holku mi přijdou nesmyslně těžký dveře. Musim zmínit i světla, v noci je to jak jet s lucernou, a to jsem do toho koupil Osram NB.Mám na tyhle koncernový (VW) klumpy alergii. Ale jí se prostě líbí..
Máš vlastně pravdu, podvozek je dost hrůza, interier pro Ameriku taky, dveře velký, místa málo... auto jako celek nic moc. Ty hrozný světla z New Baetle používal i Morgan za několikanásobně vyšší cenu, tam už to muselo dost vadit.Ale že by se někomu podobná kombinace třeba v téměř identickém Golfu IV sypala je spíš vyjímka. Současný Beatle má podvozek z Golfa VII a jezdí opravdu výborně. Navíc už opravdu vypadá jako malé Porsche


Místa málo? No nevím, jako v každém dvoumístném autě pro čtyři lidi místa málo, ale pokud se sedačky posunou tak dva mají místa královsky...

reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 24.11.2015 21:56, Místo v broukovi
když se posunou sedačky až dozadu, místa je tam celkem dost, zvlášť nad hlavou. To jsem zapomněl uvést, to je vážně obrovská výhoda. Je to opravdu příjemné, mít nad hlavou místo. To myslím vážně. Málo aut dokáže tolik místa nabídnout. Když s tim jedeme tak ve dvou, místa je vážně dost. Škoda ale, že to kazí nepohodlné sedačky, jsou jak v oktávce. Dabí ze ten plac je ale HODNĚ velká citlivost na boční nárazovej vítr a od stovky vejš hlučnost, aerodynamická i od motoru..

Jo a na ženskou "neposilující" posilovač řízení.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 26.11.2015 07:50, RE: A který Brouk?
Citroenak napisał:
Paul napisał:
Z dotazu nevyplývá o kterou generaci Beetlu se jedná, jestli tu z přelomu tisíciletí na podvozku Golfu 4 nebo současnou. Taky kolik je na to peněz a jak staré by to mělo být. Kdyby šlo o nového, šel bych klidně do základního modelu 1,2 TSI Basic. Motor je víc než dostačující a výbava taky. Pokud jde o starého Brouka, tak bych vybíral podle celkového stavu. Prakticky v něm nebyl špatný motor, ať už staré 1,9 TDI nebo 2,0 8V (ty jsou nejčastější). Jen je třeba nezapomenou na rozvody poháněné řemenem!
Prepac, nedalo mi: U novsieho chrobaka 1.2TSI je tiez potrebne nezabudnut na rozvody, su pohanane VW retazom.


V současné době již není důvod strašit u motorů 1.2 tsi řetězem ani u staré řady.Od 7 měsíce 2011 dostaly motory 1.2 tsi zesílený řetěz včetně řetězových kol i napínáku.Pro motory vyrobené dříve je možno zakoupit celou sadu za 2 700 kč.
reagować
dominiccars
ilość wystąpień1
data registracji22.04.2018
Niedziela 22.04.2018 15:33, Volkswagen New Beetle
Nedávno som testoval New Beetle 1.9 TDI 66kW a môžem povedať, že diesel sa do tohto auta fakt hodí. Ženám možno bude trochu prekážať tuhšie naladenie posilňovača riadenia a horšia manévrovateľnosť auta v meste, inak je to ale super voľba. http://dominiccars.sk/recenzia-volkswagen-new-beetle-1-9-tdi-ohavny-chrobak-alebo-uzitocne-auto/
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 26.04.2018 09:24, RE: RE: A který Brouk?
cytat:
reakce na: Fanda, 26.11.2015 07:50 (V současné době již není důvod ...)


Ahoj, ale pozor, i po vyřešení problémů s řetězem zůstáva problém s topením. Kolegovi v takovém Golfu při stání na křižovatkách ve městě klesá teplota motoru, až přestane topit.
1.2 TSI první generace může trpět při krátkých jízdách na karbonizaci, doporučuji brát 100oct benzín s VIF aditivem.
reagować
dakk
ilość wystąpień11
data registracji22.07.2016
Cztwartek 09.07.2020 14:29, Brouk neni pro ženský
Tento automobil vyraběný od roku 1937neni vyroben pro ženy,nýbrž pro obyčejný německý lid.Zbytek canců je jen kaše co si časem neznalý uživatel povymýšlel.Vymyslel a nakreslil jej Adolf,předal Porschemu na zpracováni..Pak vznikl tento vůz,kdy se čerpalo z Tatry.Toť vše.No a ženský si dnes vše přivlastňuji(místo aby si hleděly kuchyně),,a v automobilovém a žádném jiném průmyslu nic nevymyslely ani nevyrobily,,dokonce za čas se bude např.řikat,že Q7 či X5 je babský auto..Ne neni..Jsou to chlapský auta pro chlapy či pro obyčejný lidi..Pokud si ženy vytvoří své studie a vyrobí si auto pro ně,,bude to právem bráno jako auto žen...Zatím o žadném takovém nevím .
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.