0
powrót
 

diskuze k tématu: Passat B6 a jeho motorizace

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Mexxim
ilość wystąpień11
data registracji05.10.2014
Piątek 10.10.2014 11:59, Passat B6 a jeho motorizace
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
reagować
nahlásit
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Piątek 10.10.2014 12:47, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Mexxim napisał:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji


Jednoduchá odpověď - žádná kromě základní staré 1,6 Mpi (žádnou jsem ale ještě neviděl). B6 má všechny ostatní benzíny přímovstřikové a ještě jsem neviděl přestavěný kus, který by LPG buď neodvařilo, nebo aspoň nedělalo problémy ještě s očekáváním značného snížení životnosti motoru. Proto i VW přešlo u přímovstřiků k CNG a tyto motory jsou před přestavbou značně upraveny aby to vydržely. Naopak u předchozí generace s podélně uloženým motorem jsou na kvalitní!!! přestavbu na LPG vhodné všechny a to včetně 1.8T. Alternativou je koupit tovární CNG 1.4 TSI, jenže ta sama o sobě (zde ještě dvojitě přeplňovaná) není z hlediska spolehlivosti a životnosti výhrou. Problém může být i malá nádrž na benzín...
reagować
nahlásit
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Piątek 10.10.2014 14:08, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Mexxim napisał:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji


Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.

reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Piątek 10.10.2014 14:38, RE: Passat B6 a jeho motorizace
mikelight napisał:
Mexxim napisał:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.


http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)

reagować
nahlásit
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Piątek 10.10.2014 19:36, RE: Passat B6 a jeho motorizace
Reno napisał:
mikelight napisał:
Mexxim napisał:
Dobrý den .Rád bych koupil vw passat b6 a chci se zaptat jaka motorizace by pro me byla nejvhodnejsi s ohledem na LPG prestavbu .Dekuji
Dobry den, o jakem roku vyroby uvazujete? Rada B6 u passatu neexistuje, passat z let 1997-2004 je B5, pripadne B5.5 jako facelift od r. 2001. Model od roku 2005 je 3C.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Passat_(B6)


Oukej noted, "B6" (or "Typ 3C") . Nicmene kovani vw fans oznaceni B6 neuznavaji, je to pro ne 3C.
Aby to nebylo tak jednoduche, tak nekteri oznacuji jako B6 model B5 po faceliftu. Nicmene aspon vime, o ktery model ma tazatel zajem a ze tech motoru idealnich pro LPG moc neni, nebo spis nejsou vubec.
reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Piątek 10.10.2014 22:48, RE:
Dobrý den. Volkswagen Passat B6 (jinak také 3C) bohužel nemá, až na základní benzínovou šestnáctistovku MPI, vhodnou motorizaci k přestavbě na pohon LPG. Přímovstřikové motory TSI a TFSI vyžadují v jistých cyklech přistřikovat i benzín kvůli chlazení vstřikovačů, což zvyšuje náklady na palivo a sráží tak výhodnost přestavby. Alternativou může být verze 1.4 TSI továrně upravená na spalování zemního plynu.
reagować
nahlásit
Pavlik
ilość wystąpień1328
data registracji09.10.2008
Sobota 11.10.2014 08:42, RE:
Karel - TipCars.com napisał:
Dobrý den. Volkswagen Passat B6 (jinak také 3C) bohužel nemá, až na základní benzínovou šestnáctistovku MPI, vhodnou motorizaci k přestavbě na pohon LPG. Přímovstřikové motory TSI a TFSI vyžadují v jistých cyklech přistřikovat i benzín kvůli chlazení vstřikovačů, což zvyšuje náklady na palivo a sráží tak výhodnost přestavby. Alternativou může být verze 1.4 TSI továrně upravená na spalování zemního plynu.


Motor 1,4 TSI upravený na CNG je bohužel také jen částečné řešení. Sám má několik technických slabin, ale hlavně byl standardně spojen s DSG, což je zvláště u prvních ročníků téměř jistý drahý průšvih. To už bych si snad raději koupil 2,0 TDI.
Jinak FSI a TFSI prý už jdou přestavět na LPG tak, že se původními vstřikovači benzínu vstřikuje kapalný LPG (ale sám jsem to v reálu zatím nikdy neviděl). Navíc je cena přestavby podstatně vyšší (tuším od 60 do 100 tisíc korun) a poskytovaná záruka na 50 tisíc ujetých km mi také nepřipadá jako sebevědomá nabídka výrobce věřícího ve svůj produkt.
reagować
nahlásit
danecek82
ilość wystąpień4
data registracji19.12.2013
Sobota 11.10.2014 20:09, LPG - FSI
Kolega to zkoušel u 2.0FSI 110 kw, a stejně to zlikvidovalo vstřiky do 40 tkm.... Propočtem pak zjistil, že přestavba plus následný repas bylo víc než za kolik koupil celé auto.
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Sobota 11.10.2014 21:47, RE:
Pavlik napisał:
Motor 1,4 TSI upravený na CNG je bohužel také jen částečné řešení. Sám má několik technických slabin....


Jaké technické slabiny má tento motor? Zrovna o něm totiž uvažuju ...

reagować
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.