0
powrót
 

diskuze k tématu: Tipy na spolehlivé ojetiny do 300 tis. Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, česká vozidla, korejská vozidla, německá vozidla
relaxprimori
ilość wystąpień18
data registracji28.09.2012
Sobota 21.03.2020 17:48, Tiez vyberam
No mam rovnaku dilemu co vybrat,rozhodujem sa medzi krasou a kvalitou a financiami,najlacnejsia skupina renault fluence,ziadne turbo,atmosfera benzin,ziadna dvojspojka,elektricka brzda a dalsie blbosti,dalej cruz,lancer,dalsia skupina kvalita outlander benzin,tiez minimum hluposti ako turbo,elekt.brzda,dvojhmot.zotrvacnik atd,benzinove mondeo ma laka tiez a posledna skupina krasa ako lancia thema,bohuzial nafta,dpf,dvojhmota,elektr.brzda atd.,ma niekto skusenost s lanciou themou od 2010?
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Niedziela 22.03.2020 18:34, Do 300 litrů? Kupa!
Třeba Touareg s V10, Phaeton, S kláda, er 7 BMW, Subaru STI, Mitsubishi EVO X, Jabuáry - obecně, Land Rovery - obecně.. a kupa dalších
reagować
Verny_2013
ilość wystąpień103
data registracji26.08.2014
Wtorek 24.03.2020 19:24, za 300 tis
bych jako koncernista volil 4-6 letý Golf/Leon/Octavia s motory 1,2, 1,4 TSi EA211. Jsou úsporné svižné kultivované a už se nekazí. Bez větší údržby zvládnou i 200000 Km. Pokud nemáte rád koncern za ty peníze seženete mladší Hyundai/Kia ještě v záruce s výborným benzínem 1,4 turbo, nebo 1,6 CRDi.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 24.03.2020 21:23, Záleží na typu užívání :-)
Na krátké trasy a okresky vzít atmosférické motory:
- Nový Hyundai i30 1.4i skladovku
- Nový Fiat Tipo 1.4i
- Ojetou Toyotu Auris 1.6 Valv. je ti v kombíku
- Ojetý F. Focus III 1.6 Ti-VCT

Na delší trasy, pravidelné cesty po dálnici apod.
- Mírně ojetý VW Golf VII 1.4 TSI, připadně 1.2 TSI 81kw E211(s rozv.řemenem)
- Opět Toyotu Auris 1.6 V.

Pro dálničního letce bych ale bral diesel:
- Koncernový 2.0 TDI CR v Passatu, Superb III, Golfu VII, Audi A3,A4, Octávii atd..
- Fordí 2.0 TDCi ve Focusu ale ještě lépe v Mondeu
- Peugeot 508 2.0 HDI
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 29.03.2020 19:58, RE: Záleží na typu užívání :-)
cytat:
reakce na: BobanHTP, 24.03.2020 21:23 (Na krátké trasy a okresky vzí ...)


Stále ještě je z čeho vybírat,nedávno jsem viděl v inzrci předváděčku Fiat TIpo 1.4 T za 330 000,pokud bych potřeboval auto,hned bych šel na zkušební jízdu. Synovec před dvěma lety koupil v áčkách Leona 1.4 Tsi Fr,zatím jezdí bez problémů,motor velmi svižný a nečekaně úsporný.
reagować
PetrFor
ilość wystąpień1
data registracji05.04.2020
Niedziela 05.04.2020 11:44, VW Passat 2.0 FSI DSG
Jak spolehlivá je uvedená motorizace ?
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Poniedziałek 06.04.2020 11:11, RE: Záleží na typu užívání :-)
cytat:
reakce na: BobanHTP, 24.03.2020 21:23 (Na krátké trasy a okresky vzí ...)


Toho Superba 3 za cenu 300 tisíc korun bych chtěl nebo spíš možná raději nechtěl vidět. Slušně zachovalé Superby 3 a Passaty B8 začínají na 400 tisících a to se pořád jedná o auta s nájezdem 120-150 tisíc km.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 06.04.2020 11:35, RE: VW Passat 2.0 FSI DSG
cytat:
reakce na: PetrFor, 05.04.2020 11:44 (Jak spolehlivá je uvedená moto ...)

Ahoj, patrně myslíš 2.0 TSI v Passatu B8 - tam už jde o motor, bez fatálních problémů. Ale jistota je opravdu 2.0 TDI Navíc spotřeba je úplně jinde.
reagować
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Poniedziałek 06.04.2020 11:38, RE: RE: Záleží na typu užívání :-)
cytat:
reakce na: Pavlik, 06.04.2020 11:11 (Toho Superba 3 za cenu 300 tis ...)

Ahoj, je to tak, navíc mě Superb III nepřesvědčil s odhlučněním od kol. Řidil jsem teda ještě 1.4 TSI R19, který jede krásně(jezdím na pohodu). ale stačí horší povrch a kola doslava hučí do interiéru. To se Ti v Mondeu nestane. Passat je také lépe odhlučněný..
Jinak mě se dobře řídí i obyčejný Peugeot 508 2.0 HDI, který není tak prostorný jako SuperbIII, ale jinak pohodlí, odhlučnění, ale motor! jsou naprůměrné. No a samozřejmě kamarád už měnil prasklou pružinu - mor frantíků
reagować
vavrisimo
ilość wystąpień178
data registracji03.07.2013
Poniedziałek 06.04.2020 14:39, RE: RE: VW Passat 2.0 FSI DSG
FSi se naposledy dávalo do B6, tuším do roku 2008. B6 obecně nebrat, FSi taky ne a 12 let staré DSG tím tuplem.
reagować
Jerry1122
ilość wystąpień123
data registracji16.02.2018
Poniedziałek 06.04.2020 18:32, RE: RE: RE: VW Passat 2.0 FSI DSG
cytat:
reakce na: vavrisimo, 06.04.2020 14:39 (FSi se naposledy dávalo do B6, ...)


Ahoj všichni. Přidávám takový poddotaz.
Je nějakým způsobem možné zjistit historii provozování auta? Jen mě to tak napadlo. Třeba vytáhnout z počítače, jak bylo auto provozované, jak často to bývalý majitel vytáčel do červených, jestli moc nezatěžoval studený motor a tak podobně.
Protože kupte si auto od de**la a je jedno jestli je ta motorizace spolehlivá a špatným provozem se tam může ledacos pos*at
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Poniedziałek 06.04.2020 19:11, RE: RE: RE: RE: VW Passat 2.0 FSI DSG
cytat:
reakce na: Jerry1122, 06.04.2020 18:32 (Ahoj všichni. Přidávám takový ...)


Možná by bylo lépe nebýt úplně paranoidní. Mnohdy stačí první sednutí a nastartování a je jasné, odkud vítr vane.
reagować
Driver79
ilość wystąpień130
data registracji20.11.2014
Poniedziałek 06.04.2020 23:20, RE: RE: RE: RE: VW Passat 2.0 FSI DSG
cytat:
reakce na: Jerry1122, 06.04.2020 18:32 (Ahoj všichni. Přidávám takový ...)


Vetsina Tebou uvedenych parametru neni zjistitelna. Mozna nejake prumery motohodin na nekterych jednotkach, ze kterych bys mohl usuzovat na delku jezdenych tras...
Zkus koupit od soukromnika a cti mezi radky. Dost lidi odhadnes, co jsou zac a k cemu auto mohli pouzivat (kratke ci dlouhe trasy, chovani). Ale samo nekteri Ti povi cokoliv, aby prodali.

Dalsi varianta je, poradna kontrola - olej, svicky, filtry. Jak ty veci vypadaji ? Byly meneny jak majitel/serviska tvrdi ? Jak vypada auto zevnitr a zvenku ?
Samo bys mel stejne delat beznou zkusebni jizdu, poslech za studena a prohlidku jako vzdy s kazdou ojetinou a nechat si financni rezervu.

Bohuzel koupe ojetiny vzdy nese riziko, ktere nikdy nelze 100% pokryt, neb to by si nikdo nemusel kupovat nova auta.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.