0
powrót
 

diskuze k tématu: Dieselgate: světlo na konci tunelu?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Cztwartek 26.11.2015 12:05, Nějak to nechápu,
motory, aby plnily normu, musely mít podvodný software. Teď se tam naistaluje nový software a ten zajistí, že normu plnit budou? To si nějak neumím představit.
reagować
nahlásit
duch
ilość wystąpień57
data registracji16.12.2008
Cztwartek 26.11.2015 12:25, VW
Teoreticky si to představit dovedu, ale rozhodně ne s jejich tvrzením, že úprava nebude mít vliv na parametry motoru. Osobně by mě do servisu dobrovolně nikdo nedostal - nahradit SW a nastavení motoru které se zkoušelo tisíce a tisíce kilometrů čímsi, co vymysleli v kanclu. Ještě že mám benzín, který ani není od koncernu
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Cztwartek 26.11.2015 18:14, Jsem zvědav
Jelikož jde momentálně o oxidy dusíku, tak metoda, jak snížit jejich tvorbu je snížit teplotu spalování.
Rovněž se domnívám, že toho bude dosaženo řízenou a zásadně vyšší recirkulací spalin a také si myslím, že se to spotřeby rozhodně dotkne.
Pokud se vloží do sání nějaký odpor, tak to není s vyhodnocením spotřeby tak jednoduché. Je třeba rozlišit přeplňované a nepřeplňované motory a dále pak ještě motory pracující trvale s přebytkem vzduchu a stechiometrické a v neposlední řadě ještě hraje roli dodávaný výkon. U atmo motorů bezesporu platí, že překážka v sání při max výkonu má negativní dopad na spotřebu a výkon, naopak u nízkých výkonů se na spotřebě projeví pozitivně, protože se z laminárního proudění stane turbulentní, v němž se mnohem lépe rozptýlí palivo (známe různé motory s vířivými klapkami v sání).
U motorů s přebytkem vzduchu si myslím, že zásadní účel "síta" v sání je rovněž změna typu proudění pro nízké výkony, aby se skutečně lépe dalo změřit, kolik do motoru proudí vzduchu a lépe se dalo vyhodnotit, kolik % spalin recirkulovat, aby se netvořily NOxy, ale zároveň, aby se netvořily jiné škodliviny. A jsem si jistý, že to bude mít dopad do spotřeby a možná i odezvy na plyn.
Obecně, pokud s tím VW 5 let nedělalo do prvního varování nic a pak rok do letošního září zase nic, tak já jednoduše nevěřím, že to vyřeší za 2 měsíce tímto "geniálním" nápadem, aniž by to nemělo vliv na vnější charakteristiky motoru. To už by se tím dávno někdo zabýval...
reagować
nahlásit
Abík
ilość wystąpień93
data registracji20.01.2009
Piątek 27.11.2015 10:54, To bude tak, že!
Za krátkou dobu proběhne první novinářský test takto upraveného vozidla v tisku s tím, že je vlastně vše výkonově u motoru v pořádku? A, který časopis to první uveřejní? Ani nemusíme hádat, že?
reagować
nahlásit
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.