0
powrót
 

diskuze k tématu: Zisky Volkswagenu loni táhly prémiové značky

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla, česká vozidla, německá vozidla
Paul
ilość wystąpień773
data registracji07.11.2008
Cztwartek 21.03.2013 09:08, nalezení rovnováhy
Spíš než nalezení rovnováhy (chabé zdůvodnění), o kterém mluví vedení koncernu, vidím důvod menší ziskovosti velkosériových značek v pokračujícím rozdělování společnosti. V současnosti je nejvíce ždímána střední třída obyvatelstva (také díky zvýrazňujícímu se reálnému socialismu v EU), a ta vždy byla tahounem prodejů nových vozů. Výrobce aby prodal, se musí podbízet cenou a klesají mu marže (pokud vůbec nějaké má a rovnou nevyrábí a neprodává se ztrátou). Ale i tak si koncern může pískat, na rozdíl od GM a PSA.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.