0
powrót
 

diskuze k tématu: CX-7 nebo XC60? Vybíráme ojeté SUV do 400 tisíc korun

kategorie zaszeregowania tematu: ostatní, japonská vozidla
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Wtorek 07.03.2017 18:36, Mazda
Nerad bych se pletl, ale myslím, že diesel v Mazdě CX-7 byl vždy vybaven redukcí oxidů dusíku pomocí močoviny - Ad-blue. Osobně to považuju za dobrý počin, nicméně to přináší starost o další kapalinu ve vozidle. Jestli to vím dobře, tak pokud Ad-blue dojde, motor přejde do úsporného režimu a po zastavení už nepůjde nastartovat, dokud se Ad-blue nedoplní.
reagować
Mashur
ilość wystąpień43
data registracji10.12.2009
Wtorek 07.03.2017 19:51, 2,2 diesel mazda
Mam cx7 s timto motorem a zatim neni problem (cca 80 tis km). Vykon motoru je tak akorat, spotreba cca 7 - 7,5 litru, jezdi denne 15 km rano a 15 odpoledne, sem tam nekam dal na chatu atd. ( to byl hlavni duvod porizeni, cedty tam nejsou udrzovane...) Dulezite je si ohlidat podlozky pod vstriky ( v mazde vymena par tisic kazdych cca 70 tis km). Jinak servis ( olej, filtry, vypaleni dpf) cca 6 tis kc v mazde Zlin. Za rok to najede cca 13-15 tis km a to mi adblue zustane na pulce. Za me pohodlne prostorne a neokoukane suv...
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Wtorek 07.03.2017 22:04, RE: 2,2 diesel mazda
Mashur napisał:
Za rok to najede cca 13-15 tis km a to mi adblue zustane na pulce.


Já předpokládám, že nějaký systém včas upozorní na doplnění chybějícího Ad-blue. Ale nejsem si jist, že po přechodu do nouzového režimu a vypnutí motoru už to nejde bez Ad-blue nastartovat.
reagować
Mashur
ilość wystąpień43
data registracji10.12.2009
Środa 08.03.2017 10:44, kontrolka ad blue
Ano, jsou tam 4 symboly, nikdy to nekleslo pod dva...
reagować
gravestone
ilość wystąpień105
data registracji14.02.2016
Piątek 10.03.2017 19:23, Volvo nebo Mazda
Mazda má lepší motor. To ostatní má Volvo o minimálně jednu třídu výše oproti Mazdě. Mám na mysli hlavně pohodlí (nejlepší sedačky na trhu), pasivní bezpečnost (tuhý rám a výztuhy), kvalita použitých materiálů i vlastní zpracování, jízdní vlastnosti dané lepším podvozkem,komfortní výbava (natáčecí xenony, adaptivní tempomat, nezávislé topení, blis, hlídání jízdních pruhů,integrované dětské sedačky...). Záleží tedy co více oceníte.























reagować
Venom 1
ilość wystąpień6
data registracji02.01.2015
Sobota 25.03.2017 20:44, Ad Volvo.

Zase to s tou fanatickou obhajobou Volva nepřehánějte. XC 60 má vysokou míru pasivní bezpečnosti a tuhý skelet,ovšem jízdní vlastnosti jsou velmíi slabé.Co se týče sedadel,upřímně nic moc.Krátké sedáky pozici aby si člověk hledal dlouhou dobu a nakonec stejně žádný zázrak.Asi nejste moc náročný.
Tazateli doporučuji obě auta pořádně projet a co mu víc sedne,to zvolit.
reagować
gravestone
ilość wystąpień105
data registracji14.02.2016
Niedziela 26.03.2017 10:31, RE: Ad Volvo.
Venom 1 napisał:
Zase to s tou fanatickou obhajobou Volva nepřehánějte. XC 60 má vysokou míru pasivní bezpečnosti a tuhý skelet,ovšem jízdní vlastnosti jsou velmíi slabé.Co se týče sedadel,upřímně nic moc.Krátké sedáky pozici aby si člověk hledal dlouhou dobu a nakonec stejně žádný zázrak.Asi nejste moc náročný.Tazateli doporučuji obě auta pořádně projet a co mu víc sedne,to zvolit.

Volvo má přes celou svou modelovou řadu troufám si říci nejlepší sedačky na trhu oproti konkurenci, když jednou vyzkoušíte už nebude chtít jiné. Opravdu nevím, jak jste mohl mít problém se sedákem, který se dá oproti jiným vozům nastavovat ve více směrech resp. s jeho délkou. To jim mohou vyjma Lexusu všechny japonské vozy závidět. Jinak jízdní vlastnosti SUV jsou pochopitelně horší, ale to platí pro všechny automobilky včetně německých.
reagować




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.