. Jelikož to platí jen pro "dojíždějící" tak domácí chrochtáci můžou bejt v klidu. A neboj, mají to spočítaný dobře. Vyšší spotřeba + vyšší cena benzínu (z toho vyšší odvod spotřební daně + VAT) znamená, že od provozovatele projíždějícího benzínového vozu vybere +- stejně, jako od majitele naftového (za předpokladu tankování u nich). A dovolím si tvrdit, že německý motoristický národ byl až do TDI revoluce puritánsky benzínový, takže bych s tou "kolébkou" byl opatrný.
. Jelikož to platí jen pro "dojíždějící" tak domácí chrochtáci můžou bejt v klidu. A neboj, mají to spočítaný dobře. Vyšší spotřeba + vyšší cena benzínu (z toho vyšší odvod spotřební daně + VAT) znamená, že od provozovatele projíždějícího benzínového vozu vybere +- stejně, jako od majitele naftového (za předpokladu tankování u nich). A dovolím si tvrdit, že německý motoristický národ byl až do TDI revoluce puritánsky benzínový, takže bych s tou "kolébkou" byl opatrný.
. Jelikož to platí jen pro "dojíždějící" tak domácí chrochtáci můžou bejt v klidu. A neboj, mají to spočítaný dobře. Vyšší spotřeba + vyšší cena benzínu (z toho vyšší odvod spotřební daně + VAT) znamená, že od provozovatele projíždějícího benzínového vozu vybere +- stejně, jako od majitele naftového (za předpokladu tankování u nich). A dovolím si tvrdit, že německý motoristický národ byl až do TDI revoluce puritánsky benzínový, takže bych s tou "kolébkou" byl opatrný.
. Ale chápu, že inklinuješ k jinýmu vysvětlení
, takže to jako argument neakceptuješ. Což je vlastně takovej tvůj způsob diskuze - devalvovat a zlehčovat argumenty oponentů. Mazanej a nenápadnej způsob manipulace, ale funguje to perfektně, to musím uznat
. Naštěstí se "potkáváme" jen takhle, takže s tím nemám problém a dokážu to přejít
. Jelikož to platí jen pro "dojíždějící" tak domácí chrochtáci můžou bejt v klidu. A neboj, mají to spočítaný dobře. Vyšší spotřeba + vyšší cena benzínu (z toho vyšší odvod spotřební daně + VAT) znamená, že od provozovatele projíždějícího benzínového vozu vybere +- stejně, jako od majitele naftového (za předpokladu tankování u nich). A dovolím si tvrdit, že německý motoristický národ byl až do TDI revoluce puritánsky benzínový, takže bych s tou "kolébkou" byl opatrný.
. Ale chápu, že inklinuješ k jinýmu vysvětlení
, takže to jako argument neakceptuješ. Což je vlastně takovej tvůj způsob diskuze - devalvovat a zlehčovat argumenty oponentů. Mazanej a nenápadnej způsob manipulace, ale funguje to perfektně, to musím uznat
. Naštěstí se "potkáváme" jen takhle, takže s tím nemám problém a dokážu to přejít