. Životnost hliníkové hlavy v rozmezí 60-80 tisíc km je zcela normální, zaklepávají se ventily - tedy tvá 1,6 8V nebude žádná výjimka. Málokdy je ještě možná oprava, většinou je řešením pouze výměna hlavy. Kolega ve firmě má na soukromém meganu II 1,6 dodatečně přestavěném na LPG třetí hlavu za cca 200 tisíc km. Přestavbu realizovala vyhlášená firma, takže tam problém nebude. Jestli je to levná oprava a tedy se provoz na LPG vyplatí nechám na zvážení každého uživatele.
PS: Mám hliníkovou hlavu a pořád původní 
.
PS: Mám hliníkovou hlavu a pořád původní 
. Na rozdíl od obrovského podílu uživatelů naftových aut (bavím se o zemích, kde je provozujou podle způsobu určení).

Ale s naftou bych tankoval jednou za tri dny. To uz neni velky rozdil a za tech 60 tisic usetrenych korun to stoji, ne?
. Plus teda čas na cestě k benzině (resp. plynárně) + km navíc, když už bych chtěl být detailista
. Těžší otázka - co si pořídíš, až Stilo doslouží? (nechci nic přivolávat
)
Ale s naftou bych tankoval jednou za tri dny. To uz neni velky rozdil a za tech 60 tisic usetrenych korun to stoji, ne?
. Plus teda čas na cestě k benzině (resp. plynárně) + km navíc, když už bych chtěl být detailista
. Těžší otázka - co si pořídíš, až Stilo doslouží? (nechci nic přivolávat
)
Ale s naftou bych tankoval jednou za tri dny. To uz neni velky rozdil a za tech 60 tisic usetrenych korun to stoji, ne?
. Plus teda čas na cestě k benzině (resp. plynárně) + km navíc, když už bych chtěl být detailista
. Těžší otázka - co si pořídíš, až Stilo doslouží? (nechci nic přivolávat
)
S tou otázkou, je to docela oříšek. Sám plánuju sem v tom směru hodit dotaz. Pár tipů bych měl, Volvo S80 3.2 V6 (4.4 W8), Saab 9-5 2,3T Aero (191kW).. Chci něco z vyšší třídy, ale jezdit do práce s Volvem by bylo trochu nerozumné. Už takhle na mě některý němci koukaj přes prsty, že čech dělá nad nima, nebudu je provokovat luxusni limuzinou.. BMW je tuctovka. Ze 70 % bych šel asi do toho saaba.. Budu to řešit až na podzim..
Ale s naftou bych tankoval jednou za tri dny. To uz neni velky rozdil a za tech 60 tisic usetrenych korun to stoji, ne?
. Plus teda čas na cestě k benzině (resp. plynárně) + km navíc, když už bych chtěl být detailista
. Těžší otázka - co si pořídíš, až Stilo doslouží? (nechci nic přivolávat
)
S tou otázkou, je to docela oříšek. Sám plánuju sem v tom směru hodit dotaz. Pár tipů bych měl, Volvo S80 3.2 V6 (4.4 W8), Saab 9-5 2,3T Aero (191kW).. Chci něco z vyšší třídy, ale jezdit do práce s Volvem by bylo trochu nerozumné. Už takhle na mě některý němci koukaj přes prsty, že čech dělá nad nima, nebudu je provokovat luxusni limuzinou.. BMW je tuctovka. Ze 70 % bych šel asi do toho saaba.. Budu to řešit až na podzim..Možná mně napadne ještě nějakej tip. Ale je to dobrá otázka
PS: Mám hliníkovou hlavu a pořád původní 
PS: Mám hliníkovou hlavu a pořád původní 
), nehoní studený motor a celkově jezdí jen mírně nad rychlostními limity - je to také jeho soukromé auto. LPG montováno i servisováno u nejznámější firmy z oboru v Prostějově (pravděpodobně top firma v širokém okolí), tam problém nebude. Problém bude v motoru a jeho "nechuti" dlouhodobě fungovat na LPG. A to je to, o čem celou dobu píšu - dnes je skoro nemožné koupit nové auto s motorem který dlouhodobě snese provoz na LPG. Že na LPG bez problémů jezdí Zvirakovo cca 10 let staré auto chápu, sám jsem před cca 15 lety měl dvě auta na LPG, ale to neznamená, že stejně bezproblémová jsou nová auta. Jednoduše řečeno, pozitivní zkušenost z minulosti se nedá aplikovat na současnost.
PS: Mám hliníkovou hlavu a pořád původní 
), nehoní studený motor a celkově jezdí jen mírně nad rychlostními limity - je to také jeho soukromé auto. LPG montováno i servisováno u nejznámější firmy z oboru v Prostějově (pravděpodobně top firma v širokém okolí), tam problém nebude. Problém bude v motoru a jeho "nechuti" dlouhodobě fungovat na LPG. A to je to, o čem celou dobu píšu - dnes je skoro nemožné koupit nové auto s motorem který dlouhodobě snese provoz na LPG. Že na LPG bez problémů jezdí Zvirakovo cca 10 let staré auto chápu, sám jsem před cca 15 lety měl dvě auta na LPG, ale to neznamená, že stejně bezproblémová jsou nová auta. Jednoduše řečeno, pozitivní zkušenost z minulosti se nedá aplikovat na současnost.