0
powrót
 

diskuze k tématu: Fiat Tipo 1.1 - jak jezdí po dvaceti letech?

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:37, RE: Hehehehehe
anonym napisał:
a Ferrari nákladák, ty si ale pako.....
No malá Renaultka 5 GT Turbo bola skutočne svojho času civilná verzia pretekárskeho automobilu. Vyzerala skoro rovnako ako klasická 5- ka ale mala cez 90 koní, malý trhač asfaltu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 12:43, RE: Tonik
anonym napisał:
Toníku,Toníku,ty si asi pěkné vemeno!!!Je mi 38 let,vlastním šesté auto,vše byl a bude FIAT,dvakrát UNO,dvakrát TIPO,Bravo a nyní cca 1 měsíc Coupe 2,0 16V Turbo,někdy tě ty vole svezu.Tipuju tě tak na Škoda Octavia
1,9 TDI PD,šedá metalíza a bla bla dál...O autech nevíš nic ostatně jako 90% zdejších příspěvků.Když někdo napíše něco pravdivého jako tento pán s Tipem,tak jen lejete špínu.Můžu ti něco říct,mé coupe je z roku 1995,ani známka koroze,190 HP(jestli teda víš co to je?).Kolega v práci...
Sakra chlape, nikdo Ti kurňa nebere Tvoje káry, a nic Ti nevyvracím. Jsou to jen moje zkušenosti s Fiatem, a ty neošukám. Prostě pro mně to byla krásný auto. Ale hroznej sráč! A to je holej fakt. A hrozně hrozně hrozně moc se pleteš s vochávkou. Do takových aut já už nesedám. Nejsem zasejc náročnej, ale vochcávu opravdu néé! Ani golfa a podobný německý sračky typu fočus, mondeo a takový ty uskákaný kozy. Momentálne jezdím z Hondou Accord 2,3i VTEC ES r.03 a naprostá spokojenost (až možná na spotřebu-8,5l). Koupil jsem jí asi před dvěma léty přímo z hondy zhruba za 40% ceny koktávy, měla nahrkáno kolem 130tkm. Momentálně mám kolem 190tkm, a naprosto bez problému. Auto za pár kaček a paráda. Jinak přemýšlím o nové KIA Sportage-slušná cena na nový auto. Ale takový sračky, jakým fiaty bez pochyby jsou, už opravdu nechci. Hnije to ještě na páse, montáž šílená, elektro šílený, a celkově to na mně působí cekem dosta lagricově. Snad krom Stilla. Ale asi ani to na tom nebude moc dobře. Divej, celkem jasně otom mluví i ceny ojetin. Proč je možný sehnat mařenu za pár kaček?Páč je to sráč kemo!Kerej normální člověk nekoupí víme?!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 13:06, RE: Tonik
anonym napisał:
No chlapci, já teda čumím! Tipo je snad ta největší sračka, co tady ještě takjezdí. Teda krom škodáren, trabuchů, waranů... jasný. Ale jinak trága jaxviňa! Dyť to rezlo ještě na lince ve fabrice, elektřina se vjetšinou srala pod rukama, plasty vržou, všechno je takový lagricový. No já už bych to nechtěl. I v té době byly jósakra lepší auta.
Blbce... Tipo melo pozink v dobe kdy si tady honili macky nad vykresem favorita. Ty jsi fakt ubozak...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 13:26, RE: Tonik
Miky napisał:
Blbce... Tipo melo pozink v dobe kdy si tady honili macky nad vykresem favorita. Ty jsi fakt ubozak...
Neřeš, je to nějaký dlaždič...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 13:29, RE: Tonik
Miky napisał:
Blbce... Tipo melo pozink v dobe kdy si tady honili macky nad vykresem favorita. Ty jsi fakt ubozak...
hm. tak to je zatím to nejlepší, co sem tady četl!!!
Ať je to třeba z prdele, ale proč to kurva teda tak hnijé ty kokote? Vole já tě někde potkat, tak tě do toho fiátku našlápnu jak kundu, a povině kreténe aspoň 500 kiláku. Bych tě pak chtěl vidět,jak bys mlel. Hňupe.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 13:33, RE: Tonik
anonym napisał:
Neřeš, je to nějaký dlaždič...
Heleď kemo, než vybleješ takový sračky o dláždičích, přemejšlej...
Běžně dlaždic sedí ve svý práci asi s notesem a krompáčem v ruce, a má čás srát se do těchto stupidních diskuzí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 13:53, RE: Hehehehehe
pietro v napisał:
Renault 5 GT Turbo je šporťák a oči si otvor ty
Renault 5 GT je hot-hatch a nie sportak ty idiot !!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 13:57, RE: bez předmětu
anonym napisał:
clovece, otras. Chodil si vobec do skoly? Tak nespisovne napisany text som fakt davno nevidel. Hrozne.

Inak auto - OK!
Auto je des a hlavne srot.

Ak ma niekto ale Tipo v laske tak to respektujem...


Ehm... pane ak ste isli aspon raz v Porsche 944 tak Tipo 1.1 musel byt pre Vas OLO - Odvoz a Likvidacia Odpadu !!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 14:09, RE: Hehehehehe
anonym napisał:
Renault 5 GT je hot-hatch a nie sportak ty idiot !!
malý šporťak alebo hot hatch, však to je jedno čo sa tu naťahujete o slovíčka, vieme o aké auto sa jedná tak relax
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 14:14, RE: Hehehehehe
anonym napisał:
malý šporťak alebo hot hatch, však to je jedno čo sa tu naťahujete o slovíčka, vieme o aké auto sa jedná tak relax
souhlasím,každý tomu říka jinak, za chvíli si tady začnete hádat jestli je to auto nebo motorové vozidlo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 17:43, Pozinkované Tipo
skutečně drží, sice jen do doby, kdy se nabourá a neodborně opraví, ale kusy udržované jsou bez problémů. Jinak tak měkké plechy jsem dlouho neviděl, karosérie připomíná vyztužený papír.
Koupil jsem v roce 1994 dvouletou Tempru 1.8 a celkem to i ušlo. Kupodivu digitální palubka držela, s autem jsem najel 60 kkm a ve 100 kkm ho prodal. Tuším, že jsem měnil jen regulátor v alternátoru.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 19:08, Kia
Kia ještě větší krumpl než Fiat
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 20:33, RE: Kia
anonym napisał:
Kia ještě větší krumpl než Fiat
Největší šrot byl, je a bude Fiat. Kia je již dnes o 10 let dále Taloši umí akorát fotbal, špagety a mají namalovat hezký design. Vždyť i 159 vyvinuli Němci. špagetožrouti jsou na to moc líný)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 16.05.2008 21:13, RE: Tipo
anonym napisał:
Konečně jedna rozumná recenze od člověka, který ví o čem mluví.
Je pravda, že jsme systematicky zpracováváni, aby jsme kupovali jen výrobky koncernu VW.
Sám TIPO nemám, ale plně se shodnu v tom, že dnes už jsou jen auta dobrá a lepší. Mnozí zapomněli do čeho jsme do aut nasedali. Věčné řeči o tvrdých nekvalitních plastech mě už unavují,ve Š120 byl vždycky takový randál, že mohlo drnčet co chtělo.
Já nekupuji zásadně značku, ale rozhoduje cena a užitná hodnota. Všechny předsudky jsou nám vnucová...
Souhlasím s autorem. Měl jsem Tipo 1.4i (základní výbava) z Německa i se servisní knížkou, rok 1990 (já kupoval 1997, 104tis.) , najel jsem na něm asi 45.tis km převážně město, začalo rezavět až někdy okolo 2004 (lemy zadních blatníků), takže šlo pryč. Měnil jsem jen výfuk, brzdy, náhon tacho, komplet tlumiče, byl jsem spokojený. Dnes máme s manželkou Citroën C3 , narodilo se druhé dítě a s láskou vzpomínáme na velikost Tipa.

Služebně jezdím s VW Passat 2.0 TDI, rok 2005, ze závad: prasklá hlava, výměna setrvačníku, palivové čerpadlo, elektromotor stíračů, rachotící plasty, nový software řídící jednotky atd.... Opět souhlasím s názorem pána, jsme vystaveni masáži marketingu koncernu VW, který patří k nejlepším na světě. Málokdo ví, jaké udělali za posledních asi 6 let drastické úspory na dodavatelích dílů (i naše firma má tu čest). A je to bohužel někde znát. Přeji všem co nejvíc vlastních názorů nezatížených médii.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 01:19, RE: Hehehehehe
anonym napisał:
Renault 5 GT je hot-hatch a nie sportak ty idiot !!
TY SLOVENSKA PICO, GT 5-KA BY TI URVALA RUCE HNUPE JE TO JESTE STARA SKOLA JESTLI VIS CO TO JE? (NASTUP TURBA), MILUJI CURAKY CO HRKAJ V ZIGULECH A BUDOU PICOVAT DO JINYCH AUT
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 04:14, RE: Tipo
anonym napisał:
Souhlasím s autorem. Měl jsem Tipo 1.4i (základní výbava) z Německa i se servisní knížkou, rok 1990 (já kupoval 1997, 104tis.) , najel jsem na něm asi 45.tis km převážně město, začalo rezavět až někdy okolo 2004 (lemy zadních blatníků), takže šlo pryč. Měnil jsem jen výfuk, brzdy, náhon tacho, komplet tlumiče, byl jsem spokojený. Dnes máme s manželkou Citroën C3 , narodilo se druhé dítě a s láskou vzpomínáme na velikost Tipa.

Služebně jezdím s VW Passat 2.0 TDI, rok 2005, ze závad: prasklá hl...
S tím drastickým šetřením u VW je to fakt na výkresech máme solný cyklický test jen 180 hodin a býval 240 a třeba BMW má 480 hodin. Takže logicky ty auta hnijou hodně brzo...musí prodávat nový!!!
TIPO , když v roce 1988 se objevilo a já viděl v časopise STOP jeho první fotky tak jsem byl hotovej, bohužel spousta aut nemá tu péči kterou by měla mít a pak ty následky jsou katastrofální.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 07:59, RE: Kia
anonym napisał:
Největší šrot byl, je a bude Fiat. Kia je již dnes o 10 let dále Taloši umí akorát fotbal, špagety a mají namalovat hezký design. Vždyť i 159 vyvinuli Němci. špagetožrouti jsou na to moc líný)))
Aha, teď jsi mi otevřel oči. A já jsem pořád přemýšlel, jak mohli Italové navrhnout tak citlivou přední nápravu. Pokud to navrhli Němci, není se čemu divit. Nejspíš to dělal stejný člověk jako přední nápravu u první A4. Ale konec vtipů - Walter da Silva je samozřejmě Ital, takže co se týče designu, bude to trochu naopak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 09:01, RE: Tonik
anonym napisał:
Proč si myslíš, že o tipu vím kulový? Kde jsi k tomu přišel? Drandil jsem tento šrot kamaráde ještě v 88 roce! Tehdy jsem po tom slintal jak blázen, mněl jsem nějakej ten bon (jestli víš co to je), a tak jsem se rozhod (1,4i.e). Trápil jsem se sním ještě v 93, kdy už pro korozi nešlo toto auto bez výměny pomalu celé kastle dále provozovat. Šáhl jsem po novějším, tehdy dovoz na objednávku (myslím, že 1,6), a spokojenost asi půl roku-elektřina šla do kytek. Tehdy to moc nikdo tady neuměl, a každej...
Trochu nechápu, že když to byla vždy taková trága a je to tak hrozný šrot, že sis pořád a pořád dokola kupoval další. Nejdřív ti shnilo nový po pěti letech, pak další odešlo po půl roce a ty sis přesto kupoval další a další a skoro deset let jezdil furt tím, jak říkáš, šrotem? Trochu divný ne?? Jestli si náhodou maličko nevymýšlíš.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 11:52, RE: Tonik
anonym napisał:
Trochu nechápu, že když to byla vždy taková trága a je to tak hrozný šrot, že sis pořád a pořád dokola kupoval další. Nejdřív ti shnilo nový po pěti letech, pak další odešlo po půl roce a ty sis přesto kupoval další a další a skoro deset let jezdil furt tím, jak říkáš, šrotem? Trochu divný ne?? Jestli si náhodou maličko nevymýšlíš.
Je potřeba nejdřív číst, a potom plácat hovadiny. Sem to tam někde psal, ale klidně ještě jednou: psal se rok 88, větší, hezčí a tehdy kurva nový auto se nedala!!!! za ty love sehnat!!!! Ale šrot to teda byl. A zatím si stojím jak nejvíc to jde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 17.05.2008 11:57, RE: Kia
anonym napisał:
Největší šrot byl, je a bude Fiat. Kia je již dnes o 10 let dále Taloši umí akorát fotbal, špagety a mají namalovat hezký design. Vždyť i 159 vyvinuli Němci. špagetožrouti jsou na to moc líný)))
Nechci vypadat jako hnidopich, ale musim rict, ze Alfa 159 je konecne poradny auto. Italove delali to, co meli (design) a nemci to co umi (spolehlivost a funkcnost). Podobne je to s Lamborghiny. I kdyz ty kousky interieru jsou z AUDI
reagować
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.