0
powrót
 

diskuze k tématu: MB clk kompresor

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, technické dotazy, typ vozidla, osobní
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.03.2013 02:41, MB clk kompresor
Mám zajem o MB CLK 200 kompresor asi od roku 2004 manuál.....zajíma mne motor a karoserie a její ochrana před korozí. Děkuji
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Poniedziałek 22.04.2013 22:43, Re:
Dobrý den. Na tento vůz bych Vám řekl jen kladné reference. Karoserie vozu je proti korozi chráněna dobře (Mercedes-Benz CLK je už přeci jen trochu luxusnější vůz). Motoricky by s autem neměl být problém. Pohonná jednotka nabízí velmi dobré dynamické parametry, pouze je potřeba počítat se spotřebou okolo 10 litrů na 100 kilometrů.
reagować
ales.makovyFB
ilość wystąpień2
data registracji21.07.2013
Niedziela 21.07.2013 13:58, CDI ?
Dobrý den, taky mám vyhlídnuté CLK a moje otázka je. Jaký naftový motor by jste doporučil v kombinaci jak s manuální tak s automatickou převodovkou. Děkuji za odpověď
reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Niedziela 21.07.2013 20:13, MERCEDES CLK
SERVUS, KDYZ CLK TAK LEDA PĚTI KILO A NEJLÉPE FACELIFT S VYKONEM 285 KW ALE POKUD TAZATEL NEMÁ PENIZE NA FACELIFT , ROZHODNĚ BYCH MU DOPORUČIL STARŠÍ PĚTI KILO S 225 TI KILOWATY A PĚTI STUPNOVÝM AUTOMATEM - NEZNIČITELNÝ MOTOR , RYCHLOST I RADOST Z JIZDY JE 1oo PROCENTNÍ . MOTORIZACE JAKO 2oo COMPRESOR NEBO 2,4 ČI 32o BENZINY JSOU PRO SRANDU KRÁLÍKŮ KDYZ CLK TAK LEDA S OZNAČENÍM 5oo ,55 ČI 63 AMGE . SERVUUUUUUS S ŘÁDNĚ TĚŽKOU NOHOU NA PLYNU .
reagować
Pavlik
ilość wystąpień1325
data registracji09.10.2008
Niedziela 21.07.2013 21:02, RE: MERCEDES CLK
babovkin.babovicFB napisał:
SERVUS, KDYZ CLK TAK LEDA PĚTI KILO A NEJLÉPE FACELIFT S VYKONEM 285 KW ALE POKUD TAZATEL NEMÁ PENIZE NA FACELIFT , ROZHODNĚ BYCH MU DOPORUČIL STARŠÍ PĚTI KILO S 225 TI KILOWATY A PĚTI STUPNOVÝM AUTOMATEM - NEZNIČITELNÝ MOTOR , RYCHLOST I RADOST Z JIZDY JE 1oo PROCENTNÍ . MOTORIZACE JAKO 2oo COMPRESOR NEBO 2,4 ČI 32o BENZINY JSOU PRO SRANDU KRÁLÍKŮ KDYZ CLK TAK LEDA S OZNAČENÍM 5oo ,55 ČI 63 AMGE . SERVUUUUUUS S ŘÁDNĚ TĚŽKOU NOHOU NA PLYNU .


Podobný ťulpas už tady jednou byl, doufám že tě takovéto dětinské výkřiky přestanou bavit stejně rychle jako jeho.
reagować
cubec
ilość wystąpień92
data registracji28.04.2010
Niedziela 21.07.2013 22:13, Brzdy
Občas taky pokoukávám po CLK a chtěl bych se zeptat, jestli má tento model s brzdovou soustavou. Nejsem si tím jist, ale někde jsem četl, že tou dobrou měl MB problémy s nějakým novým systémem, mám tušení, že se pokoušel zavést elektronicky systém namísto standardního použití brzdového válce. Může mi to někdo objasnit?
Díky
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 22.07.2013 11:05, RE: MERCEDES CLK
babovkin.babovicFB napisał:
SERVUS, KDYZ CLK TAK LEDA PĚTI KILO A NEJLÉPE FACELIFT S VYKONEM 285 KW ALE POKUD TAZATEL NEMÁ PENIZE NA FACELIFT , ROZHODNĚ BYCH MU DOPORUČIL STARŠÍ PĚTI KILO S 225 TI KILOWATY A PĚTI STUPNOVÝM AUTOMATEM - NEZNIČITELNÝ MOTOR , RYCHLOST I RADOST Z JIZDY JE 1oo PROCENTNÍ . MOTORIZACE JAKO 2oo COMPRESOR NEBO 2,4 ČI 32o BENZINY JSOU PRO SRANDU KRÁLÍKŮ KDYZ CLK TAK LEDA S OZNAČENÍM 5oo ,55 ČI 63 AMGE . SERVUUUUUUS S ŘÁDNĚ TĚŽKOU NOHOU NA PLYNU .


Zdravím pana Kříže do Frýdku čím teď jezdíte?

reagować
Super Alik
ilość wystąpień1
data registracji22.07.2013
Poniedziałek 22.07.2013 12:41, Caps Lock
Zase máte zapnutý Caps Lock pane Kříž z Frýdku Pístku.
reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Sobota 27.07.2013 02:06, mercedes CLK
VÁŽENÍ OHLEDNĚ MERCEDESU CLK 2oo COMPRESOR TO NEMYSLÍTE VÁŽNĚ , RECENZOR MĚL POTENCIONÁLNÍMU MAJITELI 12o KW vůz VYMLUVIT A DOMLUVIT MU JAKO CHLAP CHLAPOVI A NE SE BAVIT JAK S přitroublíkem. POHLUPAVÝ CLK 2oo PŘEDEŽENE I směšná FABIA RS ROK 2oo5 ČI JINÁ POHLUPAVÁ VYTUNĚNÁ ŠKODULA . POKUD BYL RECENZOR STŘÍZLIVÝ A PŘI SMYSLECH MĚL DOPORUČIT OZNAČENÍ 5oo NEBO VRCHOL 63 KU AMGE . S 2 STOVKOU SE MŮŽE TENHLE VŮZ ZAŘADIT MEZI DŮCHODCOVSKÉ NEGLIŽÉ VOZY . AT SI ROZUMÍME SRDCE CLK JE V 8 VÁLCI BUD UŽ 225 KW ČI 285 KW - SILNIČNÍ RAKETA VÁŽENÍ . TAKŽE ZA RECENZORA, KTERÝ PSAL NESMYSL O 2oo compresor A MĚL VYMLUVIT BUDOUCÍMU MAJITELI TENHLE TRALALÁK MOTOR SE OMLOUVÁM RECENZOR BYL OPILEJ A NEVĚDĚL CO PIŠE ZA ZVĚRSTVA A BLUDY - VÁŽENÍ UVĚDOMTE SI , ŽE NENÍ NAD POŘÁDNÝ 8 VÁLEC A ŘÁDNĚ SEŠLÁPNUTÝ PEDÁL AŽ NA PODLAHU ZVUK VYKON RADOST Z JIZDY ROVNÁ SE VŽDY OZNAČENÍ 5o NEBO 5oo IČKO . SERVUUUUUUUUUUU S .
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Sobota 27.07.2013 09:31, Clk
Dobrý den,
pokud tazatel uvažuje o Clk, tak bych opravdu doporučil zamyslet se nad modelem 500. Parádní výbava, zásoba výkonu, spolehlivý agregát (v daném období značky nejlepší volba po stránce spolehlivosti ve všech modelech), spotřeba bude při srovnatelném způsobu jízdy téměř totožná s menšími modely. Pokud byste se spotřeby přeci jenom bál existuje zde možnost přestavby na E85 (super možnost) nebo na lpg (dobrá možnost, bohatě dimenzovaný motor si s ní poradí lépe než čytřválec).
Bohužel v dnešní době již neplatí, že konkrétní výrobce nabízí chyb prostý vůz, a proto je nutné požadovat kompletní servisní historii (zejména hlídat reakce na svolávací akce), možná i zadat výběr odborníkovi.
reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Sobota 27.07.2013 12:37, RE: Clk
VÁŽENÝ ----CLK 5oo NA PLYN NEBO ETHANOL JE OSTUDA - ČISTÁ ATMOSFERA NA ČISTÝ BENZIN NATURAL 1oo
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Sobota 27.07.2013 13:29, RE: Clk
babovkin.babovicFB napisał:
VÁŽENÝ ----CLK 5oo NA PLYN NEBO ETHANOL JE OSTUDA - ČISTÁ ATMOSFERA NA ČISTÝ BENZIN NATURAL 1oo


Dobrý den,
mohu vědět proč je podle vás pohon na E85 ostuda? Nechápu proč by měl majiteli silného vozu vadit vyšší výkon a levnější provoz? Na druhou stranu alternativní paliva s tou Vámi jmenovanou čistou atmosférou velmi úzce souvisí.
reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Niedziela 28.07.2013 00:57, RE: Clk
ETHANOL JE SMĚS KTERÁ NIČÍ MOTOR , CHAPU KDYZ SE MONTUJE DO FORDŮ , OPLŮ , ŠKODOVEK ČI JINYK NICOTNÝCH ZNAČEK ALE MERCEDES NEBO BMW NA ETHANOL ? NEBO NA LPG ? KDO TO KDY SLYŠEL ?? KDYŽ NEMÁM NA PROVOZ 8 VÁLCE ŠAHNU PO JINÝM A LEVNĚJŠÍM SEGMENTU , JE TO POSTAVENÉ NA HLAVU MIT LUXUSNÍ MERCEDES , KTERÝ NOVÝ STAL CCA 2,5 MILIONU A DAT TAM ETHANOL ?? V MÉM PŘÍPADĚ NIKDY.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Niedziela 28.07.2013 07:28, RE: Clk
i napisał:
babovkin.babovicFB napisał:
VÁŽENÝ ----CLK 5oo NA PLYN NEBO ETHANOL JE OSTUDA - ČISTÁ ATMOSFERA NA ČISTÝ BENZIN NATURAL 1oo
Dobrý den, mohu vědět proč je podle vás pohon na E85 ostuda? Nechápu proč by měl majiteli silného vozu vadit vyšší výkon a levnější provoz? Na druhou stranu alternativní paliva s tou Vámi jmenovanou čistou atmosférou velmi úzce souvisí.


vyšší výkon?

reagować
babovkin.babovicFB
ilość wystąpień16
data registracji21.07.2013
Niedziela 28.07.2013 11:45, RE: Clk
to je NESMYSL Z ETHANOLU , Z PŘEDĚLÁNÍ AUTA NA ETHANOL NEMŮŽE BEJT NIKDY VYŠŠÍ VYKON SPIŠE SE POMALIČKU ODROVNAVÁ MOTOR . PŘI PŘEDĚLÁNÍ NA ETHANOL NIKDY NEMŮŽE BEJT VYŠŠÍ VYKON VOZU JE TO NESMYSL .
reagować
i
ilość wystąpień36
data registracji09.05.2007
Niedziela 28.07.2013 19:04, RE: Clk
babovkin.babovicFB napisał:
to je NESMYSL Z ETHANOLU , Z PŘEDĚLÁNÍ AUTA NA ETHANOL NEMŮŽE BEJT NIKDY VYŠŠÍ VYKON SPIŠE SE POMALIČKU ODROVNAVÁ MOTOR . PŘI PŘEDĚLÁNÍ NA ETHANOL NIKDY NEMŮŽE BEJT VYŠŠÍ VYKON VOZU JE TO NESMYSL .


Dobrý den,
opravdu to není nesmysl. Pokud se podíváte na složení e85 a jeho fyzikálních parametrů, je Vám jasné, že opravdu dochází ke zvýšení výkonu při provozu na toto palivo. Pokud sledujete dění v motorismu, jistě jste zaznamenal, že například firma Koenigsegg nabízí modely schopné provozu na bioetanol. Zcela jistě to není proto, že zákazník mající 22+ mil. Kč na jejich vozidlo by neměl peníze na benzín.
Jinak rozviňte prosím svoji myšlenku. Proč e85 ničí motor? Proč nemůže nikdy dávat vyšší výkon?
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Niedziela 28.07.2013 19:22, RE: Clk
babovkin.babovicFB napisał:
ETHANOL JE SMĚS KTERÁ NIČÍ MOTOR , CHAPU KDYZ SE MONTUJE DO FORDŮ , OPLŮ , ŠKODOVEK ČI JINYK NICOTNÝCH ZNAČEK ALE MERCEDES NEBO BMW NA ETHANOL ? NEBO NA LPG ? KDO TO KDY SLYŠEL ?? KDYŽ NEMÁM NA PROVOZ 8 VÁLCE ŠAHNU PO JINÝM A LEVNĚJŠÍM SEGMENTU , JE TO POSTAVENÉ NA HLAVU MIT LUXUSNÍ MERCEDES , KTERÝ NOVÝ STAL CCA 2,5 MILIONU A DAT TAM ETHANOL ?? V MÉM PŘÍPADĚ NIKDY.


Když mám na provoz 8válce na LPG, tak proč mám šahat po nižším segmentu? . Demagogu
reagować
Citroenak
ilość wystąpień724
data registracji13.04.2012
Poniedziałek 29.07.2013 09:17, RE: Clk
babovkin.babovicFB napisał:
ETHANOL JE SMĚS KTERÁ NIČÍ MOTOR , CHAPU KDYZ SE MONTUJE DO FORDŮ , OPLŮ , ŠKODOVEK ČI JINYK NICOTNÝCH ZNAČEK ALE MERCEDES NEBO BMW NA ETHANOL ? NEBO NA LPG ? KDO TO KDY SLYŠEL ?? KDYŽ NEMÁM NA PROVOZ 8 VÁLCE ŠAHNU PO JINÝM A LEVNĚJŠÍM SEGMENTU , JE TO POSTAVENÉ NA HLAVU MIT LUXUSNÍ MERCEDES , KTERÝ NOVÝ STAL CCA 2,5 MILIONU A DAT TAM ETHANOL ?? V MÉM PŘÍPADĚ NIKDY.

Preco by nemali byt na LPG alebo na ethanol? Len pre to ze je to Mercedes? To je odpoved? Podla vas by spravny mercedes mal asi este tahat kon, popripade original parny motor nie? Nechapem takyto postoj. Mozno sa bojite, ze by vam ethanol rozpustil usadeniny vo vasom mercedese z 90 rokov a uz by ste sa nepohli vsak? Nebudem vas napinat, ethanol uz totiz tankujete, ci chcete alebo nie. Je totiz v kazdom benzine. A ten koenigsegg je myslim v specifikacii na benzin s 980 konmi, na ethanol okolo 1100 koni (uz si to presne nepamatam).
reagować
ales.makovyFB
ilość wystąpień2
data registracji21.07.2013
Poniedziałek 29.07.2013 22:51, NAFTA
to. Karel Tipcars...a jaký naftový motor by jste doporučil. ptám se proto, že nejvíce je v bazarech zastoupen 270CDI.
reagować
Zdeny60
ilość wystąpień1232
data registracji08.09.2009
Wtorek 30.07.2013 14:39, 500?
Bábovkoič z Bábovic si z vás dělá legraci a vy mu to žerete
Taky nějak nechápu, proč by jakákoliv značka nemohla jezdit na LPG či E85, stejně u toho za pár let skončímě všichni, pokud už tou dobou nebudeme jezdit na vysavačích (= pro nechápavé = elektry). To je jako v modelařině - kdo by před 20 lety tušil, že elektrika vytlačí obří akrobaty na benzínové motory, že rekordní modely jsou poháněné elektrikou a že malý 300g motor má výkon 5kW a žere 300A ? A že LiPoly to dají? To je hudba blízké budoucnosti a pak se nikdo nebude divit, že v roce 2013 se jezdilo i na etanol...


Jinak za mě - když MB, pak 500 W124, jedna je v inzerci zde a je to takový poctivý nenápadný killer většiny soudobé produkce, minimálně v odolnosti a spoehlivosti.
reagować


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.