0
powrót
 

diskuze k tématu: Momenty a výkony - máte v tom jasno?

kategorie zaszeregowania tematu:
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 21.10.2010 22:33, RE: Výkon vs moment
anonym napisał:
Docela dobře napsáno. To už snad musí pochopit i tupec. To se bavíme o porovnání motorů. Ještě bych dodal, že dané vlastnosti auta také určuje odstupňování převodovky a stálý převod. To může auto pro běžný provoz značně pozvednout, nebo také zakopat. T zv. krátká, nebo dlouhá převodovka. Naftový motor, byť přeplňovaný dosahuje plného výkonu při 4000 RPM. Tím jeho možnosti končí. Jsou dány fyzikální hranicí kompresního tlaku a hoření paliva. Moderní benzinový při 6000 RPM. Porovnáme-li motory o s...
Čím vyšší účinnost, tím nižší spotřeba? To by platilo jen když bychom vzali dva totožné motory a u jednoho nějakým způsobem snížili účinnost. Ale mít dva rozdílné motory oba o stejném zdvihovém objemu, kroutícím momentu a výkonu, zjistíme, že spotřeba stejná není. A doufám že mi na to nikdo neodpoví, že záleží na převodovém stupni, nebo snad na nahuštění pneumatik . Mluvím pouze o motoru. Jinak s pár posledními příspěvky, až na drobné chyby typu účinnost a spotřeba, souhlasím.
reagować
nahlásit
  1 ... 3 4 5


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.