Ahoj, drive jsem si nedovedl predstavit koupit si jiny vuz, nez BMW..... pak jsem nejaky cas pracoval u BMW a kdyz jsem videl, jak nespolehliva je rada e90, tak jsem se techniku ptal, jak je na tom e46....ani jeden servisak nemel BMW....trpi hodne napravy, hodne zlobi elektronika a interier je hodne stisneny. design e46 i po faceliftu v 2002je na muj vkus dost zastaraly a nejlepsi jednozonova klima je proti audi a4 8e s 2zonovou klimou v zakladu trochu zklamani.....servis vam taky neudelaji jentak nekde a s vetsi zavadou vetsinou skoncite v autorizovanem servisu ...jen pro info za praci 2000kc/hod bez dph. Jizdni vlastnosti jsou urcite z vaseho vyberu u BMW nejlepsi......to je bez diskuze, jenze zadni nahon je dobry sluha, spatny pan....na suchu bomba......ale kdyz jsem jel na mokru po rovine s BMW 123D a padla oranzova, tak jsem jen pridal a protoze silnice byla mirne sklonena, tak z niceho nic mi zadek ujel, ja jel bokem a koukal jsem, jak se blizi svodidla.....dost prace s rizenim, nic se nestalo, jen mi pul hodiny busilo srdce.....proste na bezne jezdeni dost mrcha.
uz pracuji jinde a uz pres rok jezdim audi a4 avant 8e5 z roku 2003 s 1.9TDi 96kW a 6st.manualem......
za ten rok jsem najel 45 000km a nemenil bych.... nebojim se jet, ani kdyz je mokro, s BMW potrebuje hodne soustredeni na rizeni a pokud jezdite hodne po dalnici, tak ono treba kdyz vyjedete z prahy, tak u amsterdamu uz moc soustredeny nejste a pokud celou cestu prsi, tak s bmw opravdu nic moc...nedej boze, ze by napadl snih....to je dat to do garaze a na jare vyndat.....