0
powrót
 

diskuze k tématu: Rodinné auto - mpv? - nájezd cca 60 000 km/rok?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
HoNZA
ilość wystąpień248
data registracji28.04.2008
Poniedziałek 07.03.2016 12:35, RE: Málo zkušeností...
Rasko napisał:
Ohledně značek jako je Dodge nebo Chrysler, tak nevím, moc toho nikde nepíšou..asi možná špatný náhled, ale nevěřím těmto značkám na evropském trhu..Na Priuse jsem se díval, ale do 300k nezeženu nic, co by bylo použitelné..Ještě jedna varianta, koupit něco velmi levného do 300k, a za 2 - 3 roky to poslat pryč..ikdyž třeba Dacia Logan nebo Lodgy, na cestu do práce a z práce cca 2,5 hodky, bych snad vydržel.., ale co jsem koukal, prodejní cena za 3 roky a 180 000km, bude hodně malá, tak 30% nákupní ceny..:)


Zdravím.
Mám Dodge Grand Caravan MY 2015 3.6 Pentastar. S autem maximální spokojenost, prostor, ticho, výhled a pohodlí jaké jsem u žádného kombíku nenašel. Má to několik ALE: Zadní sedačky jsou vhodné jen pro děti a malé dospělé. Sedí se nízko nad podlahou a po 100 km se i děti rády protáhnou. Podlaha v autě je kvůli skládacím sedačkám vysoko, kdyby byla níž a sedačky vyndavací bylo by tam místa jak v kostele. Jízdní vlastnosti jsou nastavené na pohodlnou jízdu / je to rodinný dostavník ne rally car/ ale evropská MPV mají jízdní vlastnosti lepší. Nesvítí to nijak zázračně. Nádrž by mohla být větší vzhledem ke spotřebě okolo 13 l / 100 km.
Motor by měl jít snadno upravit na LPG, z fabriky je připravený na E85. Na E85 jede o něco lépe než na benzín i spotřeba je cca o 0,5 litru menší než při provozu na benzín. Celková spotřeba nyní vychází podle tankování asi na 12,8 litru na 100 km. Celkem jsme s tím za 3 měsíce najeli 3600 km /90% manželka/, celkově to auto má 18600 km, zatím bez jediné poruchy. Žena s ním jezdí velice ráda. Servisuju u dealera v Německu, ceny příznivější než u nás a jednání velice příjemné.

reagować
nahlásit
Petr S
ilość wystąpień1250
data registracji28.11.2008
Poniedziałek 07.03.2016 17:03, RE: Rodinné MPV? Omyl!
gravestone napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
Výška vozu resp. sedaček ve voze pro zapínání dětí do autosedaček nehraje vůbec roli, výhody mají ale posuvné dveře, které se do kombíků nemontují.


Dovolím si nesouhlasit. V MPV se pásy dětem zapínají lépe než v nízkém autě, protože je potřeba do auta vlézt a neodřít si záda

brin: kombíky co jsem viděl a měl, tak mívají rovnou nakládací hranu. Takže s kočárkem zrovna problém není. To spíš bývá problém u hatchbaků. O sedanech nemluvě...

westeros: Tipuju že ta 60tka v nicku Zdeny60 odkazuje klasicky na rok narození (tedy 1960). Takže bych to viděl na tu první variantu...
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Poniedziałek 07.03.2016 18:44, Nnnnnnj hhhhhjj vvbb
Zena ma galaxy rv 2011 a jizdni vlastnosti by par aut stredni tridy mohlo vyucovat. Jedine velke minus jsou ty dvere. Soupacky jsou soupacky.... Tazateli ale jeho situaci nezavidim. S tim najezdem a rozpoctem ego a předsudky stranou a kpupit dacii v zaruce.
reagować
nahlásit
gravestone
ilość wystąpień105
data registracji14.02.2016
Poniedziałek 07.03.2016 23:53, RE: Rodinné auto Dacia ne
Valnoha napisał:
Zena ma galaxy rv 2011 a jizdni vlastnosti by par aut stredni tridy mohlo vyucovat. Jedine velke minus jsou ty dvere. Soupacky jsou soupacky.... Tazateli ale jeho situaci nezavidim. S tim najezdem a rozpoctem ego a předsudky stranou a kpupit dacii v zaruce.


Když pominu poměr cena/výkon a celkem slušnou spolehlivost, tak Dacii jako rodinné rozhodně nebrat. Na těch autech je zastaralé prakticky všechno, nejhorší je na tom interiér (nepohodlné a špatně nastavitelné sedačky, tvrdé vrzající plasty, ostré hrany...), komfortní výbava obvyklá u jiných značek neexistuje ani za příplatek, prvky aktivní bezpečnosti prakticky žádné, deformační zóny na úrovni z 90-tých let. Všechno je vyrobeno co nejlevněji. Celkově je to jako když si dnes přesednete do Š Favorit. Ano jezdí to, ale to je vše. Radost z jízdy žádná. Každý den po nasednutí Vás to bude mrzet že jste si to koupil. Jak už jsem tady psal, Dacii mohu doporučit jen pokud potřebujete ve voze vozit pytle s cementem nebo cihly na stavbu.
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Wtorek 08.03.2016 08:24, RE: Rodinné MPV? Omyl!
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)


To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Wtorek 08.03.2016 08:25, RE: Kočárek
brin napisał:
A co třeba kočárek? Jak dáte do kombi nesložený kočárek? Navíc obvykle přes debilní nákladovou hranu? A co teprve kočárek pro dvojčata?


Tak si zkus tenhle kočárek dát třeba do Hondy CR-V. A pak mi napiš, jak ti to šlo. DO Outbacka do mrsku a ještě x pytlů cementu k ěmu. Do Mondea taky. Leda, že v MPV bys to naskládal na sebe Do C-Maxe (asi nejběžnější MPV) to nedáš ani náhodou. Nemáš šanci.
Na tohle S-MAX, P807, Tribeca a tomu pdobné. Ma nějako Mazdu 5 nebo Corollu rovnou zapomeň. To jsou prckové.
reagować
nahlásit
ctverak
ilość wystąpień255
data registracji01.08.2007
Wtorek 08.03.2016 08:56, RE: Rodinné MPV? Omyl!
Zdeny60 napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.

Nedá se než souhlasit, pán potřebuje kombi střední třídy v naftě, nedovedu si představit trávit 60Kkm v dacii sandero.
Taky by bylo dobré napsat jaké roční servisní náklady a spotřeba je akceptovatelná, servis MPV typu 807 je oproti OII úplně jinde už vzhledem k tomu že za 300tis bude mít takové MPV už něco za sebou.
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Wtorek 08.03.2016 10:12, RE: Rodinné MPV? Omyl!
ctverak napisał:
Zdeny60 napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.
Nedá se než souhlasit, pán potřebuje kombi střední třídy v naftě, nedovedu si představit trávit 60Kkm v dacii sandero. Taky by bylo dobré napsat jaké roční servisní náklady a spotřeba je akceptovatelná, servis MPV typu 807 je oproti OII úplně jinde už vzhledem k tomu že za 300tis bude mít takové MPV už něco za sebou.


a které kombi střední třídy v naftě za 3kila bude v takové kondici aby zvládlo 3roky/180tkm bez vidiny nějaké dražší opravy? Nevím podle mě by to chtělo slevnit z nároků případně dohodit aspoň kilčo. Soudě podle dotazu servis a údržbu ochota platit moc není když pána obtěžuje 1xza 15tkm měnit olej.... Ad automatická převodovka další nesmysl. Nevím na co když 85% tráví na dalnici a z hlediska možného servisu v budoucnu už vůbec ne.

reagować
nahlásit
Rasko
ilość wystąpień9
data registracji05.03.2016
Wtorek 08.03.2016 11:40, RE: Rodinné MPV? Omyl!
Valnoha napisał:
ctverak napisał:
Zdeny60 napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.
Nedá se než souhlasit, pán potřebuje kombi střední třídy v naftě, nedovedu si představit trávit 60Kkm v dacii sandero. Taky by bylo dobré napsat jaké roční servisní náklady a spotřeba je akceptovatelná, servis MPV typu 807 je oproti OII úplně jinde už vzhledem k tomu že za 300tis bude mít takové MPV už něco za sebou.
a které kombi střední třídy v naftě za 3kila bude v takové kondici aby zvládlo 3roky/180tkm bez vidiny nějaké dražší opravy? Nevím podle mě by to chtělo slevnit z nároků případně dohodit aspoň kilčo. Soudě podle dotazu servis a údržbu ochota platit moc není když pána obtěžuje 1xza 15tkm měnit olej.... Ad automatická převodovka další nesmysl. Nevím na co když 85% tráví na dalnici a z hlediska možného servisu v budoucnu už vůbec ne.


Nikde jsem nepsal, že řeším finance po nákupu, do každého stroje jsou pak nutné investice. Je, ale rozdíl, když některá auta se rozpadají ihned a některá třeba po 200 000km
Přihodit 100k, proč ne 200k. Hledám možnost za 300K, pokud takovou nenajdu, tak ano, řeknu si, je nutná vyšší investice a výjde mě ta navrhovaná varinta od někoho, radši dvě auta..
Automatická převodovka - stále tam je těch 15000km, proč nesmysl. Auto bude moc řídit i žena nebudu trnout nad tím, jak přesedá ze svého auta a bude řadit na pytel..Z větší části je to i tim, že mě prostě to kvedlání už nebaví..Nejezdíme furt jen po dálnici..



reagować
nahlásit
Rasko
ilość wystąpień9
data registracji05.03.2016
Wtorek 08.03.2016 11:43, RE: Rodinné MPV? Omyl!
Valnoha napisał:
ctverak napisał:
Zdeny60 napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.
Nedá se než souhlasit, pán potřebuje kombi střední třídy v naftě, nedovedu si představit trávit 60Kkm v dacii sandero. Taky by bylo dobré napsat jaké roční servisní náklady a spotřeba je akceptovatelná, servis MPV typu 807 je oproti OII úplně jinde už vzhledem k tomu že za 300tis bude mít takové MPV už něco za sebou.
a které kombi střední třídy v naftě za 3kila bude v takové kondici aby zvládlo 3roky/180tkm bez vidiny nějaké dražší opravy? Nevím podle mě by to chtělo slevnit z nároků případně dohodit aspoň kilčo. Soudě podle dotazu servis a údržbu ochota platit moc není když pána obtěžuje 1xza 15tkm měnit olej.... Ad automatická převodovka další nesmysl. Nevím na co když 85% tráví na dalnici a z hlediska možného servisu v budoucnu už vůbec ne.


A ještě k tomu, jaké auto to zvládne, proč to zvládla dvojková oktávka? Je rozdíl mít těch 135tkm po dálnici, než po okrskách...dosavadní oktávka má 250tkm a držím furt výborně..a je teda dvojková oktávka - combi střední třídy?

reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Wtorek 08.03.2016 11:50, RE: Rodinné MPV? Omyl!
Rasko napisał:
Valnoha napisał:
ctverak napisał:
Zdeny60 napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.
Nedá se než souhlasit, pán potřebuje kombi střední třídy v naftě, nedovedu si představit trávit 60Kkm v dacii sandero. Taky by bylo dobré napsat jaké roční servisní náklady a spotřeba je akceptovatelná, servis MPV typu 807 je oproti OII úplně jinde už vzhledem k tomu že za 300tis bude mít takové MPV už něco za sebou.
a které kombi střední třídy v naftě za 3kila bude v takové kondici aby zvládlo 3roky/180tkm bez vidiny nějaké dražší opravy? Nevím podle mě by to chtělo slevnit z nároků případně dohodit aspoň kilčo. Soudě podle dotazu servis a údržbu ochota platit moc není když pána obtěžuje 1xza 15tkm měnit olej.... Ad automatická převodovka další nesmysl. Nevím na co když 85% tráví na dalnici a z hlediska možného servisu v budoucnu už vůbec ne.
A ještě k tomu, jaké auto to zvládne, proč to zvládla dvojková oktávka? Je rozdíl mít těch 135tkm po dálnici, než po okrskách...dosavadní oktávka má 250tkm a držím furt výborně..a je teda dvojková oktávka - combi střední třídy?


ne není. je to nižší střední třída

reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Wtorek 08.03.2016 11:55, RE: Rodinné MPV? Omyl!
Rasko napisał:
Valnoha napisał:
ctverak napisał:
Zdeny60 napisał:
westeros napisał:
Zdeny60 napisał:
SOučasný trend ve výběru aut u české populace se z rodinného kombi přesouvá na MPV. Proč? Cožpak lidi nevidí nevýhody tohoto typu auta? Vysoká stavba. K čemu?
Zřejmě jsi dost starý na to, aby jsi dával děti do sedaček ale dost mladý na to, aby jsi měl problémy se sedáním a vstáváním do nízké pozice :)
To si piš- Je mi 56 a jezdím v daleko nižšm autě, než nějaký MPV. Pravda, děti jsme do sedaček necpal asi 25 let, ale za rok tam budu cpát vnučku Tohle jsou jen výmluvy, lidi jsou prpostě zblbí reklamou na tyhle krabice.
Nedá se než souhlasit, pán potřebuje kombi střední třídy v naftě, nedovedu si představit trávit 60Kkm v dacii sandero. Taky by bylo dobré napsat jaké roční servisní náklady a spotřeba je akceptovatelná, servis MPV typu 807 je oproti OII úplně jinde už vzhledem k tomu že za 300tis bude mít takové MPV už něco za sebou.
a které kombi střední třídy v naftě za 3kila bude v takové kondici aby zvládlo 3roky/180tkm bez vidiny nějaké dražší opravy? Nevím podle mě by to chtělo slevnit z nároků případně dohodit aspoň kilčo. Soudě podle dotazu servis a údržbu ochota platit moc není když pána obtěžuje 1xza 15tkm měnit olej.... Ad automatická převodovka další nesmysl. Nevím na co když 85% tráví na dalnici a z hlediska možného servisu v budoucnu už vůbec ne.
Nikde jsem nepsal, že řeším finance po nákupu, do každého stroje jsou pak nutné investice. Je, ale rozdíl, když některá auta se rozpadají ihned a některá třeba po 200 000kmPřihodit 100k, proč ne 200k. Hledám možnost za 300K, pokud takovou nenajdu, tak ano, řeknu si, je nutná vyšší investice a výjde mě ta navrhovaná varinta od někoho, radši dvě auta..Automatická převodovka - stále tam je těch 15000km, proč nesmysl. Auto bude moc řídit i žena nebudu trnout nad tím, jak přesedá ze svého auta a bude řadit na pytel..Z větší části je to i tim, že mě prostě to kvedlání už nebaví..Nejezdíme furt jen po dálnici..


lze na věc jít naprosto jednoduše. nalistuju nějaký inzertní server například zde Tipcars, v omezení si nastavím požadované limity, max stáří vozu, max najetých km, výkon od, kategorie vozu. Pokud toto udělám zde na tipcars tak moc nabídek není. Pochybuju že hledáte s vašimi požadavky co bude mít 150 najeto.....

reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Wtorek 08.03.2016 12:21, K tomu výběru auta
Tohle mi připomíná dobu 1995-2009, když jsem začal dělat "cesťáka" pro jednu italskou firmu a 15 let jsem to vydržel. Najížděl jsem 55-75tkm/rok, Všude možně. Hodně po vyspělé Evropě, ale taky po POlsku, Ukrajině a Balkánu. Napřed jsem do toho šel s vidinou, kde vydělám velký prachy (tehdá 3x víc, než byl můj plat ve fabirce). To člověk ledacos přehlídne a nad ledasčíms mávne rukou. Jenže přišlo rychlé vystřízlivěné. Je to jednoduchý výpočet. Najedu měsíčně cca 5000km. Při průměrné rychlosti 70kh/h (což už dnes nedáš, pokud nejezdíš jen Německo a dálnice, protože "moje" fabriky byly mimo dálnice často v podhůří atd..) apak ti vyjde 5000/70´70 hodin baj woko v autě aždý měsíc nonstop. To jsou 3 dny. A zkus si srovnat non stop jízdu v Oktávce (tehdá jsem jetdi O I 81kW TDI) s např. Mondeem. Rozdíl? Jestli ho nevidíš, sorry. Je nebetyčný. A to jsem vzal Mondeo jako kandidáta z té nejspodnější příčky. SPíše bych to viděl na A6, a tomu podobné vozy. Jak říkám, zpočátku jsem byl nadšenej, že jezdím v Pežotu 306, pak O1, pak P406 atak dál až jsem se "dopracoval" k P807. Dnes už bych postupoval jinak. Chce li mě firma zaměstnant a stojí o mé služby, pak ano, ale já trvám na gom, že chchi odpovídající vozidlo. Nenechal bych se opít rohlíkem, a dnes už tuplem ne, v současném provozu a rizuku nehody, než bylo před 20 lety a trval bych na minimálně střední třídě. Rozdíl 20000EUR mezi třídami auta je nula nic proti jiným nákladům, třeba mzdovým A výsledek všeho byl, že jsem vydělal sice excelentní peníze, ale dnes mám v řiti pravou kyčel a se zády to není také to pravé ořechové. Je lahůdkoou se trmácet 2000km v autě typu Dacia a ještě ke všemu mnohdy přes noc a druhý den pak lítat po frabrice nebo jít po noci strávené za volantem, na jednání. Kdo tady tvrdí, že tuto porci km stačí Oktávka, tak absolutně netuší, wo co tu jde, je to to tutan, který ví prd o tom, co tohle obnáší. To se dá dělat rok dva, ale ne dest, dvacet let a je jedno, jestli rodinně, nebo pracovně. Každý, ať si jezdí, čím chce. Mi šlo jen o to, trocu otevřít oči těm, co tyhle km nikdy nenajedou za život, natož za rok. A ti doslova chudáci, kteří tohle chtějí najíždět nebo musejí, by si měli setsakra zvážit, v čem to najedou. Ono se to dá najet i v té Dacii, i ve Felicci, ale jak to dopadne, jsem už nastínil. Na tyto dlouhé štreky je třeba se oprostit od věcí typu, jakou že auto má akceleraci ve 200km/h, to je zcela absolutně mimo a nepodstatné, ale podstatné je, jaký je v autě klid za jízdy, jaký tomá sedačky, jaký to má bezpečnostní prvky, jestli to má automat - ten je zde zcela nepostradatelný (zkus si proskákat třeba Varšavu v pátek odpoledne od severu na jih a poznáš, o čem mluvím, nebo Miláno v pátek ráno a pod...) Bez automatu ani za boha. Podstatný je, jestli si najdu pozici za volantem tak, abych ujel 500km ´cca 4 hodiny bez toho, že necítím krk, záda, kyčel- To je směrodatný. Směrodatný je, aby auto dokázalo jet po D1 tak, abych nepřišel o zuby - takže žádný snížený rádobysporotvní auta nebo auta tvrdý jak beton - tím můžeš vyloučit z principu veškerou nižší střední třídu jako Leon, Oktávie a tomu podobné. Jasně, dáš to, ale je rozdíl dát to a DÁT TO. Pro takové porce km jsou zcela jiná kriteria. Jestli má auto 18´´ kola, od něj rychle pryč, protože z tebe vytluče duši.
Já osobně jsem rádm, že tolik už nemusím jezdit. ALe výběr auta jsem vždy podřizoval tomu, abycjh se cítil pohodlně a komfortně. Zatím se i to dařilo. radši 2-3 royk ojetou střední třídu, než novou nižší. Rozdíl v pohodlí je prostě velký.
reagować
nahlásit
PavelKeprt
ilość wystąpień121
data registracji28.10.2015
Wtorek 08.03.2016 13:22, MPV nebo kombi
Taky přidám svůj subjektivní názor do mlýna.

Kdyby to mělo být MPV, tak bych osobně šel do Ford Galaxy nebo Ford S-Max. S takovým nájezdem asi určitě v naftě.

No a kdyby klasické kombi, tak určitě Mondeo .

Pokud toužíte po LPG, tak všechny tyto 3 vozy se až do roku výroby cca 2011 dají sehnat s motory 2.0i nebo 2.3i, případně i 2.5T, ale u těch MPV to podle mě nemá smysl, protože spotřeba bude 12 l, takže náklady na provoz budou stejné jako nafta.
reagować
nahlásit
westeros
ilość wystąpień46
data registracji22.04.2014
Wtorek 08.03.2016 13:26, Operativni leasing
A co vzit neco na operativni leasing, napr. Peugeot 5008 za 9500/mes. Nevim ale jak s najezdem, je to spocitano na 20tis/rok

http://peugeot.ecpaper.cz/financovani/operativni-leasing/Peugeot-relax/Peugeot-relax-cenik/#page=8-9
reagować
nahlásit
Rasko
ilość wystąpień9
data registracji05.03.2016
Wtorek 08.03.2016 13:28, RE: Operativni leasing
westeros napisał:
A co vzit neco na operativni leasing, napr. Peugeot 5008 za 9500/mes. Nevim ale jak s najezdem, je to spocitano na 20tis/rokhttp://peugeot.ecpaper.cz/financovani/operativni-leasing/Peugeot-relax/Peugeot-relax-cenik/#page=8-9


Na ty jsem koukal, zde byl problém s tím nájezdem a vysokou částkou, za každý km navíc..
Pokud by to bylo na víc KM, nebránil bych se tomu..

reagować
nahlásit
danet - redakce TipCars
ilość wystąpień549
data registracji16.11.2012
Wtorek 08.03.2016 13:47, RE: Málo zkušeností...
HoNZA napisał:
Rasko napisał:
Ohledně značek jako je Dodge nebo Chrysler, tak nevím, moc toho nikde nepíšou..asi možná špatný náhled, ale nevěřím těmto značkám na evropském trhu..Na Priuse jsem se díval, ale do 300k nezeženu nic, co by bylo použitelné..Ještě jedna varianta, koupit něco velmi levného do 300k, a za 2 - 3 roky to poslat pryč..ikdyž třeba Dacia Logan nebo Lodgy, na cestu do práce a z práce cca 2,5 hodky, bych snad vydržel.., ale co jsem koukal, prodejní cena za 3 roky a 180 000km, bude hodně malá, tak 30% nákupní ceny..:)
Zdravím.Mám Dodge Grand Caravan MY 2015 3.6 Pentastar. S autem maximální spokojenost, prostor, ticho, výhled a pohodlí jaké jsem u žádného kombíku nenašel. Má to několik ALE: Zadní sedačky jsou vhodné jen pro děti a malé dospělé. Sedí se nízko nad podlahou a po 100 km se i děti rády protáhnou. Podlaha v autě je kvůli skládacím sedačkám vysoko, kdyby byla níž a sedačky vyndavací bylo by tam místa jak v kostele. Jízdní vlastnosti jsou nastavené na pohodlnou jízdu / je to rodinný dostavník ne rally car/ ale evropská MPV mají jízdní vlastnosti lepší. Nesvítí to nijak zázračně. Nádrž by mohla být větší vzhledem ke spotřebě okolo 13 l / 100 km. Motor by měl jít snadno upravit na LPG, z fabriky je připravený na E85. Na E85 jede o něco lépe než na benzín i spotřeba je cca o 0,5 litru menší než při provozu na benzín. Celková spotřeba nyní vychází podle tankování asi na 12,8 litru na 100 km. Celkem jsme s tím za 3 měsíce najeli 3600 km /90% manželka/, celkově to auto má 18600 km, zatím bez jediné poruchy. Žena s ním jezdí velice ráda. Servisuju u dealera v Německu, ceny příznivější než u nás a jednání velice příjemné.


Dobrý den, až svůj vůz více zajedete, budeme rádi za recenzi: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagować
nahlásit
Rasko
ilość wystąpień9
data registracji05.03.2016
Cztwartek 10.03.2016 10:08, Rozhodnuto - díky za rady
Takže jsem se radši rozhodl pro 2 auta..jedno bude levnější MPV cca za 200k a další bude auto na delší trasy.

Díky všem za rady a návrhy.. Jdu hledat MPV na těch 15 000km za rok..
reagować
nahlásit
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.