0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda 120 (vítězná recenze)

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 14:58, RE: pro redakci
pola napisał:
chapu to dobre za autor vyhral svezeni na okruhu s imprezou? kdyz je v zavorce napsano vitezna recenze?
Jo, já bych ho nechal svézt, za statečnost ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 16:06, RE: Š 120 pro Conir
Conir napisał:
Reaguji na tetno článek. Tak jsem měl Š 105 a 120. Ano souhlasím, je to prastaré auto, které dnes mezi současným vozovým parkem značmě pokulhává. Technika, výkon, bezpečnost, prostě všechno špatně. Ale nesouhlasím s tolika závadama. Ledacos si na autě udělám sám. Nikdy mě žádná z mých Škodovek nenechala nikde stát. Možná...jaký pán, takový krám. Vše se dá opravit a dát do pořádku.
Moje škodovka mě taky nikdy a nikde nenechala stát, vždycky jsem s ní nějak dojel až do servisu
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 16:15, RE: moje 130
pola napisał:
v lete sem prodal svuj rs model odvozeny od skody 105/120- skodu 130 5 rychlosti teda to auto byl horor a nejvic me vadila silena spotreba pritom hodne lidi si tohle auto kupuje kvuli tomu ze chteji usetrit a dalsim kamenem urazu byli sedacky ktere autor jeste jakztakz usetril kritice- pri prujezdu zatacky rychlosti 60 a vic sem se musel pravou nohou zaprit abych se udrzel v pozici pred volantem jinak to jsou spise usmevne perlicky vzpominam si na vec ktera me doopravdy dokazala nas.... a to...
já měl škůdky dvě, jednu Mkovou 120, jednu užovku s motorem 110 LS. Na všechny závady si nevzpomenu, tak namátkou: několikrát prasklý spojky na trubkách chlazení (hlavně pod autem), několikrát měněný gumičky v brzdovém válci, posléze raději měněný celý válec, svíčky mě nezlobily - pravidelně a včas jsem je měnil, upadlý přední kolo (za jízdy v 80 km/h - měl jsem VELKÉ štěstí)-zarezlý a posléze zlomený čep (a to jsem ho 1x ročně nechal máznout), neuvěřitelná koroze prahů a podlahy, 1 x prasklý lanko (struna) od plynu, zarezlý plynový pedál, několikrát odešly brzdy, spojka zavzdušněná, asi 2 x měněný čepy na přední nápravě, ...atd . jediná výhoda byla, že díly byly neuvěřitelně levný, ale zase každou chvíli něco opravovalo. Za sedačkama jsem vozil celou sadu nářadí, dost náhradních dílů a v kapse stále mobil, cestu delší než 30 - 40 km jsem oznamoval pravidelně kamarádům, abych měl případný odtah, (několikrát se mi to stalo), delší cesty nepřipadaly v úvahu. Jinak každou Š jsem měl asi 2-3 roky a po nich jsem šel do Japonce (Honda) a 1. rok jsem téměř nevycházel z údivu, co nemusím s sebou vozit a že vše funguje, jak má, vlastně se divím dodnes, ale už to nedávám najevo. Zase ale je pravda, že kdo se naučil jezdit a opravovat Š , toho už moc jiné auto nepřekvapí, a něco se o součástech a fungování aut naučil (třeba i nedobrovolně).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 17:14, RE: Pro PAFE
dektr1 napisał:
Chtěl bych vidět tu tvou Felicii že ti do toho kecá elektronika,panebože co se to děje co???By mě zajímalo jakou elektroniku má Felicie,rádio měla i Š120
Felicie ma ridici jednotku a ta do toho keca... Nepusti tam treba vic benzinu, nez motor spapa atd.
Pod pojmem elektronika se nemusi vzdy skryvat "vytunene HiFi"
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 17:26, RE: bez předmětu
Pepa napisał:
Velmi dobré! Co jste udělal s papíry od vozu? Nahlásil jste krádež? Aby s tím jednou ještě nebyly potíže....
Krádež byla policii nahlášena hned, toto úterý se škodovka našla v sousední vesnici na poli. Zavolal jsem odtahovku a ti už se o ni postarali. Doklad o ekologické likvidaci vyšel na 1500,-

Někteří recenzi špatně pochopili, vzhledem k pořizovací ceně prokázala škodovka relativně dobrou službu, pravidelného servisu se jí taky dostávalo (výměna oleje, filtrů atd.), pouze nebyla chuť a čas opravovat, kdykoliv se něco pokazilo, což bylo vlastně skoro pořád. Nic ve zlém, ale otroka autu dělat nebudu, i kdyby bylo zadarmo.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 19:41,
Mě se ta recenze líbila, byla pravdivá a ftipná. Autor má pravdu v tom, že auto by mělo jezdit aspoň chvíli bez poruchy, což se u 120 v týhle době už moc nevidí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 20:54, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Mě se ta recenze líbila, byla pravdivá a ftipná. Autor má pravdu v tom, že auto by mělo jezdit aspoň chvíli bez poruchy, což se u 120 v týhle době už moc nevidí.
super recenzia,dufam ze autor este vystrieda vela aut
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 03.03.2006 21:00, Škoda
Komponenty škodovky jsou daleko starší, než si pisatelé příspěvků myslí: motor vychází z Fiatu Ballila OHV z poloviny třicátých let, kyvadlová zadní náprava s bubny na kuželu pochází z připravované (a neuskutečněné) jednotné typové řady Praga - Tatra - Škoda, rovněž ze třicátých let. Co Škodovka neokopírovala, to neměla. Staří pamětníci tvrdívali, že od té doby, co z té fabriky vykousali Laurina a Klementa, už z ní nevyjelo jediné slušné auto.
Mimochodem - předválečné škodovky jsou dnes velmi vzácné veterány. Dodnes se zachovala spousta Pragovek, Tater a Aerovek, ale Škodovky byly rozsypané a vyhozené ve šrotu už před válkou.
Škoda 120 byla obrovskou ostudou československého průmyslu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.03.2006 13:57, recenze
moje zkušenosti se škodou 105L a 130LS jsou podobné, upadlé kolo, utržené lanko od plynu....130LS mám pořád v garáži jako druhé auto a nedám na ní dopustit /i když s ní už skoro nejezdím/. Recenze se mi moc líbila, užijte si výhru...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.03.2006 16:14, ???
celkem mě udivuje, že za 7000kč byla před 5 lety škoda 120 s 5-tikvaltem. za ty peníze nemohla být ani odtahu schopná. pokud autor popisuje zkušenosti s takovýmto vozem, pak to chápu, ale je to stejné, jako si v dnešní době koupit bmw z roku 1988 za 10tis. a divit se, ža má jednu poruchu za druhou.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.03.2006 17:31, RE: ???
anonym napisał:
celkem mě udivuje, že za 7000kč byla před 5 lety škoda 120 s 5-tikvaltem. za ty peníze nemohla být ani odtahu schopná. pokud autor popisuje zkušenosti s takovýmto vozem, pak to chápu, ale je to stejné, jako si v dnešní době koupit bmw z roku 1988 za 10tis. a divit se, ža má jednu poruchu za druhou.
Škodovku 120 jsem měl 10 let od nové, tedy žádný vrak za 7 tisíc a zkušenosti pisatele článku musím vpodstatě potvrdit. Koupil jsem si ji "dobrovolně" novou v roce 1988. Proč je to dobrovolně v uvozovkách? Tehdejší úvaha byla následující: na výběr připadala 3 auta - Lada (zavrhnuto pro zoufalou protikorozní úpravu, Lady z té doby bývaly po 2 letech prohnilé na nosných místech), Oltcit (nepotřebuje komentář, jeho kvalita děsí bývalé majitele ve snu dodnes) a Škodovka. Jednooký byl tedy králem mezi slepými.
O auto jsem se pečlivě staral, úměrně tomu že jsme se na něj v rodině skládaly 2 generace a bylo to moje první nové auto. Měl jsem již se škodovkami zkušenosti (předtím jsem měl 110R z několikáté ruky, která mě vyučila), takže jsem si myslel, že vím do čeho jdu. Byl jsem zděšen, o kolik byla kvalita stodvacítek horší oproti předchozímu typu. Prasknutí struny plynu jsem zabránil její demontáží a promazání vazelínou s molykou, upadnutí zadního kola praviedlným dotahováním matice bubnu atd. Nebudu unavovat výčtem poruch a závad, výstižněji uvedu výrok jednoho kamaráda, že škodovka je jako vrtulník - taky vyžaduje na hodinu provozu dvanáct hodin údržby.
Š 120 mi natolik znechutila škodovky, ze si již pravděpodobně nikdy nekoupím nic, co bude mít znak se slepicí (vzletně okřídleným šípem).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 04.03.2006 19:53,
moc pěkná recenze a ti co tady hájí svoje škůdky a fáva i feldy asi nikdy neseděli v jiných autech a berou za velký úspěch když se jim to vůbec rozjede, dnešní doba je ale nekde jinde a většina aut vám nabídne i něco víc než přeprava z bodu A do bodu B. třeba takový žigulik ze stejnýho roku vám nabídne i teplíčko uvnitř a docela sportovní jízdu a přesné řazení a na výběr tři motory. Což škodovkáři do roku 1995 neznali,
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 11:19, kdoasi
Pred peti lety musela byt skodovka s petikvaltem uvedeneho roku vyroby neskutecny vrak. Napada me, zda auto nahodou nemelo najeto 160 tkm. Kdyz kupuju auto za smesny peniz (a vim co kupuju), prvni krok je zavest auto mechanikovi, ktery ho prohledne a opravi. Jinak to nejde a plati to u vsech aut, nejen u skodovek. Tim by si dotycny usetril spoustu naslednych zavad.

Pokud po mesici odesel brzdovy valec, urcite v dobe koupe jiz tekl. Vzhledem k cene nasledne opravy odhaduji, ze se menilo pouze tesneni, coz je i pri nepatrne zkorodovanem vnitrku valce oprava nanic.

Zasekly spojkovy valec pri -15 = "sto let" stara brzdova kapalina. Interval vymeny brzdove kapaliny u jakehokoliv auta je 2 roky. Pokud je tam puvodni, neni se cemu divit.

Lenost vymenit svicku za 30 Kc. Jaky pan, takove auto, pak at se nedivi vysoke spotrebe a ze auto nejede. Svicky je take treba pravidelne menit u kterehokoliv auta.

Kombinovana spotreba 9 litru svedci take o naprosto neserizenem karburatoru. Mimochodem je rozdil cisty karburator a serizeny karburator. Pokud dotycny nepotreboval v lete sytic, jedna se o prilis bohatou smes, proto nelze zasnout nad vysokou spotrebou.

Pokud praskne struna, meni se za lanko. I strunu je treba obcas promazat, pochybuju ji majitel alespon jednou namazal.

Uhliky v alternatoru bych povazoval za spotrebni material.

Spatne jizdni vlastnosti - v tomto aute byly tlumice jenom do poctu. Se spatnyma tlumicema ma kazde auto hrozne jizdni vlastnosti. I ve skodovce se starym maticovym rizenim otocite volantem lehceji nez ve felicii 1.3 bez posilovace. To ovsem nemuzou byt pridrene cepy (nejcasteji svisle) jak lze videt na kazde druhe stare skodovce.

Nefunkci topeni je pro mechanika prace na 5 minut, pro majitele, ktery ma zajem klapky v topeni nastavit max na 2 hodiny (vcetne pochopeni, jak to vse funguje). O tom zrejme majitel nepremyslel.

Tim tady nechci obhajovat skodovky. Chci pouze rict, ze kterekoliv auto jezdi tak, jak je o nej pecovano. Tato recenze ukazuje pouze, ze majitel nehoraznym zpusobem kasle na udrzbu sveho vozu. Timto bych se rozhodne nechlubil a proto mi neni jasne, proc se jedna o viteznou recenzi.

Je smutne, ze nazory na spolehlivost techto vozu vznikaji zpusobem, jakym je prezentuje uvedena radoby-vtipna recenze.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 13:04, RE: Nesouhlas
MiKe924 napisał:
holt maj smůlu:)
Já měl Škodu 130 Rapid. Najezdil jsem s ní cca 20000 a problémy:....nic. Auto mě několikrát dovezlo na hory, na chalupu.....občas klasické problémy se startováním, ale ted už vim že to byl jenom zasvineněj karburátot, nic víc. Za auto sem dal 19000 a prakticky žádný náklady. Soused si ve stejné době koupil favorita za 35 a pořád pod tim vrakem leží:)
S autem sem vyvěděl hrozný kraviny a nikdy žádnej problém. když jsem řídil auta jako je felicie nebo favorit...tak ta maji nesrovn...
No já nevím, ale nevyměnil bych svého prorezlého a totálně ojetého Favorita ani za deset nových škodovek. Včera jsem ve stoupání s naloženým Fáčkem ujel prázdné Fabce. Chci vidět, která 120 to dokáže... Škodovka už jen pro olovnatý benzín nepatří na silnice
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 14:40, RE: Nesouhlas
RoMaN napisał:
No já nevím, ale nevyměnil bych svého prorezlého a totálně ojetého Favorita ani za deset nových škodovek. Včera jsem ve stoupání s naloženým Fáčkem ujel prázdné Fabce. Chci vidět, která 120 to dokáže... Škodovka už jen pro olovnatý benzín nepatří na silnice
to ze si Faboritem ujel Fabce jeste neznamena ze ti to jede Treba ten clovek jel jen na pul plynu na minimalni spotrebu, za to ten tvuj dravec si bral mozna pres 10litru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 14:57, Bezpředmětné
Moje reakce je v pravdě bezpředmětná stejně jako shora psaná recenze, která ukazuje nanejvýš na kretenismus člověka, který chce z auta za 6000 zázraky. Takovou "recenzi" dokážu napsat i na VW Passat "f Té Dé Íčku", ale nemám to zapotřebí, bylo by to hloupé a dětinské. Kdo chce spolehlivé, bezpečné a pohodlné auto, musí se dobře podívat nejdříve do své peněženky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 16:00, RE: Škoda
Petr napisał:
Komponenty škodovky jsou daleko starší, než si pisatelé příspěvků myslí: motor vychází z Fiatu Ballila OHV z poloviny třicátých let, kyvadlová zadní náprava s bubny na kuželu pochází z připravované (a neuskutečněné) jednotné typové řady Praga - Tatra - Škoda, rovněž ze třicátých let. Co Škodovka neokopírovala, to neměla. Staří pamětníci tvrdívali, že od té doby, co z té fabriky vykousali Laurina a Klementa, už z ní nevyjelo jediné slušné auto.
Mimochodem - předválečné škodovky jsou dnes velmi vz...
Píšeš, že motor škodovky je původem Fiat atd. Ne, že bych nevěřil, ale můžeš napsat zdroje informací, nebo knihy apod.? Rád bych o tom věděl víc. Prostě zdravě pochybuju.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 16:40, RE: Bezpředmětné
Pavel napisał:
Moje reakce je v pravdě bezpředmětná stejně jako shora psaná recenze, která ukazuje nanejvýš na kretenismus člověka, který chce z auta za 6000 zázraky. Takovou "recenzi" dokážu napsat i na VW Passat "f Té Dé Íčku", ale nemám to zapotřebí, bylo by to hloupé a dětinské. Kdo chce spolehlivé, bezpečné a pohodlné auto, musí se dobře podívat nejdříve do své peněženky.
Příspěvek jak od novináře z Blesku. Kde je psáno, že autor recenze chtěl od auta za 6000,- (nebo za 7000,-) zázraky ? Možná máte zkreslování informací v pracovní náplni, ale to Vás milý pane neomlouvá. Zkuste si recenzi přečíst ještě jednou a možná přehodnotíte své slabomyslné domněnky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 16:50, RE: Bezpředmětné
Pavel napisał:
Moje reakce je v pravdě bezpředmětná stejně jako shora psaná recenze, která ukazuje nanejvýš na kretenismus člověka, který chce z auta za 6000 zázraky. Takovou "recenzi" dokážu napsat i na VW Passat "f Té Dé Íčku", ale nemám to zapotřebí, bylo by to hloupé a dětinské. Kdo chce spolehlivé, bezpečné a pohodlné auto, musí se dobře podívat nejdříve do své peněženky.
Omlovám se, že jsem se Vás nějak dotkl, jistěže nepochybuji o vašich schopnostech napsat podobnou recenzi, věřím, že byste všem dokázal, že vaše tédéíčko má navrch před smradlavýma škodovkama lidí, co nemají dost peněz na novější, spolehlivější, bezpečnější a pohodlné auto.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 05.03.2006 16:58, Dobrá recenze
Tahle recenze se mě fakt líbí.Popisuje perfektním způsobem co většina škodovek je.Majitel mě štěstí......odpadl mu problém s vrakovištěm.Mě se stalo něco podobného,ale s vanou.Prostě sem ji po rekonstrukci koupelny nechal vynést ven (a že byla těžká,vážila 80 Kg,byla to čistá litina) a do rána mě nějaký hodný zloděj ušetřil práci s nakládáním a odvozem....... )))
reagować
  1 2 3 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.