Zase nejaky srandista. A o tom ze by po prvnim cervenci ubyvali zavodnici by se dalo take pochybovat. Nekteri asi jo, ale prachaci v drahych karach si to stejne zaplati jako doted a budou jezdit dal. Mozna se pletu. Uvidime.
))) Izer by to mohl hodit na Silvestra
))) Izer by to mohl hodit na Silvestra
A k čemu to vlastně,pane Anonym?

za prvé, tento motor vzhledem k objemu válců a výkonu jede velice slušně. Spotřeba je stejná jako u TDi, ikdyž s výkonem je to horší. Jezdím s tím po okreskách okolo 5l/100km. Ten výkon při 180 je velice vtipný. Těch 180 to podle tachometru udělá, ale po 10 minutách....zase naopak do 130 se HTP rozhoupe docela svižně. Nedávno sem se hrnul po Strakonický tachometrových 175km/h a palubák ukazoval 10l spotřeby
otáčkyatakovali 5.400. Znám 1.4 55kw 16V a upřímněkdyž jsem s ním jezdil, žádný rozdíl to nebyl....více to táhlo od 120km/h a maximálka je také větší. 100 koňová verze řve jako poděs, i felda je klidnější. Každý nadává na zvuk HTP, ale je tišší než 1.4 hlavně ve vysokých otáčkách. Pokud někdo chce fabku, a nejde mu o závodní výkony, doporučuji s klidným svědomím HTP 12V - 47 kW (slabší verzi neznám, ale bál bych se jí), rozhodně lepší, než klapající MPI, ktery jede ještě hůř a chlastá o 3l víc. Teď si oťukávám mondeo 2.0 DURATEC, je to úplně něco jiného, samozřejmě, ale nadruhou stranu náklady na provoz,ručení atd...a po nových předpisech bude HTP lidem bez detektoru radaru stacit bohatě. Taky koukám, že Slovenští občané se celkem odvážně pustili do Fabek. Pánové, s ojetou omegou 2.5 z roku 1990 za 25.000 Sk bych se raději nechlubil, chápu, že to u Vás musí vyvolávat evoluci a poprask, ale žijeme v roce 2006:) alespoň někteří. Neberte to jako urážku, spíš jako srandu. Pořád je lepší nová Fabie HTP než 20 let starej prohnilej pekáč ikdyž je to třeba 3.0 s mono vstřikem :) :) :)