0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia má za crashtest jen čtyři hvězdičky

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 07:38, Ráno
"Fabia druhé generace neozopakovala úspěch modelu Roomster v nárazových testech." - myslíte jako ten podvod na zákaznících? Nejdřív 4, pak po úpravách 4 a po dalších úpravách konečně 5 hvězdiček? S tím, že to zákazníkům dodatečně neopravili? Zaplať pámbu, že se jim to v případě Fabie II nepodařilo ututlat!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 07:42, P.S. Ráno
Navíc je to nebezpečný výrobek, jak jsem se dočetl zde (19): http://www.spotrebitele.info/clanek.shtml?x=2340833 Boční airbag se odpaluje na straně protilehlé nárazu! Se divim, že vůbec dostala ty 4 hvězdičky ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 07:54, crashtest
Podle novinky.cz je to samozřejmě velmi dobrý výsledek... :o(
Má prostě 4 hvězdičky a to si lidi budou pamatovat. Né to, že to bylo o bod.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 08:13, RE: P.S. Ráno
anonym napisał:
Navíc je to nebezpečný výrobek, jak jsem se dočetl zde (19): http://www.spotrebitele.info/clanek.shtml?x=2340833 Boční airbag se odpaluje na straně protilehlé nárazu! Se divim, že vůbec dostala ty 4 hvězdičky ...
Pokud se nabouráte ve 40 km rychlovsti s nezapnutými bezp. pásy, tak můžete sedět i v poslednim Mercedesu E a moc vám to nepomůže! Pokud sledujete následky bouraček ve velkých rychlostech, tak už moc rozdílu v tom jestli jedno nebo druhé auto mělo o 2 nebo 5 bodů více nepoznáte. :) Záleží taky na tom, jak mě to druhé auto trefí. Silnice není trenažér, který simuluje náraz vždy do stejného místa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 08:27, rmx
Prostě obyčejná pixla se strááášně starou technologií, unifikovanejma dílama (na ceně to znát není), která vůbec ale vůbec v ničem nevyniká, kromě výše příplatků za cokoliv. Ve značkém servise jste s tímhle za otravný hmyz a má to nejnižší záruku (zákonnou mimo karoserie) na trhu. Navíc je to malý a tak nevím, proč bych to měl kupovat.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 08:38, Testy jsou statistikou malého počtu pokusů, proto dost nepřesné
jinak je u auta spíš důležité, jak brzdí a jak drží stopu na kluzké silnici.
Pro uživatele rozhodne nakonec životnost, t.j. Fabia II. by měla mít trvanlivější zavěšení kol a řízení, než její předchůdkyně.
Vůz této třídy je zpravidla projektován na 150 tkm, poté je nehospodárné, ještě investovat do oprav. S tím lze žít, pokud ale opravdu těch 150 tkm. lze ujet bez oprav na podstatných agregátech. Pro soukromého uživatele představuje tato vzdálenost 8 -10 let provozu. Při slušné péči, úsporné technice jízdy by to auto mělo vydržet dvojnásobek.
Crashové testy jsou proto pouze pomocným parametrem při volbě vozu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 09:11, RE: Testy jsou statistikou malého počtu pokusů, proto dost nepřesné
anonym napisał:
jinak je u auta spíš důležité, jak brzdí a jak drží stopu na kluzké silnici.
Pro uživatele rozhodne nakonec životnost, t.j. Fabia II. by měla mít trvanlivější zavěšení kol a řízení, než její předchůdkyně.
Vůz této třídy je zpravidla projektován na 150 tkm, poté je nehospodárné, ještě investovat do oprav. S tím lze žít, pokud ale opravdu těch 150 tkm. lze ujet bez oprav na podstatných agregátech. Pro soukromého uživatele představuje tato vzdálenost 8 -10 let provozu. Při slušné péči, úsporné tec...
Aneb auto není hotel....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 09:28, RE: P.S. Ráno
anonym napisał:
Pokud se nabouráte ve 40 km rychlovsti s nezapnutými bezp. pásy, tak můžete sedět i v poslednim Mercedesu E a moc vám to nepomůže! Pokud sledujete následky bouraček ve velkých rychlostech, tak už moc rozdílu v tom jestli jedno nebo druhé auto mělo o 2 nebo 5 bodů více nepoznáte. :) Záleží taky na tom, jak mě to druhé auto trefí. Silnice není trenažér, který simuluje náraz vždy do stejného místa.
Skvělý argument. Tak jo, rezignujeme zase na bezpečnost a budem dělat Favority, Š120 atd. Ale zaplatíš si to jako za fábiji, jo?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 09:33, RE: P.S. Ráno
anonym napisał:
Navíc je to nebezpečný výrobek, jak jsem se dočetl zde (19): http://www.spotrebitele.info/clanek.shtml?x=2340833 Boční airbag se odpaluje na straně protilehlé nárazu! Se divim, že vůbec dostala ty 4 hvězdičky ...
Žádné velké překvapení. Škodovácký bordel. Je zajímavé, že se v poslední době jedná o druhý prů*er - první byl s uložením baterie v zroodsteru.
Jenže ono je to těžké, když konstruktérovi stojí za zadkem controller a vříská "takhle to nejde, musíme tam nutně ušetřit 50 centů!"
Osobně tedy uchcávám smíchy, když čtu ty zapálené debaty "škodováckých patriotů" vs. "zbytek světa".
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 09:44, No špatně udělaná kopie
Toť vše!:)))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 12:25, Crash testy - názor
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že by Škodu zastínil Fiat s rezavějícími karoseriemi, špatnou sítí servisů v ČR a naprosto diletantským přístupem zaměstnanců Fiat servisů.
Pavel - 39 let,prodejce ,vlastník vozu VW a Škoda
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 12:30, RE: rmx
anonym napisał:
Prostě obyčejná pixla se strááášně starou technologií, unifikovanejma dílama (na ceně to znát není), která vůbec ale vůbec v ničem nevyniká, kromě výše příplatků za cokoliv. Ve značkém servise jste s tímhle za otravný hmyz a má to nejnižší záruku (zákonnou mimo karoserie) na trhu. Navíc je to malý a tak nevím, proč bych to měl kupovat.
A ty jseš ten kokot, co na žádný nový auto nemá a zmůže se jenom na to pořád něco kritizovat.A když se tě někdo zeptá, tak máš starou pixlu, prorezlou, co žere 10 litrů na sto, nebo za 14 dní zkroucenýho uvrzanýho korejce, ale hlavně že má v ceně nějakou výbavu.
Tobě bych chtěl prodávat auto!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 12:33, RE: P.S. Ráno
anonym napisał:
Navíc je to nebezpečný výrobek, jak jsem se dočetl zde (19): http://www.spotrebitele.info/clanek.shtml?x=2340833 Boční airbag se odpaluje na straně protilehlé nárazu! Se divim, že vůbec dostala ty 4 hvězdičky ...
A ty jsi zase něco čet, a pak jsi zjistil, že si prohlížíš erotický časopis, máš péro v ruce a odpálil jsi to na protilehlou zeď.
Proooober se !!!!!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 12:46, RE: Crash testy - názor
anonym napisał:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
Pravda. 4* v NCAP testu nebo pet? Faktem zustava skutecnost, ze na silnici je 90% aut mene bezpecnejsich jak tato fabia. Nebyt te palubni desky ktera se pohnula je to OK. KOnstrukcne - sila prahu pripominajici kolejnici od vlaku, a celek jako masiv bude pevnejsi nez corsy, yarisy a pod. hubenouri.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 12:50, RE: Crash testy - názor
anonym napisał:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
môžeš konkrétne toho fiata, ktorý tak veľmi hrdzavie, aby som si ho nekúpil?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 13:48, RE: Crash testy - názor
anonym napisał:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
synku ty se jdi zastrelit, tomu rozumis jak ja vesmiru
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 14:14, RE: Crash testy - názor
anonym napisał:
Dobrý den,
recenze,kritiky a posouzení vozidel bylo vždy profesionální a nezmanipulované ze strany britských novinářů a kritiků,kteří si nebrali nikdy žádné servítky.
A kupodivu od vyjetí nové Octavie II. a modelu Roomster pějí na tyto vozy jen samou chválu.
Myslím si, že Škodovky těžko zastíní Peugeot se svými nehorázně drahými náhradními díly a vysokou poruchovostí elektroinstalací, těžko také Škodu zastíní dílensky špatně provedené Renaulty s velmi poruchovými motory a vůbec už neuvažuji, že ...
Kdyby se ty embéčka v zemi svého původu/montáže prodávaly (ve stejné konfiguraci) aspoň za stejnou cenu jako v západní Evropě (kde se Boleslav Motor Werke podbízí), tak by nejspíš také šlo pět na to oslavné ódy ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 15:13, Fabia II
Fabia II je zbastlenina. Jako když z Š1000MB udělali Š100 a dále
pak Š105/120. Myslím že Fabia I byla ve své době dobrá, ale tohle je nepovedený odbytý zmetek. Žádný pokrok. Podlahová plošina původní, podvozek původní, motory taky, jen to dostalo nový
kabát, který se navíc nepovedl.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 15:29, RE: Crash testy - názor
anonym napisał:
synku ty se jdi zastrelit, tomu rozumis jak ja vesmiru
Má pravdu, spracovani renaultu je hnus, cela franc. produkce aut stoji na "libivem" (jak prokoho) designu a kvalita vcetne spolehlivosti je na dve veci.....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 26.07.2007 16:02, RE: Fabia II
anonym napisał:
Fabia II je zbastlenina. Jako když z Š1000MB udělali Š100 a dále
pak Š105/120. Myslím že Fabia I byla ve své době dobrá, ale tohle je nepovedený odbytý zmetek. Žádný pokrok. Podlahová plošina původní, podvozek původní, motory taky, jen to dostalo nový
kabát, který se navíc nepovedl.
Nejvíc Škodovkám nadávají ti, kteří si je nemohou dovolit a jezdí v ojetinách dovezených ze západu. A když jim to někdo připomene, vyskakují jak čertíci z krabičky a srovnávají je s jinými - údajně lepšími a lacinějšími - auty, které by si ale ovšem stejně nekoupili, protože jsou pro ně moc drahá.

Škodovky jsou ale úplně normální auta za úplně normální peníze. Kdo je nechce, z jakéhokoliv důvodu, ať si je nekupuje.
reagować
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.