0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia - Manažerský pocit pro pracující lid

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 14.04.2006 17:07, Octavia L&K 1,8T 2001 - rozumné vlastnosti, strašná kvalita
Od roku 2001 (Předváděcí vůz) do konce r.2005 jsem jezdil s Octavií L&K 1,8T 4x4 s plnou výbavou (nová za 850.000,-Kč). S jízdními vlastnostmi jsem byl celkem spokojený, jenom se mi zdálo, že hned zpočátku by poruch a následných výměn náhradních dílů mohlo být méně (např. lambda sondy, zapalovací cívka nebo problém s geometrií zadní nápravy). Celkově jsem byl ale s autem až asi do 110.000km celkem spokojený. od té doby až do 150.000km, kdy jsem ji dal pryč, jsem nevycházel z úžasu. Na podvozku mlátilo snad vše, sloupek volantu získal značnou vůli, motor začal brát olej (1l/5000km), kontrolka motoru svítila snad stále. Reakce servisu: "Vše je v toleranci", jen kontrolku motoru vždy při návštěvě servisu "zhasli" na několik desítek km. Nepomohla ani další výměna lambdy a další hadice turba.
Pro srovnání před octávií jsem měl dvě Hondy Accord, obě jsem dával pryč asi ve 240.000km a obě bez jediného problému.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 08.06.2006 10:35,
Mám Octavii 1,6 74 kw z r 97, najeto 150 tis a nemám žádné problémy. Obrovský kufr s obrovským přístupem do něj. Motor má dostatečný zátah a když mu šlapete na krk tak nejdete přes 8 litrů, což si myslím, že je slušné. Mám na podvozku tvrdší a nižší pružiny HaR a v zatáčkách drží skvěle. Mám ji kompletně ospoilerovanou v červené barvě a není dne, kdy by ji někdo neobdivoval. Pokud půjdu do nového vozu, jiný než Octavii nechci, maximálně sáhnu po lepším motoru což je RS, ale ojetou, protože nová Octavie se mi vůbec nelíbí!
Sháníte ojetinu ? Nemůžete s Octavií šlápnout vedle.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 01.07.2006 14:25, RE: bez předmětu
zdeněk napisał:
Mám Octavii 1,6 74 kw z r 97, najeto 150 tis a nemám žádné problémy. Obrovský kufr s obrovským přístupem do něj. Motor má dostatečný zátah a když mu šlapete na krk tak nejdete přes 8 litrů, což si myslím, že je slušné. Mám na podvozku tvrdší a nižší pružiny HaR a v zatáčkách drží skvěle. Mám ji kompletně ospoilerovanou v červené barvě a není dne, kdy by ji někdo neobdivoval. Pokud půjdu do nového vozu, jiný než Octavii nechci, maximálně sáhnu po lepším motoru což je RS, ale ojetou, protože nová ...
...ale můžete šlápnout vedle. Mluvím o těch starších modelech. To auto je zevnitř strašně hnusný, vzadu se nedá dýl sedět, s těma slabejma motorama se nedá bezpečně předjíždět...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.09.2006 17:21, RE: Octavia L&K 1,8T 2001 - rozumné vlastnosti, strašná kvalita
Ivo napisał:
Od roku 2001 (Předváděcí vůz) do konce r.2005 jsem jezdil s Octavií L&K 1,8T 4x4 s plnou výbavou (nová za 850.000,-Kč). S jízdními vlastnostmi jsem byl celkem spokojený, jenom se mi zdálo, že hned zpočátku by poruch a následných výměn náhradních dílů mohlo být méně (např. lambda sondy, zapalovací cívka nebo problém s geometrií zadní nápravy). Celkově jsem byl ale s autem až asi do 110.000km celkem spokojený. od té doby až do 150.000km, kdy jsem ji dal pryč, jsem nevycházel z úžasu. Na podvozku m...
....znackove servisy.. co dodat. nechte si nekdy po servisni prohlidce jen tak preventivne zkontrolovat zdali vam vubec vymenili vzduchovy filtr...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 02.09.2006 17:22, RE: bez předmětu
** napisał:
...ale můžete šlápnout vedle. Mluvím o těch starších modelech. To auto je zevnitř strašně hnusný, vzadu se nedá dýl sedět, s těma slabejma motorama se nedá bezpečně předjíždět...
mel jsem donedavna 2001 classic a zas tak strasne hnusny to neni a pokud ma clovek rozumneho servisaka tak v dnesni dobe za par korun opravi na octavii cokoliv
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 03.12.2006 21:32, RE: Octavia L&K 1,8T 2001 - rozumné vlastnosti, strašná kvalita
Ivo napisał:
Od roku 2001 (Předváděcí vůz) do konce r.2005 jsem jezdil s Octavií L&K 1,8T 4x4 s plnou výbavou (nová za 850.000,-Kč). S jízdními vlastnostmi jsem byl celkem spokojený, jenom se mi zdálo, že hned zpočátku by poruch a následných výměn náhradních dílů mohlo být méně (např. lambda sondy, zapalovací cívka nebo problém s geometrií zadní nápravy). Celkově jsem byl ale s autem až asi do 110.000km celkem spokojený. od té doby až do 150.000km, kdy jsem ji dal pryč, jsem nevycházel z úžasu. Na podvozku m...
Nemůžu víc než souhlasit. Byl jsem majitelem 1.8 20V, r.v. 1998. Do 115.000 km, to bylo v pohodě, jenom výměny spotřebních dílů. Ale pak jsem se nepřestával divit. Spotřebu jsem nedokazal dostat pod 12l a tolik dílů co jsem vyměnil, jsem ani netušil, že jich tam je Ale abych nebyl nespravedlivý, je to super auto, ale tak do 110.000 km, pak honem pryč. Teď lítám ve Fabii sedan 1.4 16V, r.v. 2002 , blížím se ke "stovce" a zjišťuju s hrůzou zase totéž - začínám vrážet prachy do celkem šílených oprav, poslední akce - odešlo servo. Takže zimu musím ještě nějak vydržet a pak půjde ... No ale zase budu vybírat u Škodovky, teď pokukuju po Octavii, ale do nového auta už nejdu, je to sice parada, ale obrovský úlet, radši vemu rok dva satrou, ale o 150.000,- Kč levnější )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 19.12.2006 17:37, 1.8 20V rv 97
Nemuzu souhlasit ze tato oktavka je venvitr hnusna. Me se naopak nelibi ty nove palubky. Z bezove barvy mi je na bliti, stejne tak z kozenych sedadel. A co se motoru tyka, kdo rikal ze ma slaby zatah od spodu?
Nahodou ma celkem slusny zatah, alespon ten muj. Jezdim s nim normalne pod 2000 otacek, na 5 to roztahne ze 40 po rovine slusne na to ze to neni turbo ani uhlak, pardon naftak.
Se spotrebou je to taky podle nohy. Ja jezdim mesto za 9 mimo mesto to stlacim i na 6.9
Mam najeto 180t a pouze jednou jsem menil koncovy dil vyfuku, protoze jsem jej roztrhnul o kamen.
Startovani v zime je jedna basen, coz se neda ovsem rict o nasich firemnich 1.9tdi rv 2004-2006
takze urcite bych motor 1.8 20V nezavrhoval, kdyby vw neopustilo 1.8 bez turba tak bych do nej sel urcite znovu. Takhle pujdu do 1.8T a budu doufat ze se mi neposere turbo
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 29.12.2006 16:38, 1,8T 20V
r.v.5/2000, vlastním ji od 2002 dosud, najeto něco přes 100 t. Průměr.spotřeba za posledních 10t dle palub.počítače 7,7 litrů, ale dá se jet (ne plazit) i pod 7. když se necourá příliš po městě. Je perfektní na předjíždění - výkon je cítit, rychlý manévr není problém. Maximálku nevím, nezkoušel jsem to, ale do 200 táhne jako najatá ... Problémy? Zatím výměna gum u stabilizátorů-klepání, oprava el.spouštění zad.okna-spadlo,na víc si nevzpomínám ... jo vloni nový AKU, všechno. Závěr - můžu jenom chválit, škoda že se nedělá stejná kubatura - volil bych ji znova!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 22.05.2007 18:34, automat
zdravím a šel by někdo z vás do automatu u octavky motor 1,6???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 18.07.2007 20:58, RE: 1.8 20V rv 97
Tom napisał:
Nemuzu souhlasit ze tato oktavka je venvitr hnusna. Me se naopak nelibi ty nove palubky. Z bezove barvy mi je na bliti, stejne tak z kozenych sedadel. A co se motoru tyka, kdo rikal ze ma slaby zatah od spodu?
Nahodou ma celkem slusny zatah, alespon ten muj. Jezdim s nim normalne pod 2000 otacek, na 5 to roztahne ze 40 po rovine slusne na to ze to neni turbo ani uhlak, pardon naftak.
Se spotrebou je to taky podle nohy. Ja jezdim mesto za 9 mimo mesto to stlacim i na 6.9
Mam najeto 180t a pouze ...
to mas pravdu mam ten samy motor aa sem snim spokojenej
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 20.07.2007 02:01, Oktávka
Není to podle mě úplně špatné auto, ale palubka je jedna velká nuda, motory spíš nic než moc, prostor vzádu taktéž ale hlavní mínus, podvozek malého golfu ( nepatrná "kozovitost" na nerovnostech ) a k tomu "nemultilinková" zadní náprava kvalitě jízdy nepřidává ba naopak. Jinak respekt.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.02.2008 12:38, RE: Oktávka
anonym napisał:
Není to podle mě úplně špatné auto, ale palubka je jedna velká nuda, motory spíš nic než moc, prostor vzádu taktéž ale hlavní mínus, podvozek malého golfu ( nepatrná "kozovitost" na nerovnostech ) a k tomu "nemultilinková" zadní náprava kvalitě jízdy nepřidává ba naopak. Jinak respekt.
na každý auto se dá najít plno věcí, tak napiš jaký máš ty a vyjedu ti všechny chyby apodobně, aji na ferrari se dá najít prostě na všechno, vsadím se že jezdíš v nějakým fordu ... to by byl teda fakt respekt :D :D:D:D:D:DD:
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.02.2008 12:43, RE: bez předmětu
zdeněk napisał:
Mám Octavii 1,6 74 kw z r 97, najeto 150 tis a nemám žádné problémy. Obrovský kufr s obrovským přístupem do něj. Motor má dostatečný zátah a když mu šlapete na krk tak nejdete přes 8 litrů, což si myslím, že je slušné. Mám na podvozku tvrdší a nižší pružiny HaR a v zatáčkách drží skvěle. Mám ji kompletně ospoilerovanou v červené barvě a není dne, kdy by ji někdo neobdivoval. Pokud půjdu do nového vozu, jiný než Octavii nechci, maximálně sáhnu po lepším motoru což je RS, ale ojetou, protože nová ...
přesně tak, ono miluju lidi co si stěžujou na to že je vzadu málo místa atak podobně, ale já vzadu nejezdím, vzadu jezdijou děti :D a ono čím menší rozvor tím lepší ovladatelnost, a jak sem projížděl internet a články o ojetých oktávkách tak tady ten článek vyloženě dělal někdo kdo nemá rád oktávice, třeba sem koukl na focusa a jako nevím co je na tom tak moc vysoká spolehlivost, kolega měl dva pro sebe a pro manželku a tak po 5ti letech oba furt stály furt na tom něco vysranýho ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.02.2008 12:51, RE: 1.8 20V rv 97
Tom napisał:
Nemuzu souhlasit ze tato oktavka je venvitr hnusna. Me se naopak nelibi ty nove palubky. Z bezove barvy mi je na bliti, stejne tak z kozenych sedadel. A co se motoru tyka, kdo rikal ze ma slaby zatah od spodu?
Nahodou ma celkem slusny zatah, alespon ten muj. Jezdim s nim normalne pod 2000 otacek, na 5 to roztahne ze 40 po rovine slusne na to ze to neni turbo ani uhlak, pardon naftak.
Se spotrebou je to taky podle nohy. Ja jezdim mesto za 9 mimo mesto to stlacim i na 6.9
Mam najeto 180t a pouze ...
tak s tímhle nemůžu souhlasit, tohle je nejhorší motor v oktávce kterej byl pak časem nahrazen 2.0L, ale v ostatních autech koncernu VW byl dobrej protože u Oktávky tomu daly ocelový sání, kamoš ju měl a zkoušeli sme hodněkrát sprint na 400m on 1,8 20V 125koní a já 1,9 TDI 8V 110koní a jako 1,8čka se nechytala vůbec, ani dyž sme jely jen tak tak ta pružnost a s tou spotřebou tak si přičti jeden litr navíc takže ne 6,9 ale 7,9 protože já jezdím mimo město za 3,3 a to mi příjde fakt málo tak spíš těch 4,3 L/100km, palubní počítače ti ukazujou míň o ten litr, a atmosférický motory sou motory minulýho tisíciletí já měl předtím atmosféru a už fakt nikdy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 25.02.2008 12:57, RE: Oktávka
anonym napisał:
na každý auto se dá najít plno věcí, tak napiš jaký máš ty a vyjedu ti všechny chyby apodobně, aji na ferrari se dá najít prostě na všechno, vsadím se že jezdíš v nějakým fordu ... to by byl teda fakt respekt :D :D:D:D:D:DD:
jakej lojza napíše že oktávka v mínusech má malej rozvor a u toleda to není napsaný ??? trošku postavený na hlavu že ikdyž mají skoro stejnej rozvor jen pár mm tak že u oktávky je to v mínusech a u toleda ne??? jako fakt to dělá tady tohle píše určo někdo hodně chytrej :D:D:D:D::D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 20.03.2008 18:54, RE: Oktávka
anonym napisał:
na každý auto se dá najít plno věcí, tak napiš jaký máš ty a vyjedu ti všechny chyby apodobně, aji na ferrari se dá najít prostě na všechno, vsadím se že jezdíš v nějakým fordu ... to by byl teda fakt respekt :D :D:D:D:D:DD:
vymenil jsem oktavku za ford mondeo a neda se srovnat kam se hrabe czech srot....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 03.04.2008 12:58, Octavia 2.0 benzín

zdravím!!

máte někdo zkušenosti /dobráé nebo špatné/ se Škodou Octavia a jejím dvoulitrem v benzínu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.07.2008 22:14,
1,8 t je skvely motor. ty tdi-cka si davam kdykoliv se mi chce. a zatim vse bez zavad.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.08.2008 01:25, Octavia II
zdravím pánové. Chci koupit octavku II je 4 roky stara a ma 176000km. Jen me zajímá jestli to není moc a co ty motory vydrží.. 1.9 tdi 77kw
přede´m dik za odpověd
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.09.2008 10:45, RE: 1.8 20V rv 97
Tom napisał:
Nemuzu souhlasit ze tato oktavka je venvitr hnusna. Me se naopak nelibi ty nove palubky. Z bezove barvy mi je na bliti, stejne tak z kozenych sedadel. A co se motoru tyka, kdo rikal ze ma slaby zatah od spodu?
Nahodou ma celkem slusny zatah, alespon ten muj. Jezdim s nim normalne pod 2000 otacek, na 5 to roztahne ze 40 po rovine slusne na to ze to neni turbo ani uhlak, pardon naftak.
Se spotrebou je to taky podle nohy. Ja jezdim mesto za 9 mimo mesto to stlacim i na 6.9
Mam najeto 180t a pouze ...
souhlasim s tebou, mám to samý, jezdím za přítelkou 5000km za měsíc takže samý dálnice a spotřebu dost sleduju. Z teplic po 250-ti km do Náchoda jedu v pohodě a klidu nejvýš do sedmi litrů-je pravda, že to člověk nesmí nijak honit. Je to atmosferickej motor, tak je úplně jasný, že odspoda nebude mít takovej tah, kterej mu dává turbo, ale kolem 3500-4500 otáček je to výborný...když se ale přitlačí, tak je jasný, že to něco spapá...když člověk drží mezi 180 a 200, tak se taky hejbu kolem deseti litrů, ale vždycky záleží na řidiči....ten motor je fakt dobrej, nikdy neměl poruchu, nikdy mě to nikde nenechalo...jediný, co jsem do toho vrazil je výměna nějakýho těsnění na stabilizátoru a brzdy-přecejen výměna brzd po sedmi letech od poslední výměny je asi pochopitelná...a když se člověk drží mimo město těch 80-90, tak podle palubního pc jde jet i za 5,8 (trasa teplice,lovosice, zahrádky u lípy, bolka, jičín, hradec, náchod)....takže to jde, jen nesmíte mít tolik adrenalinu a lehkou nohu...
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.