0
powrót
 

diskuze k tématu: Škoda Superb 2.0 TDI: Superlativ nejen ve jméně

kategorie zaszeregowania tematu: česká vozidla
A4
ilość wystąpień134
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 22.06.2015 08:49, ?
No jo, stopadesát kol, to je mašina
A krouťák je teda 340 nebo 400 Nm?
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Poniedziałek 22.06.2015 09:14, novinář
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:
"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"

B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..

můžete mi to vysvětlit?
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Poniedziałek 22.06.2015 09:34, výsměch
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 22.06.2015 10:03, RE: novinář
stréc od piva napisał:
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..můžete mi to vysvětlit?


vizuální podobnost s B5 by ti mohla napovědět, že šlo o překlep, resp. omyl.

reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Poniedziałek 22.06.2015 10:05, RE: výsměch
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.


mně se nový Superb velmi líbí. jestli je Superb na platformě A4 nevím, místa je v něm spousta. Nové Mondeo je pro mně designově ošklivější, Passat je nuda deset generací dozadu a deset generací dopředu (asi to tak má být). Superb je obecně první škodovka, která se mi opravdu líbí, v této generaci.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Poniedziałek 22.06.2015 10:07, RE: výsměch
Zvirak napisał:
...


Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
reagować
mikelight
ilość wystąpień34
data registracji01.08.2010
Poniedziałek 22.06.2015 10:20, RE: výsměch
Mne se taky docela libi, i kdyz je vzhled subjektivni zalezitost a kazdemu se libi neco jineho.
Zarazi me, ze v testu nepopisou dopodrobna zminovane nedostatecne odhlucneni kabiny a hluk od kol - to by me jako potencionalniho zajemce zajimalo mnohem vic nez jestli to ma wifi nebo ne.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Poniedziałek 22.06.2015 10:23, RE: výsměch
Fanda napisał:
Fanda napisał:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.


Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Poniedziałek 22.06.2015 10:45, RE: výsměch
Zvirak napisał:
Fanda napisał:
Fanda napisał:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.


Ano,ale to je cena testovaného vozu. Ne základní cena 2.0 tdi.
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Poniedziałek 22.06.2015 11:31, RE: výsměch
Zvirak napisał:
Fanda napisał:
Fanda napisał:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.


Za 3/4 mio je prodávána profláklá technologie z nižší střední. Komu není rady, pomozme mu tam...
reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Poniedziałek 22.06.2015 15:15, RE: výsměch
Pepe napisał:
Zvirak napisał:
Fanda napisał:
Fanda napisał:
...
Jistě to víš nejlíp,tak se popřípadě nechám opravit,ale 2,0 tdi začíná na 640 000 kč.
Ta cena je informace z článku. O vzhledu jsem nic nepsal. Vzhled je pěkný, ale celé je to o tom, že za tu cenu nabízí škoda pouze líbivý kabátek a pod ním nic moc.
Za 3/4 mio je prodávána profláklá technologie z nižší střední. Komu není rady, pomozme mu tam...


Já osobně ho kupovat nebudu,na náš rodinný rozpočet je to moc,ale když jsem si v pátek vyzvedával v Auto Branka fábii,tak jsem si ho důkladně prohlédl a mě osobně se moc líbí.
reagować
Albi1
ilość wystąpień91
data registracji26.01.2009
Poniedziałek 22.06.2015 17:12, RE: výsměch
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.


Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
reagować
eTeflon
ilość wystąpień173
data registracji04.11.2008
Wtorek 23.06.2015 02:59, RE: výsměch
Albi1 napisał:
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-


Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
reagować
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Wtorek 23.06.2015 08:40, RE: výsměch
eTeflon napisał:
Albi1 napisał:
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna


Ve skutečnosti stojí Fábia 18 tisíc a Superb 26.
až žijou Urban stories/myths

reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Wtorek 23.06.2015 09:59, RE: výsměch
Reno napisał:
eTeflon napisał:
Albi1 napisał:
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Ve skutečnosti stojí Fábia 18 tisíc a Superb 26. až žijou Urban stories/myths


bohužel to musím potvrdit...jelikož auto je z většiny části dnes plastové součástky,které jsou lisovány v sériích po milionu v Čině ....zbývaícj 300-500 tisíc jsou náklady na práci,a veškeréodoprovodné služby

reagować
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Wtorek 23.06.2015 10:01, RE: výsměch
eTeflon napisał:
Albi1 napisał:
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna


Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?
reagować
Pepe
ilość wystąpień1133
data registracji09.05.2007
Wtorek 23.06.2015 10:38, RE: výsměch
Fanda napisał:
eTeflon napisał:
Albi1 napisał:
Zvirak napisał:
to je auto opravdu jen pro škodovkářské masochisty, kteří každou nově vyrobenou škodovku srovnávají se starou 120, proto pořád samá superlativa. Když by se vrátili do reality a podívali se na to auto objektivně kritickýma očima, muselo by je trknout, že auto za 755 tisíc (bez výbavy - cože ?! ), nemá vlastně oproti konkurenci nic navíc, nemá žádnou přidanou hodnotu. Superb je platforma A4 - pokud se nepletu, 2.0TDI žádná sláva a to je vlastně všechno. Jen tak pro zajímavost by mne zajímaly výrobní náklady toho superbu. Vůbec bych se nedivil, kdyby z ceny 755 tisíc by 300 tisíc byla obchodní marže.
Nevím jestli to byl kec, ale před lety jsem slyšel, že zaměstnanec škodovky ukradl z továrny Superb 1. generace a škodovka si vyčíslila škodu na cca 350.000,-
Kamarád tam pracoval a na nějaké noční jeden zaměstnanec zrušil naftovou Fabii, tehdy se dělala II.gen. A výrobní cena byla 76.000,- co mu dali k úhradě, resp. co platila pojišťovna
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?


Když se bavíme o té hlavě, říkají ti něco odpisy? Resp. odpisové třídy - budovy, zařízení, výrobní prostředky... No dobré ráno!
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Wtorek 23.06.2015 11:40, naivní
Toto je vážně sluníčkový pohled na věc Vy musíte být v životě spokojený:
cytat:
Lidi,zkuste použít hlavu.Na luxusních autech se nechá vydělat hodně.Proč ,ale v době krize bylo tolik automobilek ve ztrátě?


a nenažraný management i v době krize má tučné odměny, kdy dělníkům snižují platy.. Funguje to tak všude. To samé dividendy atd...
+ co psal Pepe

Navíc automobilky vydělávají nejvíc na levných autech a ne na luxusních. Ty dělají zpravidla image značky.. Těch 76 tisíc u fabie vůbec nemusí být urban legend, odpovídalo by to totiž investovanému materiálu - kastle, malý motor, kola, sedačky. Jak je u škody zvykem, další výbava jako volant atd je za příplatek
reagować
PetrT
ilość wystąpień1076
data registracji24.05.2009
Wtorek 23.06.2015 19:01, Superb
Současný Superb je na platformě MQB, což je Passat, ale i Oktavia nebo Golf. Samozřejmě se liší rozměry, to snad každému dojde. S A4 nemá nic společného, ta má motor podélně.
Jel jsem v modelu s tím stavitelným podvozkem a auto jelo moc dobře. Motor to mělo TDI 110kW a nebylo si nač stěžovat. Auto je to dobrý, ceníková cena přiměřená na svou třídu. Místa je v tom víc než v Mazdě 6, C5, 508 a nejede to o nic hůř.
Chápu že může mít někdo se Škodovkou problém, ale zrovna Superb je velmi dobré auto ve své třídě.
reagować
stréc od piva
ilość wystąpień652
data registracji23.11.2007
Środa 24.06.2015 09:12, RE: novinář
Reno napisał:
stréc od piva napisał:
divím se,že novináři jsou schopni vypustit toto:"První vůz toho jména byl jen okatě přestavěným passatem B6"B6ka šla na trh 2005,kdy už první generace Superbu měla odkroucena 4 roky..můžete mi to vysvětlit?
vizuální podobnost s B5 by ti mohla napovědět, že šlo o překlep, resp. omyl.


no u profesionálního novináře zaměřeného na automobilismus to možná ani omyl nebyl jako spíš to,že již chtěli na první generaci uplně zapomenout..přeci jen kromě většího rozvoru,jiného tachometru a zadních světel proti Passatu neměla..
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.