0
powrót
 

diskuze k tématu: Ojeté auto na krátké vzdálenosti?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.05.2007 09:43, Swift
Mam Swifta 1.0 rok.vyr.2003.naj.58000 km. 5-dverova verzia. Mam ho 3 mesiace a môžem len doporučiť, za tie peniaze 4 ročne auto? Da sa kupit cc- 100000sk. Dobra spotreba od 4.5-5.5 podľa dlžky trasy a štylu jazdy, ma posilovač riadenia ,airbag, man.klimu, ale hlavne že je to bez korozie . Načo som si musel dlhšie zvyknut je niske sedenie a maly uhol otvarania zadnych dvery.Miesta v predu v pohode a v zadu až naviac.Kufor ma asi 270 l da sa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 11.05.2007 18:49, RE: Swift
Jiřín napisał:
Mimochodem Swift se vyráběl v Maďarsku a je zde stále velmi oblíben především pro velmi nízkou spotřebu. Ovšem jet v něm v pěti byla těžká romantika. Co se týče výbavy, tak bych řekl, že převažují vozy absolutně bez výbavy.
Co rikate na ten GTI? Uvazuju o jeho koupi pro pritelkyni a obcas na tuningsrazy pro sprint 400m, je to v kategorii "do 1300ccm" to nejlepsi...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 13.05.2007 14:24, díky redakci
anonym napisał:
Co rikate na ten GTI? Uvazuju o jeho koupi pro pritelkyni a obcas na tuningsrazy pro sprint 400m, je to v kategorii "do 1300ccm" to nejlepsi...
díky redakci, že maže příspěvky pomatenýho blby, který se tu vydává za ostatní...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 20.06.2007 07:51, RE: koroze u Wagon R
anonym napisał:
Hlavně si dejte pozor na korozi prahů u Wagonu R. Většinou jsou prahy totálně shnilé a v bazarech jsou pouze zaretušované. Při mém výběru jsem na to narazil u většiny aut. V bazaru si proto auto zkuste zvednou na heveru za práh.
Souhlasím, první co hnije jsou opravdu prahy, jinak 100% spokojenost. Za 10 let co ho vlastním pouze 1x výměna svíček a lanka spojky a ruční brzdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.09.2007 17:43, RE: Zádná koroze??
anonym napisał:
No tak to jsem se zasmaál...jednoho sviště jsem mel, ale jednoho krasneho dne me behem jizdy upadlo rameno, protože celej spodek byl totalne shnilej.. Byl to rv 92....jinak motor vydrží dost...
Souhlasím a potvrzuji - věty o korozi v původním článku jsou totální blábol ! Swiště hnily strašně a navíc nebezpečně - dveře byly třeba perfekt, ale zespodu to byla totálka včetně ramen, nosníků a prahů. Navíc to byla koroze, která se projevovala ne vyrezivěním díry, ale totálním " zpapírovatěním" celého dílu - tady šlo fakt o život. Měl jsem sedana 94 a z dobrých věcí bych uvedl spotřebu motoru 1,3 a velikost kufru...ale i tak bych moc nedoporučoval...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.09.2007 18:16,
Na wagonu je opravdu nejhnusnější krátká dráha plynového pedálu (nevím jestli to tak je u všech suzuk), brácha s ním jezdí už 4 roky a stále si úplně nezvykl (zvlášť na kočičích hlavách), kdykoliv si ho půjčím tak mě to vytáčí do bezvědomí. Na rozdíl od Agily je homologovaný pro pět osob, ale v pěti je to jen pro masochisty... Vnitřek je fakt minimalistickej. Jinak žádné závady - zatím...
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.