0
powrót
 

diskuze k tématu: Lze dnes najít alternativu k dosluhující Audi A6 2.5 TDI?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, japonská vozidla, česká vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 13.09.2012 18:15, RE: Když jsem si přečetl toto pojednání
vlk1 napisał:
Jinak co vím, tak na Ceeda SW se v max výbavě nedá sehnat-vyhřívaný věnec volantu, vyhřívaná zadní sedadla(dělají jen přední),vyhřívané čelní sklo(ceed dělá vyhřívané jen v místě pod stěrači) a myslím, že nedělají naklápěcí světlomety(myslím tím do zatáček).
Tak si kupte kiu v kombajnu, vyhřívané zadní sedačky, protože vzadu se nejlíp sedí, a jako druhé auto hiundai, televizi samsung a bluray LG.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.09.2012 08:05, A6 s pětiválec TDi - v těch dobách Audi znamenalo kvalitu
U první Audi A6 2,5TDi s pětiválcem 103kw neplatí dnešní měřítka jestli se vyplatí.

Vyplatí se rozhodně při jakémkoliv nájezdu (jediné omezení je v zimě, topí po 1-2km), jelikož je opravdu 500.000km nezničitelná a spotřeba je super.

Motor prostě vydrží a pro naftomily má skvělý zvuk. Quattro je bez problémů, pokud jde o předokolku tak v předu dole je jedno OCELOVÉ kované rameno s čepem za 1.500kč které vydrží 250.000km. Zadní náprava je nezničitelná, palubní elektronika prostě neodchází a funguje, jelikož v těch dobách vše vyrobili tak aby to vydrželo.

Tady ještě musíte umět řídit a neztrácíte přirozené řidičské reflexy, resp. nepotlačuje je, jelikož A6 má pouze ABS a servořízení. Nemá ESP, sensor proti větru, vzduchové pérování, patnáct airbagů, kamery, USB, nemá dokonalé odfiltrování podvozku a když jedete po štěrku, tak to poznáte. Přes to do ní po 1/2 roce stání sednete a objedete evropu. Tady se věnujete řízení, ne stupidním kamerám, USB, DVD, TV, komplikované elektronice a tlačítkům jako v kostkách, že nikdy nevíte co padne, resp. kde co je... A6 má pár čistě funkčních tlačítek a sedm budíků v palubní desce které vám sdělují místo DVD teplotu vody, teplotu oleje a volty :)

Audi vyrobte novou sérii A6 C4 :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.09.2012 15:27, RE: Audi ve Volvu
Rutt. napisał:
Volvo s pětiválcovým motorem Audi 2,5TDi 103kw nikdy pocitově nejezdilo tak dobře jako audina, jelikož Volvo nemělo motor tak dobře odhlučněný jako Audi a místo podélně (A6) jej mělo napříč. Další problém je, že Volvo má jen 5st. převodovku, kdežto každá A6 103kw má rychlostí 6, takže při 130km/h motor točí cca 2.300ot. U Volva je to mnohem víc.
ve volvu V70 točí na pětku při 100km/h 2000otáček a při 150km/h 3000otáček
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.09.2012 19:15, RE: Audi ve Volvu
shutdown napisał:
ve volvu V70 točí na pětku při 100km/h 2000otáček a při 150km/h 3000otáček
Že bych měl Volvo s převodovkou z Dacie :)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 18.09.2012 22:48, RE: A6 s pětiválec TDi - v těch dobách Audi znamenalo kvalitu
Rutt. napisał:
U první Audi A6 2,5TDi s pětiválcem 103kw neplatí dnešní měřítka jestli se vyplatí.

Vyplatí se rozhodně při jakémkoliv nájezdu (jediné omezení je v zimě, topí po 1-2km), jelikož je opravdu 500.000km nezničitelná a spotřeba je super.

Motor prostě vydrží a pro naftomily má skvělý zvuk. Quattro je bez problémů, pokud jde o předokolku tak v předu dole je jedno OCELOVÉ kované rameno s čepem za 1.500kč které vydrží 250.000km. Zadní náprava je nezničitelná, palubní elektronika prostě neodchází a...
Dobrý den, nevíte někdo, do kdy se tento motor (2,5 TDi) do A6 montoval bez nějakých dalších úprav nebo změn? Díky Mira
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.09.2012 10:33, RE: A6 s pětiválec TDi - v těch dobách Audi znamenalo kvalitu
zaan napisał:
Dobrý den, nevíte někdo, do kdy se tento motor (2,5 TDi) do A6 montoval bez nějakých dalších úprav nebo změn? Díky Mira
Jde o (typ C4) A6 2,5TDi 103kw s pětiválcovým motorem, která se vyráběla cca do poloviny roku 1997.

V druhé polovině roku 1997 se zároveň vyráběl nový model s nespolehlivým šestiválcem A6 2,5TDi V6 110kw (typ C5) a hliníkovými rameny.
---------------------------
Tady je jedna spolehlivá na prodej:

http://audiklub.cz/forum/tema/253454-audi-a6-2-5tdi-103kw-poctivych-194-200km-nehavar-dovoz-privat-de-ja-necele
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.09.2012 17:32, RE: A6 s pětiválec TDi - v těch dobách Audi znamenalo kvalitu
Rutt. napisał:
Jde o (typ C4) A6 2,5TDi 103kw s pětiválcovým motorem, která se vyráběla cca do poloviny roku 1997.

V druhé polovině roku 1997 se zároveň vyráběl nový model s nespolehlivým šestiválcem A6 2,5TDi V6 110kw (typ C5) a hliníkovými rameny.
---------------------------
Tady je jedna spolehlivá na prodej:

http://audiklub.cz/forum/tema/253454-audi-a6-2-5tdi-103kw-poctivych-194-200km-nehavar-dovoz-privat-de-ja-necele
Tak už není k prodeji
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 19.09.2012 21:10, RE: A6 s pětiválec TDi - v těch dobách Audi znamenalo kvalitu
Rutt. napisał:
Jde o (typ C4) A6 2,5TDi 103kw s pětiválcovým motorem, která se vyráběla cca do poloviny roku 1997.

V druhé polovině roku 1997 se zároveň vyráběl nový model s nespolehlivým šestiválcem A6 2,5TDi V6 110kw (typ C5) a hliníkovými rameny.
---------------------------
Tady je jedna spolehlivá na prodej:

http://audiklub.cz/forum/tema/253454-audi-a6-2-5tdi-103kw-poctivych-194-200km-nehavar-dovoz-privat-de-ja-necele
Díky moc. Pokud byste na nějakou dobrou natrefili pošlete odkaz na prtik@centrum.cz. Mira
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 02.10.2012 18:30, pozor na stočené kilometry
Upozorňuji na podvod s vozem Audi A6 3.2 FSI, červená perleť, rv 2004/2005. Je inzerován s 119 tisíci km, u originál audi je 290 tis. I přes mé upozornění prodejce Czech auto nabízí vůz s těmito parametry klidně dál.

Doporučuji při koupi maximální obezřetnost!!!
VIN vozidla je : WAUZZZ4F15N019595

Majitel vozidla má navíc trvalé bydliště v nádražní budově !!!
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.