0
powrót
 

diskuze k tématu: Pohodlné, prostorné a levné auto?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 11:07, rada
vnější rozměry nedělají prostor v autě?A od kdy?představu z toho snad každý odvodí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 12:19, rada
Především celá stavba a rozvor. Proto má například oktávka problém se zadními sedadli. Oproti tomu objektivně nutno podoknout, že volvo s60 s rozvorem střední třídy má vzadu opravdu místo poskromno. Tam je to ovlivněno stavbou. Sportovní šmrc si prostě vybral svou daň, nakonec ne každý chce jezdit nudnou krabicí. Například superb I. je sic dlouhý, zato stavbou omezen na šířku. Mimochodem dvojka na tom není o moc lépe. Jinak nikoho neodsuzuji, nic nikomu nenutím! 850 je opravdu trochu zastaralá, ale bylo to zajímavá myšlenka - ušetřených spoustu peněz a hlavně!!! starostí. Kdo zná 850 tak to chápe. Ostatní se prosím zdržte přihlouplých a neodborných komentářů. Například SuperB I. je technicky zastaralejší, než vysmívaná 850. Ale to nikdo neví?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 12:43, rada
Františku, tady frantíky nemá nikdo moc rád, ale zkuste se svézt v Renaultu VEL SATIS ( třeba 2,2 D AT ). s trochou nadsázky se dá i vzdau tančit, do kufru se toho vleze ažaž, spotřeba cca 8 litrů nafty....je to vlajková loď renaultu, hodně opomíjené auto, ale prostor a pohodlí je brutální. A dají se z venku přivézt za vlemi zajímavé peníze...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 12:48, rada
Já Legacy Outback mám, 2,5 MT LPG ( MY 2007 ), spotřeba s plynem je dobrá, i na benzín to jezdilo za 9 litrů, což na 4kolku a 2,5l je dobrý...nejsem brzdy provozu. Jízdní podhodlí taky super, ale vnitřní prostor nicmoc. pro 4 dospělý a dítko bych šel asi do MPV....co třeba Toyota Avensis Verso, nebo Previa ??? Bude možná strší nebu bude mít víc najeto, ale mohla by to být cesta...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 13:57, rada
Pro Jean, Vel Satis nic neřeší, je to vlaková loď Renaultu, ale třeba zadní patentovaná náprava, která se ráda odporoučí sojí 30t kč, jinak 2.2 nafta taky žádný držák, když Vel tak 3.5i ze Z a plyn. Ale jinak Vel super svezení a prostor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 15:00, rada
"850 je opravdu trochu zastaralá, ale bylo to zajímavá myšlenka - ušetřených spoustu peněz a hlavně!!!"
Hlavně co? 850 se šířkou 176 cm je na tom ještě hůř než superblb...Tak tady nevykládejte kraviny o prostornosti a velikosti volva,jsou to neobjektivní názory, stačí si přečíst pár technických parametrů. Volvo 850 je dnešního pohledu podprůměrným vozem rozměrově sotva střední třídy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 15:03, rada
Nevyvratitelný názor: Pokud má auto na šířku méně než 185 (možná 188) cm, je pohodlné cestování vzadu ve třech pouze utopií a zbožným přáním.
A z tohoto pohledu se výběr velice zužuje, a dostáváme se za velkou louži...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 18:39, rada
No, trochu bych polemizoval o zastaralosti 850 a Supa I. Mohou si podat ruce. Nevím, v čem stará hranatá mršba 850 nad Superbem tak zásadně vyčnívá.
Stačí se podívat na palubobku a je mi jasný rok výroby. Jediné, co 850 neberu, je pohodlný posez vpředu. Toť vše.
Jinak čím víc hran, tím víc Volvo. SVatá pravda.Naštěstí to neplatí pro S60, V70 a novější modely, které jsou vzhledově celkem hezké, ale místo stejně neřeší. Já jsem s Volvy jezdíval (konkretn+ě S60D5 a S60 T5 - skolegyní z firmy), takže o nich vím své.
Hodně místa vzadu? Tak snad už pak jen A8. A nebo americký mršiny.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 18:47, rada
Volvo patří obecně mezi nejpřeceňovanější a nejpředraženější značky - v poměru, co nabízí za ty nehorázné sumy, stoprocentně.
A prostornost nikdy nebyla u volva taková, jak by se mohlo vzhledem k hranatosti dřívějších modelů zdát...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 18:57, rada
Zdravím Františku, mám stejný problém asi jako vy. Přečetl jsem níže uvedené příspěvky a řekl bych, že to byla škoda času. Já osobně začínám koukat po Hondě FR-V. Nejsem vyznavačem žádné značky, ale na Hondu jsem toho moc špatného neslyšel a díly nejsou zas tak hrozné. A navíc v té naší krásné české kotlině se nekradou. Takže přeju šťastnou volbu a mrkejte na recenze, kterých jsou všude mraky.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 23:14, rada
MPV
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 25.08.2009 23:34, rada
František do práce jezdí sám, je to 50 km denně, čili cca 12500 km ročně. Doporučím nějaké ojeté menší auto typu Fiesta, Corsa, Micra, Yaris do 100 tKč a za dalších třeba 150 tKč ještě druhé např. Mondeo MkIII na ty cesty cca 10-15 tkm o víkendech, a když se občas nebudete moci vejít, tak s sebou vezměte i ten malý tenisák na přesun do práce. Těch 50 tisíc je na to, že o víkendech budou 2 auta na silnici. Je to možná trochu přitažený za vlasy, ale řešení to je.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 06:56, rada
Řešil jsem taky něco podobného. a volba padla ne na R.lagunu r.v. 2005 a jsem maximálně spokojen a to i se spolechlivostí!!!! místa je tam jako v obýváku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 09:48, rada
To David - dvě auta nejsou přitažené za vlasy, já C5 a manželce jsem koupil na kočárek při kompaktních rozměrech do města Berlingo a když někam jedem s kamarády, tak se mnou jedou chlapy, ženy a děti v berle. Nevýhoda - dva řidiči nemůžou alkohol.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 13:12, rada
Ty Lagu asi s nicim jinym nikdy nejel co dyz tady placas o spolehlivosti laguny a straaaasnemooooc mista. laguna = shit
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 13:15, rada
pokud ojety tak jedine japonsky a nejlip v benzinu: T. avensis, S. legacy
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 17:18, rada
Ford Mondeo 2.0 TDCi
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 17:34, rada
Pokud Mondeo, tak jedině s benzínem. Nafta je hrozba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 18:57, rada
zdravím
rozhodně doporučuji koupit Toyotu! jak je asi známo,toyota je proslulá spolehlivostí, kvalitou zpracování, bezpečností a jak pro koho i příznívým designem.
Vašim požadavkům by odpovídal Avensis Wagon, který si nejsem tak jistý, jest-li se dá sehnat od r.v. 2006- což znamená model po faceliftu, do 300 000,- .
Potom by zde byl model Avensis Verso, které je velmi prostorné MPV, ale problém je sehnat mladší vůz. Naposledy je zde model Corolla Verso, kterou letos výstřídal model Verso, tudíž se dá sehnat 3 roký starý a tuším, že se dá sehnat na do 300 000,- .
Doporučuji navštívit prodejce TOYOTA Dolák v Příbrami, Písku, Táboře nebo ČB
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Środa 26.08.2009 19:17, rada
Tak ještě 1 zdravím
Tak Avensis Wagon 2006 se dá sehnat ještě před faceliftem do 300 000 ,- docela slušně, ale většinou je to více jak požadovaných 50 000 km. Avensis Verso skončil v roce 2005 tudíž nic. ještě jsem zapomněl na hybrida Priuse, který se dá sehnat do 300 ooo,- snaně, ale r.v. 2006 už huř. Potom je zde ještě previa aleu nás se špatně shání, takže take nic. Nevím, jest-li jsem dobře pochopil, že by jste rád větší vůz, ale pro Vaše požadavky by byla třída MPV nebo vozy v typu Wagn ideální.
Přeji šťastné rozhodování
reagować
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.