0
powrót
 

diskuze k tématu: Octavia, Bora, Passat - co je nejlepší kombi?

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, německá vozidla, česká vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 09:03, RE: Zase koncern VW
anonym napisał:
To víš koncern je koncern a nad něj není. Ty co s ním jezdí si myslej že to je nejcíc co je a hlavně to i všude nahlas vykřikujou a nás co s ním nejezdíme to vykřikování s..e, takže vykříkujem taky..................
Jak někdo může vybírat z takových popelnic ??? Všechny jsou stejné.Stejně dunivé vagony.Ale je to koncern,to jóóóóóóóó.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 09:09, RE: Zase koncern VW
anonym napisał:
Proboha proč se tu stále řeší Škoda Octavia a vozy VW? Už mě to nebaví. Je to vlastně jedno protože i když se v recenzi objeví třeba Citroen discuze se stejně smekne k Octavii.
tak si běž diskutovat na článek o citronu ZX )
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 09:16, RE: Zase koncern VW
anonym napisał:
tak si běž diskutovat na článek o citronu ZX )
a zase jeden co mu doma stoji octa se ozval
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 09:28, RE: Zase koncern VW
anonym napisał:
Proboha proč se tu stále řeší Škoda Octavia a vozy VW? Už mě to nebaví. Je to vlastně jedno protože i když se v recenzi objeví třeba Citroen discuze se stejně smekne k Octavii.
tak když se řeší koupě vozu z koncernu VW, tak co se tu má řešit když ne octávia???
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 09:30, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym napisał:
Odravdu je na dofče a houbaří. chčije a chčije. Informace dva dny stará kdy jsme řešily nejlepší čtyřčválec co nesežere ani litr benzímu.
když tu byl a psal "příspěvky" tak vám všem vadil a když tu není tak vám všem schází.....přátelé vy nevíte co chcete :D
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 10:47, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym napisał:
když tu byl a psal "příspěvky" tak vám všem vadil a když tu není tak vám všem schází.....přátelé vy nevíte co chcete :D
A jak víš,že schází všem? Já myslím,že schází tak jednomu nebo dvoum. Zbytku fakt asi ne.
Stejně by mě zajímalo kolik lidí sem aktivně častěji píše. Názory se tu viditelně pořád opakují dokola. Možná to bude hrstka lidí ( možná 20) co se tu furt hádají o stejných věcech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 10:53, RE: Čekáme oslíku!!??
anonym napisał:
A jak víš,že schází všem? Já myslím,že schází tak jednomu nebo dvoum. Zbytku fakt asi ne.
Stejně by mě zajímalo kolik lidí sem aktivně častěji píše. Názory se tu viditelně pořád opakují dokola. Možná to bude hrstka lidí ( možná 20) co se tu furt hádají o stejných věcech.
Mne Osel schazi. Je vtipnej a upozorni i na non-mainstream auta. David, toho casu v Norsku
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:04, RE: Zase koncern VW
anonym napisał:
Jak někdo může vybírat z takových popelnic ??? Všechny jsou stejné.Stejně dunivé vagony.Ale je to koncern,to jóóóóóóóó.
neřeš to, prosím
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:14, RE: Zase koncern VW
anonym napisał:
To víš koncern je koncern a nad něj není. Ty co s ním jezdí si myslej že to je nejcíc co je a hlavně to i všude nahlas vykřikujou a nás co s ním nejezdíme to vykřikování s..e, takže vykříkujem taky..................
nevykřikuj
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:25, 2,3 a 1,8Turbo
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200km/h, kde objem ničím nenahradíš. Rovněž by jste jim doporučil motor 2,0 85kw, ale zapomínáte dodat, aby přikoupili alespoň sud s olejem!!!
VW Passat 2,3V5 110kw, 205Nm, zrychlení 0-100 8,9s, maximální rychlost 223km/h, spotřeba 9,6L.
VW Passat 1,8 Turbo 110kw, 210Nm, zrychlení 0-100 8,9s, maximální rychlost 223km/h, spotřeba 7,9L Údaje udávané výrobcem!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:31, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200...
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:41, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
Tak jsi se měl lepší oženit!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:43, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Vážený pane redaktore!
Jak jste přišel na to, že se diesel vyplatí u ojetiny při nájezdu 30000km ročně a vyšším? Děkuji
Domnívám se, že vysoké roční nájezdy jsou kalkulovány vůči pořizovací hodnotě nového vozu, kdy úsporný diesel vyjde třeba o 100tis. dráž. Při koupi ojetiny je samozřejmě cenový rozdíl výrazně menší, takže ani roční nájezd nemusí být tak vysoký, ponecháte - li si vůz delší dobu.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:47, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
No vidíš, já tento motor mám v Octavii a teď za posledních asi 900 km tam mám spotřebu 7.8 litru. Kombinace město, mimo město, rovinky, kopečky. A to ji nijak nešetřím z kopce většinou bez plynu a se zařazeným rychlostním stupňem, ale do kopce nebo po rovinkách si vychutnávám turbo. Je pravda že Octavie má zrychlení z 0 na 100 tuším 8,4 s, protože je lehčí. Jinak se s ní dá jezdit i za 10 ale i za 6,4. Záleží kde jezdí a jak se jí šlape na krk. Nejsem žádný zastánce této značky, jen ji prostě mám, takže si vyprošuju reakce a urážky tipu: Další trotl se škodovkou.... atd.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:48, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Domnívám se, že vysoké roční nájezdy jsou kalkulovány vůči pořizovací hodnotě nového vozu, kdy úsporný diesel vyjde třeba o 100tis. dráž. Při koupi ojetiny je samozřejmě cenový rozdíl výrazně menší, takže ani roční nájezd nemusí být tak vysoký, ponecháte - li si vůz delší dobu.
Ještě doplním, váha vzduchu je sranda součástka, kterou pořídíte za 2 tis. a o turbu je třeba pečovat (kvalitním olejem) a chovat se k němu ohleduplně...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:48, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Ja mel tu 1.8T a muzu rict ze na tak tezky auto jako je passat je to docela smula. A to ze sem to mel od novoty (poridil nove zamestnavatel).
Jinak pri "rodinnem" cestovani (diky buzerujici manzelce, zadna sportovni jizda) jsem mel spotrebu kolem 8,5.
Pri sviznejsim vyuzivani potencionalu (ale stale v hranicich slusnosti) neni problem jezdit za 12.
Celkove jsem byl velmi nespokojen a urcite bych si takovej motor sam nekoupil...
Pokud máte zkušenost s 8,5 v reálném provoze, je to možné. Ale kolik si vezme 2,3??? Tam jsou přeci psané a srovnávané údaje výrobce!!!
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:54, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Pane redaktore!
Přečtěte si prosím tyto data udávané výrobcem a potom pište něco o tom, zda se to dá srovnávat či nikoliv. Píšete pěkné bláboly!!! Motor 2,3 a 1,8 Turbo mají srovnatelné výkony, výrazně rozdílnou spotřebu, a značně rozdílné povinné ručení. Myslím, že zvuk pětiválce nemůže nahradit ekonomickou nevýhodu vámi doporučené 2,3V5. Obzvlášť, když se jedná o čtyřčlennou rodinu kupující ojetinu za 170tKč. Rozdíl mezi těmito motory se projeví tak při ustálené velmi vysoké rychlosti přes 200...
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 11:55, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Asi od roku 2002 jsou TDI motory 66 a 81 KW totožené, různé jsou jen vstřiky a program řídicí jednotky. Je tam i stejné turbo. Označení tuším AGR.
To si nemyslím, 81kw verze vždycky měla turbo s proměnlivou geometrií lopatek (natáčením).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 12:00, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
Já před týdnem při výběru vozu porovnával 2.5 diesel Audi A4 a 1.8 T Audi A4, výkon byl stejný, spotřeba zhruba taky, ale náklady na provoz a povinné ručení mi vyšli o 4100,- ročně vyšší za diesel. Najedu pouze 10000 km ročně.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 25.07.2008 12:02, RE: 2,3 a 1,8Turbo
anonym napisał:
Značně rozdílné povinné ručení?? Značně? O kolik? O tisíc nebo dva?
Nehledě na to, že jsou pojištovny co dávají povinné ručení podle výkonu.(pak by na tom ty motory byly uplně stejně.)
Ta spotřeba-to je něco jinýho.Ikdyž je otázka jestli reálný rozdíl bude takový jaký udávají firemní hodnoty.
ALE - co když se to turbo vysype? Je to riziko navíc.
Myslím že je výhodnější ten přeplňovaný jednaosmičkový motor.
reagować
1 2 3 4 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.