0
powrót
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat Variant 2.0 BiTDI 4Motion: Co víc si přát?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Wtorek 03.03.2015 20:57, Lexus
Mám pocit, že nová 3,5 se zatím dává pouze do hybridní verze GS 450h... Nicméně ve spojení s hybridem má absurdní spotřebu... A to i přes nesmyslnou uváděnou kombinovanou spotřebu 5,9 l na sto (realita bude o 1-2 litry větší) při kombinovaném výkonu 350 koní...
reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 04.03.2015 13:54, RE: Lexus
brin napisał:
Mám pocit, že nová 3,5 se zatím dává pouze do hybridní verze GS 450h... Nicméně ve spojení s hybridem má absurdní spotřebu... A to i přes nesmyslnou uváděnou kombinovanou spotřebu 5,9 l na sto (realita bude o 1-2 litry větší) při kombinovaném výkonu 350 koní...


I kdyby to mělo kombinovaný výkon 500 koní a z toho 200 by bylo na elektromotor, nemělo by to na spotřebu žádný vliv. Jinak se motory s Atkinsovým cyklem dávají do více modelů, viz wikipedie.
A naposledy, na spritmonitor jsou GS450h nové i starší a spotřeba je víceméně stejná, takže si nejsem jistý, jestli se něco změnilo...

reagować
nahlásit
brin
ilość wystąpień727
data registracji28.03.2011
Środa 04.03.2015 19:33, Spotřeba
Takže výkon na spotřebu nemá podle vás vliv?

Na spritmonitoru jsou samé staré verze. Ke změně motoru došlo minulý rok.
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Środa 04.03.2015 19:54, RE: Spotřeba
brin napisał:
Takže výkon na spotřebu nemá podle vás vliv?Na spritmonitoru jsou samé staré verze. Ke změně motoru došlo minulý rok.


Má, ale ne zásadní. Zásadní vliv má koncepce motoru, čili, zda je, benzínový/ naftový, atmosférický/přeplňovaný, přímovstřikový/nepřímovstřikový a zejména počet válců hraje roli.
Pokud zůstanou komponenty motoru stejné a dojde chipováním ke zvýšení plnicího tlaku, ale je tomu adekvátně nastaveno dávkování paliva, tak při stejném jízdním stylu se spotřeba bude lišit minimálně. Pokud by se ale měnily komponenty (svody, turbodmychadlo, sání, vačky, hlava nebo i převodovka), tak vliv na spotřebu bude výraznější, obvylke dojde ke zvýšení.
Nejlépe je to vidět v katalozích, kde shodné motory s různým výkonem mají velmi podobné hodnoty spotřeb a jak se začne měnit obsah nebo počet válců, dochází ke skokům.
Tohle je myšleno obecně.
reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 04.03.2015 20:12, brin
Ten motor se používá v modelu RX450h už od roku 2010
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_GR_engine#2GR
reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Środa 04.03.2015 20:14, ...
A na spritmonitor je rozdíl mezi RX400h a RX450h půl litru...
reagować
nahlásit
1 2
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.