0
powrót
 

diskuze k tématu: Výběr vozu na denní použití

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, typ vozidla, osobní
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Cztwartek 20.04.2017 09:55, Výběr vozu na denní použití
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...
reagować
nahlásit
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Cztwartek 20.04.2017 10:02, RE: Výběr vozu na denní použití
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...


https://www.tipcars.com/fiat-croma/fiat-croma-19jtd-88kwdualklimserviska-48731167.html
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 20.04.2017 10:31, RE: Výběr vozu na denní použití
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...


Ahoj, bez váhání za mě Ford Mondeo s motorem 2.0 TDCi, dokonce 1.8 TDCi by se dal vydržet.
Fábie II - na delších cestách vadí úzký interiér, ale zejména časté korekce volantu, podvozek opravdu není na dálniční ježdění, spíše okresky, nemluvě o poddimenzovaném podvozku, lomícím se káblu vedoucím do předních dveří atd...
Klidně bych kouknul na Passata 1.9 TDI, kolem roku výroby 2007, opět fajnt koráb na časté ježdění.

Jinak fajn auto je i Renault Laguna III s motory 1.5 Dci nebo 2.0 Dci, samozřejmě ten dvoulitr je lepší. Nedej se zblnout amatérskými testy novinářů, už Laguna II po faceliftu je velmi kvalitní vůz. Můj kamarád má Lag II 1.9 Dci s 400tis.km a stále jezdí, měnila se spojka, brzdy, spotřebáky, ale motor, převodovka a FAP jsou původní, elektrika je ok. atd..
reagować
nahlásit
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Cztwartek 20.04.2017 11:19, RE: Výběr vozu na denní použití
BobanHTP napisał:
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...
Ahoj, bez váhání za mě Ford Mondeo s motorem 2.0 TDCi, dokonce 1.8 TDCi by se dal vydržet. Fábie II - na delších cestách vadí úzký interiér, ale zejména časté korekce volantu, podvozek opravdu není na dálniční ježdění, spíše okresky, nemluvě o poddimenzovaném podvozku, lomícím se káblu vedoucím do předních dveří atd...Klidně bych kouknul na Passata 1.9 TDI, kolem roku výroby 2007, opět fajnt koráb na časté ježdění.Jinak fajn auto je i Renault Laguna III s motory 1.5 Dci nebo 2.0 Dci, samozřejmě ten dvoulitr je lepší. Nedej se zblnout amatérskými testy novinářů, už Laguna II po faceliftu je velmi kvalitní vůz. Můj kamarád má Lag II 1.9 Dci s 400tis.km a stále jezdí, měnila se spojka, brzdy, spotřebáky, ale motor, převodovka a FAP jsou původní, elektrika je ok. atd..


Mondeo těžko, za dané peníze je generace 2007+ v kombíku s nájezdem pod 150 tkm skoro nesehnatelná (těch pár kusů, co v nabídce je, tam ještě dlouho pobude); vyšší nájezd nebude kupujícího zajímat, když mu 200 tkm vyloženě vadí.

Passat B6 s TDI je loterie a možná nejhorší passat všech dob, ale kvůli stočeninám a oblíbenosti u zlodějů bych ho vyloučil automaticky.

Laguna a ještě C5 - to jsou alternativy ze střední třídy, z nižší střední bych tam přihodil Opel Astra.
reagować
nahlásit
Pepe
ilość wystąpień1143
data registracji09.05.2007
Cztwartek 20.04.2017 11:31, RE: Výběr vozu na denní použití
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...


Ta 307/308 by byla fajn, vyššího nájezdu bych se nebál. Pořídil bych 307 s 2,0 HDi 100kW, zbyde mu dost peněz na případný průsery. Silný a ekonomický motor, má to šestku. 307 je pohodlná, sedačky výborný, prostoru ažaž. V kufru jsme svého času vozili 2 sporťáky Maxi Cosi. Sklapnuté a postavené na výšku... Díky rozvoru 2,7m je dost místa na zadních sedačkách.
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Cztwartek 20.04.2017 11:43, RE: Výběr vozu na denní použití
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...


Moje úvaha půjde přes náklady:
Předpokládám, že s nafťákem ušetří 3 litry na 100 km, což při nájezdu 25 tkm/rok za 3 roky činí (3*3*250*30)=67500 Kč. Audi, co má teď, už zásadně na ceně neklesne a nemusí vyžadovat cenově nákladnější údržbu než nákup novější naftové postarší ojetiny. Naftová ojetina bude 3 roky cenu ztrácet a docela razantně, zejména pokud jí přibude na hrbu 75 tkm k již momentálním 150-ti (hypotetickým).
Pokud je vize nákupu nového auta, tak překlenování 3 let jinou ojetinou nevidím, jako ekonomicky zásadně výhodné.
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 20.04.2017 12:26, RE: Výběr vozu na denní použití
BobanHTP napisał:
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...
Ahoj, bez váhání za mě Ford Mondeo s motorem 2.0 TDCi, dokonce 1.8 TDCi by se dal vydržet. Fábie II - na delších cestách vadí úzký interiér, ale zejména časté korekce volantu, podvozek opravdu není na dálniční ježdění, spíše okresky, nemluvě o poddimenzovaném podvozku, lomícím se káblu vedoucím do předních dveří atd...Klidně bych kouknul na Passata 1.9 TDI, kolem roku výroby 2007, opět fajnt koráb na časté ježdění.Jinak fajn auto je i Renault Laguna III s motory 1.5 Dci nebo 2.0 Dci, samozřejmě ten dvoulitr je lepší. Nedej se zblnout amatérskými testy novinářů, už Laguna II po faceliftu je velmi kvalitní vůz. Můj kamarád má Lag II 1.9 Dci s 400tis.km a stále jezdí, měnila se spojka, brzdy, spotřebáky, ale motor, převodovka a FAP jsou původní, elektrika je ok. atd..


Zdravím,jak to zde sleduji,tak to vypadá že jste odborník na Ford a Fabie,rád by jsem se zeptal co je na podvozku Fabie poddimenzováno,abych byl připraven ,až se dostaví problém?
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Cztwartek 20.04.2017 12:50, RE: Výběr vozu na denní použití
Kojot027 napisał:
... do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto...... Musí to být kombi... vydrželo aspon další 3 roky...


Pokud mu jinak audi vyhovuje a je trochu udržované, řešení je přestavba na plyn. Investice je za rok zpět a neriskuje potíže s neznámým dieselem.
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 20.04.2017 13:52, RE: Výběr vozu na denní použití
Fanda napisał:
BobanHTP napisał:
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...
Ahoj, bez váhání za mě Ford Mondeo s motorem 2.0 TDCi, dokonce 1.8 TDCi by se dal vydržet. Fábie II - na delších cestách vadí úzký interiér, ale zejména časté korekce volantu, podvozek opravdu není na dálniční ježdění, spíše okresky, nemluvě o poddimenzovaném podvozku, lomícím se káblu vedoucím do předních dveří atd...Klidně bych kouknul na Passata 1.9 TDI, kolem roku výroby 2007, opět fajnt koráb na časté ježdění.Jinak fajn auto je i Renault Laguna III s motory 1.5 Dci nebo 2.0 Dci, samozřejmě ten dvoulitr je lepší. Nedej se zblnout amatérskými testy novinářů, už Laguna II po faceliftu je velmi kvalitní vůz. Můj kamarád má Lag II 1.9 Dci s 400tis.km a stále jezdí, měnila se spojka, brzdy, spotřebáky, ale motor, převodovka a FAP jsou původní, elektrika je ok. atd..
Zdravím,jak to zde sleduji,tak to vypadá že jste odborník na Ford a Fabie,rád by jsem se zeptal co je na podvozku Fabie poddimenzováno,abych byl připraven ,až se dostaví problém?


Fábie II, měl jsem ji 6 let, kupovanou jako novou. Výbava Magic (něco jako Elegance) v kombíku.
Tak tedy problémy začly přesně rok po 4-leté záruce 60000km.
- postupně odešel zadní výfukový tlumič (rozsypal se)
- postupně odešel opřední výfukový tlumič (rozsypal se)
- natrhnul se vlnovec, bohužel po výměně v originál servisu už nikdy auto nebylo tak tiché, několikrát reklamováno, servis se snažil, ale nic nepomohlo, přibyly i jemné vibrace při volnoběhu
- začly reznout kolejničky a šrobky úchytu sedaček
- kolem 80tis.km opakovaně začly problémy s el. otevíraním předních oken. Několkrát rozbráno, vyčištěno, ale stále neopraveno. Nakonec díky fora HTP jsem zjistil, že takhle se chovají nalomené kable do předních dveří, typická závada Fa2. Samozřejmě záleží jak auto používáte atd.
- kolem 100tis.km tlumiče na hraně životnosti
- kolem 100tis.km - v přední nápravě silentbloky, čepy, kupodivu ložiska byly ok, to ve Fábii I jsem už měnil kolem 70tis.km
- ve 110tis.km začal zlobit HTP motor, pozor CGPA verze která "zaručeně" už je vychytaná
- Suma sumáru levný malý kombík s nevyplatil ani náhodou, měl jsem koupit tehdy něco trochu dražšího jako Oct II1.6 MPI nebo Focus II1.4.
Mimo jiné doma teď mám stejně starý Focus jako tu Fábii, mám tam původní tlumiče výfuku, vlnovec i čepy. Motor, převodovka ok


-
reagować
nahlásit
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Cztwartek 20.04.2017 15:57, Fabie č2.
Tak z prohlídky je zpět a ani sportovní sedačky mu nějak prý nevyhovují. Ale měla silnější motor 77Kw a to by prý bylo ok, ale nájezd 190 a to je podle něj neekonomické. Zkusil Si v bazaru nějakou Astru, ale to se mu taky nezamlouvá, mačká si nohu o středový panel v oblasti lýtka. Na tu Cromu se mrkne, ale Brno je pro něj z ruky.. díky
reagować
nahlásit
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Cztwartek 20.04.2017 16:09, RE: Výběr vozu na denní použití
David V napisał:
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...
Moje úvaha půjde přes náklady:Předpokládám, že s nafťákem ušetří 3 litry na 100 km, což při nájezdu 25 tkm/rok za 3 roky činí (3*3*250*30)=67500 Kč. Audi, co má teď, už zásadně na ceně neklesne a nemusí vyžadovat cenově nákladnější údržbu než nákup novější naftové postarší ojetiny. Naftová ojetina bude 3 roky cenu ztrácet a docela razantně, zejména pokud jí přibude na hrbu 75 tkm k již momentálním 150-ti (hypotetickým).Pokud je vize nákupu nového auta, tak překlenování 3 let jinou ojetinou nevidím, jako ekonomicky zásadně výhodné.


No tu svou A6 si nechá na dálky, kdy je schopen v pohodlí kočáru V6/ 2,4i stlačit spotřebu na cca 8,5 a občasnou jízdu pro manželku. Proto shání něco co bude realně na ty přískoky skrz Prahu jezdit max za 6. Ano právě proto si A6 chce nechat neb reálná cena bez oprav bude kolem 50 -55 tis. Navíc ted ty peníze chce do novějšího auta dát.
reagować
nahlásit
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Cztwartek 20.04.2017 16:11, RE: Výběr vozu na denní použití
capslock napisał:
Kojot027 napisał:
... do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto...... Musí to být kombi... vydrželo aspon další 3 roky...
Pokud mu jinak audi vyhovuje a je trochu udržované, řešení je přestavba na plyn. Investice je za rok zpět a neriskuje potíže s neznámým dieselem.


Plyn mu nesmí do baráku, natož do auta... při reálné ceně auta 55 tis dát dalších 25 za plyn, nemyslím si že to bude dobrý nápad.
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Cztwartek 20.04.2017 17:58, RE: Výběr vozu na denní použití
BobanHTP napisał:
Fanda napisał:
BobanHTP napisał:
Kojot027 napisał:
Ahoj, pro kamaráda sháním relevantní názory. Změnil zaměstnání a do práce dojíždí denně 52 km tam a 52km zpět. Je to skrz Prahu přes Blanku. Bohužel jeho stávající benzínové audi při spotřebě 10,5 není adekvátní a navíc má již 270.000 najeto.. Na nákup má aktuálně cca 160/170 + dalších 10 do prvního servisu po koupi. Roční nájezd si spočítal na 25.000 km a spíš víc. Tedy zvolit asi diesel. začal hledat mezi Octáviemi (velikostně je to asi to co by chtěl) a i30, zjistil že vše má okolo 200 tis km plus za tyhle peníze a tak vybírá mezi Fabiemi 1,6TDI a nebo Peugotem 207/307. Musí to být kombi, protože vozí stále nějaké krabice s materiály a do hatchbaku se nevejde. Měl by někdo nějaký tip na případně jiné auto co by mu vydrželo aspon další 3 roky? ( Pak má vizi, že chce jít do nového vozu.) A spolehlivě a komfotně ho odvezlo? U fabie byl rozčarován z tvrdých sedaček a 207 byla malá. 307 je asi ok, ale zatím není vhodný kus ...Pak zkusil nějakou Kia 1,6 CRDi a to mu zas přišlo jako kostitřas..dnes se jede podívat na nějakou lepe vybavenou fábii. Díky za názory...
Ahoj, bez váhání za mě Ford Mondeo s motorem 2.0 TDCi, dokonce 1.8 TDCi by se dal vydržet. Fábie II - na delších cestách vadí úzký interiér, ale zejména časté korekce volantu, podvozek opravdu není na dálniční ježdění, spíše okresky, nemluvě o poddimenzovaném podvozku, lomícím se káblu vedoucím do předních dveří atd...Klidně bych kouknul na Passata 1.9 TDI, kolem roku výroby 2007, opět fajnt koráb na časté ježdění.Jinak fajn auto je i Renault Laguna III s motory 1.5 Dci nebo 2.0 Dci, samozřejmě ten dvoulitr je lepší. Nedej se zblnout amatérskými testy novinářů, už Laguna II po faceliftu je velmi kvalitní vůz. Můj kamarád má Lag II 1.9 Dci s 400tis.km a stále jezdí, měnila se spojka, brzdy, spotřebáky, ale motor, převodovka a FAP jsou původní, elektrika je ok. atd..
Zdravím,jak to zde sleduji,tak to vypadá že jste odborník na Ford a Fabie,rád by jsem se zeptal co je na podvozku Fabie poddimenzováno,abych byl připraven ,až se dostaví problém?
Fábie II, měl jsem ji 6 let, kupovanou jako novou. Výbava Magic (něco jako Elegance) v kombíku.Tak tedy problémy začly přesně rok po 4-leté záruce 60000km.- postupně odešel zadní výfukový tlumič (rozsypal se)- postupně odešel opřední výfukový tlumič (rozsypal se)- natrhnul se vlnovec, bohužel po výměně v originál servisu už nikdy auto nebylo tak tiché, několikrát reklamováno, servis se snažil, ale nic nepomohlo, přibyly i jemné vibrace při volnoběhu- začly reznout kolejničky a šrobky úchytu sedaček- kolem 80tis.km opakovaně začly problémy s el. otevíraním předních oken. Několkrát rozbráno, vyčištěno, ale stále neopraveno. Nakonec díky fora HTP jsem zjistil, že takhle se chovají nalomené kable do předních dveří, typická závada Fa2. Samozřejmě záleží jak auto používáte atd.- kolem 100tis.km tlumiče na hraně životnosti- kolem 100tis.km - v přední nápravě silentbloky, čepy, kupodivu ložiska byly ok, to ve Fábii I jsem už měnil kolem 70tis.km - ve 110tis.km začal zlobit HTP motor, pozor CGPA verze která "zaručeně" už je vychytaná - Suma sumáru levný malý kombík s nevyplatil ani náhodou, měl jsem koupit tehdy něco trochu dražšího jako Oct II1.6 MPI nebo Focus II1.4. Mimo jiné doma teď mám stejně starý Focus jako tu Fábii, mám tam původní tlumiče výfuku, vlnovec i čepy. Motor, převodovka ok -


Zvláštní,také mám doma Fabinku 2007 HTP 51 KW kod motoru ani nevím.Při první servisní prohlídce opravili rezonující madlo zadních dveří.Kolem 100 000 km rovněž přerušen drát do zadních dveří,ale oprava doslova za pár korun,někde těsně po 100 000 km vyměněny silentbloky přední nápravy,jinak na podvozku vše původní a bez vůlí i nyní ve 163 000 km,až na dorazy zadních tlumičů.Je to týden,co jsem před tech. kontrolou vyměnil po 10 letech komplet výfuk,včetně všech gum,co to na nich drží,Dal jsem tam Tyyl ,velmi dobře dopadl v testu SM,je kvalitně vyroben,dobře vše pasuje,nezvyšuje hlučnost ani nesnižuje výkon,celé mě to vyšlo na 3 900 kč,problém byl pouze povolit šrouby na katalyzátoru,dále dělány brzdy,motor zatím bez problémů,má i původní rozvody,vyměním je ve 200 000,km,jinak provedena přestavba na LPG,s vozem spokojenost a to dostal dost zahulit když se sním učili děti před autoškolou jezdit.
reagować
nahlásit
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 20.04.2017 18:43, nafta
úsporný a spolehlivý vůz je Toyota Corolla 1.4 D-4D
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Cztwartek 20.04.2017 23:25, FANDA> závidím
Ahoj Fando, moc závidím, asi jsem měl vůz z páteční výroby
reagować
nahlásit
capslock
ilość wystąpień355
data registracji28.07.2007
Piątek 21.04.2017 01:32, zbytečné předsudky
Kojot027 napisał:
Plyn mu nesmí do baráku, natož do auta... při reálné ceně auta 55 tis dát dalších 25 za plyn, nemyslím si že to bude dobrý nápad.


Pokud je ve slušném stavu, je přestavba té A6 mnohem smysluplnější krok a kolik je reálná cena auta je úplně jedno.... pokud jezdím velkým pohodlným benzínem střední třídy, na malý naftový sráč bych si sotva zvyknul... tuplem, pokud jediná motivace je pár korun levnější cesta.

Ušetřené peníze použít za ty tři roky na nové.
reagować
nahlásit
i
ilość wystąpień37
data registracji09.05.2007
Piątek 21.04.2017 15:02, ojetina
Dobrý den,

vzhledem k napsanému bych se rovněž přiklonil k plynofikaci stávajícího vozu. Naftová ojetina nižší až střední třídy s daným rozpočtem bude ve stavu před velkým servisem (typicky po 200 tis. km). Pokud potřebuje 2. auto a audi bude na dálky, logika volí vybrat to nejjednodušší, tzn. něco jako Fabia I s 1,4 55 kw / Octavia I s 1,6 75 kw a za ušetřený peníz udělat podvozek a rozvody + rovněž plynofikace.
reagować
nahlásit
Kojot027
ilość wystąpień111
data registracji02.01.2011
Poniedziałek 24.04.2017 08:39, Vybráno
Auto má už skoro doma. Po prvním majiteli.. Mondeo 2010, 2.0 TDCI najeto 174.000, dovoz. Serviska, výpis ze zahraniční technicky. I tři poslední faktury ze servisu. V servisce pravidelně dvakrát ročně olej. Vždy po 15.000 km. Auto má aktuálně po výměně brzdových kotoučů a tlumičů asi před 25 tis km... Ač je to dovoz myslím z Belgie, nemá kouli, že by to tahalo karavan. A je v automatu. 30 cm dlouhý škrábanec na plastovém nárazníku. Dle jeho slov: Pohodlí srovnatelný s Audi, vše se mi do něj vejde, možná i víc. Prodejce ho nechal svézt skoro 70 km. Auto je v ČR asi měsíc. Výbava slušná. Děkuje za nápady a rady. Ale fakt do menšího auta se blbě přesedá..vše menší se mu zdálo že sedí v sardinkový plechovce.
reagować
nahlásit
BobanHTP
ilość wystąpień2404
data registracji19.08.2015
Wtorek 25.04.2017 12:13, Ať slouží!
Ahoj, vybral bych to samé ! Tak ať autíčko dobře slouží!!
reagować
nahlásit
canada25
ilość wystąpień4
data registracji11.06.2017
Poniedziałek 12.06.2017 19:11, Výběr vozu na denní použití
Dobrý den,prosím o radu. Chtěla bych vyměnit mé opěvované auto /diesel, SUV, spolehlivé, leč jiř starší). Potřebuji kombi (velcí psi), zároveň děti. Ráda bych benzín, jezdím téměř denně do 15 km, občas dlouhou trať - 500 - 800km, ale ročně tak doo 25000 km. Cenu + - 200000,- . Myslela jsem si na Octávku combi, ale poo přečtení názorů zde si nejsem již tak jistá. Předem moc děkuji za pomoc.
reagować
nahlásit
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.