0
powrót
 

diskuze k tématu: ZKUŠENOSTI po roce provozu: Alfa Romeo 156 1.8 TS

kategorie zaszeregowania tematu: italská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 18:01, RE: Krásný auto, ALE
anonym napisał:
Aut jsem měl fakt moc, faktem je, že žádné nebylo nové, vždy cca 5 let staré a po max. 1 roce jde pryč. Poslední v řadě byl Passat TDi B6, BMW 320D a Alfa 156 1.9 JTD. Nejvíce nákladů do oprav šlo do Passata, zanechal ve mě dojem opravdu velmi nedokonalého etalonu své třídy. BMW nebylo až tak špatné, ale Alfa mě docela nadchla, mám ji už téměř půl roku a mimo běžný spotřebák nic navíc a jízda....pohádka. Tak asi tak.
Proboha- jak můžete hodnotit spolehlivost aut, když máte jeden bůhvíjak oježděný kus po dobu pouhého jednoho roku ?

Kdybyst jich měl od každého modelu 5000 a jezdil s nima 5 let, tak by se z toho daly dělat nějaké závěry.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 18:10, Alfa
Jaaj, 156-ka je krasne auto, velmi rad by som si kupil, ale po precitani viacerych recenzii tak asi (urcite) neurobim. Nemam zaujem venovat svoj volny cas sraniu sa s autom a navstevam servisov. Asi radsej siahnem po nejakej Honde. Sice horsi dizajn, ale napriklad taky VTEC 1.8 vydrzi asi 2x to, čo Twin spark, takze nie je o com. V Alfe by si niekto zasluzil poriadnu nakladacku. Ked Alfu, tak asi jedine novu, ale na to zatial nemam, a keby mam, tak ako fyzicka osoba tolko do auta nevrazim uz len z principu, nemienim ho potom "sušiť" ďaľších x rokov.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 19:29, Fiat Group benzin nebrat
Fiati sice delaji jedny z nejlepsich dieselu vubec, ale benzinove motory neumi. Bud to jsou neprilis vykonne ovsem velmi citlive mrdky jako Twin Sparky, aneb jen vcelku lehce nadprumerny vykon z dvoulitru za cenu velmi choulostiveho motoru a nebo vcelku prijemne sestivalce, ktere ovsem zerou jako osmivalce od konkurence nebo jeste vice. Proste kdyz Fiat (nebo Alfa ci Lancia) tak diesel, pro benzin se stavit jinde.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 20:54, Magneti mareli
Italové umí krásná auta. Třeba nový Punto nebo 156 v kombíku, ty se mi fakt líbí. Škoda, že ta kvalita pokulhává. 156 by byla jasná volba.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 20:55, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Fiati sice delaji jedny z nejlepsich dieselu vubec, ale benzinove motory neumi. Bud to jsou neprilis vykonne ovsem velmi citlive mrdky jako Twin Sparky, aneb jen vcelku lehce nadprumerny vykon z dvoulitru za cenu velmi choulostiveho motoru a nebo vcelku prijemne sestivalce, ktere ovsem zerou jako osmivalce od konkurence nebo jeste vice. Proste kdyz Fiat (nebo Alfa ci Lancia) tak diesel, pro benzin se stavit jinde.
Koukám že se ozval motorový znalec, který asi nikdy nevlastnil delší dobu italské auto a dá na řeči u piva. Benzínové motory má Fiat také dobré, výkonné jsou dostatčně a spotřeba odpovídající. Nebudu vyjmenovávat řady motorů, ale třeba 1.6 16V co dávali do Brava, Marei byly na svou dobu jedny z nejlepších a Alfí TS je sportovně laděny a kontrola oleje je celkem základní věc kterou musí člověk dělat u VŠECH motorů. Italové zavedli mnoho technických novinek, které se používají dodnes. Jinak k tématu, kdybych potřeboval domů další auto tak to bude Alfa (jednu jsem bohužel musel z rodinných důvodů prodat). Ty auta mají své kouzlo a svezení v nich je super. Za trochu péče se odvděčí dobrými výkony. Je to také o štěstí padnout na kus, který nebude zlobyt, ale to platí o všem a ne jen o autech.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 21:43, Alfa....
Tak jak tu uz bolo viac menej naznacene, kto chce spolahlivejsiu a menej narocnu alternativu Alfy, mal by ist do Hondy...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 23:48, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Fiati sice delaji jedny z nejlepsich dieselu vubec, ale benzinove motory neumi. Bud to jsou neprilis vykonne ovsem velmi citlive mrdky jako Twin Sparky, aneb jen vcelku lehce nadprumerny vykon z dvoulitru za cenu velmi choulostiveho motoru a nebo vcelku prijemne sestivalce, ktere ovsem zerou jako osmivalce od konkurence nebo jeste vice. Proste kdyz Fiat (nebo Alfa ci Lancia) tak diesel, pro benzin se stavit jinde.
Citlivá a nepříliš výkonná mrdka si kamaráde obávám se jenom Ty sám. Zkus se projet tříltrovou 164-kou, abys někdy viděl, co je pořádná akcelerace v pláštíku nenápadné limuzíny, můžeš to porovnat např. se svou Feldou, na kterou asi v garáži nábožně zíráš.... Měl jsem 3 Alfy, všechno 164-ky a už u nich zůstanu, jsou naopak velice spolehlivé.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.06.2007 23:52, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Koukám že se ozval motorový znalec, který asi nikdy nevlastnil delší dobu italské auto a dá na řeči u piva. Benzínové motory má Fiat také dobré, výkonné jsou dostatčně a spotřeba odpovídající. Nebudu vyjmenovávat řady motorů, ale třeba 1.6 16V co dávali do Brava, Marei byly na svou dobu jedny z nejlepších a Alfí TS je sportovně laděny a kontrola oleje je celkem základní věc kterou musí člověk dělat u VŠECH motorů. Italové zavedli mnoho technických novinek, které se používají dodnes. Jinak k téma...
Nerozčiluj se s tím znalcem, každý jen trochu znalý Alfista se jen zasměje a se škodbilým výrazem půjde nastartovat např. svoji třílitrovou "mrdku", aby to natřel všem tzv. "fárům" šitroko daleko..... A znalec mezitím v garáži svařuje z lešenářských trubek sportovní vejfuček pro svýho feldího nebo fábovitýho mazlíčka
A ono i takový starý dobrý 2.0 TS 8v dokáže překvapit, když se točí, jede jako čert a zdatně sekunduje i tomu třílitru. Osobní zkušenost.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 08:50, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Nerozčiluj se s tím znalcem, každý jen trochu znalý Alfista se jen zasměje a se škodbilým výrazem půjde nastartovat např. svoji třílitrovou "mrdku", aby to natřel všem tzv. "fárům" šitroko daleko..... A znalec mezitím v garáži svařuje z lešenářských trubek sportovní vejfuček pro svýho feldího nebo fábovitýho mazlíčka
A ono i takový starý dobrý 2.0 TS 8v dokáže překvapit, když se točí, jede jako čert a zdatně sekunduje i tomu třílitru. Osobní zkušenost.
Ono ani motor 1.4 16V 90 koní se 6 ti kvaltem co se daval do Grande Punta a Stila neni vubec spatny motor. A ted fiat prichystal 1.4 turba, tak uvidime jak budou spolehlive, ale papirove vykony maji slibne, tak uvidime na prvni jizdni dojmy a pak jak vypada motor po 100 tis km.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 10:45, RE: Fiat Group benzin nebrat
mufik.martin napisał:
Ono ani motor 1.4 16V 90 koní se 6 ti kvaltem co se daval do Grande Punta a Stila neni vubec spatny motor. A ted fiat prichystal 1.4 turba, tak uvidime jak budou spolehlive, ale papirove vykony maji slibne, tak uvidime na prvni jizdni dojmy a pak jak vypada motor po 100 tis km.
Mame vo firme 156,1,9 JTD-110 kw,zo 6kvaltom,jeden z poslednych predaných kusov 156 na Slovensku,po dvoch rokoch zatial bezproblemov,spotreba okolo 6,5 litrov,za tie prachy s takou vybavou nebolo o čom,aj ked je jasne že po 3-4 rokoch za nu pri predaji viac ako tri kila nedostaneme,ale rychla strata hodnoty je nevýhoda vsetkych álf,ked sme u predajcu AR ponukali našu predošlú 166 na protiúčet za nové,tak nás dorazil tvrdením že tieto staršie alfy nikto nechce
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 15.06.2007 11:23, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Fiati sice delaji jedny z nejlepsich dieselu vubec, ale benzinove motory neumi. Bud to jsou neprilis vykonne ovsem velmi citlive mrdky jako Twin Sparky, aneb jen vcelku lehce nadprumerny vykon z dvoulitru za cenu velmi choulostiveho motoru a nebo vcelku prijemne sestivalce, ktere ovsem zerou jako osmivalce od konkurence nebo jeste vice. Proste kdyz Fiat (nebo Alfa ci Lancia) tak diesel, pro benzin se stavit jinde.
asi zapomínáš na 2,5 benzin, ten by určitě šel ...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.06.2007 03:25, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Koukám že se ozval motorový znalec, který asi nikdy nevlastnil delší dobu italské auto a dá na řeči u piva. Benzínové motory má Fiat také dobré, výkonné jsou dostatčně a spotřeba odpovídající. Nebudu vyjmenovávat řady motorů, ale třeba 1.6 16V co dávali do Brava, Marei byly na svou dobu jedny z nejlepších a Alfí TS je sportovně laděny a kontrola oleje je celkem základní věc kterou musí člověk dělat u VŠECH motorů. Italové zavedli mnoho technických novinek, které se používají dodnes. Jinak k téma...
presne tak,moje rec anonyme
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 17.06.2007 22:54, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
presne tak,moje rec anonyme
No nevim pánové mám od Fiatu 20V Turbo a jede to jako drak. 2.0 TFSI v OII. nema sanci.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 25.08.2007 13:34, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Fiati sice delaji jedny z nejlepsich dieselu vubec, ale benzinove motory neumi. Bud to jsou neprilis vykonne ovsem velmi citlive mrdky jako Twin Sparky, aneb jen vcelku lehce nadprumerny vykon z dvoulitru za cenu velmi choulostiveho motoru a nebo vcelku prijemne sestivalce, ktere ovsem zerou jako osmivalce od konkurence nebo jeste vice. Proste kdyz Fiat (nebo Alfa ci Lancia) tak diesel, pro benzin se stavit jinde.
Ja bych rekl ze naopak Fiati benzinove motory umi a konecne se naucil delat i naftaky. Problem u italskych aut je, ze jsou neuveritelne ziva a velmi prijemna na rizeni, takze si je vetsinou kupuji lidi co jim davaji poradne na frak, kdo si kupuje itala z druhe ruky, musi pocitat s tim ze to auto melo daleko tezsi zivot nez usedly nemec a ze to na tom aute muze byt znat. Kdo kupuje itala, at nekupuje auto za cely svuj rozpocet, ale at si radeji necha neco pro stricka prihodu...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 17.09.2007 16:43, RE: Fiat Group benzin nebrat
anonym napisał:
Ja bych rekl ze naopak Fiati benzinove motory umi a konecne se naucil delat i naftaky. Problem u italskych aut je, ze jsou neuveritelne ziva a velmi prijemna na rizeni, takze si je vetsinou kupuji lidi co jim davaji poradne na frak, kdo si kupuje itala z druhe ruky, musi pocitat s tim ze to auto melo daleko tezsi zivot nez usedly nemec a ze to na tom aute muze byt znat. Kdo kupuje itala, at nekupuje auto za cely svuj rozpocet, ale at si radeji necha neco pro stricka prihodu...
Přesně tak! Frajer asi neví že 1,6 měla 88kW, 1,8 107kw a 2,0 114kW o 2,5 a 3,2 GTA ani nemluvě. Přesto že se AR 156 již pár let nedělá tak výkonově předčí spousty dnes produkovaných aut. Příkladem je třeba VW 1,6 77kW v Octaviich a Golfech. A oslavovane 1,6FSI s 85kw.
Italsá živá auta si kupují lidé co se chtějí povozit, lidé kterým lahodí ten zvuk co má jen Alfa.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Niedziela 10.08.2008 10:09, baks4c
Z vlastní zkušenosti bohužel musím potvrdit, že u Alfy se nejedná o klasickou koupi, kdy vyměňujete peníze za nějakou protihodnotu, ale o loterii, kde svoje peníze prostě vsadíte a uvidíte. Nenareklamujete nic. To mluvím o novém autě. U ojetého mi situace připadá lepší, protože vsázíte podstatně menší částku a u starého auta se počítá s tím, že nebude v pořádku.
Kromě vzhledu na Alfě není nic, co by odůvodňovalo takový risk.
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.