0
powrót
 

diskuze k tématu: Spolehlivé kombi v úrovni 50-70 tis. Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
Martin Srb
ilość wystąpień45
data registracji13.04.2012
Cztwartek 12.03.2015 18:24, .
Tu diskuzi jsem neznal, proto jsem reagoval na tuhle, kde to vypadalo, že je Tipo postavený vedle Focuse
reagować
David V
ilość wystąpień2054
data registracji16.05.2007
Cztwartek 12.03.2015 21:33, RE: Koroze
Martin Srb napisał:
No srovnávat zrovna Tipo s Focusem je někde jinde. Musíme vzít stejnou kategorii a rok výroby takže Fiesta nbeo Escort z toho roku.Jiank okolo 70 se dají sehnat poFL benzínové Mondea, ale jak píše Koloss od maji telů, stačí se podívat na bazos.cz a nebo lépe na facebooku je skupina a někdo prodává svoje auto pak co je nejlepší volba od někhoo na diskuzním foru zaměřeném na fordy, obvykle tam mají lidi galerii kde popisují co vše se na autě dělalo i člověk vidím podle psaní co je prodávající zač.


Souhlas, svoje poslední auto jsem taky koupil přímo od majitele za lepší peníze než by bylo v bazaru. Nicméně bazary jsou užitečné na prohlédnutí si aut a vyzkoušení. Zas na druhou stranu, ségra měla Fiestu z Áček, a ta byla velmi slušná. Nicméně ji s ní kupoval otec, který se vyzná.
reagować
smazaný uživatel
ilość wystąpień
data registracji
Cztwartek 12.03.2015 23:54, RE:
Dobrý den. Správně volíte benzínový motor, při Vašem rozpočtu potom bude vhodné volit mezi Fordem Focus nebo Opelem Astra. Oba vozy mají dobré benzínové šestnáctistovky, celkově jsou to auta spolehlivá a s nízkými provoznímu náklady. Chybu byste neměl udělat ani v jednom případě.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 13.03.2015 06:59, RE: Focusy a rez
Koloss napisał:
Giorgio napisał:
Ten spor tehdy byl o tom, že jsi zarputile tvrdil, že tehdejší fordy reznou méně (respektive že vlastně nereznou a že není možné rezavý focus najít) než stejně staré fiaty, v čemž ti kromě mě oponovalo dalších X lidí. Já jsem viděl orezlý focus naposledy včera, ale budeme se tu zase hádat o kusech? Podle mě to nemá smysl a věřím, že ani jeden z nás to nemá zapotřebí. Jestli se tu řeší 15 let stará auta, tak ta můžou mít za sebou tolik (bez ohledu na značku), že všeobecná míra stejně může zahaprovat na konkrétním autě. Proto je nutné posuzovat u tak starých aut jednotlivé exepláře individuálně a ty všeobecné informace o modelech brát jen jako informační background. Když se vrátím k tomu mondeu - ano, ráno jsem viděl předfaceliftované, co mělo totálně sežrané všechny boční dveře. Otázkou je, jestli ty s lepší odolností vůči korozi vyrobené od roku 2004 půjdou sehnat v rozumném stavu do 70 tisíc. Aktuálně je na TipCars takové benzinové kombi jediné. A další otázkou je, jestli je těch 70 opravdu strop. Za 75 tisíc se totiž už dá sehnat dvojkový focus s benzinem, kdežto pod 70 je jen nafťák.
Už je to tu zase, mám dojem, jako bychom četli každý úplně jinou diskuzi, nebo snad žili v jiné dimenzi. Že bych se hádal s dalšíma X lidma? To bych určitě nedělal. Jestli se k tobě někdo přidal, se mi už vůbec nechce hledat, ale to tvoje X je někde mezi nulou a jednou, víc ne. Naopak si vybavuju, že se někdo vyjádřil proti Fiatu, ne sice kvůli korozi, ale za nekvalitu interiéru. No a Focus kolem mě projel jeden před deseti minutama, ze tří metrů jsem na něm neviděl jedinou stopu koroze, žádné stopy lakování. A zrovna ráno jsem se ptal svého mechanika, jestli zná ještě nějaké jezdící Tipo, tak zná, je hodně rezavé ale ještě jezdí. A jinak - ano, sehnat Mondeo v kombajnu za 70 litrů s benzínem nebude úplně hned, ale není to nereálné. Já osobně jsem svá Mondea kupoval od majitelů ne přes bazar. V bazaru budou nadsazené ceny a bude se o nich dát diskutovat. Já jsem v případě slušného stavu akceptoval o něco vyšší cenu, ale výsledkem zase bylo, že po koupi jsem nemusel řešit víceméně žádný servis.


Těch lidí bylo více a ty ses projevoval jako islamistický fanatik (tvoje víra ve Ford budiž jediný správný světonázor a všichni rozdílného smýšlení budiž tví úhlavní nepřátelé na smrt, naštěstí jen vůči mně). Nevím, proč máš pořád tendenci vytahovat tipo, které se přestalo vyrábět v roce 1995 (a se kterým ty problémy fiatů s korozí v podstatě zmizely). Už tehdy jsem mluvil a taky jsem ti poslal namátkové výběry z TipCarsu aut obou značek vyrobených PO roce 1999 a ani na tom nejlevnějším fiatu za 8 tisíc nebylo něco, co bylo na focusu za trojnásobek. Aktuálně máš pěkný a nekorodující focus třeba zde: http://www.tipcars.com/ford-focus/ford-focus-10681242.html Víc se k tomu nemíním vracet, ale nadzvedla mě poznámka o tom, kdo si tu nevidí do úst. V prvé řadě si nastav zrcadlo a přestaň se chovat jako hulvát.

Na bazoši a podobných serverech se samozřejmě dá sehnat leccos výrazně levněji, ale diskuze se vede na bazarnickém serveru, tak je asi relevatní srovnávat nabídky autobazarů. Otázkou je, proč někomu, kdo (jak sám píše) přechází ze statusu studenta, cpát hned tak velké auto, jakým mondeo je. Tím spíše, když se dá sehnat za stejné peníze a se stejnou obtížností modernější dvojkový focus, který toho nemusí mít tolik za sebou. Tazatel chce jen kombi, ne nutně to největší možné. Ta astra zmíněná výše je taky dobrá volba.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 13.03.2015 10:43, RE: Focusy a rez
Giorgio napisał:
Těch lidí bylo více a ty ses projevoval jako islamistický fanatik (tvoje víra ve Ford budiž jediný správný světonázor a všichni rozdílného smýšlení budiž tví úhlavní nepřátelé na smrt, naštěstí jen vůči mně). Nevím, proč máš pořád tendenci vytahovat tipo, které se přestalo vyrábět v roce 1995 (a se kterým ty problémy fiatů s korozí v podstatě zmizely). Už tehdy jsem mluvil a taky jsem ti poslal namátkové výběry z TipCarsu aut obou značek vyrobených PO roce 1999 a ani na tom nejlevnějším fiatu za 8 tisíc nebylo něco, co bylo na focusu za trojnásobek. Aktuálně máš pěkný a nekorodující focus třeba zde: http://www.tipcars.com/ford-focus/ford-focus-10681242.html Víc se k tomu nemíním vracet, ale nadzvedla mě poznámka o tom, kdo si tu nevidí do úst. V prvé řadě si nastav zrcadlo a přestaň se chovat jako hulvát. Na bazoši a podobných serverech se samozřejmě dá sehnat leccos výrazně levněji, ale diskuze se vede na bazarnickém serveru, tak je asi relevatní srovnávat nabídky autobazarů. Otázkou je, proč někomu, kdo (jak sám píše) přechází ze statusu studenta, cpát hned tak velké auto, jakým mondeo je. Tím spíše, když se dá sehnat za stejné peníze a se stejnou obtížností modernější dvojkový focus, který toho nemusí mít tolik za sebou. Tazatel chce jen kombi, ne nutně to největší možné. Ta astra zmíněná výše je taky dobrá volba.


Chceš zrcadlo? Tak tady ho máš. Ta diskuze byla pod článkem o Ford Ka. To už najdeš snadno. Jediný, kdo se do naší hádky míchal byl PetrT a ten se nezastával nikoho z nás, jen připsal pár připomínek ze své zkušenosti. Pak ještě jeden příspěvek o špatných zkušenostech s Fordem (dovozy z Itálie a Německa, takže kdoví jak bourané) a jeden proti tobě ohledně tvých divných zkušeností s Twingem. TAKŽE PŘESNĚ JAK JSEM NAPSAL - X JE MEZI NULOU A JEDNOU. Propříště si pamatuj, co jsi tu oddiskutoval, protože jestli si nepamatuješ příspěvky, tak jak je to se zkušenostma?

Nemám nejmenší důvod někomu vnucovat Ford, ale jestli něco nesnáším, tak když na serveru, kam si lidi chodí pro radu, někdo šíří lži. Tvoje averze k Fordu možná pramení z toho, že ti soused parkuje před barákem rezavý Focus a ty na něj musíš koukat. Nebo ti rezavý Focus přejel přes nohu. Nebo ještě lépe, rezavý Focus ti zaparkoval na noze a ty píšeš příspěvky z mobilního telefonu. Ale je to tvůj boj, tvůj nick odkazuje jasně, který dres oblíkáš, tak za něj bojuj.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 13.03.2015 15:32, RE: Focusy a rez
Koloss napisał:
Chceš zrcadlo? Tak tady ho máš. Ta diskuze byla pod článkem o Ford Ka. To už najdeš snadno. Jediný, kdo se do naší hádky míchal byl PetrT a ten se nezastával nikoho z nás, jen připsal pár připomínek ze své zkušenosti. Pak ještě jeden příspěvek o špatných zkušenostech s Fordem (dovozy z Itálie a Německa, takže kdoví jak bourané) a jeden proti tobě ohledně tvých divných zkušeností s Twingem. TAKŽE PŘESNĚ JAK JSEM NAPSAL - X JE MEZI NULOU A JEDNOU. Propříště si pamatuj, co jsi tu oddiskutoval, protože jestli si nepamatuješ příspěvky, tak jak je to se zkušenostma? Nemám nejmenší důvod někomu vnucovat Ford, ale jestli něco nesnáším, tak když na serveru, kam si lidi chodí pro radu, někdo šíří lži. Tvoje averze k Fordu možná pramení z toho, že ti soused parkuje před barákem rezavý Focus a ty na něj musíš koukat. Nebo ti rezavý Focus přejel přes nohu. Nebo ještě lépe, rezavý Focus ti zaparkoval na noze a ty píšeš příspěvky z mobilního telefonu. Ale je to tvůj boj, tvůj nick odkazuje jasně, který dres oblíkáš, tak za něj bojuj.


O korozi focusů tam píše "bitner" (prostě má focuse a hnije, proč řešíš, odkud ho má) a "tomaskrtek" mluvil o korozi káčka (+ "Svoro1"). "PetrT" ti tam mnohem více domlouval - například že bravy už nehnily tak, jak se to ještě dařilo escortům (a že escorty by se měly srovnávat s bravami, ne tipy). Ty ses mi tam snažil tvrdit, že focus mého známého musel stočený a hodně zničený (proč by to v rodině někdo dělal) a tady máš podobný případ - auto koupené v ČR, celou dobu pravidelně servisované, nadstandardně dlouho v autorizáku. A jak vypadá?

Tvoje věta z té diskuze: "Blbost. Fiatu hnilo všechno, Fordu jen malá auta." Ukaž mi ty shnilé fiaty a zamysli se nad tím, jestli je focus nebo mondeo malé auto. Fiat dává na osobáky už od roku 1995 záruku na prorezavění 8-12 let dle modelu. A v té stejné diskuzi jsi několikrát propral i ono tipo, přestože zde píšeš, že to mělo vztah k escortu, zatímco já tam celou dobu řešil novější auta. Ano, já si pamatuji, co jsem oddiskutoval (včetně toho, že jsem po tobě chtěl, ať si srovnáš auta po onom roce 1999). A ty si pamatuješ své příspěvky?

Nebudu radit někomu auto, u kterého vím, že známému shnilo, i když tomu ty nemusíš věřit. Tak jsem ti ukázal jiné podobné auto (dokonce mladší a po faceliftu) z inzerce. Najdi takové stilo a můžeme se regulérně bavit, která značka má problém s korozí. Forda jsem měl (od novoty) a forda už nechci (ne kvůli koroze, ale kvůli otřesnému after sales přístupu). A pokud by sis sundal z očí ty klapky s modrým oválem, všimneš si, že tu tazateli doporučuji focus druhé generace (přitom mnohem jednodušeji by sehnal za svoje peníze pěkné stilo a věřím, že by taky byl spokojen).
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 13.03.2015 15:50, RE: Focusy a rez
Giorgio napisał:
Koloss napisał:
Chceš zrcadlo? Tak tady ho máš. Ta diskuze byla pod článkem o Ford Ka. To už najdeš snadno. Jediný, kdo se do naší hádky míchal byl PetrT a ten se nezastával nikoho z nás, jen připsal pár připomínek ze své zkušenosti. Pak ještě jeden příspěvek o špatných zkušenostech s Fordem (dovozy z Itálie a Německa, takže kdoví jak bourané) a jeden proti tobě ohledně tvých divných zkušeností s Twingem. TAKŽE PŘESNĚ JAK JSEM NAPSAL - X JE MEZI NULOU A JEDNOU. Propříště si pamatuj, co jsi tu oddiskutoval, protože jestli si nepamatuješ příspěvky, tak jak je to se zkušenostma? Nemám nejmenší důvod někomu vnucovat Ford, ale jestli něco nesnáším, tak když na serveru, kam si lidi chodí pro radu, někdo šíří lži. Tvoje averze k Fordu možná pramení z toho, že ti soused parkuje před barákem rezavý Focus a ty na něj musíš koukat. Nebo ti rezavý Focus přejel přes nohu. Nebo ještě lépe, rezavý Focus ti zaparkoval na noze a ty píšeš příspěvky z mobilního telefonu. Ale je to tvůj boj, tvůj nick odkazuje jasně, který dres oblíkáš, tak za něj bojuj.
O korozi focusů tam píše "bitner" (prostě má focuse a hnije, proč řešíš, odkud ho má) a "tomaskrtek" mluvil o korozi káčka (+ "Svoro1"). "PetrT" ti tam mnohem více domlouval - například že bravy už nehnily tak, jak se to ještě dařilo escortům (a že escorty by se měly srovnávat s bravami, ne tipy). Ty ses mi tam snažil tvrdit, že focus mého známého musel stočený a hodně zničený (proč by to v rodině někdo dělal) a tady máš podobný případ - auto koupené v ČR, celou dobu pravidelně servisované, nadstandardně dlouho v autorizáku. A jak vypadá? Tvoje věta z té diskuze: "Blbost. Fiatu hnilo všechno, Fordu jen malá auta." Ukaž mi ty shnilé fiaty a zamysli se nad tím, jestli je focus nebo mondeo malé auto. Fiat dává na osobáky už od roku 1995 záruku na prorezavění 8-12 let dle modelu. A v té stejné diskuzi jsi několikrát propral i ono tipo, přestože zde píšeš, že to mělo vztah k escortu, zatímco já tam celou dobu řešil novější auta. Ano, já si pamatuji, co jsem oddiskutoval (včetně toho, že jsem po tobě chtěl, ať si srovnáš auta po onom roce 1999). A ty si pamatuješ své příspěvky? Nebudu radit někomu auto, u kterého vím, že známému shnilo, i když tomu ty nemusíš věřit. Tak jsem ti ukázal jiné podobné auto (dokonce mladší a po faceliftu) z inzerce. Najdi takové stilo a můžeme se regulérně bavit, která značka má problém s korozí. Forda jsem měl (od novoty) a forda už nechci (ne kvůli koroze, ale kvůli otřesnému after sales přístupu). A pokud by sis sundal z očí ty klapky s modrým oválem, všimneš si, že tu tazateli doporučuji focus druhé generace (přitom mnohem jednodušeji by sehnal za svoje peníze pěkné stilo a věřím, že by taky byl spokojen).


Neřešit původ auta je pěkná blbost, pak nevíš co s ním je. Mrkni se na inzeráty v Německa a pochopíš, že normální auto by tady bylo neprodejné. Dováží se havárky, lacino opraví a pryč s tím. Pak hnije auto, které jinak normálně je v pohodě. O hnijících Bravách jsem nic nepsal. FIatu hnilo všechno do určité doby, až z toho měl ostudu. Ohnilý Fiat z té doby ti neukážu, protože už se všechny rozpadly.

Argumentovat autama, které stojí v bazaru, protože se o ně nikdo nestaral a už starat nechtěl, to je jako najít si nejhorší šrot a říkat, že takové jsou všechny. Vybíráš si jen to co se ti hodí a veškerá diskuze s tebou je marná.

Nějak jsi nepředvedl těch x lidí, co se se mnou hádali. To tu děláš jen ty a prosím příště na mé příspěvky nereaguj.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 13.03.2015 16:34, RE: Focusy a rez
Koloss napisał:
Neřešit původ auta je pěkná blbost, pak nevíš co s ním je. Mrkni se na inzeráty v Německa a pochopíš, že normální auto by tady bylo neprodejné. Dováží se havárky, lacino opraví a pryč s tím. Pak hnije auto, které jinak normálně je v pohodě. O hnijících Bravách jsem nic nepsal. FIatu hnilo všechno do určité doby, až z toho měl ostudu. Ohnilý Fiat z té doby ti neukážu, protože už se všechny rozpadly. Argumentovat autama, které stojí v bazaru, protože se o ně nikdo nestaral a už starat nechtěl, to je jako najít si nejhorší šrot a říkat, že takové jsou všechny. Vybíráš si jen to co se ti hodí a veškerá diskuze s tebou je marná. Nějak jsi nepředvedl těch x lidí, co se se mnou hádali. To tu děláš jen ty a prosím příště na mé příspěvky nereaguj.


Ano, takže původ ČR a nehavarované, to je jasný vrak. Itálie, kde se nesolí, to je ještě jasnější. Dovoz auta z Německa? A on ten tazatel bude s tím autem jezdit v Německu? Není snad důležitější, jak se na modelu podepisuje provoz na tuzemských cestách? My nevíme, na jak dlouho ho tazatel chce koupit, ale u prvního focusu má slušnou šanci, že mu po pár letech pokvete, jelikož u nás se prostě solí.

Diskutovat s tebou postrádá smysl, protože ty pořád vidíš fiaty poloviny 80. let a odmítáš se na to podívat optikou nového tisíciletí bez klapek z modrých oválů na očích, což po tobě chci já (stejně tak po tobě chci soudobé orezlé exempláře fiatů, ne nějaké youngtimery á la 20 let mrtvé tipo). Je to od tebe dost laciné a nefér vůči tazateli a ostatním čtenářům, neb šíříš bludy. Jestli si tu někdo vybírá, co se mu hodí, jsi to ty. Do téhle diskuze bych ani nevstoupil, kdybys mě do ni sám nezatáhnul (neměl bych potřebu, jelikož souhlasím, že navržená kombinace mondeo po faceliftu v benzinu odpovídá zadání, nejsem ani zarytý ford-hater, za kterého jsi mě tu vtáhnul). Stejně tak jsem nepsal, že se s tebou HÁDALO X lidí, ale že ti X lidí (tzn. nejen já, a to konkrétně 2 (4, když budu počítat ta 2 káčka)) OPONOVALO (nesouhlasilo, mělo jiný názor, odporovalo = to neznamená hádku nebo konflikt) v tom, že by fiaty z přelomu tisíciletí rezly více než tehdejší fordy. (Dokonce ani teď se tebou nehádám a píšu to v klidu, protože jsem kardiak a rád bych prožil i tu zbývající čtvrtinu svého života, nemusí to se mnou seknout už dnes. :) )

Fiata jsi nikdy neměl (vlastnil jsi vůbec něco jiného než forda), ale na to, že jsou to hnijící hujdy, jsi kádr. Já jsem forda měl 5 let a svůj názor jsem si na něj zformoval z vlastní zkušenosti i ze zkušeností svých blízkých. Měl jsem taky uno (to, co prý hnilo už v katalogu) a světe div se, podle registru ČKP má pořád platnou pojistku (asi zázrak, nebo si někdo kvůli obyčejné RZ platí povinné ručení, neboť podle tebe se už dávno rozpadlo). Proto mohu doporučit ono mondeo i dvojkový focus a varuji i u starších kusů před korozí (přičemž odmítám tvé tvrzení, jež se zjevně ani nezakládá na osobní zkušenosti, že by novodobé fiaty rezly více než fordy). Nic více, nic méně. Nemusíme na sebe reagovat, ale v tom případě mě laskavě nezmiňuj. A když už spolu komunikujeme, mohli bychom to dělat jako dospělí (předpokládám, že stejně jako já nejsi ani puberťák, ani nějaký porevoluční rozmazlený hejsek, ale že už taky něco pamatuješ a něco "znáš"). Tož tak.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 13.03.2015 16:45, RE: Focusy a rez
Giorgio napisał:
Koloss napisał:
Neřešit původ auta je pěkná blbost, pak nevíš co s ním je. Mrkni se na inzeráty v Německa a pochopíš, že normální auto by tady bylo neprodejné. Dováží se havárky, lacino opraví a pryč s tím. Pak hnije auto, které jinak normálně je v pohodě. O hnijících Bravách jsem nic nepsal. FIatu hnilo všechno do určité doby, až z toho měl ostudu. Ohnilý Fiat z té doby ti neukážu, protože už se všechny rozpadly. Argumentovat autama, které stojí v bazaru, protože se o ně nikdo nestaral a už starat nechtěl, to je jako najít si nejhorší šrot a říkat, že takové jsou všechny. Vybíráš si jen to co se ti hodí a veškerá diskuze s tebou je marná. Nějak jsi nepředvedl těch x lidí, co se se mnou hádali. To tu děláš jen ty a prosím příště na mé příspěvky nereaguj.
Ano, takže původ ČR a nehavarované, to je jasný vrak. Itálie, kde se nesolí, to je ještě jasnější. Dovoz auta z Německa? A on ten tazatel bude s tím autem jezdit v Německu? Není snad důležitější, jak se na modelu podepisuje provoz na tuzemských cestách? My nevíme, na jak dlouho ho tazatel chce koupit, ale u prvního focusu má slušnou šanci, že mu po pár letech pokvete, jelikož u nás se prostě solí. Diskutovat s tebou postrádá smysl, protože ty pořád vidíš fiaty poloviny 80. let a odmítáš se na to podívat optikou nového tisíciletí bez klapek z modrých oválů na očích, což po tobě chci já (stejně tak po tobě chci soudobé orezlé exempláře fiatů, ne nějaké youngtimery á la 20 let mrtvé tipo). Je to od tebe dost laciné a nefér vůči tazateli a ostatním čtenářům, neb šíříš bludy. Jestli si tu někdo vybírá, co se mu hodí, jsi to ty. Do téhle diskuze bych ani nevstoupil, kdybys mě do ni sám nezatáhnul (neměl bych potřebu, jelikož souhlasím, že navržená kombinace mondeo po faceliftu v benzinu odpovídá zadání, nejsem ani zarytý ford-hater, za kterého jsi mě tu vtáhnul). Stejně tak jsem nepsal, že se s tebou HÁDALO X lidí, ale že ti X lidí (tzn. nejen já, a to konkrétně 2 (4, když budu počítat ta 2 káčka)) OPONOVALO (nesouhlasilo, mělo jiný názor, odporovalo = to neznamená hádku nebo konflikt) v tom, že by fiaty z přelomu tisíciletí rezly více než tehdejší fordy. (Dokonce ani teď se tebou nehádám a píšu to v klidu, protože jsem kardiak a rád bych prožil i tu zbývající čtvrtinu svého života, nemusí to se mnou seknout už dnes. :) ) Fiata jsi nikdy neměl (vlastnil jsi vůbec něco jiného než forda), ale na to, že jsou to hnijící hujdy, jsi kádr. Já jsem forda měl 5 let a svůj názor jsem si na něj zformoval z vlastní zkušenosti i ze zkušeností svých blízkých. Měl jsem taky uno (to, co prý hnilo už v katalogu) a světe div se, podle registru ČKP má pořád platnou pojistku (asi zázrak, nebo si někdo kvůli obyčejné RZ platí povinné ručení, neboť podle tebe se už dávno rozpadlo). Proto mohu doporučit ono mondeo i dvojkový focus a varuji i u starších kusů před korozí (přičemž odmítám tvé tvrzení, jež se zjevně ani nezakládá na osobní zkušenosti, že by novodobé fiaty rezly více než fordy). Nic více, nic méně. Nemusíme na sebe reagovat, ale v tom případě mě laskavě nezmiňuj. A když už spolu komunikujeme, mohli bychom to dělat jako dospělí (předpokládám, že stejně jako já nejsi ani puberťák, ani nějaký porevoluční rozmazlený hejsek, ale že už taky něco pamatuješ a něco "znáš"). Tož tak.


Fakt mě to nebaví. Reagoval jsem na to, co napsal PetrT, jedno auto dovezené z itálie, druhé z Německa a obě rezavé. Zbytek tvé reakce už ani nečtu. Ty si najdeš vždycky něco jiného než na co reaguju, nedokážeš sledovat nit a motáš moje reakce se svými domněnkami. Taková diskuze je ztráta času.

Ty jsi zamilovaný do Fiata, cokoli jiného nesnášíš a pomlouváš. Kdo chce psa bít, hůl si najde a to ty umíš ze všeho nejlíp.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 13.03.2015 16:57, RE: Focusy a rez
Koloss napisał:
Fakt mě to nebaví. Reagoval jsem na to, co napsal PetrT, jedno auto dovezené z itálie, druhé z Německa a obě rezavé. Zbytek tvé reakce už ani nečtu. Ty si najdeš vždycky něco jiného než na co reaguju, nedokážeš sledovat nit a motáš moje reakce se svými domněnkami. Taková diskuze je ztráta času. Ty jsi zamilovaný do Fiata, cokoli jiného nesnášíš a pomlouváš. Kdo chce psa bít, hůl si najde a to ty umíš ze všeho nejlíp.


PetrT ti v té diskuzi napsal: "Tedy ani jedna z těch značek neni zrovna má oblíbená, ale posledních 20 let minimálně může Ford Fiatu odolnost proti korozi pouze a jen závidět. A to napříč celou modelovou řadou.
Poslední Fiat co měl nějaký zásadní problém s korozí je snad Uno. Jeden čas Fiat hnil hlavně proto že odebíral nekvalitní ruské plechy. S tím nešlo prakticky nic dělat. Ale to už je velmi dávno, auta z té doby už prakticky neexistují, zároven to Fiat donutilo se hodně snažit na tom zapracovat.
Dobře je to vidět u dodávek, tranzit rezne i dnes po pár letech a ducato jen tam kde se poškodí lak a to nijak dramaticky. To samé doblo atd.
To jak mnohdy vypadají mondea r.v. 2001 - cca. 2007 je naopak už celkem slušná ostuda. V této třídě rozhodně a je to škoda u jinak povedených aut. O levnějších modelech nemluvě.
Jediný Ford co v minulé dekádě nerezl je Galaxi, protože ho vyráběl VW. Asi tak."

S tím, že cokoliv jiného než fiat pomlouvám, jsi taky mimo. Ale to je tím, že ty příspěvky nečteš.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 13.03.2015 17:09, RE: Focusy a rez
Giorgio napisał:
Koloss napisał:
Fakt mě to nebaví. Reagoval jsem na to, co napsal PetrT, jedno auto dovezené z itálie, druhé z Německa a obě rezavé. Zbytek tvé reakce už ani nečtu. Ty si najdeš vždycky něco jiného než na co reaguju, nedokážeš sledovat nit a motáš moje reakce se svými domněnkami. Taková diskuze je ztráta času. Ty jsi zamilovaný do Fiata, cokoli jiného nesnášíš a pomlouváš. Kdo chce psa bít, hůl si najde a to ty umíš ze všeho nejlíp.
PetrT ti v té diskuzi napsal: "Tedy ani jedna z těch značek neni zrovna má oblíbená, ale posledních 20 let minimálně může Ford Fiatu odolnost proti korozi pouze a jen závidět. A to napříč celou modelovou řadou. Poslední Fiat co měl nějaký zásadní problém s korozí je snad Uno. Jeden čas Fiat hnil hlavně proto že odebíral nekvalitní ruské plechy. S tím nešlo prakticky nic dělat. Ale to už je velmi dávno, auta z té doby už prakticky neexistují, zároven to Fiat donutilo se hodně snažit na tom zapracovat. Dobře je to vidět u dodávek, tranzit rezne i dnes po pár letech a ducato jen tam kde se poškodí lak a to nijak dramaticky. To samé doblo atd. To jak mnohdy vypadají mondea r.v. 2001 - cca. 2007 je naopak už celkem slušná ostuda. V této třídě rozhodně a je to škoda u jinak povedených aut. O levnějších modelech nemluvě. Jediný Ford co v minulé dekádě nerezl je Galaxi, protože ho vyráběl VW. Asi tak." S tím, že cokoliv jiného než fiat pomlouvám, jsi taky mimo. Ale to je tím, že ty příspěvky nečteš.


A na to jsem já napsal:

V něčem se dá souhlasit ale v něčem jsi vedle. Ano, Fiat po ostudě s reznoucími auty na tom hodně zapracoval a vzal to asi přes celou výrobu, takže teď mu to nerezne. Ford to řeší hlavně u dražších aut, ty levnější patrně víc odrbává, to se přít nebudu. Dodávky neznám, ale že Transit rezne hodně, to je také známé. Co se týče Mondea 2001-2007, tak zjevně nerozlišuješ kusy před a po faceliftu. Tady je krásně vidět, že se Ford poučí z chyby, autům před faceliftem rezly spodní strany dveří, kvůli blbé technologii zpracování vnitřku dveří, ne že by plech nebyl pozinkovaný. Po faceliftu jsou dveře bez problémů, stejně jako zbytek auta. Kde co rezne na různých autech by ti nejlép ukázal můj mechanik a podle jeho zkušeností nejsou Fordy v tomto směru o nic horší (ani lepší) než ostatní značky.

A reakce o které se bavíme byla od bitnera:

Focusy hnijou velmi ochotne. Mam ´99, 10 let to jezdilo v Italii, takze bez soli a uz to chyta pekne. Rohy 5. dveri, spodek zadnich dveri na leve strane a radsi se vubec nedivam pod ten plastovy kryt prahu. Kolega v praci mel kombala taky zhruba 99, dovezeno z NSR a shnile to bylo uz pred 5 lety. Mu na tom ale umrel motor (diesel).
Jako neni to takova silenost jak Escort, ale tomu Puntu bych opravdu veril vic.
reagować
Giorgio
ilość wystąpień814
data registracji09.05.2007
Piątek 13.03.2015 17:56, RE: Focusy a rez
Koloss napisał:
Giorgio napisał:
Koloss napisał:
Fakt mě to nebaví. Reagoval jsem na to, co napsal PetrT, jedno auto dovezené z itálie, druhé z Německa a obě rezavé. Zbytek tvé reakce už ani nečtu. Ty si najdeš vždycky něco jiného než na co reaguju, nedokážeš sledovat nit a motáš moje reakce se svými domněnkami. Taková diskuze je ztráta času. Ty jsi zamilovaný do Fiata, cokoli jiného nesnášíš a pomlouváš. Kdo chce psa bít, hůl si najde a to ty umíš ze všeho nejlíp.
PetrT ti v té diskuzi napsal: "Tedy ani jedna z těch značek neni zrovna má oblíbená, ale posledních 20 let minimálně může Ford Fiatu odolnost proti korozi pouze a jen závidět. A to napříč celou modelovou řadou. Poslední Fiat co měl nějaký zásadní problém s korozí je snad Uno. Jeden čas Fiat hnil hlavně proto že odebíral nekvalitní ruské plechy. S tím nešlo prakticky nic dělat. Ale to už je velmi dávno, auta z té doby už prakticky neexistují, zároven to Fiat donutilo se hodně snažit na tom zapracovat. Dobře je to vidět u dodávek, tranzit rezne i dnes po pár letech a ducato jen tam kde se poškodí lak a to nijak dramaticky. To samé doblo atd. To jak mnohdy vypadají mondea r.v. 2001 - cca. 2007 je naopak už celkem slušná ostuda. V této třídě rozhodně a je to škoda u jinak povedených aut. O levnějších modelech nemluvě. Jediný Ford co v minulé dekádě nerezl je Galaxi, protože ho vyráběl VW. Asi tak." S tím, že cokoliv jiného než fiat pomlouvám, jsi taky mimo. Ale to je tím, že ty příspěvky nečteš.
A na to jsem já napsal: V něčem se dá souhlasit ale v něčem jsi vedle. Ano, Fiat po ostudě s reznoucími auty na tom hodně zapracoval a vzal to asi přes celou výrobu, takže teď mu to nerezne. Ford to řeší hlavně u dražších aut, ty levnější patrně víc odrbává, to se přít nebudu. Dodávky neznám, ale že Transit rezne hodně, to je také známé. Co se týče Mondea 2001-2007, tak zjevně nerozlišuješ kusy před a po faceliftu. Tady je krásně vidět, že se Ford poučí z chyby, autům před faceliftem rezly spodní strany dveří, kvůli blbé technologii zpracování vnitřku dveří, ne že by plech nebyl pozinkovaný. Po faceliftu jsou dveře bez problémů, stejně jako zbytek auta. Kde co rezne na různých autech by ti nejlép ukázal můj mechanik a podle jeho zkušeností nejsou Fordy v tomto směru o nic horší (ani lepší) než ostatní značky. A reakce o které se bavíme byla od bitnera: Focusy hnijou velmi ochotne. Mam ´99, 10 let to jezdilo v Italii, takze bez soli a uz to chyta pekne. Rohy 5. dveri, spodek zadnich dveri na leve strane a radsi se vubec nedivam pod ten plastovy kryt prahu. Kolega v praci mel kombala taky zhruba 99, dovezeno z NSR a shnile to bylo uz pred 5 lety. Mu na tom ale umrel motor (diesel). Jako neni to takova silenost jak Escort, ale tomu Puntu bych opravdu veril vic.


Jenže to tvoje "teď" pro fiaty platilo už i před 15 lety, kdežto pro fordy ne - a to je to, oč tu běží, když má tazatel rozpočet, se kterým ty pohodové kusy bude shánět obtížněji a mohl by se v rámci svých peněz seknout. Nikde jsi ani PetroviT nevysvětlil, v čem "je vedle". Bitner poukázal na to, že i focus dovezený z Neměcka jeho kolegovi shnil (a už dávno), jeho z Itálie rezne. To, co řešil Ford pro Focus I nebo Mondeo, prostě Fiat v tomhle tisíciletí už řešit nemusel. Proto když na tu korozi oněch fordů já nebo i kdokoliv jiný poukáže, tak to neznanemá, že je zaujatý nebo že Fordu ubližuje. Když se ale vrátím na začátek, u tak starých ojetin je nutné brát v úvahu individuální stav jednotlivých kusů a někde na pozadí mít na paměti, že jsou to auta ještě z doby, kdy to Ford neměl po stránce antikorozní úpravy úplně vychytané, proto je dobré být obezřetný a pohlídat si to. Řada těchto (vyřazených) aut se k nám vozí namísto toho, že na západě by byla ekologicky zlikvidována. O tom, že je mondeo nebo focus solidní ojetina, panuje i mezi obyčejnými lidmi slušné povědomí, proto o něm uvažují - vědí o nadčasovém designu, užitné hodnotě a dobrých jízdních vlastnotech. Méně už vědí, na co si dát pozor, proto se ptají tady.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Piątek 13.03.2015 18:13, RE: Focusy a rez
Giorgio napisał:
Jenže to tvoje "teď" pro fiaty platilo už i před 15 lety, kdežto pro fordy ne - a to je to, oč tu běží, když má tazatel rozpočet, se kterým ty pohodové kusy bude shánět obtížněji a mohl by se v rámci svých peněz seknout. Nikde jsi ani PetroviT nevysvětlil, v čem "je vedle". Bitner poukázal na to, že i focus dovezený z Neměcka jeho kolegovi shnil (a už dávno), jeho z Itálie rezne. To, co řešil Ford pro Focus I nebo Mondeo, prostě Fiat v tomhle tisíciletí už řešit nemusel. Proto když na tu korozi oněch fordů já nebo i kdokoliv jiný poukáže, tak to neznanemá, že je zaujatý nebo že Fordu ubližuje. Když se ale vrátím na začátek, u tak starých ojetin je nutné brát v úvahu individuální stav jednotlivých kusů a někde na pozadí mít na paměti, že jsou to auta ještě z doby, kdy to Ford neměl po stránce antikorozní úpravy úplně vychytané, proto je dobré být obezřetný a pohlídat si to. Řada těchto (vyřazených) aut se k nám vozí namísto toho, že na západě by byla ekologicky zlikvidována. O tom, že je mondeo nebo focus solidní ojetina, panuje i mezi obyčejnými lidmi slušné povědomí, proto o něm uvažují - vědí o nadčasovém designu, užitné hodnotě a dobrých jízdních vlastnotech. Méně už vědí, na co si dát pozor, proto se ptají tady.


Problém není v tom, že poukážeš na korozi Fordů, ale že paušalizuješ. Mondeo Mk3 po FL nerezne téměř vůbec a před FL rezly jen dveře a to na spodní hraně. A ty napíšeš, že jsou orezlé celé a to jsem teda nikde neviděl. Za 50-70 tisíc je obecně problém sehnat větší kombi, které nebude mít problémy. Když nesežene Mondeo Mk3 po FL, tak prostě může koukat i na starší a sledovat stav spodní hrany dveří. Když budou OK,, tak to vzít a pohlídat nějaký antikorozní nástřik. Když dobře vybere, tak tohle je volba, která za poměrně málo peněz udělá hodně muziky a potenciál problémů nebude moc velký. Poslední, co by ještě mohlo pozlobit u starších benzínových čtyřválců, je vyšší spotřeba oleje, ale těch pár litrů za rok není tragédie a tenhle problém mohou mít i jiné značky.

Klidně navrhni jiné auto a aspoň si tazatel bude moct vybrat. A mimochodem - s návrhem Mondea jsem nepřišel já, i když mne to samozřejmě napadlo, jen jsem se zapojil do diskuze. A problém toho, že Mondeo má nezaslouženě špatnou pověst jsem taky nevytáhl já, ale jen jsem se přidal, jak jsem četl zjevně vylhané nesmysly.
reagować
mPuma
ilość wystąpień47
data registracji05.12.2014
Piątek 13.03.2015 20:19, Ford vs. rez
Tenhle týden jsem mohl na parkovišti u Lidlu porovnat rez na svém Mondeu Mk3 po FL a na Mondeu Mk3 před FL. Zatím co já na autě nemám až na maličký flíček na pátých dveřích po rzi ani památky, tak to Mk3 před FL mělo rezavý celý spodek všech dveří. Je teda pravda že ono Mondeo bylo celkově dost sešlé.

V rodině máme Punto r.v. 2001 a nevím o tom, že by někde rezlo, má ale relativně málo najeto. Zato Puma bohužel potvrzuje pověst Fordů, rezne víc než by se slušelo. Není to sice tak hrozný jako třeba u japonců z počátku 90. let, kde nebyl problém u 12 let starého auta projet heverem dovnitř , ale zadní lemy reznou u Pumy často. Na druhou stranu je Puma spolehlivá, nikde mě za cca 60 000 km nenechala a že občas dostala kouř Teď má najeto 260 000 km a čeká až budu mít čas na generálku
reagować
Martin Srb
ilość wystąpień45
data registracji13.04.2012
Piątek 13.03.2015 20:25, Koroze
Asi se znovu připojím do diskuze. Od doby co mě auta zajímala víc než jen podle kategorie max rychlost/výkon/zrychlení jezdíme v rodině hlavně Fordy Mám k nim citový vztah, začínal jsme na Focusu mkI z roku 2002 a teď mám Mondeo Mk3 2002.

Dále znám osobně Focus I 2003 a 2004.
Na věech Focusech se objevuje koroze lemů dveří, prahů a 5 dveří.

Lemy dveří hlavně pro špatné utěsnění spodního sváru - špatný tmel a ucpávání odtokových dírek ve dveřích.

Prahy pro použitá textilního nadkolí, které nasákne vodou a pod ním je v prahu daný molita zřejmě pro utlumení, který ani v létě nevysychá.

5. dveře nejvíce nad lištou RZ hlavně, když je lišta chromová (Ghia výbava) stejné podmínky pro vznik koroze jako u Passatu B6 pod chrom lišty.

Aktuálně moje mondeo spadá do téhle kategorie o kterou se zajímá zakladatel vlákna. Mk3 v kombi s 2.0 benzín rv 2002 dovoz Německo. Na dveřích a prazích jsou vidět puchýřky pod lakem. Vířivé klapky vyndány. Příští týden to bude rok co ho mám, ale najel jsme za rok 25tis. km. Nádrží proteklo palivo za cca 70tis Kč a do servisu pouze v dílech zmizelo 30tis. Kč (počítám do servisu i výměnu pružin za snížené od Eibachu) plus úpravy pro komfort vzhled atd za cca 8tis. Kč. A za mě doporučuji se poohlédnou po modelech poFL.

Ano Ford má potíže s korozí o něco vyšší než většina evropských značek, ale nic není bez vady viz. můj soupis na předchozí straně
reagować
kubular
ilość wystąpień15
data registracji05.08.2014
Piątek 13.03.2015 21:33, kombi do cca 70 tis.
Nevím proč se tahle diskuze zvrhla jen na Mondeo a pak Mondeo a Focus,ale jsou i jiné možnosti.Tazatel chce jen nakopnout,popostrčit v rozhodnutí co pořídit.Vždyt existují i jiné typy vozů.Např.WV golf combi,Octavia v combíku,Astra,Stilo,možná i Peugeot 307.Vše s točí spíš podle stavu konkrétního vyhlídnutého auta.Zrovna Ford když už se tady propírá,tak ta jejich proti korozní ochrana je doopravdy nanejvíš průměrná.Jako správci firemního autoparku mě prošlo rukama cca 15 Fordů.Focusy 2 za spodu vypadaly dost šíleně v porovnání např. s letitou Octavii která měla o dost víc najeto.Velmi často se Fordům loupe lak na hranách karosérie.Přední prahy,zadní-přední lemy blatníků,zadní dveře.Ty prahy jsou snad uplně na každým Focusu,C-Maxu i na Mondeu.Kdo se o to auto trošku staral,tedy občas umyl tak to se zavřenýma očima ještě šlo,ale ten kdo to auto jen používal a prděl na něj,tak to vypadalo,že je to o 10 let starší popelnice.Jednalo se o auta z konce roku 2007.Pak tam máme i mondea z roku 2010 a letmý pohled ze spodu je také tošku udivující.Spojovací materiál třeba na nápravách je pěkně rezavý ,výfuk to stejný.Začínající prahy ...Najeto něco přes 100 tis.
Každopádně,přál bych tazateli at hledá spíš automobil podle stavu ne podle typu.Píši to vždycky.U ojetého auta,zvlášt u levného auta zaleží jak a kdo se o auto staral.Doprasit se dá hulvátem i prémiová značka za krátký čas.Pří výběru to chce cit,čas a trošku té technické zdatnosti a pak to vyjde.Mnoho zdaru pane kupujíci.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Sobota 14.03.2015 10:40, RE: kombi do cca 70 tis.
kubular napisał:
Nevím proč se tahle diskuze zvrhla jen na Mondeo a pak Mondeo a Focus,ale jsou i jiné možnosti.Tazatel chce jen nakopnout,popostrčit v rozhodnutí co pořídit.Vždyt existují i jiné typy vozů.Např.WV golf combi,Octavia v combíku,Astra,Stilo,možná i Peugeot 307.Vše s točí spíš podle stavu konkrétního vyhlídnutého auta.Zrovna Ford když už se tady propírá,tak ta jejich proti korozní ochrana je doopravdy nanejvíš průměrná.Jako správci firemního autoparku mě prošlo rukama cca 15 Fordů.Focusy 2 za spodu vypadaly dost šíleně v porovnání např. s letitou Octavii která měla o dost víc najeto.Velmi často se Fordům loupe lak na hranách karosérie.Přední prahy,zadní-přední lemy blatníků,zadní dveře.Ty prahy jsou snad uplně na každým Focusu,C-Maxu i na Mondeu.Kdo se o to auto trošku staral,tedy občas umyl tak to se zavřenýma očima ještě šlo,ale ten kdo to auto jen používal a prděl na něj,tak to vypadalo,že je to o 10 let starší popelnice.Jednalo se o auta z konce roku 2007.Pak tam máme i mondea z roku 2010 a letmý pohled ze spodu je také tošku udivující.Spojovací materiál třeba na nápravách je pěkně rezavý ,výfuk to stejný.Začínající prahy ...Najeto něco přes 100 tis.Každopádně,přál bych tazateli at hledá spíš automobil podle stavu ne podle typu.Píši to vždycky.U ojetého auta,zvlášt u levného auta zaleží jak a kdo se o auto staral.Doprasit se dá hulvátem i prémiová značka za krátký čas.Pří výběru to chce cit,čas a trošku té technické zdatnosti a pak to vyjde.Mnoho zdaru pane kupujíci.


No proč se zvrhla dizkuze na Mondeo? Na začátku ho někdo navrhnul a pak už se to točilo téměř jen kolem něho. Já bych si představil i jiné možnosti, třeba Megane kombi, ale nebudu navrhovat co neznám. Navrhněte něco, ale myslím si, že poměr cena/výkon Mondea se bude těžko překonávat.

Rezavý výfuk na Mk4? Nevím, na Mk3 2001 mám výfuk pořád originál, příští týden budu měnit rozpadený katalyzátor (vysypaný vnitřek).

Ale jo, neříkám, že Ford je vzorem antikorozní ochrany, ale někteří lidi to tady píšou, jako by snad měly sedačky propadnout na silnici. A myslím, že to ani není tak, že by se člověk za Forda měl stydět. Když projede kolem vás na silnici, tak si možná ani nevšimnete, když budete hledat, najdete.
reagować
Zvirak
ilość wystąpień459
data registracji09.09.2012
Niedziela 15.03.2015 16:21, fiat vs ford
Upřímně, když budeš srovnávat fiaty a fordy co se týče rzi, je Ford těžký propadák. Od generace brava/brava/marea (1996) již problémy se rzí prakticky nevyskytovali, a když, tak to byly bouračky. Další generace, Stila na tom jsou ještě lépe, nenajdete zrezlé Stilo. O zmíněném Tipu, známý si koupil Tipo v roce 1998 a dodnes ho vídávám s ním jezdit na chatu, je BEZ NÁZNAKU RZI. V rodině je ještě Punto a to má kastli jako když vyjelo z fabriky.

Naproti tomu kolega v práci si koupil před 3 lety Mondeo (2006) v D. Nechával dělat nástřiky dutin atd., a přesto má orezlé lemy dveří a hrany blatníků. Sestřenice si koupila (je to už asi 8 let) Ford Ka a po dvou letech šlo na ekolikvidaci, protožr mělo vyloženě průhledné zadní dveře a zbytek auta na tom byl podobně.

To, že někdo tvrdí, že jsou na tom Fordi špatně co se týká rzi, je FAKT. Říkaj ti to tady, Kolossi, všichni. Jenže ty to bereš jako osobní urážku a né jako argument. To je problém. Prostě se smiř s tim, že tvůj milovaný ford pravděpodobně za chvilku zrezne. To není nic proti tobě, je to statistika.
reagować
Martin Srb
ilość wystąpień45
data registracji13.04.2012
Niedziela 15.03.2015 17:29, Fiat koroze
Jak Brava to nevím, žádnou osobně neznám, ale znal (ano správně znal, ty auta už jsou ve šrotu) 2x Punto jedno bylo 1997 a druhý 1999, obě zrezlý všude.

K výfuku já na své Mk3 (2002) vyměnoval na podzim 2014 původní zadní díl výfuku a to díky tomu, že začal uhnívat držák na tlumiči, tím se tlumič dostal blíž k nápravnici a v kombinaci se snížením -> rázy, začal tukat o nápravnici, jinak plášť měl na sobě pouze povrchovou korozi.

Celý výfuk byl v celku a s logem fordu, vyraženým na plášti tlumiče, že by byl původní majitel takový detailista a nechával vyměnit, na třeba 8 letém autě, kompeltní výfuk ve Fordu, který je vkuse? Ale jděte.
reagować
Koloss
ilość wystąpień639
data registracji19.09.2008
Niedziela 15.03.2015 18:27, RE: fiat vs ford
Zvirak napisał:
Upřímně, když budeš srovnávat fiaty a fordy co se týče rzi, je Ford těžký propadák. Od generace brava/brava/marea (1996) již problémy se rzí prakticky nevyskytovali, a když, tak to byly bouračky. Další generace, Stila na tom jsou ještě lépe, nenajdete zrezlé Stilo. O zmíněném Tipu, známý si koupil Tipo v roce 1998 a dodnes ho vídávám s ním jezdit na chatu, je BEZ NÁZNAKU RZI. V rodině je ještě Punto a to má kastli jako když vyjelo z fabriky.Naproti tomu kolega v práci si koupil před 3 lety Mondeo (2006) v D. Nechával dělat nástřiky dutin atd., a přesto má orezlé lemy dveří a hrany blatníků. Sestřenice si koupila (je to už asi 8 let) Ford Ka a po dvou letech šlo na ekolikvidaci, protožr mělo vyloženě průhledné zadní dveře a zbytek auta na tom byl podobně.To, že někdo tvrdí, že jsou na tom Fordi špatně co se týká rzi, je FAKT. Říkaj ti to tady, Kolossi, všichni. Jenže ty to bereš jako osobní urážku a né jako argument. To je problém. Prostě se smiř s tim, že tvůj milovaný ford pravděpodobně za chvilku zrezne. To není nic proti tobě, je to statistika.


Už jsem nechtěl nic psát, ale tohle bylo na mne, tak napíšu. Chodím po Brně a dívám se kolem sebe a prohlížím auta. Včera jsem viděl poprvé viditelně orezlý Focus, zadní dveře a blatník byly do půlky posetý rezavýma skvrnama. TO BYL ALE JEDINÝ SNAD ZE STA, KTERÉ JSEM SI PROHLÍŽEL. Nevím jak jsou na tom vevnitř, nebudu obtěžovat lidi abych to zkoumal. Ani nevím, jak to vypadá pod tím plastovým krytem prahů. Nevím kde žijí ostatní, v Brně je stav Focusů z vnějšku takový. Neprohlížejte kopřivové bazary, kam lidi odloží šrot, který se jim nechce vést na vrakál. Projděte si parkoviště na sídlišti nebo u obchoďáku, co jezdí na silnicích.

Co se týče Fiatů - ani jednou jsem nenapadl Fiaty po Bravu/Bravě včetně. Nevím proč to tady pořád dokola omíláte. Dnes jsem viděl jedno Tipo, nebylo rezavé, ale mělo každé dveře jinou barvu. Čím to asi bylo?

Co se týče Mondea - koroze spodní hrany dveří je známá věc, věděl jsem to i já když jsem ho před sedmi lety kupoval. Byla tam už tehdy, je tam dodnes. Na jedné straně se to vyřešilo př opravě následků kolize, druhá strana je pořád bez zásahu a dokonce i bez nějaké dodatečné antikorozní ochrany. Jedná se o pásek spodní 2 cm na jedněch dveřích, na druhých není o čem mluvit. Před hodinou jsem si prošel ESA, jsou tam dvě Mondea kombi. Jedno je z roku 2001, obešel jsem ho ze všech stran, ani na jedněch dveřích nebyly stopy koroze.

Takže znova - už jsem napsal několikrát, že korozi na Fordech najdete. Káčko první generace hnilo obecně a to jsem napsal v diskuzi k tomuto autu. Ale i Káčka jsem nedávno viděl dvě a byly udržované a nerezavé na pohled. Pořád se tváříte, jako bych psal že Fordy jsou z nerezu. Nic takového jsem nenapsal ani jednou. Ale když budete dokola psát, že Fordy hnijou nadprůměrně, tak je budu bránit a každý soudný člověk, která se rozhlídne kolem sebe, uvidí jak to je ve skutečnosti.

Strašíte lidi, jako by se každý Ford rozpadal kvůli korozi. To co se najde, jsou spíš kosmetické problémy a záleží na kupci, co si vybere. Výběr je velký a dá se najít pěkné auto.
reagować
1 2 3


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu

podobne samochody w ofercie:




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.