0
powrót
 

diskuze k tématu: Vybíráme vhodné rodinné MPV do 180 tis. Kč.

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, francouzská vozidla, německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 06:16, rada
Já osobně bych šel do Mondea 2,0i popřípadě nenajedete-li větší množství km ročně tak i 2,5V6
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 06:29, rada
Vykaslete se na auto, ja si take jedno poridil a ted toho velmi lituji, na nase silnice je aut skoda! Za volantem se jen nervuju. Kde ta hovada cpou prachy z mýtného a dalnicních znamek? Vykopat je vsechny, smejdy.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 06:49, rada
Dobrý den,
Vzhledem ke spolehlivostii by určitě stálo za to se podívat na FIAT Multipla. Pokud Vám jde o prostor a pohodlí, tak Chrysler Voyager.
Zcela určitě bych nedoporučil Ford FOCUS. Máme dvě děti a měl jsem jej firemní dva roky. Zcela zodpovědně můžu říct, že to bylo nejhorší auto, co jsem kdy měl. Je ve vnitř malé a neuvěřitelně nepohodlné. Vázání dětí do sedaček byla opravdová ekvilibristika.
Hodně štěstí.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 06:55, rada
zvažuji přesně totéž co Vy. Nejlépe mi osobně vychází co se týče kombinace prostoru, variability, dostupnosti a dle testů i spolehlivosti C-Max. Osobně upřednostňuji diesel 1,6 nebo 2,0, které jsou dělány ve spolupráci s Peugeot/Citroen a mají lepší pověst než 1,8
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 10:04, rada
To Valnoha: Mám Mondeo 2,5 V6-ku mám s tím od loňského léta najeto necelých 9 tisíc (což je relativně málo) a průměrná spotřeba mi pomalu začíná atakovat 9-ti litrovou hranici (směrem dolů). Dálky jezdím za 8 (lehce nad), a to i teď na hory s plným autem a rakví na střeše. Je pravda, že po městě toho moc nenajezdím. Já jen, že mi to na tu motorizaci přijde velmi rozumné a 2-litrem bych se proto nezabýval. Zas na druhou stranu - těch V6 je málo. Jinak se mi v tom autě jezdí velmi dobře. Je krásně ovladatelné a pohodlné. Mohu doporučit.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 10:47, rada
Davide V - já to mondeo měl také ale 2,0Tddi jedno z prvních co tady vůbec jezdilo, a tady asi byl kámen úrazu, jelikož nebyly vychatané všechny "dětské nemoci", takže se pořád něco reklamovalo a opravovalo, nicméně po technické stránce má k dnešnímu dni (již u jiného majitele) najeto bezmála 300tisíc a stále jezdí. Pak jsem měl už další tři auta a všechny se shodným objemem 3,0 takže já s vyšším objemem problém nemám, ale většina lidí v ČR smýšlí trochu jinak.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 11:03, rada
To Valnoha: Jo vidím tady tu honbu za spotřebou. U těch aut do rodiny ta spotřeba dělá cca 1/3 veškerých nákladů, takže nějaký rozptyl spotřeby 10% vůbec nehraje roli. A jak píše tazatel, jestli je pro něj prioritou spolehlivost, tak to v podstatě vyřazuje většinu naftových motorů. Mě se pro rodinu zatím osvědčila koncepce hatchbacku (kvůli mému odporu ke kombíkům) v kombinaci se střešním boxem při zvýšeném nároku na přepravu zavazadel, např. teď v zimě lyže, lyžáky apod. Ovšem chápu, že ne každý má prostory, kde ten box může mít. Jinak v interiéru Mondea je místa dostatek a 500 ltr kufr taky není zrovna malý. Mondea jsou zrovna docela levná, na to co umějí nabídnout.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 11:13, rada
Souhlas s tebou, já koupil ženě a pro rodinné účely loni ojetého Cmaxe 2,0Tdci, ale jen pro to že to byla opravdu dobrá koupě. Jinak byl největší favorit znovu mondeo 2,0 nebo 2,5i. Nejsem milionář a nechci se nějak povyšovat, ale je mi jedno jestli mi auto na mých 20tisíc km/rok bude žrát 7,6 nebo 8,9. Prostě mě tato hodnota nezajímá, byť v konečném součtu to může udělat nemalou částku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 15:15, rada
No, začínal jsem š 120,přes žigula, peugeot,citroen,fiat.Pak jsem koupi Forda a bylo rozhodnuto.Začínal jsem s Mondeem - maximální spokojenost, prodávál jsem ho když měl nalítáno něco kolem 200000km.Teď má syn Mondeo, 170tis. km - maximální spokojenost.Tak jsem koupil C-Maxe - dovolené chorvatsko, řecko a pod.Zrovna mám nalítáno 180000km - motor TDCI 1,6 - zatím bez závad ťuk, ťuk.Další moje auto bude Mondeo a zase diesel.Nějak jsem si na to TDCI zvykl a už bych neměnil.Samozřejmě v práci máme Fiata a nějaké OII,ale Ford je lepší, ať si kdo chce co chce říká, je to tak.Samozřejmě je to možná trochu o štěstí, ale hlavně o dobrém výběru, abyjste někomu nenaletěl.......Štastnou ruku.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 16:37, rada
Z Vami vybranych aut je Ford Focus, C-max lepsi,nez Scenic ci 307. Pokud moc nenajedete,tak muzete vzit Ford C-Max s 1,6 nebo 2,0 benzinovym motorem nebo to same jako Ford Focus Turnier (kombi).
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 15.02.2010 18:51, rada
Jen se mimochodem podívejte někam na www.mobile.de a pod.
Prohlédněte fotky. Nad kvalitou přemýšlet nemusíte, nemusíte nic řešit, jen jezdit a bude bezmezně sloužit. Rozhodně nekupovat v CZ, a připlaťte si za dovoz.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 07:16, rada
Pane Toyota Previa je na Vámi zmiňovaném mobile.de při zadání nájezdu do 125tkm pouze jedna a to z roku 99, což je asi trošku mimo mísu. Navíc na tento malinko exotický (v ČR) model nebude krom origo dílů nic moc k dostání.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 08:08, rada
Doporučuji FM v benzínu nejlépe 2 a 2,5 .Vlastním 2 roky 2,5 V6 a při 20.tis za rok
maximální spokojenost a nadstandardní svezení.ND levné a dostupné,spotřeba jak
tu již někdo udával 8 - 8,5 v zimě , v létě pokud nedivočím a sedí vedle omezovač
rychlosti tak i 7,8 l/100. Nafta by byla ještě za méně, ale co dělat když mi pořád v osobácích nevoní.
Je pravda že jsem po dlouhém hledání koupil udržované a zachovalé r.2001 Ghia ve full výbavě.
Přeji dobrou volbu !
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 09:37, rada
Robocop: Tak to máme stejná auta i s omezovačem
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 10:45, rada
Zkuste Mazda MPV sloužila mi krásný 7 let a mizivá spotřeba prostě the best
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 11:49, rada
Tak nevím, ale spotřeba u mondea 2001 2,5V6 8-8,5 to by znamenalo si "vyhodit" nohy z okna a napnout plachtu nebo jezdit "ecorally". Mam ten samý vůz v kombajnu a jezdim průměr 10-10,5. Kouknu-li na spritmonitor.de tak jsem rozhodně v lepším průměru. Jak vy to teda děláte?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 12:45, rada
Jezdím v limitech na státní do 100, dálnice do 140 a 50 na 4-ku. Ten motor velmi ochotně spolupracuje už od 1000 rpm. Za 10,5 až 11 je jízda po Brně - teda bez klimy. Ecorally jsem jel jednou na jihu Moravy. Na 50 km státní jsem jel za rovných 7 ltr/100km, ale normálně, čili 50/100, žádný loudání sedmdesátkou. Ale jak jsem psal níže, mám poměr město/venku tak 1:5. Na dlouhé trasy pro vožení krámů a rodiny bych dnes do žádné 1,6-ky nešel. Myslím si, že pro opravdu pohodlné svezení, bez strachu z předjíždění, by měl mít vůz výkon alespoň 1ps/10kg.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 13:05, rada
Jo, tak podle udaného poměru 1:5 ve prospěch jízdy mimo město a s LEHKOU nohou na plynu by to asi mohlo být těch 9l/100 :) Jinak ty udávaný rychlostní limity mám hodně podobný (vezu-li rodinu), ale holt po městě toho nacourám víc, takže průměr je těch 10-10,5.
Abych taky přispěl radou do diskuze. Tazateli mohu doporučit vůz značky Ford :) Pokud rád řídí a musí řešit penízky, tak u fordu, řekl bych, dostane za svoje korunky určitě "nadprůměrně" auta (pořizovací cena/cena za servis/pojezdění). A prý se moc nekradou:)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 13:34, rada
Doporučil bych 1203-ku. Nadčasový design, velký úložný prostor, vysoký posaz a dobré ceny náhradních dílů.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Wtorek 16.02.2010 13:38, rada
Vidím to spíše na diskuzi kolik to komu "žere",ale rozhodně mám stejnou spotřebu
jako David V a po dálnici z Olomouce do Ostravy na tempomat cca 125/h prům.
8,3 + občasné předjetí na cca 150.
Potomek má rovněž FM (B5Y,r.02) 1,8 92 kW stejná trasa a rychlost =7,l/100.
U kombajnu věřím, že bude spotřeba o něco větší,ale pokud je to kolem deseti
tak bych to u 6-ti hrnku neřešil.
Ať Vám to frčí, všem šestkám zdar!
reagować
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.