0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový Seat Ibiza - auto emocion?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 11:01, RE: Moc hezký
anonym napisał:
Vzadu má Ibiza i Fabka cca stejně místa - málo. Z těch dvou radši Seat
Ibiza nema stejne mista, zkuste se posadit do Ibizy vzadu pokud mate pres 180cm, hlavou budete razitkovat strop.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 11:02, RE: Moc hezký
anonym napisał:
Tak snad kdo chce vozit vzadu větší lidi bude hledat vůz v jiné třídě ne?
Proc, kdyz staci vybrat jine auto ve stejne tride? :o)
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 11:04, RE: Motor
anonym napisał:
No nevím, ale auto bez motoru je celkem k ničemu.
Oni to prodavaji bez motoru? Takovou polozku jsem v ceniku nenasel... :o)
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 21:40, RE: Motor
mikes napisał:
Oni to prodavaji bez motoru? Takovou polozku jsem v ceniku nenasel... :o)
S motorem to bohužel prodávaj, a ten je na tom relativně povedeným moderním autě nejzastaralejší nejhorší. Škoda.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.08.2008 09:31, RE: Hezké?
anonym napisał:
Já nevím, ale připadá mi to, jako kdyby řízli Swift Puntem, přidali trochu kinetický design a boční profil trochu šmrncli Civicem...
Zkrátka možná to má dobré jízdní vlastnosti, ale vizuálně se mi moc nelíbí (i když o fous- ale ne o moc - lepší než Fabka to je).
Me se líbí. Měl jsem možnost si to projet, ne v naftě, ale s 1.4 - 63kW 16V. Motor byť starší potěšil kultivovaností a tahem ve středním pásmu. (ve srovnání ze ceedem, který má sice 80 nebo 85KW, využitelnejch někde v 6.000ot. kdy řve jako přidřenej, u seata stačilo udržovat mezi 2.500-4000ot.) Motor mě osobně stačil, akcelerace na dálnici je do 140 dostačující, a dalo se jet i v kopci 160 bez ztráty výkonu (rychlosti) - tedy ve dvou lidech, nevím jak by se motoru chtělo zrychlovat s 5 chalany a narvanym kufrem...Dálnice - obrovský klad tohoto auta je perfektní odhlučnnění, který si troufnu srovnat s předešlou generací LAguny nebo C5. Do 130km/h nádhera. Pak to to začíná růst, ale to všude. Na závěr se zmíním o podvozku. Naprosto jistý a čistý chování, žádný rázy, rány výklepy....plynulá jízda a jestě když to říznete ve vysoké rychlosti někam do zatáčky, auto z toho skvěle vybruslí. Tady mám srovnání s P 207 a srovnávat to nejde...(konec konců i fabie 1. generace má nad P207 mírnou převahu, ikdyž ne v komfortu)...Na jaře to chci koupit, doufám, že bude už 1.2TSi....
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:23, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Příplatková výbava: sklopná vyhřívaná vnější zrcátka. Mám tomu rozumět tak, že v základu jsou zrcátka nesklopná?
Mám tomu rozumět tak, že provokujete? V základu jsou samozřejmě sklopná, jen nejsou el. vyhřívaná...
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:31, RE: Motor
anonym napisał:
S motorem to bohužel prodávaj, a ten je na tom relativně povedeným moderním autě nejzastaralejší nejhorší. Škoda.
Buď jste s tím autem nejel nebo jen pomlouváte. Nevím, proč by měl být nejhorší a v čem je nejzastaralejší.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:33, RE: Hezké?
anonym napisał:
Já nevím, ale připadá mi to, jako kdyby řízli Swift Puntem, přidali trochu kinetický design a boční profil trochu šmrncli Civicem...
Zkrátka možná to má dobré jízdní vlastnosti, ale vizuálně se mi moc nelíbí (i když o fous- ale ne o moc - lepší než Fabka to je).
Bože, co to pindáte?
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:35, RE: Přístrojovka
anonym napisał:
Tak jsem Seatu fandil, ale za takhle vypadající přístrojovkou bych sedět fuckt nechtěl
Klidně fanděte dál. Věřím, že po usednutí na místo řidiče změníte názor.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:55, RE: Hezké?
anonym napisał:
Me se líbí. Měl jsem možnost si to projet, ne v naftě, ale s 1.4 - 63kW 16V. Motor byť starší potěšil kultivovaností a tahem ve středním pásmu. (ve srovnání ze ceedem, který má sice 80 nebo 85KW, využitelnejch někde v 6.000ot. kdy řve jako přidřenej, u seata stačilo udržovat mezi 2.500-4000ot.) Motor mě osobně stačil, akcelerace na dálnici je do 140 dostačující, a dalo se jet i v kopci 160 bez ztráty výkonu (rychlosti) - tedy ve dvou lidech, nevím jak by se motoru chtělo zrychlovat s 5 chalany a...
Konečně názor toho, kdo se skutečně svezl. Ať se komu Ibiza líbí nebo ne, nelze jí upřít, že designem vybočuje z celkem podobných tvarů většiny vozidel. Také nerýpu do Logana, Thalie, Fabie I. a II, Roomstera, C4 atd. Je snadné napsat, že Yaris vypadá jako přifouklá hračka a jiné nesmysly. Zkrátka vkus je individuální. Motor 1,4 16V je OK a bohatě splňuje mé nároky, podvozek je naprostá bomba, výbava víc než slušná, pohodlí vpředu vynikající, sedačky totéž. Ano, vzadu má člověk nad 180cm hlavu u stropu a zavazadlový prostor také nemůže soutěžit s combi, že ano. Ty argumenty lidí nad 180cm jsou oprávněné, ale snad si mohou najít typ vozu, který jim vyhovuje. Přece totéž platí například i o oblečení.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 20:42, RE: Hezké?
anonym napisał:
Konečně názor toho, kdo se skutečně svezl. Ať se komu Ibiza líbí nebo ne, nelze jí upřít, že designem vybočuje z celkem podobných tvarů většiny vozidel. Také nerýpu do Logana, Thalie, Fabie I. a II, Roomstera, C4 atd. Je snadné napsat, že Yaris vypadá jako přifouklá hračka a jiné nesmysly. Zkrátka vkus je individuální. Motor 1,4 16V je OK a bohatě splňuje mé nároky, podvozek je naprostá bomba, výbava víc než slušná, pohodlí vpředu vynikající, sedačky totéž. Ano, vzadu má člověk nad 180cm hlavu ...
S tím vynikajícím pohodlím je to trochu přehnaný. Podvozek fajn, motor už tolik ne, jsou lepší.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 20:43, RE: Moc hezký
anonym napisał:
ve fabii2 se da sednout i dozadu oproti tomuhle plasťaku a když zajdete za dealerem tak zjistite že ty ceny jsou srovnatelné. A nevim jak je to s tou kvalitou když už to ma 2 svolávací servisní akce za sebou a jedna byla s brzdama.
Nechte toho! Dyť fabia a ibiza jsou jen varianty jednoho auta od jednoho výrobce.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.08.2008 17:44, RE: Motor
anonym napisał:
Buď jste s tím autem nejel nebo jen pomlouváte. Nevím, proč by měl být nejhorší a v čem je nejzastaralejší.
Nejzastaralejší je konstrukcí. Nikdo na světě tento způsob vstřikování nepoužívá, tedy v některých nákladních vozech ho ještě najdeš, ale i ty už z velké části přešly na modernější a spolehlivější common rail. VW už všechny dražší motory v uplynulém desetiletí taky předělal na common rail, už jen pro nejnižší vrstvy nabízí poslední dva důchodce, čtyřválec 1.9 a jeho ještě horší verzi s odříznutým jedním válce, tříválec 1.4 TDi. Že tahle informace nedorazila k tobě je mi líto, jaký systém vstřikování je lepší se rozhodovalo tak před deseti lety (a TDi čerpadlo tryska celkem zřetelně prohrál). A proto se dnes hodí a je zcela na místě říkat nejzastaralejší, protože i levné malé vozy z Koreje mají modernější motory než fabia octavia nebo ibiza.
reagować
nahlásit
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:40, RE: Moc hezký
anonym napisał:
ve fabii2 se da sednout i dozadu oproti tomuhle plasťaku a když zajdete za dealerem tak zjistite že ty ceny jsou srovnatelné. A nevim jak je to s tou kvalitou když už to ma 2 svolávací servisní akce za sebou a jedna byla s brzdama.
jo ale nova fabia je hnusna jak prase koza vysoká
reagować
nahlásit
1 2
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.