0
powrót
 

diskuze k tématu: Nový Seat Ibiza - auto emocion?

kategorie zaszeregowania tematu: německá vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 11:01, RE: Moc hezký
anonym napisał:
Vzadu má Ibiza i Fabka cca stejně místa - málo. Z těch dvou radši Seat
Ibiza nema stejne mista, zkuste se posadit do Ibizy vzadu pokud mate pres 180cm, hlavou budete razitkovat strop.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 11:02, RE: Moc hezký
anonym napisał:
Tak snad kdo chce vozit vzadu větší lidi bude hledat vůz v jiné třídě ne?
Proc, kdyz staci vybrat jine auto ve stejne tride? :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 11:04, RE: Motor
anonym napisał:
No nevím, ale auto bez motoru je celkem k ničemu.
Oni to prodavaji bez motoru? Takovou polozku jsem v ceniku nenasel... :o)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 11.08.2008 21:40, RE: Motor
mikes napisał:
Oni to prodavaji bez motoru? Takovou polozku jsem v ceniku nenasel... :o)
S motorem to bohužel prodávaj, a ten je na tom relativně povedeným moderním autě nejzastaralejší nejhorší. Škoda.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Cztwartek 14.08.2008 09:31, RE: Hezké?
anonym napisał:
Já nevím, ale připadá mi to, jako kdyby řízli Swift Puntem, přidali trochu kinetický design a boční profil trochu šmrncli Civicem...
Zkrátka možná to má dobré jízdní vlastnosti, ale vizuálně se mi moc nelíbí (i když o fous- ale ne o moc - lepší než Fabka to je).
Me se líbí. Měl jsem možnost si to projet, ne v naftě, ale s 1.4 - 63kW 16V. Motor byť starší potěšil kultivovaností a tahem ve středním pásmu. (ve srovnání ze ceedem, který má sice 80 nebo 85KW, využitelnejch někde v 6.000ot. kdy řve jako přidřenej, u seata stačilo udržovat mezi 2.500-4000ot.) Motor mě osobně stačil, akcelerace na dálnici je do 140 dostačující, a dalo se jet i v kopci 160 bez ztráty výkonu (rychlosti) - tedy ve dvou lidech, nevím jak by se motoru chtělo zrychlovat s 5 chalany a narvanym kufrem...Dálnice - obrovský klad tohoto auta je perfektní odhlučnnění, který si troufnu srovnat s předešlou generací LAguny nebo C5. Do 130km/h nádhera. Pak to to začíná růst, ale to všude. Na závěr se zmíním o podvozku. Naprosto jistý a čistý chování, žádný rázy, rány výklepy....plynulá jízda a jestě když to říznete ve vysoké rychlosti někam do zatáčky, auto z toho skvěle vybruslí. Tady mám srovnání s P 207 a srovnávat to nejde...(konec konců i fabie 1. generace má nad P207 mírnou převahu, ikdyž ne v komfortu)...Na jaře to chci koupit, doufám, že bude už 1.2TSi....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:23, RE: bez předmětu
anonym napisał:
Příplatková výbava: sklopná vyhřívaná vnější zrcátka. Mám tomu rozumět tak, že v základu jsou zrcátka nesklopná?
Mám tomu rozumět tak, že provokujete? V základu jsou samozřejmě sklopná, jen nejsou el. vyhřívaná...
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:31, RE: Motor
anonym napisał:
S motorem to bohužel prodávaj, a ten je na tom relativně povedeným moderním autě nejzastaralejší nejhorší. Škoda.
Buď jste s tím autem nejel nebo jen pomlouváte. Nevím, proč by měl být nejhorší a v čem je nejzastaralejší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:33, RE: Hezké?
anonym napisał:
Já nevím, ale připadá mi to, jako kdyby řízli Swift Puntem, přidali trochu kinetický design a boční profil trochu šmrncli Civicem...
Zkrátka možná to má dobré jízdní vlastnosti, ale vizuálně se mi moc nelíbí (i když o fous- ale ne o moc - lepší než Fabka to je).
Bože, co to pindáte?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:35, RE: Přístrojovka
anonym napisał:
Tak jsem Seatu fandil, ale za takhle vypadající přístrojovkou bych sedět fuckt nechtěl
Klidně fanděte dál. Věřím, že po usednutí na místo řidiče změníte názor.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 10:55, RE: Hezké?
anonym napisał:
Me se líbí. Měl jsem možnost si to projet, ne v naftě, ale s 1.4 - 63kW 16V. Motor byť starší potěšil kultivovaností a tahem ve středním pásmu. (ve srovnání ze ceedem, který má sice 80 nebo 85KW, využitelnejch někde v 6.000ot. kdy řve jako přidřenej, u seata stačilo udržovat mezi 2.500-4000ot.) Motor mě osobně stačil, akcelerace na dálnici je do 140 dostačující, a dalo se jet i v kopci 160 bez ztráty výkonu (rychlosti) - tedy ve dvou lidech, nevím jak by se motoru chtělo zrychlovat s 5 chalany a...
Konečně názor toho, kdo se skutečně svezl. Ať se komu Ibiza líbí nebo ne, nelze jí upřít, že designem vybočuje z celkem podobných tvarů většiny vozidel. Také nerýpu do Logana, Thalie, Fabie I. a II, Roomstera, C4 atd. Je snadné napsat, že Yaris vypadá jako přifouklá hračka a jiné nesmysly. Zkrátka vkus je individuální. Motor 1,4 16V je OK a bohatě splňuje mé nároky, podvozek je naprostá bomba, výbava víc než slušná, pohodlí vpředu vynikající, sedačky totéž. Ano, vzadu má člověk nad 180cm hlavu u stropu a zavazadlový prostor také nemůže soutěžit s combi, že ano. Ty argumenty lidí nad 180cm jsou oprávněné, ale snad si mohou najít typ vozu, který jim vyhovuje. Přece totéž platí například i o oblečení.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 20:42, RE: Hezké?
anonym napisał:
Konečně názor toho, kdo se skutečně svezl. Ať se komu Ibiza líbí nebo ne, nelze jí upřít, že designem vybočuje z celkem podobných tvarů většiny vozidel. Také nerýpu do Logana, Thalie, Fabie I. a II, Roomstera, C4 atd. Je snadné napsat, že Yaris vypadá jako přifouklá hračka a jiné nesmysly. Zkrátka vkus je individuální. Motor 1,4 16V je OK a bohatě splňuje mé nároky, podvozek je naprostá bomba, výbava víc než slušná, pohodlí vpředu vynikající, sedačky totéž. Ano, vzadu má člověk nad 180cm hlavu ...
S tím vynikajícím pohodlím je to trochu přehnaný. Podvozek fajn, motor už tolik ne, jsou lepší.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Sobota 16.08.2008 20:43, RE: Moc hezký
anonym napisał:
ve fabii2 se da sednout i dozadu oproti tomuhle plasťaku a když zajdete za dealerem tak zjistite že ty ceny jsou srovnatelné. A nevim jak je to s tou kvalitou když už to ma 2 svolávací servisní akce za sebou a jedna byla s brzdama.
Nechte toho! Dyť fabia a ibiza jsou jen varianty jednoho auta od jednoho výrobce.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 18.08.2008 17:44, RE: Motor
anonym napisał:
Buď jste s tím autem nejel nebo jen pomlouváte. Nevím, proč by měl být nejhorší a v čem je nejzastaralejší.
Nejzastaralejší je konstrukcí. Nikdo na světě tento způsob vstřikování nepoužívá, tedy v některých nákladních vozech ho ještě najdeš, ale i ty už z velké části přešly na modernější a spolehlivější common rail. VW už všechny dražší motory v uplynulém desetiletí taky předělal na common rail, už jen pro nejnižší vrstvy nabízí poslední dva důchodce, čtyřválec 1.9 a jeho ještě horší verzi s odříznutým jedním válce, tříválec 1.4 TDi. Že tahle informace nedorazila k tobě je mi líto, jaký systém vstřikování je lepší se rozhodovalo tak před deseti lety (a TDi čerpadlo tryska celkem zřetelně prohrál). A proto se dnes hodí a je zcela na místě říkat nejzastaralejší, protože i levné malé vozy z Koreje mají modernější motory než fabia octavia nebo ibiza.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Piątek 05.09.2008 15:40, RE: Moc hezký
anonym napisał:
ve fabii2 se da sednout i dozadu oproti tomuhle plasťaku a když zajdete za dealerem tak zjistite že ty ceny jsou srovnatelné. A nevim jak je to s tou kvalitou když už to ma 2 svolávací servisní akce za sebou a jedna byla s brzdama.
jo ale nova fabia je hnusna jak prase koza vysoká
reagować
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.