0
powrót
 

diskuze k tématu: Spolehlivé auto pro ženu do cca 150 tis. Kč

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit, automobilky, typ vozidla, osobní
gottak
ilość wystąpień234
data registracji10.06.2010
Cztwartek 04.02.2016 13:58, RE: xxxx xxxx xxxxx
Giorgio napisał:
gottak napisał:
Giorgio napisał:
gottak napisał:
Giorgio napisał:
gottak napisał:
capslock napisał:
PetrT napisał:
Oba zminene korejce bych vynechal, budou uz po zaruce a potom je servis hodne drahy.
Naprostý nesmysl. Náhradní díly jsou na všechny zmíněné vozy srovnatelně drahé. Nemluvě o tom, že v kii 1.4 je zřejmě rozvodový řetěz, takže o starost méně.
Kia ma sice retez, ale co spotreba? O 2 litry vetsi nez u F II, tak to se potom uz moc nevyplaci jezdit za 8...
Fabie II běžně jezdí za 8, a je jedno, jestli s HTP nebo 1.4 16V. Kia určitě nejezdí za 10.
Za 8??? Ve skutecnosti 6-6.5 L podle motoru, ale nesmi to ridit zenska
Průměrná spotřeba dvojkové fabky s HTP 51 kW je dle Spritmonitoru 6,8/100, přičemž dvě nejhojněji zastoupené spotřeby jsou 6,7 a 7,3/100. A to lidé, kteří si evidují spotřebu, jsou obvykle ti ekonomičtěji smýšlející a jezdící. Při městském provozu/popojíždění je to 8+. Ve firemní fleetu nám to jde k 9, 1.4 je o něco úspornější. Sám jsem míval cca sedm a půl, HTP okolo 8. Jestli někdo jezdí s fabkou za 6, tak leda na kochačku mezi vesnicemi někde v Polabí. To s 1.4 TDI je to jiná, to se dá za 4/100, jenže ten motor je jinak tragický.
1.2 HTP mam sam v Polu, spotreba do 6 litru, nijak to nesetrim, dalnice do 120, najeto 300 tisic...Neverim ze s timhle muze nekdo jezdit za 8, leda idiot....
"Dálnice do 120" je část tvé odpovědi. Ne každý jezdí na spotřebu, někomu jde i čas, nebo prostě o dynamiku (když teda High Torque Performance). "Nijak to nešetřím" - to je pravda, asi to dusíš. Nemluvě o tom, že polo není s dvojkovou fabkou srovnatelné - fabia je mnohem krabicoidnější a HTP prostě žere. Je to motor do města, ale městský provoz tomu paradoxně nejméně svědčí (co do spotřeby). Viz například: http://www.spritmonitor.de/en/detail/323482.html


Pravda je ze pres 120 km/hod strme narusta spotreba i hluk, ale abych byl nekde o 5 minut driv, to mi fakt za to nestoji....
Snazim ze to nedusit, tj. nejezdim pod 2000 otacek, vyjma kratce po prerazeni, kdyz to spadne...
Je rozdil mezi 6V a 12V HTP, ta druha ma kratsi prevody a vic zere - viz odkaz na spritmonitoru.

Jednou jsem s tim jel pravda za 7 litru, ale to byl benzin z Makra a kalil jsem to 140 z Plzne do Prahy - velka vyjimka
reagować
nahlásit
1 2


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.