0
powrót
 

diskuze k tématu: Jak jezdí osm let stará Toyota Avensis?

kategorie zaszeregowania tematu: japonská vozidla
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 00:14, Růženec...?
Nechci se nějak majitele dotknout... spíš taková všeobecná úvaha ...jak jsem prohlížel ty fotky a viděl tam ten růženec, tak si vždycky vzpomenu že jak ho tam někdo má (vidím jak se houpe u protijedoucího auta) tak jede jak prase. Stará bába nebo důchodci (kde by se to dalo čekat z důvodů víry) ho tam nevozí,ale jak se jedná o závodníka tak se tam houpe růženec přes půlku předního skla :- ))))
....asi si ti závodníci myslí že je to ochrání.... jinak jsem se nechtěl nikoho dotknout kdo to tam vozí spíš to byla jen taková úvaha
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 01:03, Zklamání ...
... a to docela velké - řekla bych já. BEZ vymýšlení, můj C5 2.2 HDi z téhož roku se zhruba stejnými kilometry byl v (snad až VÝRAZNĚ) "lepším" stavu (a navíc s jednoznačně LEPŠíM motorem), než popisovaný avensis. Já tedy četla/slyšela, že toyta "ubrala" a některé modely se s dříve NEzvyklými problémy potýkají, ale TENTO kousek na mne věru dobře NEpůobí ... (a starý naftový motor od toyota také není "výhra", když japonský diesel tak honda, je tak o 2 level "výš", řekla bych). Já bych prostě do Avensis vybrala raději benzín(ový) agregát a ještě spíše si třeba subaru legacy pořídila (motor boxer je trochu "jinde")
Pěkný den
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 01:18, Auto z Itálie
Po bitvě je samozřejmě každý generál... ale koupit auto, které má pochybnou servisku z Itálie a majitele z ČR, který se auta po roce zbavil je pěkný risk. Původní majitel měl asi své důvody proč se auta chtěl tak rychle zbavit...

Osobně preferuju koupi auta buď nového nebo aspoň od autorizovaného dealera (z ČR), který ho i servisoval a kde ho příp. budu servisovat dál. Ceny ojetin u autorizovaných dealerů nejsou o tolik dražší než pochybný kousky z bazarů. Přijde mi lepší dát 20 tisíc víc a mit klid, garančku grátis a skutečnou roční záruku než auto z běžného bazaru a koupit auto třeba svařený ze 2 kusů, příp. ukradený.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 09:06, RE: Auto z Itálie
Petr S napisał:
Po bitvě je samozřejmě každý generál... ale koupit auto, které má pochybnou servisku z Itálie a majitele z ČR, který se auta po roce zbavil je pěkný risk. Původní majitel měl asi své důvody proč se auta chtěl tak rychle zbavit...

Osobně preferuju koupi auta buď nového nebo aspoň od autorizovaného dealera (z ČR), který ho i servisoval a kde ho příp. budu servisovat dál. Ceny ojetin u autorizovaných dealerů nejsou o tolik dražší než pochybný kousky z bazarů. Přijde mi lepší dát 20 tisíc víc a mit...
Zatím jsem se nesetkal s autorizovaným servisem v ČR který by byl co se servisních prací týče na úrovní jako jsou servisy v D. Tudíž nevidím jediný důvod proč kupovat raději o 20tkč dražší auto které bylo servisováno u nás (sotva vyučenýma mechanikama) a vylítané z našich rádobysilnic.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 09:19, RE: Auto z Itálie
Valnoha napisał:
Zatím jsem se nesetkal s autorizovaným servisem v ČR který by byl co se servisních prací týče na úrovní jako jsou servisy v D. Tudíž nevidím jediný důvod proč kupovat raději o 20tkč dražší auto které bylo servisováno u nás (sotva vyučenýma mechanikama) a vylítané z našich rádobysilnic.
Mám v plánu si nechat přes autorizovaný servis nechat dovézt auto, dám pak vědět podmínky a kvalitu služby.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 09:51, RE: Auto z Itálie
Petr S napisał:
Po bitvě je samozřejmě každý generál... ale koupit auto, které má pochybnou servisku z Itálie a majitele z ČR, který se auta po roce zbavil je pěkný risk. Původní majitel měl asi své důvody proč se auta chtěl tak rychle zbavit...

Osobně preferuju koupi auta buď nového nebo aspoň od autorizovaného dealera (z ČR), který ho i servisoval a kde ho příp. budu servisovat dál. Ceny ojetin u autorizovaných dealerů nejsou o tolik dražší než pochybný kousky z bazarů. Přijde mi lepší dát 20 tisíc víc a mit...
Dobrý den

popisovaný Avensis je můj. Ono s tou serviskou i prvním majitelem co se rychle po roce zbavuje auta máte sice naprostou pravdu, nicméně.... S koupí toho auta jsem extrémně spěchal, takže jsem bral hned první dobře vypadající kus co se nabídl (bez auta "nepřežiju" déle jak pár dnů) a navíc, což je velice důležité, když jsem si pro auto jel, měl jsem s sebou automechanika a vůz jsme důkladně prolezli. To, že by bylo auto slepené ze dvou kusů tedy můžu s klidem vyloučit. Další věc, která mě přesvědčila o koupi byl podvozek naprosto bez jakýhkoli vůli nebo opotřebení. Ono popravdě řečeno mi bylo uplně jedno že k autu byla serviska, v dnešní době tohle dokáže dobře zfalšovat každý trouba... Důležitý je opravdu stav vozu....A tenhlecten Avensis byl, dle slov mechanika, který servisuje auta v naši rodině prakticky celý život, opravdu v dobrém stavu, takže i kdyby byl po 5. nebo i 10. majiteli, tak bych ho bral.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 10:06, RE: Zklamání ...
Kylie napisał:
... a to docela velké - řekla bych já. BEZ vymýšlení, můj C5 2.2 HDi z téhož roku se zhruba stejnými kilometry byl v (snad až VÝRAZNĚ) "lepším" stavu (a navíc s jednoznačně LEPŠíM motorem), než popisovaný avensis. Já tedy četla/slyšela, že toyta "ubrala" a některé modely se s dříve NEzvyklými problémy potýkají, ale TENTO kousek na mne věru dobře NEpůobí ... (a starý naftový motor od toyota také není "výhra", když japonský diesel tak honda, je tak o 2 level "výš", řekla bych). Já bych prostě do ...
... milá Kylie, uvědomte si, že Vy, podle příspěvků, které od Vás tady v diskuzích čtu, jako automobilový gurmán, o takovýhle Avensis ani nezkopnete. On na Vás zkrátka ani nemůže působit dobře, protože je to auto naprosto bez emocí. Věci, jako tuhá spojka, nepřesné řazení atd, které jsem v článku vypsal, nejsou žádnou poruchou ani vadou, jsou to prostě vlastnosti tohoto auta, které milovníka aut prostě odradí. Myslím, že ta (zatím) jediná závada v podobě vodní pumpy ještě není taková hrůza, takže Ave může ještě klidně potvrdit svoji pověst auta držáka. Vš ukáže až čas.

A Vaše poznámka o motorech je naprosto nemístná. Uvědomte si, většina lidí má při koupi auta určitý cenový strop. U mne to bylo 180 tisíc (jsem věčný student VŠ a pracuju pouze na poloviční úvazek), takže na Honda diesel jsem mohl hodně rychle zapomenout a Boxer od Subaru? netřeba dále komentovat.
Tenhle Toyotin D-4D není vůbec špatný, hlavně je oproti TDI tichý! a výkon 81 kW mi na ježdění do práce a do školy naprosto dostačuje.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 10:18, RE: Zklamání ...
Kepo napisał:
... milá Kylie, uvědomte si, že Vy, podle příspěvků, které od Vás tady v diskuzích čtu, jako automobilový gurmán, o takovýhle Avensis ani nezkopnete. On na Vás zkrátka ani nemůže působit dobře, protože je to auto naprosto bez emocí. Věci, jako tuhá spojka, nepřesné řazení atd, které jsem v článku vypsal, nejsou žádnou poruchou ani vadou, jsou to prostě vlastnosti tohoto auta, které milovníka aut prostě odradí. Myslím, že ta (zatím) jediná závada v podobě vodní pumpy ještě není taková hrůza, takž...
Ještě k brzdnému účinku. Pomalý nástup není určitě díky EBD. EBD zasahuje až v okamžiku dosažení mezních hodnot trakce (respektive přilnavosti kol). EBD je takové "vylepšené" ABS. Vlažnější brzdy mohou být pro to, že se málo a lehce brzdí a na kotoučích/destičkách se usadí sklovitá vrstva. Doporučuje se čas od času párkrát hodně razantně zabrzdit (bacha zezadu), aby se tato vrstva zbrousila. Velmi často se zlepší brzdný účinek.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 10:26, RE: Zklamání ...
Kylie napisał:
... a to docela velké - řekla bych já. BEZ vymýšlení, můj C5 2.2 HDi z téhož roku se zhruba stejnými kilometry byl v (snad až VÝRAZNĚ) "lepším" stavu (a navíc s jednoznačně LEPŠíM motorem), než popisovaný avensis. Já tedy četla/slyšela, že toyta "ubrala" a některé modely se s dříve NEzvyklými problémy potýkají, ale TENTO kousek na mne věru dobře NEpůobí ... (a starý naftový motor od toyota také není "výhra", když japonský diesel tak honda, je tak o 2 level "výš", řekla bych). Já bych prostě do ...
príspevky od Kylie sú väčšinou vždy k veci. Tentokrát podľa mňa ale reagovala trocha neuvážene. Porovnávať prvú generáciu Avensisa s prvou generáciou C5 je prinajmenšom neseriózne. Tento Avensis je generačný dvojník Xantie. Pri tomto porovnaní sú tieto dve autá veľmi pdobné, na pohodlie ale jasne víťazí Xantia vďaka hydraulickému podvozku. Ohľadne motorov je pri benzíne na tom lepšie Avensis, pri nafte je to v tomto roku výroby zase lepšie Xantia zo svojimi vyhlásenými HDi.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 10:33, RE: Zklamání ...
Kepo napisał:
... milá Kylie, uvědomte si, že Vy, podle příspěvků, které od Vás tady v diskuzích čtu, jako automobilový gurmán, o takovýhle Avensis ani nezkopnete. On na Vás zkrátka ani nemůže působit dobře, protože je to auto naprosto bez emocí. Věci, jako tuhá spojka, nepřesné řazení atd, které jsem v článku vypsal, nejsou žádnou poruchou ani vadou, jsou to prostě vlastnosti tohoto auta, které milovníka aut prostě odradí. Myslím, že ta (zatím) jediná závada v podobě vodní pumpy ještě není taková hrůza, takž...
Mno, vím, co je to být věčný student, možná proto, že jsem na půl úvazku dělal právě tu školu . Nevím, kdy přesně jste auto kupoval, mě na podobné peníze na koni loňského roku přišel P406 bk, 2,2HDi, v provozu od 02/04 s nájezdem 142 tkm v kompletní výbavě vč. ESP... Kupovat Avensis, tak bych taky koupil 2,0benzín, než tuhle naftu - nic proti. Ale ve 406 by mě 2,0 benzín sežral, to mám vyzkoušený....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 11:25, NEchtěla jsem ...
Kepo napisał:
... milá Kylie, uvědomte si, že Vy, podle příspěvků, které od Vás tady v diskuzích čtu, jako automobilový gurmán, o takovýhle Avensis ani nezkopnete. On na Vás zkrátka ani nemůže působit dobře, protože je to auto naprosto bez emocí. Věci, jako tuhá spojka, nepřesné řazení atd, které jsem v článku vypsal, nejsou žádnou poruchou ani vadou, jsou to prostě vlastnosti tohoto auta, které milovníka aut prostě odradí. Myslím, že ta (zatím) jediná závada v podobě vodní pumpy ještě není taková hrůza, takž...
... být "ošklivá", nebo tak něco, váš vůz mi jen a pouze připomněl "stříbuňáka" tedy mou bývalou C5 2.2 HDi, ze stejného roku, kterou jsem shodou okolností před pár lety prodávala se stejnými kilometry a .... prostě ta vzpomínka je "kladná" a "pocitově" to byl vůz opravdu "lepší" - omlouvám se, tak to "cítím"
NEvím kolik je aktuální cena mé bývalé C5, ale domnívám se že NEbude vyšší než u Avensis. Já NIC proti vašemu vozu NEmám, ale přiznávám že mne mohlo ovlivnit i to že od dětství jsme měli JEN tento vůz (tehdy s jménem Carina) a tatínek je po pár letech měnil ... a vše fungovalo "ok", ale jak tady níže je napsáno - ta spolehlivost byla vykoupena "totální bezemocí" oněch vozů ..
Pěkný den a tisíce spokojených kilometrů ..
PS: Já ale ve třídě raději C5 ,-)
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 11:34, RE: Zklamání ...
Pepe napisał:
Mno, vím, co je to být věčný student, možná proto, že jsem na půl úvazku dělal právě tu školu . Nevím, kdy přesně jste auto kupoval, mě na podobné peníze na koni loňského roku přišel P406 bk, 2,2HDi, v provozu od 02/04 s nájezdem 142 tkm v kompletní výbavě vč. ESP... Kupovat Avensis, tak bych taky koupil 2,0benzín, než tuhle naftu - nic proti. Ale ve 406 by mě 2,0 benzín sežral, to mám vyzkoušený....
Po pravdě řečeno, když jsem solil těch 15 tisíc za výměnu rozvodů, tak jsem se docela bil do hlavy, že jsem nesáhl po benzínu. Přiznávám, udělal jsem chybu, s vidinou ušetřených financí na spotřebě... Teď už bych sáhl opravdu spíše po tom zážehovém motoru, ten rozvodový řetěz za ty dva litříky spotřeby navíc asi docela stojí ....
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 11:34, Avensis
Mám Avensis z roku 2002 diesel D4D má common rail 81 KWa je srovnatelný s motory od Peugeot -citroen, je tižší a má klidnější běh. Mám najeto 255000km, vše je originál, kromě destiček na předních kolech, výměny náplní a v každých 120tis. nové rozvody.. Nechal jsem letos zkontrolovat vstřikovače a jsou všechny OK. Výfuk původní, zatím dobrý. Koroze na autě nejde najít. Tlumiče, táhla, čepy - vše bez vůlí. Spotřeba kolem 6l, ale dá se jet s lehkou nohou i pod 5l. Je to nejlepší auto, jaké jsem dosud měl. Předtím - Passat 2.0TDI-byl super, ale ukraden, Peugeot 306 turbodiesel - dost dobrý, jen moc poruch po 200tis.,......
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 11:55, dodatek
Výměna rozvodů u Toyota Smíchov -80OOKč komplet.
A ke srovnání C5 s Toyotou, to snad nejde ani brát vážně? Seděla ta paní někdy v Toyotě? Nic ve zlém.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 12:08, RE: dodatek
saveres napisał:
Výměna rozvodů u Toyota Smíchov -80OOKč komplet.
A ke srovnání C5 s Toyotou, to snad nejde ani brát vážně? Seděla ta paní někdy v Toyotě? Nic ve zlém.
8000 Kč ? ?

S pumpou nebo bez? Máte ještě fakturu? CO všechno tam bylo měněno s těmi rozvody?
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 12:12, RE: NEchtěla jsem ...
Kylie napisał:
... být "ošklivá", nebo tak něco, váš vůz mi jen a pouze připomněl "stříbuňáka" tedy mou bývalou C5 2.2 HDi, ze stejného roku, kterou jsem shodou okolností před pár lety prodávala se stejnými kilometry a .... prostě ta vzpomínka je "kladná" a "pocitově" to byl vůz opravdu "lepší" - omlouvám se, tak to "cítím"
NEvím kolik je aktuální cena mé bývalé C5, ale domnívám se že NEbude vyšší než u Avensis. Já NIC proti vašemu vozu NEmám, ale přiznávám že mne mohlo ovlivnit i to že od dětství jsme měli JE...
Milá Kylie,
je sice krásné, že jste s vaším Citrónem byla a jste spokojená. Ani vám to nechci vyvracet. Ale v porovnání zde s Toyotou? Ano, Toyota je prostě nemastná neslaná. Ale ono je to často plus. K čemu je vám NAPř. úžasný a stylový navisystem od VW, když vám to každý týden vyrabuje pan nepřizpůsobivý... O Toyotu často ani nezavadí. Ona totiž také asi není taková poptávka po ND na černém trhu. Měl jsem zkušenost s Carinou E. Na svoji dobu bezkonkurenční vozítko.
Bezesporu diesel není asi nejlepší volbou pro Avensis. Zkušenosti s ním nemám, ale alespoň parametry má na tu dobu pěkné.
Jenže v porovnání s vaší C5? Ať chcete nebo ne, francouzi okupují druhou polovinu žebříčků spolehlivosti. Dlouhodobě. Je sice pravda, že s C5 se předvedli a dosáhli na průměrné hodnocení. Jenže Toyota je (obecně) dlouhodobě na špici (byť možná s klesajícím trendem). Ať chcete nebo ne, v tomhle nemůže Citroen nebo Pažout Toyotě konkurovat ani v těch nejrůžovějších snech. (( čímž nevylučuji vaši spokojenost s tímto vozem; ono VW maniaci jsou také spokojení s jejich chochta TDi-PD žihadli ;) ))
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 13:35, RE: dodatek
Kepo napisał:
8000 Kč ? ?

S pumpou nebo bez? Máte ještě fakturu? CO všechno tam bylo měněno s těmi rozvody?
Je to jen za řemen, kladky a práci, bez pumpy. Fakturu bych někde vyhrabal, bylo to vloni. Ale nejlepší je se zeptat přímo Toyotě na Plzeňský, tel.225091111
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 14:17, RE: NEchtěla jsem ...
rohYpnol napisał:
Milá Kylie,
je sice krásné, že jste s vaším Citrónem byla a jste spokojená. Ani vám to nechci vyvracet. Ale v porovnání zde s Toyotou? Ano, Toyota je prostě nemastná neslaná. Ale ono je to často plus. K čemu je vám NAPř. úžasný a stylový navisystem od VW, když vám to každý týden vyrabuje pan nepřizpůsobivý... O Toyotu často ani nezavadí. Ona totiž také asi není taková poptávka po ND na černém trhu. Měl jsem zkušenost s Carinou E. Na svoji dobu bezkonkurenční vozítko.
Bezesporu diesel není asi n...
Ani ta C5 není designově nic extra. První generace hnus, ta nová lepší a jak bylo mnohokrát řečeno zlepšení nenastalo, jenom design se změnil a poslední generace C5 se moc neposunula. Jízdně je to slabší průměr střední třídy. I ta blbá laguna je před.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 14:26, RE: dodatek
saveres napisał:
Je to jen za řemen, kladky a práci, bez pumpy. Fakturu bych někde vyhrabal, bylo to vloni. Ale nejlepší je se zeptat přímo Toyotě na Plzeňský, tel.225091111
Aha, tak to potom docela chápu, že to bylo jen za 8000. Fakturu nehledejte, chtěl jsem jen vědět jestli v tom byla i pumpa a případně i ostatní řemeny. Děkuju za informace.

On právě největší problém je s tou pumpou. Samotná sice stojí "jen" asi 3000 Kč, ale její výměna (nachází se pod vstřikovacím čerpadlem, které je třeba rozebrat) zabere spoustu času.
reagować
niezalogowany użytkownik
ilość wystąpień-
data registracji-
Poniedziałek 19.01.2009 14:31, RE: Zklamání ...
Kepo napisał:
Po pravdě řečeno, když jsem solil těch 15 tisíc za výměnu rozvodů, tak jsem se docela bil do hlavy, že jsem nesáhl po benzínu. Přiznávám, udělal jsem chybu, s vidinou ušetřených financí na spotřebě... Teď už bych sáhl opravdu spíše po tom zážehovém motoru, ten rozvodový řetěz za ty dva litříky spotřeby navíc asi docela stojí ....
Mam M6 benzin 104 kW a dlouhodobou spotrebu (merenou dotankovanim) mam 8.26 L/100. Zas takova tragedie 2.0 benzin tedy neni. V nafte bych predpokladam jezdil za cca 6.5L. Nepocital jsem presne naklady, ale do nafty bych sel az pri najezdu cca 40 tisic/rok.
reagować
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, wszelkie prawa zastrzeżone.