0
powrót
 

diskuze k tématu: Zábavné / nenudné auto pro malou rodinu do 200 000

kategorie zaszeregowania tematu: poradna, jaké auto koupit
Ingi88
ilość wystąpień9
data registracji11.01.2017
Piątek 13.01.2017 09:12, ...
Je to tak - pracovní nájezd bude těch cca 10000,- zbytek jsou cesty za rodinou přes republiku a taky výlety různě po republice, dovolená + myslím si, že s narozením prcka bude přibývat takového ježdění přes týden na návštěvy apod. - jinak kromě práce je to ještě další ježdění na nákupy mezi městy atd., ale to nepočítám...

Myslíte, že na jaře bude situace s nabídkou lepší? Momentálně je to dost žalostné a benzínů moc není...

Jinak s tím výběrem benzín / nafta si hlavu lámu - nezatracuji ani jedno, i když mám třeba s benzínem špatnou zkušenost (2.8 V6) - motor odešel a já auto prodal jako nepojízdé, známý s 3.2 fsi podobné problémy - cívky, vstřiky atd. Oproti tomu otec s 2.4D5, jezdí s ní kolem baráku, občas někam dál - za 6 let provozu jediná investice - dvouhmota, moje předchozí dvě auta - nafty, podobný styl provozu, bez jediné závady (1.9 tdi, 2.0 dci)...

Nafta nebo benzín je pro mě prostě jen kus od kusu, na benzínu je za mě taky XY věcí, které se pokazí a stojí ranec, člověk si nevybere... Ve výsledku mi spíše bude záležet na stavu daného auta, než na motoru, který má, pokud bude jedním z mnou požadovaných... (pocitově ale ale samozřejmě tíhnu spíše k benzínu)
reagować
nahlásit
Ingi88
ilość wystąpień9
data registracji11.01.2017
Piątek 13.01.2017 09:18, ...
Dacii jsem vyřadil hned v úvodu, nejde mi o nové auto..
V70 je bohužel mimo cenový limit (rv. 2008+, starší model ne) a LPG bych se rád vyhnul - měl jsem již v autě a měl jsem s ním jen problémy, do auta už tedy žádné dodělávky apod. nechci...
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Piątek 13.01.2017 09:50, RE: ...
Ingi88 napisał:
Je to tak - pracovní nájezd bude těch cca 10000,- zbytek jsou cesty za rodinou přes republiku a taky výlety různě po republice, dovolená + myslím si, že s narozením prcka bude přibývat takového ježdění přes týden na návštěvy apod. - jinak kromě práce je to ještě další ježdění na nákupy mezi městy atd., ale to nepočítám...Myslíte, že na jaře bude situace s nabídkou lepší? Momentálně je to dost žalostné a benzínů moc není...Jinak s tím výběrem benzín / nafta si hlavu lámu - nezatracuji ani jedno, i když mám třeba s benzínem špatnou zkušenost (2.8 V6) - motor odešel a já auto prodal jako nepojízdé, známý s 3.2 fsi podobné problémy - cívky, vstřiky atd. Oproti tomu otec s 2.4D5, jezdí s ní kolem baráku, občas někam dál - za 6 let provozu jediná investice - dvouhmota, moje předchozí dvě auta - nafty, podobný styl provozu, bez jediné závady (1.9 tdi, 2.0 dci)...Nafta nebo benzín je pro mě prostě jen kus od kusu, na benzínu je za mě taky XY věcí, které se pokazí a stojí ranec, člověk si nevybere... Ve výsledku mi spíše bude záležet na stavu daného auta, než na motoru, který má, pokud bude jedním z mnou požadovaných... (pocitově ale ale samozřejmě tíhnu spíše k benzínu)


3.2 FSi je docela provařený motor - to cívky a vstřiky jsou zlaté, ta fatálně selhávají rozvody a jak jinak než řetězové - jsme u koncernu.
U ojetiny je stav předchozí péče alfa-omega všeho, ale u prodávané ojetiny musí být člověk nachystaný spíše na tu horší variantu. Opečovávané auto obvykle zůstane v rodině, nebo se prodá přátelům nebo se prodá přátelům přátel a teprve až potom jde do otevřené inzerce. Takže nákup 10 let starého auta posuzuji touto optikou, a proto bych byl z naftového auta lehce nervózní.
Benzín má taky své závady, ale nejsou tak drahé. Třeba za lambdy a katalyzátor s vlnovcem jsem zaplatil 11 tisíc a za palivové čerpadlo 13 tisíc (po 200 tkm, takže +/- v normě běžného opotřebení) a podle mě to byly 2 nejnákladnější investice na motoru. Spojku mám s jednohmoťákem a vyměním ji do 10 tKč, což je půlka, než co je u nafty. To čerpadlo bylo taky zhruba za půlku, než co by bylo u nafty. Vstřikovač stojí 40% toho naftového. Nemám turbo ani EGR.
Tyhle opravy u nafťáku nemusí přijít, ale když přijdou, tak to stojí balík. Pro mě bylo zatím vždy cennější mít vyšší spolehlivost a komfort než mít nižší náklady na provoz. Je to 60 hal/km, což je ve Vašem případě 15 tisíc/rok. To není málo, to už se dá jít do rizika, ale to si musíte zvážit a spočítat a mít na paměti, že kupujete staré auto. Za 3 roky v provozu máte našetřeno na ty nejzávažnější opravy, které mohou přijít a pak už v podstatě šetříte.
Nejlepší bude auto, co má najeto klidně 300 tisíc a už má něco prokazatelně vyměněno. Necháte auto zkontrolovat, změřit tlaky, aby byl spalovací prostor v pořádku, protože k tomu za 4 roky svého provozu přidáte dalších 100 tisíc, to je také nutné zohlednit. Tady jsou kluci, co mají s nafťákama najeto přes 300 tisíc, ale pozor pokud si dobře pamatuju, kupovali buď nové nebo zánovní, takže se o ně starali sami většinu doby. U Vás to bude jiné, pokud nedostanete auto od známého, u kterého víte, že jezdil pořád s "teplým "motorem a staral se (rozuměj - jezdil hodně a servis dodržoval - u opravdu dlouhých štrek se dá vzít na milost i long life interval).
Nabídku sleduju dlouhodobě a od půlky listopadu do půlky února je to nejžalostnější. Pak se to začíná zlepšovat a do nabídky se dostanou i auta, která v zimě nestartují
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 13.01.2017 10:48, výběr
osobně mám dočista jiné priority při výběru vozu,ale v tomto případě by jsem se podíval po jednotkové Octavii kombi RS 132 kw.Bude problém sehnat pěkný kus,ale pokud by se zadařilo,majitel se o vůz vzorně staral,za pár let má ceněného veterána,ale na to musí mít podmínky.
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Piątek 13.01.2017 10:51, RE: ...
David V napisał:
Ingi88 napisał:
Je to tak - pracovní nájezd bude těch cca 10000,- zbytek jsou cesty za rodinou přes republiku a taky výlety různě po republice, dovolená + myslím si, že s narozením prcka bude přibývat takového ježdění přes týden na návštěvy apod. - jinak kromě práce je to ještě další ježdění na nákupy mezi městy atd., ale to nepočítám...Myslíte, že na jaře bude situace s nabídkou lepší? Momentálně je to dost žalostné a benzínů moc není...Jinak s tím výběrem benzín / nafta si hlavu lámu - nezatracuji ani jedno, i když mám třeba s benzínem špatnou zkušenost (2.8 V6) - motor odešel a já auto prodal jako nepojízdé, známý s 3.2 fsi podobné problémy - cívky, vstřiky atd. Oproti tomu otec s 2.4D5, jezdí s ní kolem baráku, občas někam dál - za 6 let provozu jediná investice - dvouhmota, moje předchozí dvě auta - nafty, podobný styl provozu, bez jediné závady (1.9 tdi, 2.0 dci)...Nafta nebo benzín je pro mě prostě jen kus od kusu, na benzínu je za mě taky XY věcí, které se pokazí a stojí ranec, člověk si nevybere... Ve výsledku mi spíše bude záležet na stavu daného auta, než na motoru, který má, pokud bude jedním z mnou požadovaných... (pocitově ale ale samozřejmě tíhnu spíše k benzínu)
3.2 FSi je docela provařený motor - to cívky a vstřiky jsou zlaté, ta fatálně selhávají rozvody a jak jinak než řetězové - jsme u koncernu.U ojetiny je stav předchozí péče alfa-omega všeho, ale u prodávané ojetiny musí být člověk nachystaný spíše na tu horší variantu. Opečovávané auto obvykle zůstane v rodině, nebo se prodá přátelům nebo se prodá přátelům přátel a teprve až potom jde do otevřené inzerce. Takže nákup 10 let starého auta posuzuji touto optikou, a proto bych byl z naftového auta lehce nervózní. Benzín má taky své závady, ale nejsou tak drahé. Třeba za lambdy a katalyzátor s vlnovcem jsem zaplatil 11 tisíc a za palivové čerpadlo 13 tisíc (po 200 tkm, takže +/- v normě běžného opotřebení) a podle mě to byly 2 nejnákladnější investice na motoru. Spojku mám s jednohmoťákem a vyměním ji do 10 tKč, což je půlka, než co je u nafty. To čerpadlo bylo taky zhruba za půlku, než co by bylo u nafty. Vstřikovač stojí 40% toho naftového. Nemám turbo ani EGR.Tyhle opravy u nafťáku nemusí přijít, ale když přijdou, tak to stojí balík. Pro mě bylo zatím vždy cennější mít vyšší spolehlivost a komfort než mít nižší náklady na provoz. Je to 60 hal/km, což je ve Vašem případě 15 tisíc/rok. To není málo, to už se dá jít do rizika, ale to si musíte zvážit a spočítat a mít na paměti, že kupujete staré auto. Za 3 roky v provozu máte našetřeno na ty nejzávažnější opravy, které mohou přijít a pak už v podstatě šetříte. Nejlepší bude auto, co má najeto klidně 300 tisíc a už má něco prokazatelně vyměněno. Necháte auto zkontrolovat, změřit tlaky, aby byl spalovací prostor v pořádku, protože k tomu za 4 roky svého provozu přidáte dalších 100 tisíc, to je také nutné zohlednit. Tady jsou kluci, co mají s nafťákama najeto přes 300 tisíc, ale pozor pokud si dobře pamatuju, kupovali buď nové nebo zánovní, takže se o ně starali sami většinu doby. U Vás to bude jiné, pokud nedostanete auto od známého, u kterého víte, že jezdil pořád s "teplým "motorem a staral se (rozuměj - jezdil hodně a servis dodržoval - u opravdu dlouhých štrek se dá vzít na milost i long life interval).Nabídku sleduju dlouhodobě a od půlky listopadu do půlky února je to nejžalostnější. Pak se to začíná zlepšovat a do nabídky se dostanou i auta, která v zimě nestartují


V části Německa měli silné záplavy,počítám,že začátkem jara se zde část vozů objeví.
reagować
nahlásit
gravestone
ilość wystąpień105
data registracji14.02.2016
Piątek 13.01.2017 13:10, RE: ...V70III
Ingi88 napisał:
Dacii jsem vyřadil hned v úvodu, nejde mi o nové auto..V70 je bohužel mimo cenový limit (rv. 2008+, starší model ne) a LPG bych se rád vyhnul - měl jsem již v autě a měl jsem s ním jen problémy, do auta už tedy žádné dodělávky apod. nechci...


Myslím, že se dá sehnat do Vašeho limitu 200.000,- Kč i mladší Volvo V70 III. Je to opravdu pohodlný dálniční koráb s královským vnitřním prostorem a v porovnání s Mondeem (se kterým má stejný podvozek) je o třídu výš ve zpracování vozu a v kvalitě materiálů použitých především v interiéru. Servis Volva je srovnatelný s Mazdou, Hondou...ale náhradní díly jsou o dost dostupnější než na "Japonce". Zábavu u takhle velkého Volva ale moc nehledejte, za to v pohodlnosti a v pasivní bezpečnosti pro rodinu nemá konkurenci. Takže to chce opravdu pohledat slušný kousek a třeba i chvíli počkat a zbytečně se neukvapovat.
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Piątek 13.01.2017 20:23, RE: Jednoznacne Bmw e46
Valnoha napisał:
Zdeny60 napisał:
Jencek napisał:
Za mě Bmw e46 330d kombi posledni rocniky 04.05 Suverene nejlepsi jizdy vlastnosti o mpaketu dvojnasob a nejlepsi naftovy motor ktery patri mezi nejvic spolehlive naftaky a je usporny a ma suvereni zatah ktomu špičkově odhlučněny interier skvele brzdy razeni a rizeni navic bezpecne auto. Sam mam e46 2.5 benzinu a je to radost :) do 200tisic nenajdes zabavnejsi a univerzalnejsi auto auto nez je e46
Jo, tohle je mokrej sen všech řidičů. Tunovej chrochták před nápravou, to nemůžeš nekoupit. ROFL
to si zjistil kde Zdendo že 330d e46 má motor před nápravou?


A kde ho jako má? Tu dlouhou nestvůru? Tunovou?
http://www.autoweb.cz/bmw-330d-rv-2003-m-paket/5/

V kabině???
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Piątek 13.01.2017 20:27, RE: ...
Ingi88 napisał:
Dobré ráno,pánové díky moc za vaše tipy...Po nějakém tom zvážení (a schválení doma ženou :) ) byla předběžně vybrána E91 - pokud se sežene dobrý kus, na druhém místě je Mondeo s Mazdou 6, třetí místo Alfa 159, Octavia RS...U všech platí, že sháním dobrou motorizaci:E91 - zde bych potřeboval poradit...Mondeo 2.2 tdciMazda 6 2.0 nebo 2.5Alfa 2.0 jtdmOctavia 2.0 tfsiCo se týče motorizace E91 - platí u všech motorů, že se nemění rozvody a jsou řešeny řetězem, který je spolehlivý? O 325d 330d vím, že jsou kvalitní, ale je jich hrozně málo... U benzínů 325i a 330i zřejmě není nutné cokoliv řešit - mělo by jít o spolehlivé a dobré motory, záleží tedy pouze na stavu...320d - jak je na tom se spolehlivostí tenhle motor? Vím, že některé se moc nepovedly a nedoporučují se, ale týká se to rv. 2005 - 2008?Automat x manuál - raději bych manuál, ale pokud nebude zbytí, vzal bych i automat, pokud je spolehlivý - kolik cca vyjde jeho údržba?Díky moc za info a váš čas PS - pokud máte nějakého opravdu dobrého mechoše / servis, okolí Ostravy, budu rád za tipy... (někoho mám, ale dobrých lidí a servisů není nikdy dost)...



ANo, BMW skutečně nepotřebuje žádný servis, ani benzínové.

POkud začínáš výběre BMW dotazem na ceny, tak na tuto značku radši rovnou zapomeň. Na japonské taky, Volvo taky.... Moc ti toho pan nezůstane. Asi MHD a vlak.
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Piątek 13.01.2017 21:00, Hhhhjh gggggg bbbb
Zdendo http://www.autoweb.cz/bmw-330d/ prvni clanek co jsem nasel o miste kde je ulozenej motor ve 330d. Mozna se pletou ja mel dve a parkrat jsem mel ty auta zvedly, a videl jsem. Ale mozna si se vezl 20ti jinejma a vlastnil 5 jinejch ktery mely motor pred napravou.
Jinak jak jsem psal na uvod. Na e46 kazdej koule nema za 200tkc a e90 bude hodne navonena bida za uvedeny peniz. Ano jsem priznivce bmw ale ne za kazdou cenu jako ty jeho odpurce.
reagować
nahlásit
gepardo
ilość wystąpień129
data registracji19.10.2014
Sobota 14.01.2017 00:35, Připomínka
Zdeny60 - asi tak před rokem jsi každému, kdo tady měl nějaký dotaz, doporučoval BMW 750i a výš. Nic menšího nemá cenu. Utekl rok a změnil jsi názor. /smazáno admin/
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Sobota 14.01.2017 07:56, RE: Připomínka
gepardo napisał:
Zdeny60 - asi tak před rokem jsi každému, kdo tady měl nějaký dotaz, doporučoval BMW 750i a výš. Nic menšího nemá cenu. Utekl rok a změnil jsi názor. /smazáno admin/


Zaplatím majlant, když mi to mé doporučení ukážeš, tlachale.
Já, kterej mám vrozenou avrezi k BMW, tak to jis mě dostal. Možná doporučil, ale v silné ironii, což ty jis ovšem jaski nepobral.
Fakt, najdi to.
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Sobota 14.01.2017 07:57, RE: Hhhhjh gggggg bbbb
Valnoha napisał:
Zdendo http://www.autoweb.cz/bmw-330d/ prvni clanek co jsem nasel o miste kde je ulozenej motor ve 330d. Mozna se pletou ja mel dve a parkrat jsem mel ty auta zvedly, a videl jsem. Ale mozna si se vezl 20ti jinejma a vlastnil 5 jinejch ktery mely motor pred napravou. Jinak jak jsem psal na uvod. Na e46 kazdej koule nema za 200tkc a e90 bude hodne navonena bida za uvedeny peniz. Ano jsem priznivce bmw ale ne za kazdou cenu jako ty jeho odpurce.


Díval ses na tu fotku, kde je rozložená hmotnost toho ingotu?
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Sobota 14.01.2017 08:47, Hhhhh mmmmm bbbbb
Zdendo vygugli si nejaky foto bez toho papundeklu horniho. Vime ze bmw na tebe pusobi jako cervenej hadr, ale zkus se s tim srovnat kdyz o tom vis prd. V temer kazdem clanku o bmw vyplodis nejakej totalni nesmysl z toho nasrstvani a delas si zbytecne ostudu
reagować
nahlásit
Zdeny60
ilość wystąpień1249
data registracji08.09.2009
Sobota 14.01.2017 11:32, RE: Hhhhh mmmmm bbbbb
Valnoha napisał:
Zdendo vygugli si nejaky foto bez toho papundeklu horniho. Vime ze bmw na tebe pusobi jako cervenej hadr, ale zkus se s tim srovnat kdyz o tom vis prd. V temer kazdem clanku o bmw vyplodis nejakej totalni nesmysl z toho nasrstvani a delas si zbytecne ostudu


Tisíc aut tohoto konceptu je na tom stejně. Motor vpředu, navíc dýzl. Co se tu snažíš obhájit? V čem je na tom BMW líp, než ostatní (stejně blbě)?
reagować
nahlásit
Valnoha
ilość wystąpień322
data registracji03.01.2011
Sobota 14.01.2017 15:04, Nnnnnn hhhhh bbbbb
Ja tu nic neobhajuju Zdendo, ja jen konstatuju ze si napsal blbost
reagować
nahlásit
Reno
ilość wystąpień1352
data registracji30.03.2010
Sobota 14.01.2017 15:16, RE: Hhhhh mmmmm bbbbb
Zdeny60 napisał:
Valnoha napisał:
Zdendo vygugli si nejaky foto bez toho papundeklu horniho. Vime ze bmw na tebe pusobi jako cervenej hadr, ale zkus se s tim srovnat kdyz o tom vis prd. V temer kazdem clanku o bmw vyplodis nejakej totalni nesmysl z toho nasrstvani a delas si zbytecne ostudu
Tisíc aut tohoto konceptu je na tom stejně. Motor vpředu, navíc dýzl. Co se tu snažíš obhájit? V čem je na tom BMW líp, než ostatní (stejně blbě)?


Např. Audi má ten ingot výrazně víc vpředu a tím pádem jsou její vlastnosti oproti BMW skutečně strašné...
Doporučil bych koupit dieselovou Oktávku RS. Na ostatní nemáte peníze, nebo nemáte na následný servis.


reagować
nahlásit
MirekSK
ilość wystąpień5
data registracji14.01.2017
Sobota 14.01.2017 15:44, Alfa Romeo 159
to: DavidV
čau,,múžeš mě vysvětlit co to je ten motýlí podvozek u alfy 159?díky
reagować
nahlásit
Citroenak
ilość wystąpień728
data registracji13.04.2012
Sobota 14.01.2017 19:16, Moj vyber
Mam podobny problem, rocne najazdim asi 30t km, kupujem si ale len benzin. Mal som diesel, a konkretne s motorom som nemal vyraznejsie problemy. Ale stacilo natankovat niekde na shell, v noci -20 stupnov, a uz som nenastartoval. Potom sa zacal hon na najdenie kvalitnej nafty, aditiva, stale som ale trpol, ci ma niekde nenecha. Ked k tomu pridame vyssiu zlozitost, vacsinou vyssi najazd a charakter dieselu, tak ja si radsej priplatim. Teraz mam citroen c5 s hydractivom, 2.0i 103kw, co je podla mna pre rodinu najlepsie auto, ake sa da kupit. Da sa na nom taktiez jazdit rychlo, usporne, ale zabavne skor nie. Je to dialnicny korab. Ja mam starsiu verziu, viezol som sa ale aj na novej, a okrem toho, ze je celkovo vo vnutri mensia, tak by som si ju vedel predstavit. Prave ale kvoli tej zabave za volantom bude moje dalsie auto honda accord 2.4 benzin. Na trhu ich je neuveritelne malo, a dost si drzia cenu. Moja strategia je ale jasna: moja c5 funguje bez problemov, a preto si viem pockat aj rok- dva, kym sa objavi moje auto na trhu. Takze pokracujem v hladani :)
reagować
nahlásit
David V
ilość wystąpień2075
data registracji16.05.2007
Sobota 14.01.2017 21:13, RE: Alfa Romeo 159
MirekSK napisał:
to: DavidVčau,,múžeš mě vysvětlit co to je ten motýlí podvozek u alfy 159?díky


Křehký, ale to jsem mluvil o Alfách obecně, a proto jsem to vztáhl i na 159. Třeba má podvozek robustní, takový specialista na Alfy nejsem.
reagować
nahlásit
Fanda
ilość wystąpień551
data registracji28.09.2008
Niedziela 15.01.2017 08:10, RE: Hhhhh mmmmm bbbbb
Reno napisał:
Zdeny60 napisał:
Valnoha napisał:
Zdendo vygugli si nejaky foto bez toho papundeklu horniho. Vime ze bmw na tebe pusobi jako cervenej hadr, ale zkus se s tim srovnat kdyz o tom vis prd. V temer kazdem clanku o bmw vyplodis nejakej totalni nesmysl z toho nasrstvani a delas si zbytecne ostudu
Tisíc aut tohoto konceptu je na tom stejně. Motor vpředu, navíc dýzl. Co se tu snažíš obhájit? V čem je na tom BMW líp, než ostatní (stejně blbě)?
Např. Audi má ten ingot výrazně víc vpředu a tím pádem jsou její vlastnosti oproti BMW skutečně strašné...Doporučil bych koupit dieselovou Oktávku RS. Na ostatní nemáte peníze, nebo nemáte na následný servis.


Jen ne TDI-PD 125 KW
reagować
nahlásit
1 2 3 4


przep. aktualizację
ten temat obserwujesz

zakończyć obserwację danego tematu
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, wszelkie prawa zastrzeżone.